ik zal eens even kijken op m'n telefoonquote:Op zondag 25 februari 2007 14:46 schreef CrustyClown het volgende:
RemCore. Heb je de filmpjes van NoiseController al toevallig ergens geplaatst?
[24-02-07] Flockers!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:09 schreef Pelgrim het volgende:
Was flockers een beetje phat? Ik heb helaas niet kunnen gaan.
Ach die kans heb je ook weleensquote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
eigenlijk zonde dat zo'n feest dan tegenvalt...
de house-zaal is beter bevallen dan de hardstyle/hardcore kant hoor ik overalquote:
Ik vond van wel. Moet je voorstellen. Van alle feesten die ik bezocht heb, heb ik me altijd kunnen vermaken, ook al was het druk of moest je lang in de rij staan. Maar hier was het triest. het was nog drukker dan de eerste edities van qlimax. Er was meer loopvolk en de sfeer was gewoon bagger.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef Koepert het volgende:
Josh_And_Wesz_Present_Chickz_On_Fire_-_Natte_Asbak-Vinyl-2007-QMI
Nicy nicy(
)
Hoor ik dat een heerlijk old skool nummertje in het eerste filmpjequote:Op zondag 25 februari 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
begin van optreden van Noisecontrollers:
http://s22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/?action=view¤t=MOV00001.flv
vocals en melodie van We Are:
http://s22.photobucket.com/albums/b342/ReMcOrE/?action=view¤t=MOV00002.flv
die is idd lekker oldskool, maar die intro daarna was pas echt vetquote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoor ik dat een heerlijk old skool nummertje in het eerste filmpje
Maar het optreden was wel prima te doen dus? Ben benieuwd wanneer ze geboekt gaan worden voor een groter feestje. Miss DefQon?
Mij idem dito. Toch zonde als je het zo hoort. Partyflock kan het dus beter bij zijn site houdenquote:
zit ik gelukkig ook niet op, scheeltquote:Op zondag 25 februari 2007 17:02 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Mij idem dito. Toch zonde als je het zo hoort. Partyflock kan het dus beter bij zijn site houden
Ik ga ze zeker een keertje bekijken als ze wat meer in de buurt komen draaien.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is idd lekker oldskool, maar die intro daarna was pas echt vetheb weinig foto's genomen en filmpjes gemaakt, want ik was de hele tijd aan het beuken, meezingen enzo...echt gewoon GRU-WE-LIJK
ze staan in juni nog een keer geboekt in Leeuwarden, maar Arjan zei wel dat hun PF nog ff up-to-date gemaakt moest worden, ze hadden echt veel boekingen staan
het is ReMcOrE, niet RemCorequote:Op zondag 25 februari 2007 17:59 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik ga ze zeker een keertje bekijken als ze wat meer in de buurt komen draaien.
@RemCore zag je reactie trouwens op hun website. Ken je ze persoonlijk overigens??
dan stond je in de verkeerde zaal hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Noisecontrollers waren erg vet... Al heb ik alleen het begin ervan meegemaakt...
De avond opzich was zwaar kloten, hele avond die godse kolere jump met van die tering pubers die dat achterlijke dansje gaan doen....erg jammer... Maken ze je warm voor een avondje hardstyle/jumpstyle... Hoor je 85% jump en 15% hardstyle.... Voor mij geen NY meer!
Mmm dat van dat kleine zaaltje zou kunnen, maar dat werd eerder altijd hardcore gedraaid en daar hou ik ook niet zo van...maar het is sowieso nogal dom aangepakt van ny... Want zon beetje iedereen kwam ook voor de hardstyle... Je hoorde echt iedereen klagen...Toen die MC opgegeven moment iets riep van "these are the sounds of Vecino" hoorde je zelfs meer boe geroep als gewoon geschreeuw... Opzich denk je dan kan gebeuren...maar als men ook daarna dan weer met die jump aankomt lijkt me het niet echt slim...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan stond je in de verkeerde zaal hoorachter de grote zaal boven is nog een klein zaaltje, daar is de hele avond dikke hardstyle gedraaid, heb Natte Asbak, Audio Care, Smokin' en nog allemaal andere nieuwe platen gehoord
op het eind van de avond ben ik dan in de grote zaal gaan staan voor Noisecontrollers
volgende keer dat kleine zaaltje dus maar even tsjekken, dan verandert je beeld van NY heel snel (normaal gesproken draait Neh'kron ook gewoon hardstyle, dit was net ff een jumpfeestje)
die mix die je mij ook stuurde?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Sethje het volgende:
keeep it coominnnnnnnnnn ik zal binnekort ff onze mix met mc villain uplaoden, is ook wel een leuk plaatje
ben benieuwdquote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Sethje het volgende:
keeep it coominnnnnnnnnn ik zal binnekort ff onze mix met mc villain uplaoden, is ook wel een leuk plaatje
topquote:Op maandag 26 februari 2007 14:29 schreef warezguy05 het volgende:
kon helaas mn set niet opnemen op flockers maar heb hem ff opnieuw gedraaid thuis. tracks & volgorde klopt precies..alleen de punten waarop de platen gestart zijn wijken af van zaterddagavond
http://www.megaupload.com/?d=FSYAHLQR
hoop onbekend spul voor mij, download hem straks thuis ff en dan luister ik wel doorheenquote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef warezguy05 het volgende:
01. Furax vs Redshark - Clubbing To Death (Intro)
02. New Energy - Take Your Air (Nu NRG Extended mix)
03. OGP - What If
04. Organ Donors - Locked Tight (Locked Trance mix)
05. Ado The Dream - Roll Of Bass (Ado & Montorsi mix)
06. JamX & DeLeon - Can U Dig It?
07. Cruz & The White - Activated
08. Marc La Cruz - Eriel (Marc La Cruz mix)
09. Cosmosonic - Alpha
10. Showtek - Controller (Deep mix)
11. Machinehead - Phenomena (Zatox mix)
12. Tommy Pulse - Cold Days (Temper Temper mix)
13. Tetoh - Acid Ride (Bad Brother mix)
14. Zatox - Crescent Slash
15. K.A.M. - Frequency (Direct mix)
16. Bruno Power - Mo.La.Mi (Shock with Power mix)
17. Old Uncle Diva - Ultimo Impero...Continua A Suonare (Pirate vrs)
wie weetquote:Op maandag 26 februari 2007 15:29 schreef warezguy05 het volgende:
onbekend maakt hopelijk niet onbemind![]()
Voor mij ook vrij veel onbekend: Maar zeker wel een lekker setje... Maar nu heb ik wel meer setjes van je gehoord (denk ik: of er moet een andere ernestoow setjes dumpen op n bepaald forumquote:Op maandag 26 februari 2007 14:52 schreef warezguy05 het volgende:
01. Furax vs Redshark - Clubbing To Death (Intro)
02. New Energy - Take Your Air (Nu NRG Extended mix)
03. OGP - What If
04. Organ Donors - Locked Tight (Locked Trance mix)
05. Ado The Dream - Roll Of Bass (Ado & Montorsi mix)
06. JamX & DeLeon - Can U Dig It?
07. Cruz & The White - Activated
08. Marc La Cruz - Eriel (Marc La Cruz mix)
09. Cosmosonic - Alpha
10. Showtek - Controller (Deep mix)
11. Machinehead - Phenomena (Zatox mix)
12. Tommy Pulse - Cold Days (Temper Temper mix)
13. Tetoh - Acid Ride (Bad Brother mix)
14. Zatox - Crescent Slash
15. K.A.M. - Frequency (Direct mix)
16. Bruno Power - Mo.La.Mi (Shock with Power mix)
17. Old Uncle Diva - Ultimo Impero...Continua A Suonare (Pirate vrs)
tegenwoordig jumpen die stakkers op alle nummers hoor, ook hardstyle/hardcorequote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef mstx het volgende:
http://youtube.com/watch?v=j-PrxQ1q4zQ
WTF is dit dan? Jumpen op een eurodance nummer?![]()
![]()
![]()
Het trieste is dat dit een officiele clip is.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tegenwoordig jumpen die stakkers op alle nummers hoor, ook hardstyle/hardcore
hoorde laatst ook Freefall, het nieuwe nummer van Jeckyll & Hide, zal ook wel weer in de Top 40 komen, omdat jump helemaal 'in' is...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Het trieste is dat dit een officiele clip is.
Oh je bedoelt dat nummer dat voor 90% gelijk is aan Frozen Flame. Met de standaard kicks/synths van Vorwerk.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoorde laatst ook Freefall, het nieuwe nummer van Jeckyll & Hide, zal ook wel weer in de Top 40 komen, omdat jump helemaal 'in' is...
misschien doel jij nu op X-Vision van Team X, want dat is een soort van goedkope Radio Edit van Frozen Flame... Freefall kun je hier luisteren: http://rapidshare.com/fil(...)_-_Freefall.mp3.htmlquote:Op maandag 26 februari 2007 19:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat nummer dat voor 90% gelijk is aan Frozen Flame. Met de standaard kicks/synths van Vorwerk.
Denk dat ie Freefall juist wel bedoeld...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien doel jij nu op X-Vision van Team X, want dat is een soort van goedkope Radio Edit van Frozen Flame... Freefall kun je hier luisteren: http://rapidshare.com/fil(...)_-_Freefall.mp3.html
Ik bedoel Freefall ja. En X-Vision is natuurlijk helemaal een ripoff.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien doel jij nu op X-Vision van Team X, want dat is een soort van goedkope Radio Edit van Frozen Flame... Freefall kun je hier luisteren: http://rapidshare.com/fil(...)_-_Freefall.mp3.html
originaliteit is dan ook weer ver te zoekenquote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik bedoel Freefall ja. En X-Vision is natuurlijk helemaal een ripoff.
En ook bij bijvoorbeeld DJ ADK ft. Linda - You Came (Vorwerk Remix) gebruikt hij weer hetzelfde deuntje.
Niet???quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zie Zany idd niet op Nr. 1 komen met Volt
Wil je niet van die enge dingen zeggenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien DJ Mystery - Punani wel, ook zo'n fout hitje als Frozen Flame![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wil je niet van die enge dingen zeggen![]()
![]()
Je hebt verder wel n goede smaak en (redelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mijn verontschuldigen voor deze onbezonnen post
![]()
![]()
![]()
frozen flame op zichzelf is toch niet zo heel fout? okay het klinkt happy, maar het is volgens mij alleen maar omdat je het overal hoort, en iedereen dan meteen dat mongolendansje gaat doen...dat je de pest aan dat nummer krijgt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien DJ Mystery - Punani wel, ook zo'n fout hitje als Frozen Flame![]()
WAT we er van vinden bedoel je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je hebt verder wel n goede smaak en (redelijk) zinnige bijdragen dus het is je vergeven
![]()
![]()
Vinden de heren (en dames) hier van overigens: Technoboy_-_Into_Deep-(AQL105)-Vinyl-2007-DJ
Klopt. Vorig jaar (april/mei ofzo) toen hij net nieuw was was het 1 van mijn favoriete nummers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:30 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
frozen flame op zichzelf is toch niet zo heel fout?
ik had eigenlijk al naar een paar keer genoeg van dat nummerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:38 schreef mstx het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar (april/mei ofzo) toen hij net nieuw was was het 1 van mijn favoriete nummers.Alleen jammer dat hij zo grijsgedraaid is.
oh dit hebben wel welns eerder in de Hardstyle Dag Top 5 topic besproken volgens mijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die Club Mix (wat gewoon de normale versie is), en de Rocco & Bass-T Remix vind ik de beste van de 4 die er nu zijn, vind die van Slideout echt zwaar r*k(maar dat is persoonlijk)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:47 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
oh dit hebben wel welns eerder in de Hardstyle Dag Top 5 topic besproken volgens mij
riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight...lekker beginquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:47 schreef warezguy05 het volgende:
edit1; ze hebben foute mp3s ingestart
edit2; toch de goeie show ingestart
![]()
![]()
wattan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef warezguy05 het volgende:
haha ja. eigelijk zou dus n mix van scot project gestart worden..maar ze hebben de mix van vorige week van Joop! gestart. ik ging er dus vanuit dat het 2e uur dus ook van vorige week zou zijn, maar dat hebben ze dan toch wél goed gedaan..al zit er een spelvautje in mn naam
heb hier al een keer een link van zo'n forum gepost, en toen kreeg ik de vraag of ik het wilde verwijderen, omdat iedereen zich aan ging melden om te leechen, dus helaas zet ik er die niet meer bij. waar je wel kunt kijken is http://lipton93.neostrada(...)xxxxxxxxxxxx123.html (www.club-team.prv.pl en na wat klikken kom je daar dan op uitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Oke mensen....
Ik ga over 2 weken met school een week ergens in Duitsland naar zon Landal park... Nu hebben we te horen gekregen dat ze daar een paar goede stereotorens in de huisjes hebben staan...
Nu heb ik de klas gezegd wel wat leuke muziek te kunnen fixen...!![]()
Hoe kunnen jullie mij helpen...
Ff jullie top 5 van dit moment posten...
en de site waar je hem eventueel vanaf kunt halen erachter...
Ik bedoel dus niet de precieze link, maar gewoon of van soundbase, of van vmx, of van limewire etc etc... Hoe je eraan komt dus!
Mijn dank is groot!!
p.s. Het mag ook wel een tikkeltje andere muzieksoort zijn, zolang het maar in het dance genre blijft!![]()
Favoriete / Beste hardstyle-track van 2006...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Oke mensen....
Ik ga over 2 weken met school een week ergens in Duitsland naar zon Landal park... Nu hebben we te horen gekregen dat ze daar een paar goede stereotorens in de huisjes hebben staan...
Nu heb ik de klas gezegd wel wat leuke muziek te kunnen fixen...!![]()
Hoe kunnen jullie mij helpen...
Ff jullie top 5 van dit moment posten...
en de site waar je hem eventueel vanaf kunt halen erachter...
Ik bedoel dus niet de precieze link, maar gewoon of van soundbase, of van vmx, of van limewire etc etc... Hoe je eraan komt dus!
Mijn dank is groot!!
p.s. Het mag ook wel een tikkeltje andere muzieksoort zijn, zolang het maar in het dance genre blijft!![]()
mijn topicquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Favoriete / Beste hardstyle-track van 2006...
wat ik lees is dat DJ Stanton er is geweest, was Hardhouse Generation {Old Skool Edition}quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:52 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Dat programma voor hardhouse generation is ook al wel goed te doen!
Iemand een idee wie er strax komt?
Jeps... Je hebt niet echt veel gemist!quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik lees is dat DJ Stanton er is geweest, was Hardhouse Generation {Old Skool Edition}
heb ook niet geluisterd ofzo, maar gewoon ff gezocht, omdat ik wel nieuwsgierig was wie er was geweestquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:01 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jeps... Je hebt niet echt veel gemist!![]()
Qrimetime livesetjes?????quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:33 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ga voor het eerst naar een trance feest, genaamd trance energy
hier een lekker setje van dj pila @ qrime time
http://www.vmx.nl/download-manager.php?id=34
in 1 woord: GRU-WE-LIJKquote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers_Vs_Speedy_Bass-Wanna_Freak_You-(DJS016)-Vinyl-2007-HD
Hoor een beetje Cygnus X - Superstring in dat melodietje? Kan aan mij liggen. Bij elkaar geraapte zooi is het in ieder geval.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoorde laatst ook Freefall, het nieuwe nummer van Jeckyll & Hide, zal ook wel weer in de Top 40 komen, omdat jump helemaal 'in' is...
justemquote:Op maandag 5 maart 2007 13:06 schreef 16meter het volgende:
Heb op Trance Energy afgelopen weekend trouwens ondervonden dat trance feesten niks voor mij zijn. Hardstyle all the way... hopelijk gaat inQontrol me meer bekoren.
ik hoorde afgelopen vrijdag ook nog Zappaman met Lawn Mower voorbij komen (weet niet meer welke mix) maar die klonk ook errug lekker moet ik zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Kan het niet laten, maar ztx_and_kingsman_-_smokin_n_pourin_(zatox_remix) is toch een lekkere plaat zeg
ook die is topquote:Op maandag 5 maart 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoorde afgelopen vrijdag ook nog Zappaman met Lawn Mower voorbij komen (weet niet meer welke mix) maar die klonk ook errug lekker moet ik zeggen
Vette lineupquote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de mensen die het nog niet in de agenda hebben staan, het meeste gruwelijke feest van de eerste 4 maanden van 2007 (bij voorbaat): Hardstyle NRG - Meet the talents![]()
![]()
ik ben ckers aanwezig, voor zo'n line-up (voor maar ¤ 5,-) heb ik echt wel een uurtje rijden over
voor de mensen die denken hoe ze in vredesnaam 12 artiesten in 6 uur willen doen, het volgende: het gaat dus om 2 artiesten tegelijk, bijvoorbeeld Abject vs. Scope DJ
Moet ik eerst vervoer zien te regelen. En aangezien het richting het noorden is gaat dat lastig worden.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat gelijk aan: ik ben misschien ook aanwezig?!
Ede is een heel stuk dichterbij Apeldoorn dan Haaksbergenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Moet ik eerst vervoer zien te regelen. En aangezien het richting het noorden is gaat dat lastig worden.
Idd erg vet feestje !! Alleen jammer dat het voor mij helemaal zover weg is, en ik de volgende dag moet werkenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de mensen die het nog niet in de agenda hebben staan, het meeste gruwelijke feest van de eerste 4 maanden van 2007 (bij voorbaat): Hardstyle NRG - Meet the talents![]()
![]()
ik ben ckers aanwezig, voor zo'n line-up (voor maar ¤ 5,-) heb ik echt wel een uurtje rijden over
voor de mensen die denken hoe ze in vredesnaam 12 artiesten in 6 uur willen doen, het volgende: het gaat dus om 2 artiesten tegelijk, bijvoorbeeld Abject vs. Scope DJ
Aanwezig..quote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
heb je het over Kings & Queens in Apeldoorn??? kan het namelijk nergens vinden op hun site... maar dat is geen probleem, het is gewoon een feest georganiseerd door paar mensen van Partyflock, en dit is gewoon de locatie, denk daarom niet dat de grens van 21 jaar geldt, maar zal even navragen aan kameraad die de organisatoren kentquote:
Waar zit jij zondag;)..groetjes uit het uivakquote:
ik neem aan dat je het over de wedstrijd van zondag hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waar zit jij zondag;)..groetjes uit het uivak![]()
Heel jammer, dat van dat logo!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het over de wedstrijd van zondag hebt(aangezien ik mijn user-icon heb verfraaid met het FCT-logo) als ik ga, dan zit ik in Vak 14
(uitvak is Vak 11 en 12, dus 2/3 vakken naar links voor jullie
)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heel jammer, dat van dat logo!![]()
wantquote:
was nog vergeten te melden dat ik vrijdag van 12.30 tot 21.00 en zaterdag van 10.000 tot 18.00 moet werkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
Mietjes. Je kunt vrijdag niet stappen omdat je zaterdag wat knus gaat doen met je vriendin?
dat is ruk, paar keer wezen stappen dan, maar dan zit ik zaterdag als een gebakje op me werkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was nog vergeten te melden dat ik vrijdag van 12.30 tot 21.00 en zaterdag van 10.000 tot 18.00 moet werken
wil de klanten wel een beetje fatsoenlijk, en met OPEN ogen, te woord kunnen staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef ijsmeis het volgende:
Dan snap ik het inderdaad wel. Ik heb vrijdag, zaterdag, zondag en maandag vrij
Dus kan makkelijk!
de Zak is n "mega-discotheek" in Uelsen (Dld) iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef De_Ananas het volgende:
Ff een tvp
Ligt de Zak btw in Duitsland?
Klopt welquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Komen alleen meer Nederlanders dan Duitsers!![]()
niemand?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:57 schreef jovink het volgende:
dr staat wel mental theo en lownoise, maar ik zie nergens staan in de line up
of ben ik nou gek
Hey Chris, ga ik je zien zaterdag?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:41 schreef jovink het volgende:
verhaaltje..
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:40 schreef NrSiX het volgende:
Nog mensen die 10 Maart naar Speedcity (Zak!) gaan?
edit: Ja charley & mental theo komen wel zaterdagquote:
Beide zijn goed, persoonlijk vond ik ZAK beter, omdat daar wat beter gedraaid wordt door de resident DJ's.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
Zak is idd een erg mooie discotheekmaar heb ook goeie verhalen gehoord over Index, dus daar wil ik ook nog een x heen
Inderdaad een lekker setjequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog een fantastische set "gevonden" trouwens... misschien dat sommigen van jullie hem al hebben, maar omdat de Dj voor mij onbekend is post ik hem ff...
Tracklist:
01. Zatox & Activator - Don't Let it Go (Baco Mix)
02. Ztx & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
03. Tatarola ft. Da Rook Mc - Insane (Original Tatanka Mix)
04. A-Lusion - Talk iz tomorrow
05. D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
06. Ztx - I Love Hardstyle
07. Activator - Squeeze Trigger
08. Acti & Coca - Fuck With the Beatz
09. Maniax Mash
10. Zenith Dj - Once Again (Zenith vs. Avex Mix)
11. Mindhunterz Pres. Decepticon - Hardhedz (Stylo Mix)
12. Brainkicker vs. Hardstatic - The Weasel
13. Blademasterz - Audio Care
14. Outlaw - Sex Drive
Nogmaals, ik vind hem echt heerlijk gemixed!!![]()
Download...
http://rapidshare.com/fil(...)20-02-2007-1REAL.rar
ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
de mooiere discotheken (qua geluid/muziek) vind ik toch Lucky & Co (met de hardstyle-feestjes dan) en New York (elke zaterdag leuk ;Y)
@ jovink: Dieka is best groot en vaak ook druk, maar wel mooimuziek en aankleding vind ik ook allemaal erg netjes
naar New York of Lucky?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
[..]
ik ookwe gaan dr soms met dikke bus heen met 50 man
![]()
![]()
Dat doen wij ook vaak iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
[..]
ik ookwe gaan dr soms met dikke bus heen met 50 man
![]()
![]()
De platenkeus is echt master, maar de mix is triest. Ik kan het zelfs misschien nog beterquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog een fantastische set "gevonden" trouwens... misschien dat sommigen van jullie hem al hebben, maar omdat de Dj voor mij onbekend is post ik hem ff...
Tracklist:
01. Zatox & Activator - Don't Let it Go (Baco Mix)
02. Ztx & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
03. Tatarola ft. Da Rook Mc - Insane (Original Tatanka Mix)
04. A-Lusion - Talk iz tomorrow
05. D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
06. Ztx - I Love Hardstyle
07. Activator - Squeeze Trigger
08. Acti & Coca - Fuck With the Beatz
09. Maniax Mash
10. Zenith Dj - Once Again (Zenith vs. Avex Mix)
11. Mindhunterz Pres. Decepticon - Hardhedz (Stylo Mix)
12. Brainkicker vs. Hardstatic - The Weasel
13. Blademasterz - Audio Care
14. Outlaw - Sex Drive
Nogmaals, ik vind hem echt heerlijk gemixed!!![]()
Download...
http://rapidshare.com/fil(...)20-02-2007-1REAL.rar
Toen ik hem nog een paar keer terug hoorde viel mij het ook wel op, vooral aan het eind lijkt het er een keer totaal niet op...!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De platenkeus is echt master, maar de mix is triest. Ik kan het zelfs misschien nog beter
Heerlijke plaat idd... een van de beteren van de noisecontrollers!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Sethje het volgende:
In The Marineeee! lekkerr!
Zeker wel dikke lineupquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/party/80932.html
EMPORIUM
line up is best wel ok![]()
Neejoh, Give you bassline is niet mooi... en aliens is vergelijkbaar met In the marine...!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeecht nietGive You Bassline, Aliens en White Stars zijn veel beter
![]()
http://www.noisecontrollers.nl/music/quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Die laatste ken ik trouwens helemaal niet!![]()
Die zijn fokkingquote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef jovink het volgende:
die aliens is wel leuk : rmaptamatpmaptpattatat
Heel herkenbaar wat je daar zegt jah... Het is elke keer de zelfde opbouw, maar dan een ander deuntje, andere vocalse andere kicks!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die zijn fokking
Wat ik trouwens met Noisecontrollers heb (weet niet of meer dat met me eens zijn)
Alle nummers lijken op elkaar/zijn vergelijkbaar, hun stijl zit er erg duidelijk in zeg maar, maar het is echt NERGENS storend ofzo, en is ook absoluut niet vervelend...
yup, heb ik ook tegen Bas (Kasparov/Roughstyler) gezegdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die zijn fokking
Wat ik trouwens met Noisecontrollers heb (weet niet of meer dat met me eens zijn)
Alle nummers lijken op elkaar/zijn vergelijkbaar, hun stijl zit er erg duidelijk in zeg maar, maar het is echt NERGENS storend ofzo, en is ook absoluut niet vervelend...
Was Emmen nog wat dan?? K had eerst een feestje en dat was dusdanig gezellig dat ik centrum niet echt meer gehaald hebquote:Op zondag 11 maart 2007 15:05 schreef jovink het volgende:
nee toch maar naar emmen gegaanstuk goedkoper uit
maar was mooi dus?
joah was wel grappig heeeule tijd niet geweest omdat ik ook een paar keer last had van het zelfde verschijnsel als jij hadquote:Op zondag 11 maart 2007 15:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Was Emmen nog wat dan?? K had eerst een feestje en dat was dusdanig gezellig dat ik centrum niet echt meer gehaald heb![]()
Vervelend is dat hequote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef jovink het volgende:
[..]
joah was wel grappig heeeule tijd niet geweest omdat ik ook een paar keer last had van het zelfde verschijnsel als jij had
die moet ik ff onthoudenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vervelend is dat he
Sinas Beerenburg en zelf inschenken: garantie voor problemen![]()
lekker breken in zo'n bungalow, tijdens mijn stage (bij Center Parcs) had ik ook regelmatig een 'feestje' in de bungalowquote:Op maandag 12 maart 2007 07:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik ben een weekje knallen in Landal! Ik spreek jullie binnenkort weer!![]()
alsof er nog niet genoeg van zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:04 schreef mstx het volgende:
Ik ga even spammen![]()
Mijn nieuwe liveset site staat onlinehttp://www.lsdb.nl/
Ik luister um nu, ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef mstx het volgende:
A-Lusion @ 4Free (Asta) (10-03-2007)
Lekkere set van A-Lusion
setjes van A-Lusion zijn altijd zeer goed te doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef mstx het volgende:
A-Lusion @ 4Free (Asta) (10-03-2007)
Lekkere set van A-Lusion
Toch grappig dat je het dan op FOK! eerder leest als de site waar je het zou verwachtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een update over Hardstyle NRG - Meet the talents, 27 april 2007 in Apeldoorn:
Noisecontrollers Live gaat helaas niet door, organisatie moet het nog op Partyflock posten, maar Bas (Kasparov) moet draaien op Rebirth en komt daardoor in de war met de 2 timetables, hij kan dan niet op tijd in Apeldoorn zijn voor de Noisecontrollers-act
Digital Punk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
PS weet er iemand wie er vnaavond bij Fresh draaide?
(ei-gen-lijk ben ik ook maar een arme student) maar gelukkig doe ik wel redelijk zuinig met geld, zodat ik de kaartjes+consumpties wel kan betalenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja ik redt het dadelijk niet met geld enzo. Maar ja mijn voornemen op Qrimetime was dat ik het iets rustiger aan zou doen.
Das het nadeel als je op kamers zit
net lijstje.. als je vaker gaat word het ook zo gewoon.. 1x in de maand/2maanden vind ik wel een mooi voornemen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
PFf, moet het echt ff rustig aan doen met feestjes. Zal dus alleen nog een aantal grote feesten worden.
- In Qontrol
- Emporium
- Defqon 1
Meer zal het niet worden.... maar dan zal ik wel extra hard gaan op die feesten. Meer genieten en alles intenser :
Ach , ik zie ook wel weer, mijn bedoeling is om niet daarheen te gaan, maar misschien dat er zoveel bekende gaan dat ik ook meer es een ID-T feest ga meemakenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond het vorig jaar wel erg tof eigenlijk. Dus ik ga dit jaar zeker weer.
Q-base vorig jaar was ook 1 van mijn beste feestjes van vorig jaarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:07 schreef Archiee het volgende:
hmm Q-Base ben ik 100% Van de partij! een leuke meet rond een uurtje of 6 sochtends zie ik wel zitten hah! :p
ik ga waarschijnlijk dit jaar ook, 1e ID&T-feestje, ben benieuwdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vond het vorig jaar wel erg tof eigenlijk. Dus ik ga dit jaar zeker weer.
kom je dan wel meeten?! want 16 uur lang bieren houdt je niet vol hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Q-Base moet ik ook gewoon een keer meemaken
[..]
ik ga waarschijnlijk dit jaar ook, 1e ID&T-feestje, ben benieuwd
ik doe niet aan bieren, op feesten meestal water en frisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:48 schreef Archiee het volgende:
[..]
kom je dan wel meeten?! want 16 uur lang bieren houdt je niet vol hoor![]()
haha oke! dus je bier excuus gaat niet op dan he!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik doe niet aan bieren, op feesten meestal water en frisen ik zorg gewoon dat ik het volhoud, ik wil geen minuut missen
en ik denk dat ik dan ook wel kom meeten
op Qlimax moest ik mee bier halen voor de groep (en ook paar fris)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef Archiee het volgende:
[..]
haha oke! dus je bier excuus gaat niet op dan he!![]()
Je moest niet alleen bier halen bij qlimaxquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op Qlimax moest ik mee bier halen voor de groep (en ook paar fris)maar nu zorg ik wel dat als er een meeting is, en ik heb beloofd dat ik er ben, dat ik aanwezig ben
![]()
Hmm, dan defqon?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
eerst maar ff kijken:
- of ik naar Q-base ga
- of er een Fok!-meeting komt
Q-Base, DefQon.1, Qlimax, Sensation Black... ik ga vast naar 1 van die 4, dus als er dan een meeting is...quote:
Wehe Qlimax.. lekker voor je uit schuiven gekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Q-Base, DefQon.1, Qlimax, Sensation Black... ik ga vast naar 1 van die 4, dus als er dan een meeting is...
met oud & nieuw ga ik nooit naar een feest, dus dat wordt ook niet watquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:07 schreef Archiee het volgende:
[..]
Wehe Qlimax.. lekker voor je uit schuiven gek![]()
misschien kunnen we meeten op qrimetime??![]()
Haha nou we zullen zien! ga jij de meet dan weer promoten op het forum?!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met oud & nieuw ga ik nooit naar een feest, dus dat wordt ook niet wathad even niet aan al dat volk op Qlimax gedacht, dan blijven DefQon.1 / Q-Base / Sensation Black over
nee, ik zeg meer over een meeting, alleen of ik er wel/niet ben en hoe ik dan eventueel te herkennen benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:34 schreef Archiee het volgende:
[..]
Haha nou we zullen zien! ga jij de meet dan weer promoten op het forum?!![]()
Hey gek, heb jij ook niet stiekem daar rond gelopen rond de meeting tijd? ik zat net ff je fobo te bekijken je komt me heel bekend voorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik zeg meer over een meeting, alleen of ik er wel/niet ben en hoe ik dan eventueel te herkennen ben
heb je ook reactie achtergelaten in m'n FoBoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:55 schreef Archiee het volgende:
[..]
Hey gek, heb jij ook niet stiekem daar rond gelopen rond de meeting tijd? ik zat net ff je fobo te bekijken je komt me heel bekend voor![]()
Aha, ben ik er eindelijk achter hoe die remix van Limp Bizkit - Break Stuff heet, zocht hem al een tijdje.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:52 schreef Koepert het volgende:
da_revolutionists_-_postal_ep-vinyl-2007Geniaal, meer zeg ik er niet over
Ik vond hem wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:52 schreef Koepert het volgende:
da_revolutionists_-_postal_ep-vinyl-2007Geniaal, meer zeg ik er niet over
Hierom is dit naar mijn mening geniaal, dat nummer (Break stuff dus) blijft ook bruuutquote:Op zondag 18 maart 2007 20:15 schreef mstx het volgende:
[..]
hoe die remix van Limp Bizkit - Break Stuff heet
Persoonlijk vind ik de hardcore remix ervan (Neophyte & Evil Activities - One Of Those Days) iets beter.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hierom is dit naar mijn mening geniaal, dat nummer (Break stuff dus) blijft ook bruuut
Ja dat is wel zo, het "stotteren" van de stem is naar mijn smaak ook iets wat ze weg mochten laten ( sowieso iedere dj wel..)quote:Op zondag 18 maart 2007 21:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de hardcore remix ervan (Neophyte & Evil Activities - One Of Those Days) iets beter.(Niet beter dan het origineel maar dan die van Da Revolutionists)
Draai nu ook met echt speelgoed, echt super om daarmee bezig te zijnquote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb bijna mijn budget voor eigen draaitafel etc voor elkaar!![]()
Echt zin om ook zelf eens wat plaatjes te draaien met het echte speelgoed!![]()
Ik wou ook gaan, maar de rest wou niet meequote:Op maandag 19 maart 2007 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
Technoboy @ Radstake waswat een draaien, heel veel Italian, ging echt knetterhard
en wat is Superstar DJ toch geweldig, met die melo
hij draaide van 00.00 tot 02.00, wij waren er iets na 12-en, helaas Pounding Remix en wat andere dikke platen gemistquote:Op maandag 19 maart 2007 09:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wou ook gaan, maar de rest wou niet mee![]()
Technoboy - Guns 'N Noses (Atomic Hard of Supa Bass Mix)quote:Op maandag 19 maart 2007 13:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zat gister de film " the ladykillers" te kijken. Daar komt ook een heel mooi stukje in voor van een hardstyle nummer, weet alleen de naam niet.
" Get your fingers of my mans nose!"
Dan wel de nieuwe isaac remixquote:Op maandag 19 maart 2007 18:41 schreef Pelgrim het volgende:
Cherry Moon Trax met Acid Dream, vind ik dan weer vetjes, alleen wat ouder nummer geloof ik.
idd, wel die Isaac Remixquote:
G-Town Madness - Silencequote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef jovink het volgende:
We are supposed to be in control. -Take a moment of silence
van wie is dit nr?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Goede zany mix op nummer van scooter ook weer!![]()
Zo'n heerlijk nr..en dan de darkraver remixquote:Op maandag 19 maart 2007 20:24 schreef jovink het volgende:
We are supposed to be in control. -Take a moment of silence
van wie is dit nr?
setjes van A-lusion, Noisecontrollers, D-Block & S-te-Fan, Davide Sonar, Abject of Zanyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef Houniet het volgende:
HO IS![]()
ik ga vanmiddah hardlopen () iemand een liveset die ik op me mp3 speler kan ketsen
?
http://www.lsdb.nl/set/52quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:59 schreef Houniet het volgende:
HO IS![]()
ik ga vanmiddah hardlopen () iemand een liveset die ik op me mp3 speler kan ketsen
?
hele goede keuze, of die van The Vision die mstx ook noemdequote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:06 schreef Houniet het volgende:
A-lusion live @ Hardstyle 4 Free 10-03-2007![]()
gewoon 1 kiezen uit The Vision, A-lusion, Noisecontrollers, Abject of D-Block & S-te-Fan... zijn allemaal goed, maakt niet uit welke je kiestquote:
hoelang ga je wel niet hardlopen dan, als je ze allemaal wilt meenemen/luisteren?quote:
soms ben ik drie kwartier weg, en soms anderhalf uur, hangt er een beetje vanafquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoelang ga je wel niet hardlopen dan, als je ze allemaal wilt meenemen/luisteren?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:51 schreef Houniet het volgende:
ze staan erop, ben erg benieuwd hehe, die van A-lusion komt eerst
Our album will be released in the last week of April. And for the fans who can't wait so long, don't worry. Visit the exclusive presale at the Matrixx Release party on the 21st of April and purchase our album for a special release price. Note: There will be a limited album suply. Be there! Ofcourse we'll let you know where to order when it's online!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe CD van Showtek, release-date is 9 april, tracklist is als volgt:
Goede keuzequote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:51 schreef Houniet het volgende:
ze staan erop, ben erg benieuwd hehe, die van A-lusion komt eerst
wat ik had, was ook maar een gerucht hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Our album will be released in the last week of April. And for the fans who can't wait so long, don't worry. Visit the exclusive presale at the Matrixx Release party on the 21st of April and purchase our album for a special release price. Note: There will be a limited album suply. Be there! Ofcourse we'll let you know where to order when it's online!
showtek.nl
![]()
klopt klopt klopt ik hoorde hem gister daar ook weer van ik d8 die moet ik hebben is al een oudje ofniet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk nr..en dan de darkraver remix![]()
defqon 2006 afsluiter op de brown
Mag hopen dat die tracklist klopt!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik had, was ook maar een gerucht hoor(je weet wel, viaviavia...) denk dat de tracklist wel klopt, alleen de datum scheelt dan 2 weekjes
http://partyflock.nl/party/87863.html![]()
![]()
http://partyflock.nl/party/86384.html
Er is weer een nieuw setje van The Visionquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hele goede keuze, of die van The Vision die mstx ook noemde
cker niet slechtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Er is weer een nieuw setje van The Vision
The Vision @ Fear FM (19-03-2007)
Ganz geil en nou eindelijk op fietsafstandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat ik had, was ook maar een gerucht hoor(je weet wel, viaviavia...) denk dat de tracklist wel klopt, alleen de datum scheelt dan 2 weekjes
![]()
Tja... The Matrixx hè.quote:
Namen zou wel fijn zijn....quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga toch nietdenk dat ik de CD wel ga halen trouwens, misschien zelfs origineel
EDIT: allemaal nieuw shit erbij, allemaal promo's, allemaal tracks met dikke melo's (denk aan Natte Asbak)![]()
![]()
zit echt te flippen achter de PC nu
![]()
Ja inderdaad, dit is een beetje dat blij, dooie mus verhaalquote:
d`Styler Meets Zentiments - High Expression (Testmix)quote:
FF bookmarkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
![]()
matrixx heerscht!! wat n master tent!!quote:
hoe zit het daar met het geluid?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:16 schreef Sant het volgende:
[..]
matrixx heerscht!! wat n master tent!!
Brennan Heartquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:43 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik ga zaterdag naar Supersized, dan kan ik eindelijk Brennan Heart een keer horen draaien...even duimen voor One Blade![]()
Verder nog mensen die naar Outland gaan zaterdag?
is al tijdje 'uit' hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:49 schreef -Blutonium- het volgende:
Hell yeah, die gast zit niet stil...overigens hetzelfde verhaal met Technoboy en Zany.
Trouwens, iemand de nieuwe track van Universe Twisters al gehoord? http://www.noisecontrollers.nl/music/
Zeer netjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |