WTF Dat gifje van Venomske stond nog geen enkele keer in het Leonardo topic zelf. En waarom zou dat gifje verboden zijn? Het staat nergens in de policy dat dat gifje niet mag.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die gifjes zijn pas 343 keer geplaatst. Die avatar is verboden, dus aanvragen om te verkleinen heeft totaal geen zin. Trouwens erg nuttig om in een Leonardo topic een avatar aan te vragen.
Kom op zeg, dat gifje was om te trollen. Net zoals je deed in het Ajax topic een kwartier ervoor. En ik zeg niet dat het gifje verboden is, de avatar wel.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
WTF Dat gifje van Venomske stond nog geen enkele keer in het Leonardo topic zelf. En waarom zou dat gifje verboden zijn? Het staat nergens in de policy dat dat gifje niet mag.
Leg mij maar eens uit waarom dit avatar verboden is.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat gifje was om te trollen. Net zoals je deed in het Ajax topic een kwartier ervoor. En ik zeg niet dat het gifje verboden is, de avatar wel.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom dit avatar verboden is.
dit had ik nog tussen haakjes moeten zettenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omdat je er alleen maar mee wilt trollen?
Leg mij maar eens uit waarom (dit) avatar verboden is.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
dit had ik nog tussen haakjes moeten zetten![]()
je bedoelt avatar tussen haakjes?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
dit had ik nog tussen haakjes moeten zetten![]()
Juistquote:
Hier ga ik geen eens op in man, ga toch weg met je geblaat. Einde discussie.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom dit avatar verboden is.
Ik mag toch hopen dat hier tegen opgetreden wordtquote:Op zondag 4 maart 2007 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Loop je met zo'n avatar dan ben je me een trieste kneus. Gatver.
Graag,quote:Op zondag 4 maart 2007 19:44 schreef MaxPower het volgende:
is die jorien nou voorgedragen voor een ban? irriteer me niet snel maar dit gaat echt nergens meer over, in meerdere topics.
Hypocriete teringbende hier. Ik kots op jullie blauwen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ga ik geen eens op in man, ga toch weg met je geblaat. Einde discussie.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:48 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom (dit) avatar verboden is.
![]()
Kots liever op je eigen club, triesteling.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Hypocriete teringbende hier. Ik kots op jullie blauwen.
Je snapt toch zelf ook wel dat dit niet kan, kom nou zeg.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Hypocriete teringbende hier. Ik kots op jullie blauwen.
Wat kan er niet aan een avatar waarin iemand geblesseerd raakt?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat dit niet kan, kom nou zeg.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kots liever op je eigen club, triesteling.
SCH, nee niemand online.
Nee, jullie zijn intrieste users die het blijkbaar leuk vinden als een voetballer van een andere club zeer ernstig geblesseerd raakt en daar dan een avatar van maken louter alleen om te trollen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat kan er niet aan een avatar waarin iemand geblesseerd raakt?
We zijn geen koorknapen hier![]()
ALs dit bij Buijs was gebeurt hadden er ook 100 ajacieden hier in hun handjes geklapt en het mooi gevonden.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn intrieste users die het blijkbaar leuk vinden als een voetballer van een andere club zeer ernstig geblesseerd raakt en daar dan een avatar van maken louter alleen om te trollen.
Oeh, een mod mag niet eenzelfde opmerking maken die ook naar hem toe wordt gepost?quote:
Het is een sukkel, laat hem lekker.quote:
Het kan niet, maar om er nou bans voor uit te delen. Hou toch op. Zo kan je om elk wissewasje wel aan de noodrem trekken. Laat mods eerst maar eens consequent hun werk doen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat dit niet kan, kom nou zeg.
Neuh, dat doen ze niet hoor. Het zijn brave users...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
ALs dit bij Buijs was gebeurt hadden er ook 100 ajacieden hier in hun handjes geklapt en het mooi gevonden.
Denk je dat we het dan wel goed gekeurd hadden, meneer met een heel groot bord voor z'n kop?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
ALs dit bij Buijs was gebeurt hadden er ook 100 ajacieden hier in hun handjes geklapt en het mooi gevonden.
En dan was er precies hetzelfde gedaan. Ook avatar verboden, ook alle trolls aangepast en genote.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zijn er mensen geband om een avatar, zijn er mensen aangevraagd voor een banquote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een sukkel, laat hem lekker.
[..]
Het kan niet, maar om er nou bans voor uit te delen.
Het gaat om de gedachte erachter. Je gunt iemand een vreselijke blessure en dan sta je daarna nog te juichen. Dat is gewoon walgelijk. Als dit nog uitgelegd moet worden dan heb je een gigantische kronkel in je kop.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat kan er niet aan een avatar waarin iemand geblesseerd raakt?
We zijn geen koorknapen hier![]()
Dat was allemaal overbodig geweest als jij die ene nog werkende hersencel eens van je gebruikt had.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een gezeik zeg.
Griep?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Doodsverwensing van Max Westerman
Die ene cel is ook aangetast, vermoed ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was allemaal overbodig geweest als jij die ene nog werkende hersencel eens van je gebruikt had.
Bedankt voor de link.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef Vakkie_W het volgende:
Doodsverwensing van Max Westerman
Had je zijn post voor zijn aanpassing even moeten lezenquote:
Had je mijn bericht eronder ff moet lezen..quote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Had je zijn post voor zijn aanpassing even moeten lezen![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die ene cel is ook aangetast, vermoed ik.
Als mod ben je nu ook aan het uidagen , dat je voor ajax bent weten we wel maar als mod mag je je wel neutraal opstellen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
Oeh, een mod mag niet eenzelfde opmerking maken die ook naar hem toe wordt gepost?
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Happel het volgende:
Het is een sukkel, laat hem lekker.

iddquote:Op zondag 4 maart 2007 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een gezeik zeg.
Gelukkig kunnen modjes dat lezen, dus afwachten in welke mate de ernst is.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Had je zijn post voor zijn aanpassing even moeten lezen![]()
Prachtig weer.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was allemaal overbodig geweest als jij die ene nog werkende hersencel eens van je gebruikt had.
Ja toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zijn er mensen geband om een avatar, zijn er mensen aangevraagd voor een ban?
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Alleen maar omdat we van die ajaxmodjes hebben mag zoon avi niet.
We hebben 2 PSV-mods en er is al heel lang geen meerderheid van Ajax mods geweest. Flikker toch op met dat Calimero gejank.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vergeet niet dat het een reactie op die belachelijke avatar wasquote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen modjes dat lezen, dus afwachten in welke mate de ernst is.
True, in dit geval wel, maar bekijk het ook eens van de andere kant.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als mod ben je nu ook aan het uidagen , dat je voor ajax bent weten we wel maar als mod mag je je wel neutraal opstellen.
[..]
Dat is aan de mods om dat te beslissen. Daar ga ik niet meer overquote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het een reactie op die belachelijke avatar was
Toch had hij laatst wel gewonnenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef Beschouw het volgende:
Vitessezuid113 zijn opmerkingen hier zijn al net zo belabberd als zijn onderschriften in het voetbalonderschriften-topic.![]()
Nee hoor, heb alleen gevraagd om de avatar te verwijderen. Zal triest zijn als je hierom geband wordtquote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Prachtig weer.
[..]
Ja toch?
Note aan mezelf: Niet meer reageren op zaken waar je halverwege binnen komt vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |