Aanwezig..quote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de mensen die het nog niet in de agenda hebben staan, het meeste gruwelijke feest van de eerste 4 maanden van 2007 (bij voorbaat): Hardstyle NRG - Meet the talents![]()
![]()
ik ben ckers aanwezig, voor zo'n line-up (voor maar ¤ 5,-) heb ik echt wel een uurtje rijden over
voor de mensen die denken hoe ze in vredesnaam 12 artiesten in 6 uur willen doen, het volgende: het gaat dus om 2 artiesten tegelijk, bijvoorbeeld Abject vs. Scope DJ
heb je het over Kings & Queens in Apeldoorn??? kan het namelijk nergens vinden op hun site... maar dat is geen probleem, het is gewoon een feest georganiseerd door paar mensen van Partyflock, en dit is gewoon de locatie, denk daarom niet dat de grens van 21 jaar geldt, maar zal even navragen aan kameraad die de organisatoren kentquote:
Waar zit jij zondag;)..groetjes uit het uivakquote:
ik neem aan dat je het over de wedstrijd van zondag hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waar zit jij zondag;)..groetjes uit het uivak![]()
Heel jammer, dat van dat logo!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het over de wedstrijd van zondag hebt(aangezien ik mijn user-icon heb verfraaid met het FCT-logo) als ik ga, dan zit ik in Vak 14
(uitvak is Vak 11 en 12, dus 2/3 vakken naar links voor jullie
)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heel jammer, dat van dat logo!![]()
wantquote:
was nog vergeten te melden dat ik vrijdag van 12.30 tot 21.00 en zaterdag van 10.000 tot 18.00 moet werkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
Mietjes. Je kunt vrijdag niet stappen omdat je zaterdag wat knus gaat doen met je vriendin?
dat is ruk, paar keer wezen stappen dan, maar dan zit ik zaterdag als een gebakje op me werkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was nog vergeten te melden dat ik vrijdag van 12.30 tot 21.00 en zaterdag van 10.000 tot 18.00 moet werken
wil de klanten wel een beetje fatsoenlijk, en met OPEN ogen, te woord kunnen staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef ijsmeis het volgende:
Dan snap ik het inderdaad wel. Ik heb vrijdag, zaterdag, zondag en maandag vrij
Dus kan makkelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |