Nee, die kan dat niet !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:57 schreef Prospera het volgende:
En opera compatible?
filmpje ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:10 schreef Prospera het volgende:
Klik ik op je sig en krijg ik zo'n gaaf filmpje te zien in m'n mediaplayer![]()
?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:21 schreef Prospera het volgende:
Ja een haarscherpe compilatie van de afgelopen week, van jou toch![]()
Omdat Huub eruit gestemd wil worden. Dat je dat nog niet eens ziet...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:04 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat verleden was in t spel.nathanael was er gister, maar niet meer als actief speler in t spel.
en hun ruzie had in t spelmoeten blijven. die actie was dus onnodig. huub heeft al van hem gewonnen in t spel.
Heb ik een keer dgk opstaan ipv giel (wat ik meestal heb op dit tijdstip, hoor ik hem nogquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:33 schreef HiDiHo het volgende:
Huub is in gesprek met giel op radio3 fm !
Hij zingt 'begin de dag met een dansje' mee !
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik een keer dgk opstaan ipv giel (wat ik meestal heb op dit tijdstip, hoor ik hem nog.
Of gewoon: "Jaap die eet"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel weer 'Hij Die Door Zijn Bed Gezakt Is' of een andere 'grappige' afkorting worden.
Dat is cool. Huub zal daar zeker op gaan joetjoeben denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:43 schreef Sanneke het volgende:
ja en huub heeft ook een stukje van de Para Brodder mix gehoord, ik had 3FM op staan.
Me recorder loopt, voor het geval datquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:00 schreef Alfaro het volgende:
Ho... japio voelt eens ff aan zijn har, hijt krijgt hier toch niet spontaan live een hart aanval....
Degoudenkooi.nl werkt wel met Opera, alleen zijn die streams niet zo mooi als bij jou.quote:
Jezus HiDiHo, zit jij in de nachtdienst ofzo, moet je niet in je mandje?quote:
Mijn site werkt ook met opera, alleen niet de extra functies. Dat kan opera niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Degoudenkooi.nl werkt wel met Opera, alleen zijn die streams niet zo mooi als bij jou.
Jammer dat ik het interview gemist heb.
Goedemorgen trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |