Oh jawel hoor, begrijp het dondersgoed. Gezeik is het.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Je kan me altijd PM'en.
Ik geef alleen geen garanties, aangezien ik niet denk dat je het snapt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat het Bosschenaren is, en dat die omhaal in het stenen tijdperk van MvB ook niiemand meer boeit... (als dat nog niet duidelijk was)
Volgens de '100 mooiste Ajax-goals-DVD' staat de omhaal ook op #1, en dat het tegen Den Bosch is, maakt het nog mooierquote:Op maandag 5 maart 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Een kinderhand is snel gevuld, blijkbaar.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk wat we vinden. Dat niet iedereen het daarmee eens is, so be it! De discussie is nu wel genoeg uitgemolken!
je antwoord op je mail is in de maak.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Octaafdebolle het volgende:
Grote jongen dat je m'n kloon weer een ban aannaait rubbereend. Maar fatsoenlijk reageren op een mailtje zit er niet in. Daarom hier maar even.
Van de week wordt ik uitgescholden om mijn mening en als ik daar op reageer krijg ik vervolgens een ban
Of krijg ik een ban omdat ik negatief ben over een 'eigen' speler in het topic van m'n eigen club?
Waarom krijgt de andere gast die begint met schelden/provoceren geen ban?
Wat is dit voor lomp beleid?
gr PLAE@
dat vind ik ook prima!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef Octaafdebolle het volgende:
laat maar hangen. Doe het hier maar. Iedereen heeft het kunnen zien dus mag het prachtige antwoord ook wel hier verschijnen.
Moet je het eerst in 3-voud indienen ofzo? Zo'n complexe materie is het toch nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je antwoord op je mail is in de maak.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is etenstijd hoor.
Lijntje als in touw?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zou je ook aan het lijntje houden trouwens.
inderdaad, te meer omdat de andere opdat moment online waren en ik niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Misschien gooit hij het eerst achter de schermen in de groep voordat hij het definitieve antwoord laat weten.
komt voor de bakkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Fernando Ricksen in kliniek
Een tt-change is op z'n plaats. Doe maar: Fernando Ricksen: ziet problemen onder ogen.
Waarom nou weer zo'n attitude? (Dat geldt niet jou alleen maar meerderen hier)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Volgens mij word het een hele lange uitleg, want hij is al 40 minuten lang bezig met het posten van zijn antwoord in dit topic.
Het was meer van wacht even af. Zometeen komt er een reactie waar alle drie de mods achter staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die was er tenslotte bij... Maar laat zich hier nooit zien?
Het kan toch allemaal wel een tikkeltje minder serieus. Het is Fok! maar... geen staatsgeheim ofzo. Overdreven allemaal om het weer mee naar achteren te nemen etc. Geef hem gewoon antwoord of niet... Boeiend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo'n attitude? (Dat geldt niet jou alleen maar meerderen hier)
Diegene die zich volgens veronderstelling misdragen heeft of andere bemoeialen bepalen wel even hoe snel Rubbereend in de pen moet klimmen?
Die gozer doet dit in z'n vrije tijd en doet dit voor iedereen hier om de boel een beetje op orde te houden. Een iets andere toon mag dan ook wel hoor.
Helemaal daar hij geen probleem heeft met het hier in dit topic reageren en bovendien niet als enige reactie heeft dat hij de desbetreffende post van PLAE wist en de kloon laat bannen, wat in elk ander forum onderdeel de enige reactie zou zijn die hij zou krijgen.
Zie je niet in dat je met gewoon normaal doen, netjes te vragen om uitleg, geduld te hebben en uitleg van de modjes te accepteren ook al ben je misschien zelf een andere mening toegedaan veel verder komt en het in elk geval voor iedereen een stuk plezieriger houdt?
Als een groep zeikers zo bezig blijft kan ik me voorstellen dat het geduld van de modjes eens opraakt, de touwtjes veel strakker aangetrokken worden en er een hele hoop meer en harde sancties zullen moeten volgen jegens deze groep. Dat is toch niet iets dat wenselijk is, voor niemand niet, lijkt me.
Was het dan niet handiger geweest als dat mailtje al doorgestuurd was??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heeft alleen rubbereend een mail gehad hoor, ik (en ik denk ook dndiek ) niet, dus beetje raar als wij hier namens rubbereend reageren, terwijl wij de mail niet gelezen hebben.
Opvallend, dat jij -ondanks dat je zegt het af te keuren- er toch ook altijd wel bij bent...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Nog vreemder om mails over een ban voor de schermen te bespreken met een kloon van een gebande in het gezelschap van een aantal 'ramptoeristen' die zich er dan ook natuurlijk weer mee willen bemoeien.
Zou opzich handig zijn geweest, maar rubber had het zeker weten later achter de schermen geplaatst. Daar twijfel ik niet aan. Er zit geen deadline op om te reageren op een mail hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was het dan niet handiger geweest als dat mailtje al doorgestuurd was??
Nee, niet door mij nu in ieder geval. Rubber zegt toch hierboven dat de mail al in de maak is? Waarom dan hier nog een keer reageren? Of is het enkel om aan te geven dat jij dndiek niet vindt reageren in FB?quote:Bovendien staan de vragen van hem inmiddels hier ook... Dus kunnen wel beantwoord worden..
Een reactie wordt echt niet hier geplaatst hoor, bans worden niet gesproken voor de schermenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Nog vreemder om mails over een ban voor de schermen te bespreken met een kloon van een gebande in het gezelschap van een aantal 'ramptoeristen' die zich er dan ook natuurlijk weer mee willen bemoeien.
Daar dacht Rubbereend een uurtje of 3 nog anders overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een reactie wordt echt niet hier geplaatst hoor, bans worden niet gesproken voor de schermen.
Ze zouden voor jou een limiet van 1 post per maand op feedback topics moeten stellen, je zeikt meer dan een incontinente kameel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
kunnen zeg ik. Niet moeten.
Bedankt voor je seintje hoor. Ik heb in ieder geval geen mail gezien, dus waarschijnlijk niet doorgestuurd naar mij..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef Octaafdebolle het volgende:
Ik vroeg hier gewoon naar een reactie op een mail die ik zondagnacht (geloof ik) verstuurd heb. Per mail krijg ik geen reactie. had gevraagd het door te sturen naar de voetbalmods. Hoe lang dat duurt weet ik natuurlijk ook niet. Daarom geef ik hier maar een seintje.
Tuurlijk nietquote:Het enige wat het me zal opleveren is nog een paar weekjes ban er bij ofzo aangezien er weer zo'n heisa om gemaakt wordtmaar goed.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef DIGGER het volgende:
Ze zouden voor jou een limiet van 1 post per maand op feedback topics moeten stellen, je zeikt meer dan een incontinente kameel.
Eten, competitie spelen op vaste tijd? Het begint met de l en het eindigt op even.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar dacht Rubbereend een uurtje of 3 nog anders over
Ging over dat Rubbereend het ook prima vond om de ban voor de schermen te bespreken op verzoek van PlAE@. Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eten, competitie spelen op vaste tijd? Het begint met de l en het eindigt op even.
Als je daar nou de volgende keer eens mee begint. En dat net niet op "enter" drukt.quote:
quote:
Banaan vraag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik anders gebanned worden in plaats van PLAE@, ga ik even 2 weken een l eindigt op even zoeken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Over ramptoeristen gesproken, 1 grapjas zegt hier iets tegen mij... en meteen stroomt half Hools leeg om hier te komen klaphanden
![]()
Is dit een NEE?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef RayMania het volgende:
Waarom? Volgens mij is dit jouw leven, en die heb je zo te zien al overduidelijk gevonden.
Zal eens tijd worden ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik anders gebanned worden in plaats van PLAE@, ga ik even 2 weken een l eindigt op even zoeken.
Da's omdat er helaas voor jou minder te klagen is dan er goed wordt gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit een NEE?
(heb trouwens minder posts dan de gemiddelde user hier)
Is het aantal posts dan een indicatie of je een leven hebt, of niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit een NEE?
(heb trouwens minder posts dan de gemiddelde user hier)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Dndiek kom er maar in..........
Maar wel tijd genoeg om midden in de nacht mensen te laten bannen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb het ook een paar dagen wat drukker, dan kom ik meteen nooit in het FB-topic
Tsja als iemand het ernaar maakt, dan kan dat gebeurenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar wel tijd genoeg om midden in de nacht mensen te laten bannen.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het kan toch allemaal wel een tikkeltje minder serieus. Het is Fok! maar... geen staatsgeheim ofzo. Overdreven allemaal om het weer mee naar achteren te nemen etc. Geef hem gewoon antwoord of niet... Boeiend.
Netjes om ook je foutjes te durven toegeven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
Voor de volledigheid.
Ik zei dat dat hier beantwoorden wel kon, maargoed dat is tegen de policy. Mijn fout. Dat omdat er meer dan een algemeen antwoord op de vraag van PLAE@ gegeven moet worden voor de volledigheid.
Dus mijn fout dat ik aanbied dat hier te bespreken.
Voor de rest: het was geen mail aan mij, zoals PLAE al aangaf maar een mail die ons via een hogere macht is doorgespeeld.
tenslotte ik hou ook van jullie
En die ik totaal over het hoofd heb gezienquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
Voor de rest: het was geen mail aan mij, zoals PLAE al aangaf maar een mail die ons via een hogere macht is doorgespeeld.
Waarom zou hij dat hier moeten posten? Zodat jullie andermans persoonlijke mail kunnen lezen? Ik ga er van uit dat PLAE@ nog wel enige waardigheid heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Nou PLAE@, aan jou de taak om hier het e-mail verkeer tussen jullie beiden te posten![]()
er zijn meer mensen die dat een leuke naam vindenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Sethje het volgende:
Zijn nieuwe Username Octaafdebolle vind ik al hilarisch genoeg om hem weer toe te laten overigens
no shit sherlockquote:
ojaquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef golfer het volgende:
Als je dan ook nog even 1/8ste finale UEFA Champions League #3 wilt wijzigen in 1/4 finale ben je helemaal goed bezig.
Neequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Is de grens met de tong onzin 80 topics ook niet eens bereikt?
Wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen flikker te zeggen hier.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Crap goes on.....
Hier weer verder.......
Dat jaartje erbij is meteen goed te merkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:23 schreef rubbereend het volgende:
ik zit er bovenop TR!
Heeft er niks mee te maken... Hij is er door de vorige modcrew, geloof in naam van Messenga, al eens op aangesproken... Maar baggert lekker door...quote:
Aanvaardquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb RayMania beledigd op msn vanavond om dat ie mijn, best wel leuke, topic over treurende dutch gooners zo snel dichtgooide. Ik doe hier publiek boete van en bied hem mijn excuses aan.
Sorry.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook zeldzaam dat jij een keer meer dan 1 regel post.
je bent wel duur in de slotjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef borisz het volgende:
iets zeldzaams in dit topic een normaal verzoek in plaats van een discussie
[TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): 8ste finales slotje aub![]()
Nog steeds in de maak?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je antwoord op je mail is in de maak.
Whehequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef Octaafdebolle het volgende:
[..]
Nog steeds in de maak?
teeering.
Lijkt me alvast voor de returnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
AZ - Newcastle United. Dit gaat goed komen.
Newcastle - AZ #4
Wat dubbelop lijkt me.
Tis minder zeldzaam dan dat jij op de man speeltquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook zeldzaam dat jij een keer meer dan 1 regel post.
Ah wat zielig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis minder zeldzaam dan dat jij op de man speelt.
Cijferslot zit erop. Dank je.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef Bos81 het volgende:
Live CL Loting ?
Topic is denk ik niet meer nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
U vraagt, wij draaienquote:
Namens dndiek bedanktquote:
Ooowquote:
Lepeltopic heb ik destijds naar MEN geschopt.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Dat er een lepeltopic in MEN is geopend, tja daar kunnen de modjes hier ook niets aan doen.
OKee, daar heb ik niks van meegekregen, kan ik me niet meer herinneren. Of ik mocht toen geen mod meer zijn, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lepeltopic heb ik destijds naar MEN geschopt.
Gewaarschuwdquote:Op zondag 11 maart 2007 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[Centraal] FC Groningen #32 Bassie in de spits ole ole
Irritant fries mannetje..![]()
Dank je, op slot.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Messenga zit te zeveren in het Feyenoord topic.
Ban inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
TerrorRobbie zit te zeveren in het Feedback topic.
Jij hebt de lolbroek zeker aan vandaag of niet?quote:
Nee, mijn grapjas.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jij hebt de lolbroek zeker aan vandaag of niet?
![]()
Maar wel zelf in livescoretopics hetzelfde doenquote:
Nooit gedaan, of bewijs graagquote:Op maandag 12 maart 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel zelf in livescoretopics hetzelfde doen.
Je hele variatie op 'ban' (ben, bin, bon etc) in dit topic:quote:
Je hebt ze gewoon in je bookmarks gezet he!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hele variatie op 'ban' (ben, bin, bon etc) in dit topic:
[UEFA Cup] Werder Bremen - Ajax #4
Verder is dit ook niet fair: Live Eredivisieverslagen #93
No offence, maar zelf ben je ook niet heilig.
En daar kom je nu achter?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
De laatste wist ik nog van gisterenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon in je bookmarks gezet he!
-niet leuk-quote:Op maandag 12 maart 2007 16:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien als je op wijzigen drukt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |