http://www.youtube.com/watch?v=v-7ui4Gt27Aquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:28 schreef Mika25 het volgende:
Wat is dat gedoe met Nathanael? Heeft Huub iets gedaan vannacht? Het enige dat ik weet is dat NL zou blijven slapen. Ik neem aan dat dat niet gebeurt is?
Die site waar Jaap heenwil is momenteel niet erg interressant, maar toch...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:32 schreef Kaleddis het volgende:
Baal eigenlijk best wel van die verkapte streamlock![]()
idd, wat is dit voor neppe reality tv!1!1!??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:32 schreef Kaleddis het volgende:
Baal eigenlijk best wel van die verkapte streamlock![]()
beetje late reactie maar toch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof de programmamakers nieuwkomers niet op de hoogte stellen van de regels
Dit is gewoon een kwestie van willekeur geweest
Jij bent zeker niet de snelste ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:34 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, wat is dit voor neppe reality tv!1!1!??
nee, niet meerquote:
Ik ben er nog ook steedsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want Huub zit er nog steeds in.Huub maakt het programma gelukkig nog de moeite waard.
Leuk dat je weer opduikt met een post die niets met het programma te maken heeft verder. Maar dat is jou altijd wel toevertrouwd
Nee, ze heeft geen 2 kijkcijfers, maar (.)(.)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:34 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
beetje late reactie maar toch.
<knip>
ja tuurlijk kan ze soms so irri zijn, maar geeft wel mooie beelden want ze is gewoon erg verkniptohja en ze heeft ook nog 2 kijkcijfers he
en het draait tenslotte altijd om kijcijfers.
ze heeft er toch wel een waarschuwing voor gehad, dus iets kleins erbij en exit amanda
nl was stomdronken en tsja dan doet het verstoppen van krukken zeerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:35 schreef Taurus het volgende:
Ging het bij Nathanael echt alleen maar om dat verstoppen van die krukken dan?Of zat Huub nog meer te zieken? Ongelooflijk dat ie ook dat voor elkaar krijgt he. Die jongen zit daar speltechnisch gezien als enige in de 'goede' richting, 'goede' tussen aanhalingstekens want wat 'n irritant jochie kan dat zijn zeg, maar hij krijgt eigenlijk alles voor elkaar. ál het 'spannende' van de afgelopen maanden komt direct of indirecht van hem uit.
Iets kleins?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:34 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
knip
ze heeft er toch wel een waarschuwing voor gehad, dus iets kleins erbij en exit amanda
Dat wil ze maar al te graag. Alleen schaamt ze zich daarvoor. Omdat ze niet had verwacht dat ze zo geil zou worden van een in haar ogen nerd-jochie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:34 schreef Missy_1974 het volgende:
omdat huub amanada van achter neemt
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef partyyboyy het volgende:
ik ga slapen! MAZUUZZLSLSLSLS
Jezus, was dat het echt!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:38 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nl was stomdronken en tsja dan doet het verstoppen van krukken zeerbij terugkomst binnen van huub huilde nl dus huub ging even lekker zuigen en werd besloten dat nl maar beter thuis kon slapen.
NL was gewoon een klein kind, huub was gewoon aan het pesten (want tenslotte is hij verwijderd dus waarom blijven slapen, en natas dat gunnen)
nee NL liet weer even pcies zien wie hij is/was, zielig
Het was wel 'n genante vertoning voor Nathanael idd, maar inderdaad, het past wel bij hem, bij wat ie heeft laten zien in 't huis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:38 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nl was stomdronken en tsja dan doet het verstoppen van krukken zeerbij terugkomst binnen van huub huilde nl dus huub ging even lekker zuigen en werd besloten dat nl maar beter thuis kon slapen.
NL was gewoon een klein kind, huub was gewoon aan het pesten (want tenslotte is hij verwijderd dus waarom blijven slapen, en natas dat gunnen)
nee NL liet weer even pcies zien wie hij is/was, zielig
Aan wie schrijf je dit?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef Maanvis het volgende:
Laat dat regelboek eens zien hier.. post het eens gewoon ipv die halfslachtige regels op degoudenkooi.nl
Ik zocht 'n tijdje geleden ook al de regels, mogen wij die niet zien? Ik zie er echt maar heeeel weinig op goudenkooi.nl, maar nergens staat even echt goed het concept uitgelegd en wanneer iemand er uit moet en hoe ze dingen moeten bestellen, wat ze allemaal mogen bestellen etc. Ik ben best benieuwd hoe 't in z'n werk gaat.quote:
snap ik wel maar het was erg lauw zei syl vanavond en dat wist amanda, dus vandaar deze beslissing denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iets kleins?
Als ze het mij had geflikt zou ik haar pruik van haar harses hebben getrokken en haar met haar smoel in de wcpot hebben gestopt!![]()
uiteraard wil ze dit want als madam dronken is vind ze die aandacht kinky, en ze zoekt huub dan ook zelf op, dus dat gaat zeker nog leuke beelden geven want huub zal der maar al te graag nemen, eerst nena nu amanda, lekker brian zieken, en daar is brian ook zo bang voor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat wil ze maar al te graag. Alleen schaamt ze zich daarvoor. Omdat ze niet had verwacht dat ze zo geil zo worden van een in haar ogen nerd-jochie.
Ik ben er wel blij mee dat er iemand bij is gekomen die uit onze regio komtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ha die Henk - helemaal trots met een 010-er in de villa ?
Jaap is geen Rotterdammer, hij komt uit Den Briel, plaatsje onder de rook van Rotterdamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ha die Henk - helemaal trots met een 010-er in de villa ?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat er iemand bij is gekomen die uit onze regio komt![]()
Gaan jullie elkaar tegenspreken ???? Hoi Yolandequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:44 schreef Yolande het volgende:
[..]
Jaap is geen Rotterdammer, hij komt uit Den Briel, plaatsje onder de rook van Rotterdam![]()
Ik denk dat ze de regels ook niet openbaar maken, want dan gaan de mensen hier er allemaal aanspraken op maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zocht 'n tijdje geleden ook al de regels, mogen wij die niet zien? Ik zie er echt maar heeeel weinig op goudenkooi.nl, maar nergens staat even echt goed het concept uitgelegd en wanneer iemand er uit moet en hoe ze dingen moeten bestellen, wat ze allemaal mogen bestellen etc. Ik ben best benieuwd hoe 't in z'n werk gaat.
Het concept beweegt mee met wat de makers willen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:41 schreef Taurus het volgende:
Ik zocht 'n tijdje geleden ook al de regels, mogen wij die niet zien? Ik zie er echt maar heeeel weinig op goudenkooi.nl, maar nergens staat even echt goed het concept uitgelegd
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het concept beweegt mee met wat de makers willen.
Als er in het regelboek duidelijk zou staan dat er niet met drank gegooid mag worden zou Amanda nu thuis zitten....
Nee hoor zoals je ziet zijn we het ongezien met elkaar eens (zoals bijna altijd) Henk heeft het er over dat hij uit onze regio komt en ik dat hij uit onze regio komtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie elkaar tegenspreken ???? Hoi Yolande
In de beginperiode stonden de regels als .pdf op de Talpa-site.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de regels ook niet openbaar maken, want dan gaan de mensen hier er allemaal aanspraken op maken.
Regels zijn er voor de mensen die in de GDK zitten
die regel is er gekomen na de 2 eerdere gooi incidenten, toen was er een vergadering met regie in de gameroom, hebben nog op de streams gestaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het concept beweegt mee met wat de makers willen.
Als er in het regelboek duidelijk zou staan dat er niet met drank gegooid mag worden zou Amanda nu thuis zitten....
Dat hoop ik wel, want anders krijgen we weer het zelfde gedoe als vandaag met Amandaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:50 schreef Missy_1974 het volgende:
regie zal het nu uiteraard wel even extra aan jaap hebben gemeld
Vast en zeker....... Ze zitten samen met Jaap en Huub nu even een slokje weg te werken in de snackbar .....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:50 schreef Missy_1974 het volgende:
regie zal het nu uiteraard wel even extra aan jaap hebben gemeld
'Daardat' de volgende keer iemand door de redactie in bescherming genomen wordt gaat iedereen hier weer volkomen para bother worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:49 schreef Missy_1974 het volgende:
daardat aman het niet wist was het een grensgeval en dus waarschuwing, nu weet ze het.
Doe jij eens gewoon in het Nederlands typenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
'Daardat' de volgende keer iemand door de redactie in bescherming genomen wordt gaat iedereen hier weer volkomen para bother worden.![]()
![]()
![]()
Het motto is: niks is wat het lijkt...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Regel 1: Alle regels kunnen ten alle tijden worden aangepast !
Vergissing ...... Als Huub er niet was geweest, zou niemand een filmpje van Nathanael gemaakt hebben ......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:57 schreef gomi het volgende:
net ff filmpje bekeken van nathanael en waarom hij gister wegging.
beetje sneu imo.
hij was er gewoon om ff een leuk dagje te hebben en was niet nodig van huub om m te zieken.
beetje jammer imo
Met hun verleden was het wel begriipelijk wat Huub deedquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:57 schreef gomi het volgende:
net ff filmpje bekeken van nathanael en waarom hij gister wegging.
beetje sneu imo.
hij was er gewoon om ff een leuk dagje te hebben en was niet nodig van huub om m te zieken.
beetje jammer imo
Zal binnenkort wel weer 'Hij Die Door Zijn Bed Gezakt Is' of een andere 'grappige' afkorting worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel even de complimenten voor de casting. Prima dat ze nu een 'Jaap' hebben uitgekozen
maar dat verleden was in t spel.nathanael was er gister, maar niet meer als actief speler in t spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Met hun verleden was het wel begriipelijk wat Huub deed
Al was het alleen maar voor de reactie van de andere bewoners en (haat is haat) jammerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:04 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat verleden was in t spel.nathanael was er gister, maar niet meer als actief speler in t spel.
en hun ruzie had in t spelmoeten blijven. die actie was dus onnodig. huub heeft al van hem gewonnen in t spel.
Wat dacht je van hdnpgh - "Hij Die Natasia Plat Gedrukt Heeft"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel weer 'Hij Die Door Zijn Bed Gezakt Is' of een andere 'grappige' afkorting worden.
Juich aub niet te snel! Hij lijkt nu de kant van Huub, Syl en Eric te kiezen maar ik ben er nog niet 100% van overtuigt. Ik neig ook naar het goede in de mens maar toch...Ik vind hem ook wel een beetje sneaky. .............Tell me it's not true..............;) (Barbara Dickson)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel weer 'Hij Die Door Zijn Bed Gezakt Is' of een andere 'grappige' afkorting worden.
widequote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van hdnpgh - "Hij Die Natasia Plat Gedrukt Heeft"
Als het echt 'in het spel' had moeten blijven, dan had Nathanel buiten het hek moeten blijven. Hij is zelf de Kooi ingestapt en is er weer net zo hard uitgetimmert. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:04 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat verleden was in t spel.nathanael was er gister, maar niet meer als actief speler in t spel.
en hun ruzie had in t spelmoeten blijven. die actie was dus onnodig. huub heeft al van hem gewonnen in t spel.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als het echt 'in het spel' had moeten blijven, dan had Nathanel buiten het hek moeten blijven. Hij is zelf de Kooi ingestapt en is er weer net zo hard uitgetimmert. Eigen schuld.
Vertaling?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:10 schreef Prospera het volgende:
Leuker vind ik nog HDAGH.
Lauw, koud warm of heet maakt me niets uit ik zou haar alle hoeken van de villa laten zien die teefquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:42 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
snap ik wel maar het was erg lauw zei syl vanavond en dat wist amanda, dus vandaar deze beslissing denk ik
Ja leukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:13 schreef Prospera het volgende:
Hij Die Amanda (rest maar gokken zou ik zeggen)![]()
Nee hoor, hij zegt elf Japio dat is al grappig genoegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hij Die Amanda Gehorkt Heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:13 schreef Prospera het volgende:
Dat zie ik al voor me. Een bed, daarop Amanda en daarop Jaap. Dat geeft een boterham-met-jam effect - Onze liefste Amanda puilt er aan alle kanten tussenuit......quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:13 schreef Prospera het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij Die Amanda Gehorkt Heeft
toedels![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zie ik al voor me. Een bed, daarop Amanda en daarop Jaap. Dat geeft een boterham-met-jam effect - Onze liefste Amanda puilt er aan alle kanten tussenuit......
Of we noemen hem Sjaapquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een alternatieve naam voor Jaap : MHEOMZ - Mag Het Een Onsje Meer Zijn
Nou, voor deze ene keer dan : http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYIquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand nog ff een linkje naar "Para Brotha"? Ik heb m al 20X gezien maar nog niet opgeslagen.........
OK, ik ga alvast in een deuk liggen .... maar dan moet je nog wel even uitleggenquote:
Ik had hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, voor deze ene keer dan : http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYI
¡MUCHAS GRACIAS!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, voor deze ene keer dan : http://www.youtube.com/watch?v=9Mw8hGKxiYI
Soms moet je wat voor de fantasie overhoudenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, ik ga alvast in een deuk liggen .... maar dan moet je nog wel even uitleggen![]()
Nee, die kan dat niet !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
En opera compatible?
filmpje ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:10 schreef Prospera het volgende:
Klik ik op je sig en krijg ik zo'n gaaf filmpje te zien in m'n mediaplayer![]()
?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:21 schreef Prospera het volgende:
Ja een haarscherpe compilatie van de afgelopen week, van jou toch![]()
Omdat Huub eruit gestemd wil worden. Dat je dat nog niet eens ziet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:04 schreef gomi het volgende:
[..]
Heb ik een keer dgk opstaan ipv giel (wat ik meestal heb op dit tijdstip, hoor ik hem nogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:33 schreef HiDiHo het volgende:
Huub is in gesprek met giel op radio3 fm !
Hij zingt 'begin de dag met een dansje' mee !
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik een keer dgk opstaan ipv giel (wat ik meestal heb op dit tijdstip, hoor ik hem nog.
Of gewoon: "Jaap die eet"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is cool. Huub zal daar zeker op gaan joetjoeben denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:43 schreef Sanneke het volgende:
ja en huub heeft ook een stukje van de Para Brodder mix gehoord, ik had 3FM op staan.
Me recorder loopt, voor het geval datquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:00 schreef Alfaro het volgende:
Ho... japio voelt eens ff aan zijn har, hijt krijgt hier toch niet spontaan live een hart aanval....
Degoudenkooi.nl werkt wel met Opera, alleen zijn die streams niet zo mooi als bij jou.quote:
Jezus HiDiHo, zit jij in de nachtdienst ofzo, moet je niet in je mandje?quote:
Mijn site werkt ook met opera, alleen niet de extra functies. Dat kan opera niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Degoudenkooi.nl werkt wel met Opera, alleen zijn die streams niet zo mooi als bij jou.
Jammer dat ik het interview gemist heb.
Goedemorgen trouwens![]()
2.5G per 12 uur/stream bij mij. klopt dat beetje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Me recorder loopt, voor het geval dat![]()
Hij zal hierna wel douchen, denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:10 schreef Prospera het volgende:
Jaap rent zich rot op de loopband
Nog douchescenes HiDIHo![]()
Okidokiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn site werkt ook met opera, alleen niet de extra functies. Dat kan opera niet.
Filmpje: Huub in gesprek met Giel Beelen van 3FM (als ie klaar is)
Goede morgen![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:10 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
2.5G per 12 uur/stream bij mij. klopt dat beetje?
En waar is Brainless nou? Hij zou toch om 8 uur met Japio gaan sporten????? Das weer een minpuntje voor hem!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:17 schreef Prospera het volgende:
Wat een slaapkoppen hier![]()
Palma komt zo hoor.
Waaat ? Sjonge jonge, dit is ook echt de keuze die hij gemaakt hadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:09 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Jezus HiDiHo, zit jij in de nachtdienst ofzo, moet je niet in je mandje?
Jaap gaat vanvond op Eric stemmen qua immuniteit, die "keuze" heeft ie gewoon meegekrijgen van achter. Lekker spanend. Vondt wel dat ie het leuk bracht die interviews, maar hierdoor weer even een duidelijk gescripte avond, of eigenlijk 24uur, nu maar hopen dat amandel er dan toch uit gaat donderdag, als brian afstand kan doen van z'n puta...
ik vroeg mezelf net hetzelfde af..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef yvonne het volgende:
Waarom heb ik naar een sportende Jaap zitten kijken?
A. je bent nieuwsgierigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef yvonne het volgende:
Ja! Geen streams daaropquote:
Moe je ff naar Yvonne opsturenquote:
Je vergeet Dquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
A. je bent nieuwsgierig
B. je hebt nog nooit een 200 kilo op de loopband gezien
C. Je wilt hem naderhand zien douchen.
Het heeft gewerktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:35 schreef petraa het volgende:
Geachte reactiegever,
Onlangs werd ons bedrijf in verband gebracht met een Televisie/internetuitzending "De Gouden Kooi" waarbij een van de deelneemsters ene Mevr. Natasia wist te vertellen dat zij in een auto van Tonny Keijzers ging rijden.
Gezien het grote aantal reacties, hechten wij er waarde aan u op deze manier te informeren over het feit dat wij ons distantiëren van welke betrokkenheid dan ook bij deze mevrouw Natasia of de Gouden Kooi. Wij waren niet op de hoogte wat het programma inhield en na bestudering van de beelden en reacties willen wij absoluut niet in verband worden gebracht met dit programma of deze mevrouw.
Ik hoop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en zie u liever als "gewone" bezoeker in onze showroom.
Nogmaals bedankt voor uw reactie en oplettendheid.
Tonny Keijzers Auto's BV
A.M. Keijzers, directeur
Dit mailtje kreeg ik net van Tonny keijzers. Tis wel offtopic, maar wilde het jullie toch niet onthouden.
een hele quote en je kan er niet eens wat bijzetten ?quote:
Ja die zat er per ongeluk tussen in, maar ik kan tegenwoordig edittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
een hele quote en je kan er niet eens wat bijzetten ?![]()
Ze heeft al een ander adres weten te regelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:44 schreef maikel112 het volgende:
Mooi geen auto voor Nats
Niet voor haarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef Sanneke het volgende:
maar ze mag toch in zo'n wagen rijden? zijn er niet meer wegen die naar een Touareg lijden dan?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef Sanneke het volgende:
maar ze mag toch in zo'n wagen rijden? zijn er niet meer wegen die naar een Touareg lijden dan?
En niemand reageertquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:46 schreef Prospera het volgende:
Amanda: Au ik heb een blaasonsteking, terwijl ze hardop leest.
Ja schat, dat krijg je ervan.
Niet als het aan de fokbrievenschrijvers ligt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft al een ander adres weten te regelen.
Gaat niet lukken, ze heeft gezegd dat ze geen negatieve post wil ontvangen en die krijgt madame ook niet .quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:50 schreef Darklight het volgende:
Kan iemand dat mailtje naar Natasia sturen?
Kan ze zien hoe populair ze is
Scheerschuim zit alleen nog niet in zijn haar, verder overalquote:
ohja, we hebben het over Natasia, de mevrouw die geen privileges heeft volgens de redactiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, ze heeft gezegd dat ze geen negatieve post wil ontvangen en die krijgt madame ook niet .![]()
Anders had ze waarschijnlijk veel meer post gehad op haar verjaardagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, ze heeft gezegd dat ze geen negatieve post wil ontvangen en die krijgt madame ook niet .![]()
Een uur of 2, 3 denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:53 schreef avonne het volgende:
Morruggeh...
Hoelaat zijn Jaap en Huub naar bed gegaan, eigenlijk?
whahaha ik heb er ook 1 !!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:35 schreef petraa het volgende:
Geachte reactiegever,
Onlangs werd ons bedrijf in verband gebracht met een Televisie/internetuitzending "De Gouden Kooi" waarbij een van de deelneemsters ene Mevr. Natasia wist te vertellen dat zij in een auto van Tonny Keijzers ging rijden.
Gezien het grote aantal reacties, hechten wij er waarde aan u op deze manier te informeren over het feit dat wij ons distantiëren van welke betrokkenheid dan ook bij deze mevrouw Natasia of de Gouden Kooi. Wij waren niet op de hoogte wat het programma inhield en na bestudering van de beelden en reacties willen wij absoluut niet in verband worden gebracht met dit programma of deze mevrouw.
Ik hoop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en zie u liever als "gewone" bezoeker in onze showroom.
Nogmaals bedankt voor uw reactie en oplettendheid.
Tonny Keijzers Auto's BV
A.M. Keijzers, directeur
Dit mailtje kreeg ik net van Tonny keijzers. Tis wel offtopic, maar wilde het jullie toch niet onthouden.
Uur of 3 geloof ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:53 schreef avonne het volgende:
Morruggeh...
Hoelaat zijn Jaap en Huub naar bed gegaan, eigenlijk?
Te laat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel even de complimenten voor de casting. Prima dat ze nu een 'Jaap' hebben uitgekozen, ik werd knetter van die moeilijke namen zoals 'Nathanael'. Dat is toch gewoon een toetsenbord-breker van een naam. Jaap is zo veel makkelijker voor een streamer. TOP jongens, jullie denken met ons mee
Ja, dat vrees ik ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
serieus?? wanneer gaan ze natasia dit vertellen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:56 schreef snetje het volgende:
[..]
whahaha ik heb er ook 1 !!!![]()
morguu btw.... natasia als laatste eruithoe is het mogelijk !!!!
![]()
Er zijn er teveel op, ze weten niet waar ze moeten beginnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:03 schreef avonne het volgende:
Merkwaardig.
Meestal staat er op Villa Vandaag wel iets van "de paarden hebben honger" of "de vogeltjes zijn al wakker".
Nu is iedereen al lang wakker, en er staat nog niets.
Brian en Natas in elk geval en Amanda hangt erbij en is geen stabiele factor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:07 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Ik lees in villa vandaag van gisteren dat Brian, Amanda en Natasia elkaar vermoedelijk zullen dekken, mocht er van immuniteit sprake zijn.
[afbeelding]
Maar die zal wel opdracht krijgen van de redactie. Zaak is dus voor Huub om binnen 4 weken onrust te stoken tussen die 3.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian en Natas in elk geval en Amanda hangt erbij en is geen stabiele factor.
Is dit gebaseerd op feiten? Heeft hij dat gezegt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:09 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Jaap gaat vanvond op Eric stemmen qua immuniteit, die "keuze" heeft ie gewoon meegekrijgen van achter. Lekker spanend. Vondt wel dat ie het leuk bracht die interviews, maar hierdoor weer even een duidelijk gescripte avond, of eigenlijk 24uur, nu maar hopen dat amandel er dan toch uit gaat donderdag, als brian afstand kan doen van z'n puta...
hi heeft toch al gedouchtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:13 schreef Prospera het volgende:
Hij gaat niet douchen, na het gezweet op de loopband![]()
Die immuniteit geldt toch alleen voor de eerste stemronde, over anderhalve week dus ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar die zal wel opdracht krijgen van de redactie. Zaak is dus voor Huub om binnen 4 weken onrust te stoken tussen die 3.
Hier niet, alleen wanner Fok! erg traag is wil het wel eens gebeuren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:14 schreef Nasp het volgende:
[Offtopic]
Gaat bij iedereen de scrollbalk helemaal naar boven na het verversen van de pagina? Beetje irritant.
De eerste 2 rondes. Alleen de eerste ronde mag Jaap immuniteit geven aan iemand.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:14 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
[..]
Die immuniteit geldt toch alleen voor de eerste stemronde, over anderhalve week dus ?
Ik weet dus niet helemaal zeker of die immuniteit alleen voor de 1e of ook voor de 2e geldt. Als het alleen voor de eerste geldt, wordt het lastig om iemand weg te krijgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:14 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
[..]
Die immuniteit geldt toch alleen voor de eerste stemronde, over anderhalve week dus ?
Hij moet Amanda flink op de kast krijgen en haar nog een kop thee laten gooien...
Alhoewel ik ergens eerder in de COS las dat Jaap "opeens" voor Eric gaat kiezen![]()
Nope. Daar heb ik wel last van op GK forum Talpa.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:14 schreef Nasp het volgende:
[Offtopic]
Gaat bij iedereen de scrollbalk helemaal naar boven na het verversen van de pagina? Beetje irritant.
Hmmm wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:14 schreef Nasp het volgende:
[Offtopic]
Ook al was het niet in beeld, dat wil nog niet zeggen dat hij niet is gaan douchen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:13 schreef Prospera het volgende:
Hij gaat niet douchen, na het gezweet op de loopband![]()
Geen piemels wassen ook![]()
Van Tien:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De eerste 2 rondes.
En mijn vermoeden is dat er voor de derde stemronde een nieuwe bewoner in komt zodat Jaap daar een pact mee kan sluiten.
die chauffeur denkt dat die auto een vliegtuig is ofzo....hij kan de motor best even uitzettenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
Brainles krijgt weer vliegles jammerrrrrrrrrrrrrr
Had er de laatste 2 dagen last van. Maar net nadat ik die vraag postte stond ie weer beneden na het verversenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier niet, alleen wanner Fok! erg traag is wil het wel eens gebeuren.
Hoe komt iemand jullie er bij dat hij eric immuniteit gaat geven?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet helemaal zeker of die immuniteit alleen voor de 1e of ook voor de 2e geldt. Als het alleen voor de eerste geldt, wordt het lastig om iemand weg te krijgen.
en amanda mag mee....en eric .... en huubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
vliegles my ass.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
Kunnen ze net zo goed DGK dichtgooienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:18 schreef snetje het volgende:
[..]
en amanda mag mee....en eric .... en huub
Welnee, plaat staat op naam van de garage ipv persoon.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Groene handelaarsplaten? Meteen een bekeuring als ze zo de openbare weg op gaan.
Goffer waarom niet gewoon in de villaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:18 schreef Kaleddis het volgende:
Waar gaat iedereen heen ? Acteerles ?
nou...die monologen zijn toch geen reet aan..sorry dat ik het zegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer waarom niet gewoon in de villa
You never know. Amoebe doet mee he, dat zou nog wel eens lachen kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:22 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nou...die monologen zijn toch geen reet aan..sorry dat ik het zeg
Nou, die heeft niets voorbereid, dus dat schiet lekker op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:24 schreef petraa het volgende:
[..]
You never know. Amoebe doet mee he, dat zou nog wel eens lachen kunnen worden.
Palma is Gastvrouw en doet ze heel primaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef Katewalker het volgende:
Palma in de bocht tegen Jaap. Jij bent geen miljonair maar miljonair in spee en ik ben hoofd van het huis.
Nee, Palma jij bent hoofd huishouding...wat een draak is die Palma.Hoe ze praat tegen Jaap. pfff
Hhahahaha, ik lach me rot.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:35 schreef Yvet_te het volgende:
nou oke...
jaap wil geen sapjes uit een flesje maar versgeperst
jaap wil geen visoliepillen maar gerookte zalm
jaap wil geen gewone vitaminepillen maar organische pillen
*zucht* zeikert
ik wist dat ik er 1 vergeten wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:36 schreef Prospera het volgende:
Hij wil ook geen vanilleyoghurt, maar Optimel![]()
Gastvrouw in dienst van de (aspirant-) miljonairs toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:34 schreef Prospera het volgende:
Palma is Gastvrouw en doet ze heel prima![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:36 schreef spookdiertje het volgende:
jaap is er voor de kilo's , NOG MEER ?
Goedenmorgen,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gastvrouw in dienst van de (aspirant-) miljonairs toch?
Goedemorgen ook, allen.
Ik ga lekker aan het werkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:43 schreef HiDiHo het volgende:
Luie varkens daar ! Zet palma's geluid dan uit![]()
oud nieuwsquote:
vandaar dan ook dus die hangende buik en die lege borsten, dat is helaas voor haar een gevolg van haar vroegere veel dikkere lichaam. Wat dat betreft snap ik die buikwandcorrectie ook wel. Maar volgens mij had ze die ook via haar gewone verzekering kunnen krijgen en hoeft ze daar niet perse de kooi voor in te gaan. Als iemand een veloverschot heeft en daar psychische last van ondervind, dan is een brief met doorverwijzing van de huisarts al voldoende om het geheel vergoed te krijgen.quote:
Hahhaha!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
'Daardat' de volgende keer iemand door de redactie in bescherming genomen wordt gaat iedereen hier weer volkomen para bother worden.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
Hij wil ook optimel kwark. Als het maar geen naturel is.
Aanwinst hoor, die Jaap. Levert echt spannende streams op.
Oh en hij wil het donkerste bruine brood wat er is maar niet verbrand en hij wil oordoppen. Hij wil alleen maar oropax.
Wat een verwende zeikerd zeg.
Is gezond hoor, die gebruik ik ook. Er zitten goede vetten in. ( nee, ik ben niet dik) hahahaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
Jaap wil margarine light met omega 369(?).
Ja, optimel kwark (geen naturel) is echt een mogelijkheid die je met beide handen moet aangrijpen. Dat krijg je thuis natuurlijk nooit voor elkaar, zulke kansen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]Hij maakt gewoon zo veel mogelijk gebruik van de mogelijkheden die hem in het huis geboden worden hahahaha.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:14 schreef snetje het volgende:
hij blijft maar bestellen... ach zegt palma ik heb nog wel even ...![]()
Natasia heeft al eens gezegd dat voordat ze DGK inging ze 20 uur per week in de sportschool zat. Waar zou ze de kinderen toen gelaten hebben?quote:
http://www.brood.net/default.asp?pid=moutmeelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef schatje het volgende:
Pain de Boulogne is helemaal niet gezond brood. Dat is een keer ter sprake gekomen bij de Keuringsdienst van Waren van de RVU. Ze stoppen een verbrand goedje erin om het donker te maken. Het kan o.a. kankerverwekkkend zijn.
Kloptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef schatje het volgende:
Pain de Boulogne is helemaal niet gezond brood. Dat is een keer ter sprake gekomen bij de Keuringsdienst van Waren van de RVU. Ze stoppen een verbrand goedje erin om het donker te maken. Het kan o.a. kankerverwekkkend zijn.
Ja, hij had zich moeten aanmelden bij SBS als het hem echt om zijn gezondheid te doen is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Volgens mij zit ik midden in een aflevering van De Afvallers.![]()
Je vraagt je bijna af waar Eric Dikeb blijft...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ja, ik denk dat ik er maar mee stop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Was al wel bekend, stond volgens mij op de 10-site toen ze erin gingen (toen nog Talpa). Misschien dat ze het er niet zo vaak over heeft, omdat ze dan de volle laag krijgt over haar 'moederschap'?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef blomst het volgende:
Natasia is aan het afvallen om later eventueel een stuk lever aan haar zoontje af te staan, daarvoor moet ze goed gezond zijn. Dat is wel een goede reden, heb het haar nog niet eerder horen vertellen.
Ahhhhh, geen filmpjes meer???quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik er maar mee stop.
Al dat nep gedoe.
Nog maar 2 streams.
Bewoners weg
En Fatso & Nasty
Afvalgedoe![]()
![]()
Heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was al wel bekend, stond volgens mij op de 10-site toen ze erin gingen (toen nog Talpa). Misschien dat ze het er niet zo vaak over heeft, omdat ze dan de volle laag krijgt over haar 'moederschap'?
Als het niet veel beter wordt niet iigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ahhhhh, geen filmpjes meer???
(tip: school jezelf om naar breedbeeld...)
Jep. En nu laat zijn moeder hem in de steek.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:28 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor nu ook voor het eerst het verhaal van Jairo uit de mond van Natasia. Die heeft wat angstige jaren mee gemaakt. Heftig!
Broad-tube?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niet veel beter wordt niet iig
(De losers van YouTube kennen geen breedbeeld)
inderdaad ! en afvallen kan ze thuis ook ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Met zo'n ziek kind zou ik toch wel kort termijn gaan denken omdat je nooit weet wat er gaat gebeuren.
Van zo'n kind zou ik ook ieder uur willen meemaken het is zó kwetsbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Met zo'n ziek kind zou ik toch wel kort termijn gaan denken omdat je nooit weet wat er gaat gebeuren.
Jaap ook want naar het schijnt is Optimel overal wel verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef snetje het volgende:
[..]
inderdaad ! en afvallen kan ze thuis ook ....
Oh, het kwartje viel toch? Of was het een papieren gulden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
Maar je mag blij zijn dat DGK breedbeeld uitzend anders past Jaap er niet op![]()
Volgens mij komt er voor die tijd een nieuwe bewoner, zodat Jaap een pact kan sluiten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Jaap gewoon over 6 weken buiten staat.
per 14 april:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Jaap gewoon over 6 weken buiten staat.
Ik moest ff ggogelen maar het kwartje is gevallen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af waar Eric Dikeb blijft...
kwartjes ?? bestaan die nog ??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, het kwartje viel toch? Of was het een papieren gulden?![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel gelijk: ze komen er allemaal beschadigd uit. Natasia misschien nog wel het meest, vanwege die betonplaat voor haar kop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
'We komen er allemaal beschadigd uit, en waarom zeg ik dat, om even over mezelf te spreken', zegt Natasia .... EVEN over jezelf spreken?, meid ik zit al maanden naar de Natasja show te kijken.
Ik word niet goed hoe ze steeds over haar kinderen praat, kindjes, mensjes ....
Yep, we spelen thuis om waardeloos geld. Leuk joh...quote:
Ohhhh, we kennen Nasty niet, krijg je dat weerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk: ze komen er allemaal beschadigd uit. Natasia misschien nog wel het meest, vanwege die betonplaat voor haar kop.
Zij (en wat anderen) zeker, maar ik denk niet dat ze allemáál beschadigd naar buiten wandelen, jij wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk: ze komen er allemaal beschadigd uit. Natasia misschien nog wel het meest, vanwege die betonplaat voor haar kop.
Zal ik het even aan Lesley vragen ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep, we spelen thuis om waardeloos geld. Leuk joh...
Zijn Nena en/of Bart al gelokaliseerd op FOK!? En zo nee, wie gaat ze bellen?
En waarom weet jij dat!??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
per 14 april:
Zwaai hier Jaap uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |