Ja! Geen streams daaropquote:
Moe je ff naar Yvonne opsturenquote:
Je vergeet Dquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
A. je bent nieuwsgierig
B. je hebt nog nooit een 200 kilo op de loopband gezien
C. Je wilt hem naderhand zien douchen.
Het heeft gewerktquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:35 schreef petraa het volgende:
Geachte reactiegever,
Onlangs werd ons bedrijf in verband gebracht met een Televisie/internetuitzending "De Gouden Kooi" waarbij een van de deelneemsters ene Mevr. Natasia wist te vertellen dat zij in een auto van Tonny Keijzers ging rijden.
Gezien het grote aantal reacties, hechten wij er waarde aan u op deze manier te informeren over het feit dat wij ons distantiëren van welke betrokkenheid dan ook bij deze mevrouw Natasia of de Gouden Kooi. Wij waren niet op de hoogte wat het programma inhield en na bestudering van de beelden en reacties willen wij absoluut niet in verband worden gebracht met dit programma of deze mevrouw.
Ik hoop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en zie u liever als "gewone" bezoeker in onze showroom.
Nogmaals bedankt voor uw reactie en oplettendheid.
Tonny Keijzers Auto's BV
A.M. Keijzers, directeur
Dit mailtje kreeg ik net van Tonny keijzers. Tis wel offtopic, maar wilde het jullie toch niet onthouden.
een hele quote en je kan er niet eens wat bijzetten ?quote:
Ja die zat er per ongeluk tussen in, maar ik kan tegenwoordig edittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
een hele quote en je kan er niet eens wat bijzetten ?![]()
Ze heeft al een ander adres weten te regelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:44 schreef maikel112 het volgende:
Mooi geen auto voor Nats
Niet voor haarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef Sanneke het volgende:
maar ze mag toch in zo'n wagen rijden? zijn er niet meer wegen die naar een Touareg lijden dan?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef Sanneke het volgende:
maar ze mag toch in zo'n wagen rijden? zijn er niet meer wegen die naar een Touareg lijden dan?
En niemand reageertquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:46 schreef Prospera het volgende:
Amanda: Au ik heb een blaasonsteking, terwijl ze hardop leest.
Ja schat, dat krijg je ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |