Anders verduisteren ze die tegendoelpunten toch gewoon ff op het scorebord?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Newcastle denkt nu gewonnen te hebben. 4-2 verliezen is niet slecht. Alleen zorgen dat ze in Alkmaar geen tegendoelpunten krijgen... dat ziet een kind toch?
Ik ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef Corksterr het volgende:
Ik zie AZ niet winnen met 2-0 of 3-1 van Newcastle. Ze konden geen vuist maken vandaag, en Newcastle speelde zeker de 2e helft niet op volle kracht.
AZ gaat door bij: 2-0, 3-0, 3-1, 4-1. Bij 4-2 wordt het verlengen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef static het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de uit- en thuisdoelpunten? Hoeveel moet AZ maken?
Ze moeten er gewoon voor zorgen dat ze minstens 3 keer scoren dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
AZ gaat door bij: 2-0, 3-0, 3-1, 4-1. Bij 4-2 wordt het verlengen.
Door bij meer goals dan Newcastle (over twee wedstrijden), bij gelijke aantal doelpunten gaat degene door met de meeste uitdoelpunten, bij 4-2 verlenging.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:56 schreef static het volgende:
Hoe zit het ook alweer met de uit- en thuisdoelpunten? Hoeveel moet AZ maken?
2-0 is ook prima. Door is door.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:01 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon voor zorgen dat ze minstens 3 keer scoren dus![]()
Ik denk dat Newcastle daarheen gaat om die 4-2 te verdedigen. Want om de uitdoelpunten uit te schakelen moeten ze al 2x scoren. Zo voordelig is het dus ook weer niet om te gaan aanvallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wel. Ze hebben bewezen om te verrassen tegen sterke tegenstanders. Het spel is volstrekt onvoorspelbaar. Denk dat Newcastle dit niet door heeft. Die denken: daar walsen we zo overheen...
Amen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:50 schreef mcyodogg het volgende:
Als je er zo afgaat tegen een Engelse middenmoter, past alleen bescheidenheid.
Ook 50/50. Loopt AZ goed dan zie ik ze gerust wel 2 goals maken. Het is dan echter nog de vraag wat Newcastle daar tegenover zet. Maken zij er 1 dan is er nog hoop, een derde goal kan ook nog. Maakt Newcastle echter de 0-1 dan is de kans groot dat zij zich volledig terugtrekken en er voor zorgen dat die 3e goal nooit zal vallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:18 schreef Fetai het volgende:
Dembéle had er al veel eerder mogen inkomen imho en Boukhari er lekker uit. Danny Blind schatte de kans voor AZ op de volgende ronde op 50%(!), hoe denken jullie dat het gaat verlopen.
Niet best. AZ had geluk met een penalty.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:25 schreef RijstNatie het volgende:
hoe was de math? ik kon hem niet zien
Zoals zo vaakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
En die Tong ons allemaal uitlachen als hij het bij het rechte eind heeft![]()
Zeker. En AZ heeft geen snelle mandekkers.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef AminBen het volgende:
Martins is toch erg gevaarlijk.
Opdam tochquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zeker. En AZ heeft geen snelle mandekkers.
Dat is het probleem van AZ, de snelheid en de killers ontbreken achterin.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zeker. En AZ heeft geen snelle mandekkers.
ze hadden achterin inderdaad wel wat fysiek sterker mogen verdedigen. Alhoewel je al snel bleekjes uitvalt naast de fysieke power van Martins denk ik...die straalt echt kracht uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is het probleem van AZ, de snelheid en de killers ontbreken achterin.
AZ heeft gewoon nog een goede kans, er hoeft immers geen uitslag op het scorebord te verschijnen waar wonderen voor nodig zijn. Mocht AZ er wel uitvliegen dan is het echt aan henzelf te wijten. Er is geen sprake van vage beslissingen of iets in die zin. Dus vliegt AZ er uit dan is dit een nare les geweest die waar zij hopelijk iets van leren voor in de toekomst.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:50 schreef Norrage het volgende:
Vorig lukte het ze ook na een dik verlies tegen Betis Sevilla toch thuis 2-0 te winnen...(en toen was dat niet genoeg, nu zal dat wel zijn)...Dus ik zie ze zeker kans hebben...het UEFA AZ dit jaar is wel het team van de achterstanden terugbrengen (vorig jaar ook nog trouwens tegen dat Turkse team (of was dat dit jaar?)
Ik dicht ze dus zeker kans toe, maar ze hebben wel een heel zwaar speelschema. Nu weer Feyenoord, en dan lekker tegen Newcastle...Nou..Ik hoop het hoor! Anders zou het echt jammer zijn
Dat was een paar weken geleden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:50 schreef Norrage het volgende:
(vorig jaar ook nog trouwens tegen dat Turkse team (of was dat dit jaar?)
Ik heb het over Kayserispor of zoquote:
Newcastle is wel van een stuk hoger niveau hè......quote:Op zondag 11 maart 2007 15:24 schreef Monotomy het volgende:
Kyrilia Samara Sovetov
5-3 uit ingemaakt en toen thuis 3-1 gewonnen
Datzelfde dacht AZ in Newcastle.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik wel. Ze hebben bewezen om te verrassen tegen sterke tegenstanders. Het spel is volstrekt onvoorspelbaar. Denk dat Newcastle dit niet door heeft. Die denken: daar walsen we zo overheen...
Niet douchen tot aand e wedstrijd en veel knoflook eten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zou een goede taktiek zijn om dat jagen van Newcastle onschadelijk te maken?
Heb je inderdaad gelijk in. Daar hebben ze moeite mee.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef TLC het volgende:
Ik vrees dat AZ zijn eerste Europese thuisnederlaag tegenmoet gaat ;
1-3.
![]()
Probleem is dat AZ de 0 niet weet te houden in Europese wedstrijden, en dat zal in de return niet anders zijn.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:51 schreef ub40_bboy het volgende:
wanneer is deze wedstrijd.
20:45 op Eurosport, Man Utd - UEFA All Stars ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:38 schreef leolinedance het volgende:
Is er vanavond niet iets van voetbal te kijken ergens. Heb geen fuck te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |