Aanwezig..quote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de mensen die het nog niet in de agenda hebben staan, het meeste gruwelijke feest van de eerste 4 maanden van 2007 (bij voorbaat): Hardstyle NRG - Meet the talents![]()
![]()
ik ben ckers aanwezig, voor zo'n line-up (voor maar ¤ 5,-) heb ik echt wel een uurtje rijden over
voor de mensen die denken hoe ze in vredesnaam 12 artiesten in 6 uur willen doen, het volgende: het gaat dus om 2 artiesten tegelijk, bijvoorbeeld Abject vs. Scope DJ
heb je het over Kings & Queens in Apeldoorn??? kan het namelijk nergens vinden op hun site... maar dat is geen probleem, het is gewoon een feest georganiseerd door paar mensen van Partyflock, en dit is gewoon de locatie, denk daarom niet dat de grens van 21 jaar geldt, maar zal even navragen aan kameraad die de organisatoren kentquote:
Waar zit jij zondag;)..groetjes uit het uivakquote:
ik neem aan dat je het over de wedstrijd van zondag hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waar zit jij zondag;)..groetjes uit het uivak![]()
Heel jammer, dat van dat logo!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het over de wedstrijd van zondag hebt(aangezien ik mijn user-icon heb verfraaid met het FCT-logo) als ik ga, dan zit ik in Vak 14
(uitvak is Vak 11 en 12, dus 2/3 vakken naar links voor jullie
)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heel jammer, dat van dat logo!![]()
wantquote:
was nog vergeten te melden dat ik vrijdag van 12.30 tot 21.00 en zaterdag van 10.000 tot 18.00 moet werkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
Mietjes. Je kunt vrijdag niet stappen omdat je zaterdag wat knus gaat doen met je vriendin?
dat is ruk, paar keer wezen stappen dan, maar dan zit ik zaterdag als een gebakje op me werkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was nog vergeten te melden dat ik vrijdag van 12.30 tot 21.00 en zaterdag van 10.000 tot 18.00 moet werken
wil de klanten wel een beetje fatsoenlijk, en met OPEN ogen, te woord kunnen staanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef ijsmeis het volgende:
Dan snap ik het inderdaad wel. Ik heb vrijdag, zaterdag, zondag en maandag vrij
Dus kan makkelijk!
de Zak is n "mega-discotheek" in Uelsen (Dld) iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef De_Ananas het volgende:
Ff een tvp
Ligt de Zak btw in Duitsland?
Klopt welquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Komen alleen meer Nederlanders dan Duitsers!![]()
niemand?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:57 schreef jovink het volgende:
dr staat wel mental theo en lownoise, maar ik zie nergens staan in de line up
of ben ik nou gek
Hey Chris, ga ik je zien zaterdag?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:41 schreef jovink het volgende:
verhaaltje..
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:40 schreef NrSiX het volgende:
Nog mensen die 10 Maart naar Speedcity (Zak!) gaan?
edit: Ja charley & mental theo komen wel zaterdagquote:
Beide zijn goed, persoonlijk vond ik ZAK beter, omdat daar wat beter gedraaid wordt door de resident DJ's.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
Zak is idd een erg mooie discotheekmaar heb ook goeie verhalen gehoord over Index, dus daar wil ik ook nog een x heen
Inderdaad een lekker setjequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog een fantastische set "gevonden" trouwens... misschien dat sommigen van jullie hem al hebben, maar omdat de Dj voor mij onbekend is post ik hem ff...
Tracklist:
01. Zatox & Activator - Don't Let it Go (Baco Mix)
02. Ztx & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
03. Tatarola ft. Da Rook Mc - Insane (Original Tatanka Mix)
04. A-Lusion - Talk iz tomorrow
05. D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
06. Ztx - I Love Hardstyle
07. Activator - Squeeze Trigger
08. Acti & Coca - Fuck With the Beatz
09. Maniax Mash
10. Zenith Dj - Once Again (Zenith vs. Avex Mix)
11. Mindhunterz Pres. Decepticon - Hardhedz (Stylo Mix)
12. Brainkicker vs. Hardstatic - The Weasel
13. Blademasterz - Audio Care
14. Outlaw - Sex Drive
Nogmaals, ik vind hem echt heerlijk gemixed!!![]()
Download...
http://rapidshare.com/fil(...)20-02-2007-1REAL.rar
ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
de mooiere discotheken (qua geluid/muziek) vind ik toch Lucky & Co (met de hardstyle-feestjes dan) en New York (elke zaterdag leuk ;Y)
@ jovink: Dieka is best groot en vaak ook druk, maar wel mooimuziek en aankleding vind ik ook allemaal erg netjes
naar New York of Lucky?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
[..]
ik ookwe gaan dr soms met dikke bus heen met 50 man
![]()
![]()
Dat doen wij ook vaak iddquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:02 schreef jovink het volgende:
[..]
ik ookwe gaan dr soms met dikke bus heen met 50 man
![]()
![]()
De platenkeus is echt master, maar de mix is triest. Ik kan het zelfs misschien nog beterquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Nog een fantastische set "gevonden" trouwens... misschien dat sommigen van jullie hem al hebben, maar omdat de Dj voor mij onbekend is post ik hem ff...
Tracklist:
01. Zatox & Activator - Don't Let it Go (Baco Mix)
02. Ztx & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
03. Tatarola ft. Da Rook Mc - Insane (Original Tatanka Mix)
04. A-Lusion - Talk iz tomorrow
05. D-Block vs. Tha Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
06. Ztx - I Love Hardstyle
07. Activator - Squeeze Trigger
08. Acti & Coca - Fuck With the Beatz
09. Maniax Mash
10. Zenith Dj - Once Again (Zenith vs. Avex Mix)
11. Mindhunterz Pres. Decepticon - Hardhedz (Stylo Mix)
12. Brainkicker vs. Hardstatic - The Weasel
13. Blademasterz - Audio Care
14. Outlaw - Sex Drive
Nogmaals, ik vind hem echt heerlijk gemixed!!![]()
Download...
http://rapidshare.com/fil(...)20-02-2007-1REAL.rar
Toen ik hem nog een paar keer terug hoorde viel mij het ook wel op, vooral aan het eind lijkt het er een keer totaal niet op...!quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De platenkeus is echt master, maar de mix is triest. Ik kan het zelfs misschien nog beter
Heerlijke plaat idd... een van de beteren van de noisecontrollers!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Sethje het volgende:
In The Marineeee! lekkerr!
Zeker wel dikke lineupquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/party/80932.html
EMPORIUM
line up is best wel ok![]()
Neejoh, Give you bassline is niet mooi... en aliens is vergelijkbaar met In the marine...!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeecht nietGive You Bassline, Aliens en White Stars zijn veel beter
![]()
http://www.noisecontrollers.nl/music/quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Die laatste ken ik trouwens helemaal niet!![]()
Die zijn fokkingquote:
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef jovink het volgende:
die aliens is wel leuk : rmaptamatpmaptpattatat
Heel herkenbaar wat je daar zegt jah... Het is elke keer de zelfde opbouw, maar dan een ander deuntje, andere vocalse andere kicks!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die zijn fokking
Wat ik trouwens met Noisecontrollers heb (weet niet of meer dat met me eens zijn)
Alle nummers lijken op elkaar/zijn vergelijkbaar, hun stijl zit er erg duidelijk in zeg maar, maar het is echt NERGENS storend ofzo, en is ook absoluut niet vervelend...
yup, heb ik ook tegen Bas (Kasparov/Roughstyler) gezegdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die zijn fokking
Wat ik trouwens met Noisecontrollers heb (weet niet of meer dat met me eens zijn)
Alle nummers lijken op elkaar/zijn vergelijkbaar, hun stijl zit er erg duidelijk in zeg maar, maar het is echt NERGENS storend ofzo, en is ook absoluut niet vervelend...
Was Emmen nog wat dan?? K had eerst een feestje en dat was dusdanig gezellig dat ik centrum niet echt meer gehaald hebquote:Op zondag 11 maart 2007 15:05 schreef jovink het volgende:
nee toch maar naar emmen gegaanstuk goedkoper uit
maar was mooi dus?
joah was wel grappig heeeule tijd niet geweest omdat ik ook een paar keer last had van het zelfde verschijnsel als jij hadquote:Op zondag 11 maart 2007 15:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
Was Emmen nog wat dan?? K had eerst een feestje en dat was dusdanig gezellig dat ik centrum niet echt meer gehaald heb![]()
Vervelend is dat hequote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef jovink het volgende:
[..]
joah was wel grappig heeeule tijd niet geweest omdat ik ook een paar keer last had van het zelfde verschijnsel als jij had
die moet ik ff onthoudenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vervelend is dat he
Sinas Beerenburg en zelf inschenken: garantie voor problemen![]()
lekker breken in zo'n bungalow, tijdens mijn stage (bij Center Parcs) had ik ook regelmatig een 'feestje' in de bungalowquote:Op maandag 12 maart 2007 07:27 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik ben een weekje knallen in Landal! Ik spreek jullie binnenkort weer!![]()
alsof er nog niet genoeg van zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:04 schreef mstx het volgende:
Ik ga even spammen![]()
Mijn nieuwe liveset site staat onlinehttp://www.lsdb.nl/
Ik luister um nu, ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef mstx het volgende:
A-Lusion @ 4Free (Asta) (10-03-2007)
Lekkere set van A-Lusion
setjes van A-Lusion zijn altijd zeer goed te doenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:35 schreef mstx het volgende:
A-Lusion @ 4Free (Asta) (10-03-2007)
Lekkere set van A-Lusion
Toch grappig dat je het dan op FOK! eerder leest als de site waar je het zou verwachtenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een update over Hardstyle NRG - Meet the talents, 27 april 2007 in Apeldoorn:
Noisecontrollers Live gaat helaas niet door, organisatie moet het nog op Partyflock posten, maar Bas (Kasparov) moet draaien op Rebirth en komt daardoor in de war met de 2 timetables, hij kan dan niet op tijd in Apeldoorn zijn voor de Noisecontrollers-act
Digital Punk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:47 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
PS weet er iemand wie er vnaavond bij Fresh draaide?
(ei-gen-lijk ben ik ook maar een arme student) maar gelukkig doe ik wel redelijk zuinig met geld, zodat ik de kaartjes+consumpties wel kan betalenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja ik redt het dadelijk niet met geld enzo. Maar ja mijn voornemen op Qrimetime was dat ik het iets rustiger aan zou doen.
Das het nadeel als je op kamers zit
net lijstje.. als je vaker gaat word het ook zo gewoon.. 1x in de maand/2maanden vind ik wel een mooi voornemen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
PFf, moet het echt ff rustig aan doen met feestjes. Zal dus alleen nog een aantal grote feesten worden.
- In Qontrol
- Emporium
- Defqon 1
Meer zal het niet worden.... maar dan zal ik wel extra hard gaan op die feesten. Meer genieten en alles intenser :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |