Heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was al wel bekend, stond volgens mij op de 10-site toen ze erin gingen (toen nog Talpa). Misschien dat ze het er niet zo vaak over heeft, omdat ze dan de volle laag krijgt over haar 'moederschap'?
Als het niet veel beter wordt niet iigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ahhhhh, geen filmpjes meer???
(tip: school jezelf om naar breedbeeld...)
Jep. En nu laat zijn moeder hem in de steek.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:28 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor nu ook voor het eerst het verhaal van Jairo uit de mond van Natasia. Die heeft wat angstige jaren mee gemaakt. Heftig!
Broad-tube?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niet veel beter wordt niet iig
(De losers van YouTube kennen geen breedbeeld)
inderdaad ! en afvallen kan ze thuis ook ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Met zo'n ziek kind zou ik toch wel kort termijn gaan denken omdat je nooit weet wat er gaat gebeuren.
Van zo'n kind zou ik ook ieder uur willen meemaken het is zó kwetsbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Met zo'n ziek kind zou ik toch wel kort termijn gaan denken omdat je nooit weet wat er gaat gebeuren.
Jaap ook want naar het schijnt is Optimel overal wel verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef snetje het volgende:
[..]
inderdaad ! en afvallen kan ze thuis ook ....
Oh, het kwartje viel toch? Of was het een papieren gulden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
Maar je mag blij zijn dat DGK breedbeeld uitzend anders past Jaap er niet op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |