Anders verduisteren ze die tegendoelpunten toch gewoon ff op het scorebord?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Newcastle denkt nu gewonnen te hebben. 4-2 verliezen is niet slecht. Alleen zorgen dat ze in Alkmaar geen tegendoelpunten krijgen... dat ziet een kind toch?
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef Corksterr het volgende:
Ik zie AZ niet winnen met 2-0 of 3-1 van Newcastle. Ze konden geen vuist maken vandaag, en Newcastle speelde zeker de 2e helft niet op volle kracht.
AZ gaat door bij: 2-0, 3-0, 3-1, 4-1. Bij 4-2 wordt het verlengen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef static het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de uit- en thuisdoelpunten? Hoeveel moet AZ maken?
Ze moeten er gewoon voor zorgen dat ze minstens 3 keer scoren dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
AZ gaat door bij: 2-0, 3-0, 3-1, 4-1. Bij 4-2 wordt het verlengen.
Door bij meer goals dan Newcastle (over twee wedstrijden), bij gelijke aantal doelpunten gaat degene door met de meeste uitdoelpunten, bij 4-2 verlenging.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef static het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de uit- en thuisdoelpunten? Hoeveel moet AZ maken?
2-0 is ook prima. Door is door.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:01 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon voor zorgen dat ze minstens 3 keer scoren dus![]()
Ik denk dat Newcastle daarheen gaat om die 4-2 te verdedigen. Want om de uitdoelpunten uit te schakelen moeten ze al 2x scoren. Zo voordelig is het dus ook weer niet om te gaan aanvallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wel. Ze hebben bewezen om te verrassen tegen sterke tegenstanders. Het spel is volstrekt onvoorspelbaar. Denk dat Newcastle dit niet door heeft. Die denken: daar walsen we zo overheen...
Amen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:50 schreef mcyodogg het volgende:
Als je er zo afgaat tegen een Engelse middenmoter, past alleen bescheidenheid.
Ook 50/50. Loopt AZ goed dan zie ik ze gerust wel 2 goals maken. Het is dan echter nog de vraag wat Newcastle daar tegenover zet. Maken zij er 1 dan is er nog hoop, een derde goal kan ook nog. Maakt Newcastle echter de 0-1 dan is de kans groot dat zij zich volledig terugtrekken en er voor zorgen dat die 3e goal nooit zal vallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:18 schreef Fetai het volgende:
Dembéle had er al veel eerder mogen inkomen imho en Boukhari er lekker uit. Danny Blind schatte de kans voor AZ op de volgende ronde op 50%(!), hoe denken jullie dat het gaat verlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |