vandaar dan ook dus die hangende buik en die lege borsten, dat is helaas voor haar een gevolg van haar vroegere veel dikkere lichaam. Wat dat betreft snap ik die buikwandcorrectie ook wel. Maar volgens mij had ze die ook via haar gewone verzekering kunnen krijgen en hoeft ze daar niet perse de kooi voor in te gaan. Als iemand een veloverschot heeft en daar psychische last van ondervind, dan is een brief met doorverwijzing van de huisarts al voldoende om het geheel vergoed te krijgen.quote:
Hahhaha!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
'Daardat' de volgende keer iemand door de redactie in bescherming genomen wordt gaat iedereen hier weer volkomen para bother worden.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:12 schreef noekje het volgende:
Hij wil ook optimel kwark. Als het maar geen naturel is.
Aanwinst hoor, die Jaap. Levert echt spannende streams op.
Oh en hij wil het donkerste bruine brood wat er is maar niet verbrand en hij wil oordoppen. Hij wil alleen maar oropax.
Wat een verwende zeikerd zeg.
Is gezond hoor, die gebruik ik ook. Er zitten goede vetten in. ( nee, ik ben niet dik) hahahaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:07 schreef noekje het volgende:
Jaap wil margarine light met omega 369(?).
Ja, optimel kwark (geen naturel) is echt een mogelijkheid die je met beide handen moet aangrijpen. Dat krijg je thuis natuurlijk nooit voor elkaar, zulke kansen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]Hij maakt gewoon zo veel mogelijk gebruik van de mogelijkheden die hem in het huis geboden worden hahahaha.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:14 schreef snetje het volgende:
hij blijft maar bestellen... ach zegt palma ik heb nog wel even ...![]()
Natasia heeft al eens gezegd dat voordat ze DGK inging ze 20 uur per week in de sportschool zat. Waar zou ze de kinderen toen gelaten hebben?quote:
http://www.brood.net/default.asp?pid=moutmeelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef schatje het volgende:
Pain de Boulogne is helemaal niet gezond brood. Dat is een keer ter sprake gekomen bij de Keuringsdienst van Waren van de RVU. Ze stoppen een verbrand goedje erin om het donker te maken. Het kan o.a. kankerverwekkkend zijn.
Kloptquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:15 schreef schatje het volgende:
Pain de Boulogne is helemaal niet gezond brood. Dat is een keer ter sprake gekomen bij de Keuringsdienst van Waren van de RVU. Ze stoppen een verbrand goedje erin om het donker te maken. Het kan o.a. kankerverwekkkend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |