Palma is Gastvrouw en doet ze heel primaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef Katewalker het volgende:
Palma in de bocht tegen Jaap. Jij bent geen miljonair maar miljonair in spee en ik ben hoofd van het huis.
Nee, Palma jij bent hoofd huishouding...wat een draak is die Palma.Hoe ze praat tegen Jaap. pfff
Hhahahaha, ik lach me rot.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:35 schreef Yvet_te het volgende:
nou oke...
jaap wil geen sapjes uit een flesje maar versgeperst
jaap wil geen visoliepillen maar gerookte zalm
jaap wil geen gewone vitaminepillen maar organische pillen
*zucht* zeikert
ik wist dat ik er 1 vergeten wasquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:36 schreef Prospera het volgende:
Hij wil ook geen vanilleyoghurt, maar Optimel![]()
Gastvrouw in dienst van de (aspirant-) miljonairs toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:34 schreef Prospera het volgende:
Palma is Gastvrouw en doet ze heel prima![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:36 schreef spookdiertje het volgende:
jaap is er voor de kilo's , NOG MEER ?
Goedenmorgen,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gastvrouw in dienst van de (aspirant-) miljonairs toch?
Goedemorgen ook, allen.
Ik ga lekker aan het werkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:43 schreef HiDiHo het volgende:
Luie varkens daar ! Zet palma's geluid dan uit![]()
oud nieuwsquote:
vandaar dan ook dus die hangende buik en die lege borsten, dat is helaas voor haar een gevolg van haar vroegere veel dikkere lichaam. Wat dat betreft snap ik die buikwandcorrectie ook wel. Maar volgens mij had ze die ook via haar gewone verzekering kunnen krijgen en hoeft ze daar niet perse de kooi voor in te gaan. Als iemand een veloverschot heeft en daar psychische last van ondervind, dan is een brief met doorverwijzing van de huisarts al voldoende om het geheel vergoed te krijgen.quote:
Hahhaha!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
'Daardat' de volgende keer iemand door de redactie in bescherming genomen wordt gaat iedereen hier weer volkomen para bother worden.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
Hij wil ook optimel kwark. Als het maar geen naturel is.
Aanwinst hoor, die Jaap. Levert echt spannende streams op.
Oh en hij wil het donkerste bruine brood wat er is maar niet verbrand en hij wil oordoppen. Hij wil alleen maar oropax.
Wat een verwende zeikerd zeg.
Is gezond hoor, die gebruik ik ook. Er zitten goede vetten in. ( nee, ik ben niet dik) hahahaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
Jaap wil margarine light met omega 369(?).
Ja, optimel kwark (geen naturel) is echt een mogelijkheid die je met beide handen moet aangrijpen. Dat krijg je thuis natuurlijk nooit voor elkaar, zulke kansen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]Hij maakt gewoon zo veel mogelijk gebruik van de mogelijkheden die hem in het huis geboden worden hahahaha.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:14 schreef snetje het volgende:
hij blijft maar bestellen... ach zegt palma ik heb nog wel even ...![]()
Natasia heeft al eens gezegd dat voordat ze DGK inging ze 20 uur per week in de sportschool zat. Waar zou ze de kinderen toen gelaten hebben?quote:
http://www.brood.net/default.asp?pid=moutmeelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef schatje het volgende:
Pain de Boulogne is helemaal niet gezond brood. Dat is een keer ter sprake gekomen bij de Keuringsdienst van Waren van de RVU. Ze stoppen een verbrand goedje erin om het donker te maken. Het kan o.a. kankerverwekkkend zijn.
Kloptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef schatje het volgende:
Pain de Boulogne is helemaal niet gezond brood. Dat is een keer ter sprake gekomen bij de Keuringsdienst van Waren van de RVU. Ze stoppen een verbrand goedje erin om het donker te maken. Het kan o.a. kankerverwekkkend zijn.
Ja, hij had zich moeten aanmelden bij SBS als het hem echt om zijn gezondheid te doen is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Volgens mij zit ik midden in een aflevering van De Afvallers.![]()
Je vraagt je bijna af waar Eric Dikeb blijft...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ja, ik denk dat ik er maar mee stop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Was al wel bekend, stond volgens mij op de 10-site toen ze erin gingen (toen nog Talpa). Misschien dat ze het er niet zo vaak over heeft, omdat ze dan de volle laag krijgt over haar 'moederschap'?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef blomst het volgende:
Natasia is aan het afvallen om later eventueel een stuk lever aan haar zoontje af te staan, daarvoor moet ze goed gezond zijn. Dat is wel een goede reden, heb het haar nog niet eerder horen vertellen.
Ahhhhh, geen filmpjes meer???quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik er maar mee stop.
Al dat nep gedoe.
Nog maar 2 streams.
Bewoners weg
En Fatso & Nasty
Afvalgedoe![]()
![]()
Heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Was al wel bekend, stond volgens mij op de 10-site toen ze erin gingen (toen nog Talpa). Misschien dat ze het er niet zo vaak over heeft, omdat ze dan de volle laag krijgt over haar 'moederschap'?
Als het niet veel beter wordt niet iigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ahhhhh, geen filmpjes meer???
(tip: school jezelf om naar breedbeeld...)
Jep. En nu laat zijn moeder hem in de steek.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:28 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor nu ook voor het eerst het verhaal van Jairo uit de mond van Natasia. Die heeft wat angstige jaren mee gemaakt. Heftig!
Broad-tube?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het niet veel beter wordt niet iig
(De losers van YouTube kennen geen breedbeeld)
inderdaad ! en afvallen kan ze thuis ook ....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Met zo'n ziek kind zou ik toch wel kort termijn gaan denken omdat je nooit weet wat er gaat gebeuren.
Van zo'n kind zou ik ook ieder uur willen meemaken het is zó kwetsbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Met zo'n ziek kind zou ik toch wel kort termijn gaan denken omdat je nooit weet wat er gaat gebeuren.
Jaap ook want naar het schijnt is Optimel overal wel verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef snetje het volgende:
[..]
inderdaad ! en afvallen kan ze thuis ook ....
Oh, het kwartje viel toch? Of was het een papieren gulden?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
Maar je mag blij zijn dat DGK breedbeeld uitzend anders past Jaap er niet op![]()
Volgens mij komt er voor die tijd een nieuwe bewoner, zodat Jaap een pact kan sluiten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Jaap gewoon over 6 weken buiten staat.
per 14 april:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Jaap gewoon over 6 weken buiten staat.
Ik moest ff ggogelen maar het kwartje is gevallen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af waar Eric Dikeb blijft...
kwartjes ?? bestaan die nog ??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh, het kwartje viel toch? Of was het een papieren gulden?![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft wel gelijk: ze komen er allemaal beschadigd uit. Natasia misschien nog wel het meest, vanwege die betonplaat voor haar kop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
'We komen er allemaal beschadigd uit, en waarom zeg ik dat, om even over mezelf te spreken', zegt Natasia .... EVEN over jezelf spreken?, meid ik zit al maanden naar de Natasja show te kijken.
Ik word niet goed hoe ze steeds over haar kinderen praat, kindjes, mensjes ....
Yep, we spelen thuis om waardeloos geld. Leuk joh...quote:
Ohhhh, we kennen Nasty niet, krijg je dat weerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk: ze komen er allemaal beschadigd uit. Natasia misschien nog wel het meest, vanwege die betonplaat voor haar kop.
Zij (en wat anderen) zeker, maar ik denk niet dat ze allemáál beschadigd naar buiten wandelen, jij wel?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk: ze komen er allemaal beschadigd uit. Natasia misschien nog wel het meest, vanwege die betonplaat voor haar kop.
Zal ik het even aan Lesley vragen ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep, we spelen thuis om waardeloos geld. Leuk joh...
Zijn Nena en/of Bart al gelokaliseerd op FOK!? En zo nee, wie gaat ze bellen?
En waarom weet jij dat!??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
per 14 april:
Zwaai hier Jaap uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |