Jezus, was dat het echt!?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:38 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nl was stomdronken en tsja dan doet het verstoppen van krukken zeerbij terugkomst binnen van huub huilde nl dus huub ging even lekker zuigen en werd besloten dat nl maar beter thuis kon slapen.
NL was gewoon een klein kind, huub was gewoon aan het pesten (want tenslotte is hij verwijderd dus waarom blijven slapen, en natas dat gunnen)
nee NL liet weer even pcies zien wie hij is/was, zielig
Het was wel 'n genante vertoning voor Nathanael idd, maar inderdaad, het past wel bij hem, bij wat ie heeft laten zien in 't huis.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:38 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nl was stomdronken en tsja dan doet het verstoppen van krukken zeerbij terugkomst binnen van huub huilde nl dus huub ging even lekker zuigen en werd besloten dat nl maar beter thuis kon slapen.
NL was gewoon een klein kind, huub was gewoon aan het pesten (want tenslotte is hij verwijderd dus waarom blijven slapen, en natas dat gunnen)
nee NL liet weer even pcies zien wie hij is/was, zielig
Aan wie schrijf je dit?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:37 schreef Maanvis het volgende:
Laat dat regelboek eens zien hier.. post het eens gewoon ipv die halfslachtige regels op degoudenkooi.nl
Ik zocht 'n tijdje geleden ook al de regels, mogen wij die niet zien? Ik zie er echt maar heeeel weinig op goudenkooi.nl, maar nergens staat even echt goed het concept uitgelegd en wanneer iemand er uit moet en hoe ze dingen moeten bestellen, wat ze allemaal mogen bestellen etc. Ik ben best benieuwd hoe 't in z'n werk gaat.quote:
snap ik wel maar het was erg lauw zei syl vanavond en dat wist amanda, dus vandaar deze beslissing denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iets kleins?
Als ze het mij had geflikt zou ik haar pruik van haar harses hebben getrokken en haar met haar smoel in de wcpot hebben gestopt!![]()
uiteraard wil ze dit want als madam dronken is vind ze die aandacht kinky, en ze zoekt huub dan ook zelf op, dus dat gaat zeker nog leuke beelden geven want huub zal der maar al te graag nemen, eerst nena nu amanda, lekker brian zieken, en daar is brian ook zo bang voor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat wil ze maar al te graag. Alleen schaamt ze zich daarvoor. Omdat ze niet had verwacht dat ze zo geil zo worden van een in haar ogen nerd-jochie.
Ik ben er wel blij mee dat er iemand bij is gekomen die uit onze regio komtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ha die Henk - helemaal trots met een 010-er in de villa ?
Jaap is geen Rotterdammer, hij komt uit Den Briel, plaatsje onder de rook van Rotterdamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ha die Henk - helemaal trots met een 010-er in de villa ?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee dat er iemand bij is gekomen die uit onze regio komt![]()
Gaan jullie elkaar tegenspreken ???? Hoi Yolandequote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:44 schreef Yolande het volgende:
[..]
Jaap is geen Rotterdammer, hij komt uit Den Briel, plaatsje onder de rook van Rotterdam![]()
Ik denk dat ze de regels ook niet openbaar maken, want dan gaan de mensen hier er allemaal aanspraken op maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zocht 'n tijdje geleden ook al de regels, mogen wij die niet zien? Ik zie er echt maar heeeel weinig op goudenkooi.nl, maar nergens staat even echt goed het concept uitgelegd en wanneer iemand er uit moet en hoe ze dingen moeten bestellen, wat ze allemaal mogen bestellen etc. Ik ben best benieuwd hoe 't in z'n werk gaat.
Het concept beweegt mee met wat de makers willen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:41 schreef Taurus het volgende:
Ik zocht 'n tijdje geleden ook al de regels, mogen wij die niet zien? Ik zie er echt maar heeeel weinig op goudenkooi.nl, maar nergens staat even echt goed het concept uitgelegd
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het concept beweegt mee met wat de makers willen.
Als er in het regelboek duidelijk zou staan dat er niet met drank gegooid mag worden zou Amanda nu thuis zitten....
Nee hoor zoals je ziet zijn we het ongezien met elkaar eens (zoals bijna altijd) Henk heeft het er over dat hij uit onze regio komt en ik dat hij uit onze regio komtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie elkaar tegenspreken ???? Hoi Yolande
In de beginperiode stonden de regels als .pdf op de Talpa-site.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de regels ook niet openbaar maken, want dan gaan de mensen hier er allemaal aanspraken op maken.
Regels zijn er voor de mensen die in de GDK zitten
die regel is er gekomen na de 2 eerdere gooi incidenten, toen was er een vergadering met regie in de gameroom, hebben nog op de streams gestaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Het concept beweegt mee met wat de makers willen.
Als er in het regelboek duidelijk zou staan dat er niet met drank gegooid mag worden zou Amanda nu thuis zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |