Niet als het aan de fokbrievenschrijvers ligt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft al een ander adres weten te regelen.
Gaat niet lukken, ze heeft gezegd dat ze geen negatieve post wil ontvangen en die krijgt madame ook niet .quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:50 schreef Darklight het volgende:
Kan iemand dat mailtje naar Natasia sturen?
Kan ze zien hoe populair ze is
Scheerschuim zit alleen nog niet in zijn haar, verder overalquote:
ohja, we hebben het over Natasia, de mevrouw die geen privileges heeft volgens de redactiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, ze heeft gezegd dat ze geen negatieve post wil ontvangen en die krijgt madame ook niet .![]()
Anders had ze waarschijnlijk veel meer post gehad op haar verjaardagquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, ze heeft gezegd dat ze geen negatieve post wil ontvangen en die krijgt madame ook niet .![]()
Een uur of 2, 3 denk ik.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:53 schreef avonne het volgende:
Morruggeh...
Hoelaat zijn Jaap en Huub naar bed gegaan, eigenlijk?
whahaha ik heb er ook 1 !!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:35 schreef petraa het volgende:
Geachte reactiegever,
Onlangs werd ons bedrijf in verband gebracht met een Televisie/internetuitzending "De Gouden Kooi" waarbij een van de deelneemsters ene Mevr. Natasia wist te vertellen dat zij in een auto van Tonny Keijzers ging rijden.
Gezien het grote aantal reacties, hechten wij er waarde aan u op deze manier te informeren over het feit dat wij ons distantiëren van welke betrokkenheid dan ook bij deze mevrouw Natasia of de Gouden Kooi. Wij waren niet op de hoogte wat het programma inhield en na bestudering van de beelden en reacties willen wij absoluut niet in verband worden gebracht met dit programma of deze mevrouw.
Ik hoop u hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd en zie u liever als "gewone" bezoeker in onze showroom.
Nogmaals bedankt voor uw reactie en oplettendheid.
Tonny Keijzers Auto's BV
A.M. Keijzers, directeur
Dit mailtje kreeg ik net van Tonny keijzers. Tis wel offtopic, maar wilde het jullie toch niet onthouden.
Uur of 3 geloof ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:53 schreef avonne het volgende:
Morruggeh...
Hoelaat zijn Jaap en Huub naar bed gegaan, eigenlijk?
Te laat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef yvonne het volgende:
Waarom heb ik naar een sportende Jaap zitten kijken?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch wel even de complimenten voor de casting. Prima dat ze nu een 'Jaap' hebben uitgekozen, ik werd knetter van die moeilijke namen zoals 'Nathanael'. Dat is toch gewoon een toetsenbord-breker van een naam. Jaap is zo veel makkelijker voor een streamer. TOP jongens, jullie denken met ons mee
Ja, dat vrees ik ook.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel weer 'Hij Die Door Zijn Bed Gezakt Is' of een andere 'grappige' afkorting worden.
serieus?? wanneer gaan ze natasia dit vertellen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:56 schreef snetje het volgende:
[..]
whahaha ik heb er ook 1 !!!![]()
morguu btw.... natasia als laatste eruithoe is het mogelijk !!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |