Ik mijd dat soort topics doorgaans, maar word idd niet vrolijk van de live topics of de topics van de grote 3 als ik ze een keer inkijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:51 schreef popolon het volgende:
Ik kijk af en toe nog wel eens in het VBL forum om een beetje op de hoogte te blijven, echter is het de laatste tijd heel vervelend hier.
De mods kunnen daar weinig aan doen, de FA's des te meer.
't Wordt tijd dat er eens een paar heel langdurige bans tegenaan gesmeten worden. Er zijn er een paar die het gewoon verzieken hier.
Zal wel ja, doodverwensingquote:Op maandag 5 maart 2007 07:55 schreef Sethje het volgende:
wtf word plae geband? vanwege die ene opmerking over leonardo ?![]()
![]()
Okay dan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus je verhaaltjes kloppen weer niet.
3-0 na 1 minuut ook.quote:Daarnaast is 8-0 een totaal onrealistische tussenstand.
Helaas dan maar, als het zo is.quote:Eenduidig beleid blijft moeilijk hier blijkbaar.
Volgens HeatWave mag je personen die niet op Fok zitten gewoon doodverwenselen.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel ja, doodverwensing![]()
![]()
Slaat nergens op maargoed.
Wie weet heeft Leonardo wel een account of Fok!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens HeatWave mag je personen die niet op Fok zitten gewoon doodverwenselen.
Ja, ik weet nog wel toen Jorien:quote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zitten er hier genoeg die gebrekkig Nederlands spreken... Dus het zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie weet heeft Leonardo wel een account of Fok!
Komt goed BS, heb even geduld.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien moeten jullie de 'Nu gaan we normaal doen-thread' ook maar weer even aanpassen, want er zijn wel meer dingen die 'normaler' kunnen.
Volgens de FA's is het verboden, anders had iemand die buiten FOK! doodverwenst niet geband geworden, denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Snap je het nou écht niet, of doe je maar alsof?quote:
Hij heeft zijn Feyenoord Bril weer opquote:Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Snap je het nou écht niet, of doe je maar alsof?
Ws omdat jij het abstract bekijk als een toneelstuk van de voetballerij, terwijl andere mensen iemand wellicht geen 6/9 maanden revalidatie toewensen. Iemand uitlachen is toch van een andere fysieke orde, dan een ernstige blessure.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap de hele commotie eigenlijk weer niet. Zolang dit forum bestaat zijn er toch al trollende icons geweest... Of het nou 4-0 is, van een koeman rot op een koeman blijf icon maken, danny buys (groningen) die roept naar boukhari (???) die op de grond ligt, Huntelaar die Kuyt uitlacht, diverse overtredingen etc. etc.
Waarom is het nu ineens zo erg?
Dat blijft een mening. Wij drie vinden de avatar niet kunnen, veel users hebben in het Ajax topic, en in het vorige en deze FB topic aangegeven de avatar misselijk vinden. Aan de andere kant heb je users die het okay vinden (jij, vitessezuid, Feyenoorders en misschien nog een paar users). Wij hebben besloten de avatar achter te melden, aan de FA's om dan te beslissen of het binnen de policy van FOK! valt, en dus of de avatar gehouden mag wordenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat het Jorien isquote:Op maandag 5 maart 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap de hele commotie eigenlijk weer niet. Zolang dit forum bestaat zijn er toch al trollende icons geweest... Of het nou 4-0 is, van een koeman rot op een koeman blijf icon maken, danny buys (groningen) die roept naar boukhari (???) die op de grond ligt, Huntelaar die Kuyt uitlacht, diverse overtredingen etc. etc.
Jorien was de derde die de avatar nam, en dus gemeld werd.quote:
Precies, avatars met de cijfers 4-1 komen bij mij harder aan dan blessures van spelers. En dat soort avatars zijn ook gewoon bedoelt om te trollen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ho, ik heb nergens mijn mening gegeven over deze icon an sich.
Het is erg voor die jongen, wat er gebeurd is. En dat moet je niemand toewensen. Maar het is inmiddels wel gebeurt en om al het beeldmateriaal ervan nou gaan uit bannen vind ik wat overdreven.
Affijn ik snap jullie punt wel, maar aan de andere kant denk ik dat een troll een troll is, het blijft immers een reactie met de intentie om een andere reactie uit te lokken. Zo zou het posten of het hebben van een icon van de Heerenveen goal wel mogen terwijl dat voor sommigen ajacieden waarschijnlijk pijnlijker is dan de tackle op, of de huilende Leonardo.
Daarnaast snap ik niet helemaal dat van die trollers dan vervolgens alleen het plaatje wordt verwijderd. En van een ajacied die er ook een -uitgesproken- mening over heeft wordt meteen een week van het forum afgegooid...
Dan lijkt het me voor iedereen het beste dat je inderdaad gewoon niet op FOK! komt na Ajax-Feyenoord wedstrijden.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Precies, avatars met de cijfers 4-1 komen bij mij harder aan dan blessures van spelers. En dat soort avatars zijn ook gewoon bedoelt om te trollen.
Dus als het hier zo in z'n werk gaat dan meld ik bij deze dat ik na een verlies partij van Feyenoord op Ajax ik geen uitslagen wil zien, want dat vind ik trollend overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |