die chauffeur denkt dat die auto een vliegtuig is ofzo....hij kan de motor best even uitzettenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
Brainles krijgt weer vliegles jammerrrrrrrrrrrrrr
Had er de laatste 2 dagen last van. Maar net nadat ik die vraag postte stond ie weer beneden na het verversenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier niet, alleen wanner Fok! erg traag is wil het wel eens gebeuren.
Hoe komt iemand jullie er bij dat hij eric immuniteit gaat geven?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet helemaal zeker of die immuniteit alleen voor de 1e of ook voor de 2e geldt. Als het alleen voor de eerste geldt, wordt het lastig om iemand weg te krijgen.
en amanda mag mee....en eric .... en huubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
vliegles my ass.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:16 schreef petraa het volgende:
Kunnen ze net zo goed DGK dichtgooienquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:18 schreef snetje het volgende:
[..]
en amanda mag mee....en eric .... en huub
Welnee, plaat staat op naam van de garage ipv persoon.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Groene handelaarsplaten? Meteen een bekeuring als ze zo de openbare weg op gaan.
Goffer waarom niet gewoon in de villaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:18 schreef Kaleddis het volgende:
Waar gaat iedereen heen ? Acteerles ?
nou...die monologen zijn toch geen reet aan..sorry dat ik het zegquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer waarom niet gewoon in de villa
You never know. Amoebe doet mee he, dat zou nog wel eens lachen kunnen worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:22 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nou...die monologen zijn toch geen reet aan..sorry dat ik het zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |