2.5G per 12 uur/stream bij mij. klopt dat beetje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Me recorder loopt, voor het geval dat![]()
Hij zal hierna wel douchen, denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:10 schreef Prospera het volgende:
Jaap rent zich rot op de loopband
Nog douchescenes HiDIHo![]()
Okidokiquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn site werkt ook met opera, alleen niet de extra functies. Dat kan opera niet.
Filmpje: Huub in gesprek met Giel Beelen van 3FM (als ie klaar is)
Goede morgen![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:10 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
2.5G per 12 uur/stream bij mij. klopt dat beetje?
En waar is Brainless nou? Hij zou toch om 8 uur met Japio gaan sporten????? Das weer een minpuntje voor hem!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:17 schreef Prospera het volgende:
Wat een slaapkoppen hier![]()
Palma komt zo hoor.
Waaat ? Sjonge jonge, dit is ook echt de keuze die hij gemaakt hadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:09 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Jezus HiDiHo, zit jij in de nachtdienst ofzo, moet je niet in je mandje?
Jaap gaat vanvond op Eric stemmen qua immuniteit, die "keuze" heeft ie gewoon meegekrijgen van achter. Lekker spanend. Vondt wel dat ie het leuk bracht die interviews, maar hierdoor weer even een duidelijk gescripte avond, of eigenlijk 24uur, nu maar hopen dat amandel er dan toch uit gaat donderdag, als brian afstand kan doen van z'n puta...
ik vroeg mezelf net hetzelfde af..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef yvonne het volgende:
Waarom heb ik naar een sportende Jaap zitten kijken?
A. je bent nieuwsgierigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef yvonne het volgende:
Waarom heb ik naar een sportende Jaap zitten kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |