100% mee eens!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
Het gaat volgens mij niet alleen om de troll, maar ook de hele gedachte erachter.
Staan juichen omdat iemand z'n kruisbanden afscheurt. Daarnaast is een doelpunt een mooi moment in een wedstrijd en daar kan nog objectief naar gekeken worden.
Het afscheuren van kruisbanden toejuichen is gewoon pure wansmaak en je bent ook niet helemaal in orde als je dat doet.
Eigenlijk zou je die mensen tegen zichzelf moeten beschermen.
Je doet nu gewoon moeilijk om het moeilijk doen. Een uitslag van 4-1 voor Ajax is positief voor mijn club en is onderdeel van de wedstrijd tegen Feyenoord. Een verdraaide knie van een speler en daarbij 9 maanden niet kunnen spelen heeft op geen enkele wijze iets met Feyenoord te maken en is dus alleen maar gericht op het trollen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Precies, avatars met de cijfers 4-1 komen bij mij harder aan dan blessures van spelers. En dat soort avatars zijn ook gewoon bedoelt om te trollen.
Dus als het hier zo in z'n werk gaat dan meld ik bij deze dat ik na een verlies partij van Feyenoord op Ajax ik geen uitslagen wil zien, want dat vind ik trollend overkomen.
Er wordt ook gejuicht als Feyenoord achter komt, terwijl ze de goal niet eens gezien hebben of bijv. een rode kaart krijg. Ook puur trollen en niks met objectiviteit te maken...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
Het gaat volgens mij niet alleen om de troll, maar ook de hele gedachte erachter.
Staan juichen omdat iemand z'n kruisbanden afscheurt. Daarnaast is een doelpunt een mooi moment in een wedstrijd en daar kan nog objectief naar gekeken worden.
Het afscheuren van kruisbanden toejuichen is gewoon pure wansmaak en je bent ook niet helemaal in orde als je dat doet.
Eigenlijk zou je die mensen tegen zichzelf moeten beschermen.
Leonardo komt van Feijenoord en gaat naar ajax. Dat heeft op heel veel manieren te maken met Feijenoord. Jammer joh.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je doet nu gewoon moeilijk om het moeilijk doen. Een uitslag van 4-1 voor Ajax is positief voor mijn club en is onderdeel van de wedstrijd tegen Feyenoord. Een verdraaide knie van een speler en daarbij 9 maanden niet kunnen spelen heeft op geen enkele wijze iets met Feyenoord te maken en is dus alleen maar gericht op het trollen.
Jammer dat je niet gewoon een beetje fatsoen kunt opbrengen.
Voor sommige Feyenoord supporters is het positief dat een verrader zijn kniebanden heeft afgescheurd.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je doet nu gewoon moeilijk om het moeilijk doen. Een uitslag van 4-1 voor Ajax is positief voor mijn club en is onderdeel van de wedstrijd tegen Feyenoord. Een verdraaide knie van een speler en daarbij 9 maanden niet kunnen spelen heeft op geen enkele wijze iets met Feyenoord te maken en is dus alleen maar gericht op het trollen.
Jammer dat je niet gewoon een beetje fatsoen kunt opbrengen.
Ik hoop voor je dat je daar wel het verschil in ziet.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er wordt ook gejuicht als Feyenoord achter komt, terwijl ze de goal niet eens gezien hebben of bijv. een rode kaart krijg. Ook puur trollen en niks met objectiviteit te maken...
(Natuurlijk andersom ook van toepassing)
Nouja, dan zijn we uitgepraat.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Voor sommige Feyenoord supporters is het positief dat een verrader zijn kniebanden heeft afgescheurd.
Waar staat dat ik alternatieven zoek?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan ze nog naar alternatieven zoeken ook... Wat een triest slag volk zijn die kutkakkerlakken toch ook....
Zelfs m'n neefje van 5 is minder kinderachtig. Echt te zielig voor woorden, meelijwekkend.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan ze nog naar alternatieven zoeken ook... Wat een triest slag volk zijn die kutkakkerlakken toch ook....
Heb je wel eens in KPD gekeken?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zelfs m'n neefje van 5 is minder kinderachtig. Echt te zielig voor woorden, meelijwekkend.
Wellicht is de enige oplossing voor VBL dat er een minimumleeftijd ingevoerd moet worden, zoals KPD.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Mag die avatar van Steve_I. wel? Daar zie je namelijk niet het moment van de scheuring.
Over triest gesproken: kakkerlakken gebruiken als woord voor Feijenoordsupporters.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
'ze'quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waar staat dat ik alternatieven zoek?
Ja, dat gebeurt ook voor het eerstquote:Op maandag 5 maart 2007 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Over triest gesproken: kakkerlakken gebruiken als woord voor Feijenoordsupporters.
Ik had jouw mening gevormd op basis van de reacties die je hier gaf. Volgens mij zette jij vraagtekens bij de verwijdering van het icon.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ho, ik heb nergens mijn mening gegeven over deze icon an sich.
Dit is dus wel een mening over het iconquote:... en om al het beeldmateriaal ervan nou gaan uit bannen vind ik wat overdreven.
Opzich kun je alles interpeteren als een troll. De Heerenveen goal zal niet door Ajacieden leuk gevonden worden, de goal van Van Basten niet door Boschenaren. Het is immers een 'soort van uitlokking'. Alleen is er wel een verschil tussen deze uitlokkingen. De ene is minder erg dan de andere, en wij vinden het icon van Leonardo erg. Het doel van deze icon is uitlokken, en dat hebben wij gewoon niet graag in Voetbal. In het Leonardo topic, het Ajax topic, het livescoretopic, in Feedback, het gaat/ging daar allemaal over de icon. Zonder die icon was de sfeer gister zeker beter geweest. Sfeer vind ik belangrijk.quote:Affijn ik snap jullie punt wel, maar aan de andere kant denk ik dat een troll een troll is, het blijft immers een reactie met de intentie om een andere reactie uit te lokken. Zo zou het posten of het hebben van een icon van de Heerenveen goal wel mogen terwijl dat voor sommigen ajacieden waarschijnlijk pijnlijker is dan de tackle op, of de huilende Leonardo.
Ah, zelf zou ik het overdreven vinden om geband te worden voor een icon. Eerst een waarschuwing geven is okay. Op je laatste zin kan ik nog nu nog niet echt reageren, maar die houd je van me te goed.quote:Daarnaast snap ik niet helemaal dat van die trollers dan vervolgens alleen het plaatje wordt verwijderd. En van een ajacied die er ook een -uitgesproken- mening over heeft wordt meteen een week van het forum afgegooid...
Ow? In KPD komen geen echte vrouwen voor?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik doe liever aan echte vrouwen. Maar 18+ maken is dus ook geen oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |