Lamme takquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:32 schreef Soempie het volgende:
Jongens, ik ben net wakker...![]()
Heej![]()
En er zijn ook mensen gelovig die hier komen, dus dit kan nog interessant worden.![]()
![]()
Ik, het is belangrijk om in jezelf te gelovenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:39 schreef Nesle het volgende:
Wie gelooft er hier wel in God dan?
Datzelfde heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zou dan ook graag in god geloven, ik geloof er alleen geen moer van
Geluk begint bij jezelf, je kan het vermenigvuldigen door het te delen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik, het is belangrijk om in jezelf te geloven
die is wel heel slecht he![]()
In mijn ogen maakt het het leven een stuk makkelijker. Je bent er een stuk zekerder van dat alles goed zal gaan als je gelooft dat er een machtig iemand voor je zorgt. Dat zolang jij je maar aan je geloof houdt, je niets overkomt. En als je dan toch iets overkomt, dat je er zelf niets aan kunt doen omdat het toch 'de wil van God' is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Geloof geeft je wel een heleboel rust en voldoening in je leven. Ik mis soms wel een doel enzo.....
Kusje d'r op.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef Homdeck het volgende:
ik ben diepgelovig en ben uitermate gekwetst
je ijltquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef Homdeck het volgende:
Je vindt jezelf wel erg belangrijkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:45 schreef Neleos het volgende:
Wat zou God er zelf van vinden dan, dat we Hem hier zo aan het ontkennen zijn allemaal?
Ik vrees dat het voor ons een enkeltje vagevuur wordt.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:45 schreef Neleos het volgende:
Wat zou God er zelf van vinden dan, dat we Hem hier zo aan het ontkennen zijn allemaal?
Ga de straat op en schreeuw dat wij allemaal doodmoetenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef Homdeck het volgende:
Misschien krijgen we weer een straf van God..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:45 schreef Neleos het volgende:
Ik zat een tomaat te eten en toen spoot opeens al die pitjestroep eruit, zo op mijn mooie schone broek, telt dat ook?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:48 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Misschien krijgen we weer een straf van God..
( zoals zondvloed, pest etc. )
Dat is meer jou persoonlijke straf, gewoon omdat God jou niet mag.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zat een tomaat te eten en toen spoot opeens al die pitjestroep eruit, zo op mijn mooie schone broek, telt dat ook?
Dan is ie toch wat minder almachtig dan vroeger.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zat een tomaat te eten en toen spoot opeens al die pitjestroep eruit, zo op mijn mooie schone broek, telt dat ook?
De grote storthoop heeft gesproken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:53 schreef Mark_V het volgende:
Bagatelliseer het maar.... mijn ogen zijn geopend!
Als jullie allemaal ziende blind willen zijn, ga je gang... maar ga niet lopen janken dat je het niet wist als je daar in die hel aan het branden bent!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De grote storthoop heeft gesproken.
Ben & Jerry's is goed ja. Ik ben Etcetera en jou nog steeds dankbaar voor de tip.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
Ben&Jerry's ijs is trouwens het meest geniale ontbijt EVER.....
Om weer even terug te vallen op aardse zaken....
Ik heb nu caramel chew chew, het haalt het niet bij phish food, maar die was niet in de aanbieding bij de AH. Ik stond weer bij de kassa met de cassiere met het verdonk-haar trouwensquote:
Oeh, nee ik vind de Caramel ook niet zoo geweldig. Ik ga zo naar de AHquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb nu caramel chew chew, het haalt het niet bij phish food, maar die was niet in de aanbieding bij de AH. Ik stond weer bij de kassa met de cassiere met het verdonk-haar trouwens
Het is nu dus in de aanbieding bij de AH voor 4 euro per bak
Ik was ff aan het kloten met wat foto's. Kijken hoe die lui ze altijd scherp krijgen als ava. En da tlukt mij uiteraard nog nietquote:
Als atheïst "geloof" je toch dat er niets is na de dood.. Als er dan niets is ben je er zelf ook dus niet!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:25 schreef erkel het volgende:
Maar wat als je nou als atheïst (zoals ik) op je sterfbed ligt en beseft dat het straks afgelopen is. Daar ben ik wel benieuwd naar, want er zijn in het verleden vele atheïsten op hun sterfbed nog bekeerd. Weet zijn naam zo niet, maar er was ook een man die zich tijdens zijn leven sterk geprofileerd had als atheïst en dan zich toc hnog had bekeerd op zijn sterfbed, bang voor het zwarte gat/ voor het niets.
Dan ben je als gelovige toch stukken beter af, want dan wacht je het 'paradijs'. Dan lig je daar toch stukken relaxter.
Tja je hebt ook nog mensen die geloven dat God niet bestaat, maar dat er wel 'iets' is..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:30 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb bij dit soort discussies altijd het idee dat er nogal zwart/wit (alles of niets) wordt nagedacht![]()
Ken je dat stukje van de Vliegende Panters daarover?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:31 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Tja je hebt ook nog mensen die geloven dat God niet bestaat, maar dat er wel 'iets' is..
Nee, zo denk je er nu over. Maar elk mens heeft de oerdrift om te overleven en te willen bestaan, dus als dat moment ineens dicht bij komt van de dood dan kan dat toch beangstigend zijn denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:29 schreef OA het volgende:
[..]
Als atheïst "geloof" je toch dat er niets is na de dood.. Als er dan niets is ben je er zelf ook dus niet!![]()
Niks om je druk over te maken dus!![]()
Nee, daar heb ik ook niks mee. Die grijze massa daarbovenin daar moet je het mee doen. En dat een bioloog, zoals Cees Dekker dan toch voor zichzelf kan beredeneren dat er nog zoiets als je 'geest' of je 'ziel' kan zijn, vind ik vreemd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:31 schreef Neleos het volgende:
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Ik geloof ook niet in de "ziel".
In dat geval hopen op een plotselinge, snelle dood zodat je jezelf niet vlak voor het eind nog 'belachelijk' maaktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:33 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, zo denk je er nu over. Maar elk mens heeft de oerdrift om te overleven en te willen bestaan, dus als dat moment ineens dicht bij komt van de dood dan kan dat toch beangstigend zijn denk ik.
Of doodgaan in je slaap, hoe vredigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In dat geval hopen op een plotselinge, snelle dood zodat je jezelf niet vlak voor het eind nog 'belachelijk' maakt
Heb je 'de ijzeren wil' van Bas Haring gelezen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:31 schreef Neleos het volgende:
Daar ben ik ook niet zo bang voor. Ik geloof ook niet in de "ziel".
Nee, maar Bassie is het met mij eens?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je 'de ijzeren wil' van Bas Haring gelezen?
http://www.liacs.nl/~haring/basharing/wil.htm![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar Bassie is het met mij eens?![]()
Anders begin je een leuk gesprek over de evolutietheorie en de ziel. Dat is altijd fijn wakker worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
M'n bezoek slaapt nog trouwens. Zit een beetje te twijfelen of ik er wat aan ga doen.![]()
Dat heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Anders begin je een leuk gesprek over de evolutietheorie en de ziel. Dat is altijd fijn wakker worden.![]()
Misschien wordt ie wel wakker van een vers gezet bakkie koffiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
M'n bezoek slaapt nog trouwens. Zit een beetje te twijfelen of ik er wat aan ga doen.![]()
Dat was misschien een wat humanere methode. Ik heb hem gewoon wakker gemaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Misschien wordt ie wel wakker van een vers gezet bakkie koffieLijkt me heerlijk wakker worden
![]()
Zo? Iemand van het Twekkelerveld? Daar moet je wel mee oppassen hoor. Allemaal tuig wat daar woont.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
't Is trouwens een buurjongen van Hawaii_Tim die op bezoek is![]()
Kleine wereld, enz..
't is een import.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zo? Iemand van het Twekkelerveld? Daar moet je wel mee oppassen hoor. Allemaal tuig wat daar woont.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
Kleine wereld, enz..
Welke stad hebben we het over? Enschede?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef Neleos het volgende:
Ik heb vanavond nog een feestje op Twekkelerveld trouwens.
Tijd terug was ik naar Enschede. Tim vroeg waar ik had gezeten en toen bleek datquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Welke stad hebben we het over? Enschede?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tijd terug was ik naar Enschede. Tim vroeg waar ik had gezeten en toen bleek dat![]()
Maar ze kennen elkaar niet verder.![]()
Veel plezier vanavond!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef Neleos het volgende:
Ik heb vanavond nog een feestje op Twekkelerveld trouwens.
kantoorslaaf jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar wel achter de computer?
bij een accountantskantoor. op zaterdag mogen we belastingaangiften invullen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan op zaterdag werken? Wat doe je (behalven slaven)
ikkequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:36 schreef Neleos het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal enorm uit dan?
Bij mij hetzelfde ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ Neleos, heb vanavond feestje maar het zal wel uitdraaien op stappen
ik moet me inhouden vanavond, morgen om 11 uur voetballen voor de beker. We moeten uit naar hippolytushoef, dus dat wordt kwart voor 10 vertrekkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:36 schreef Neleos het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal enorm uit dan?
ja wel als je tegen hun 2e elftal moet en je zelf het 8e elftal bentquote:
Ik las hipotyfushoefquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet me inhouden vanavond, morgen om 11 uur voetballen voor de beker. We moeten uit naar hippolytushoef, dus dat wordt kwart voor 10 vertrekken![]()
Nou succes dan maar he.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja wel als je tegen hun 2e elftal moet en je zelf het 8e elftal bentmaarja, je bent cupfighter of niet he
![]()
zo heet die vereniging daarquote:
auw, ach jeweet in ieder geval waarvan het komtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Plasterk het volgende:
Vanavond afstudeerfeest. Alles afgekochten daar kan ik niet zo goed tegen
![]()
Bij de motorsport?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
mijn leraar geeft nu commentaar op eurosport![]()
Om commentaar te gevenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:35 schreef Neleos het volgende:
Hoezo zit ie daar dan?
Das heel snel weer afgelopen, was bij ons net ook 5 minuutjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:47 schreef Neleos het volgende:
Het begint hier toch ineens te hagelen.
Inderdaad, is al weer voorbij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das heel snel weer afgelopen, was bij ons net ook 5 minuutjes
Waarom heb je geen geschikte sleutel in huis dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom maakt opel zulke motoren dat je niet met een normale bougiesleutel je bougies los kunt halen?![]()
nu heb ik een probleem maandag denk ik
Omdat mijn collectie gereedschap niet heel uitgebreid is en die dingen zitten nogal diep in een te smalle opening, vandaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom heb je geen geschikte sleutel in huis dan?
Dan ga je die vandaag toch nog halen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat mijn collectie gereedschap niet heel uitgebreid is en die dingen zitten nogal diep in een te smalle opening, vandaar
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet me inhouden vanavond, morgen om 11 uur voetballen voor de beker. We moeten uit naar hippolytushoef, dus dat wordt kwart voor 10 vertrekken![]()
nee geen succes hequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]hee, iemand uit de kop van N-H
![]()
Succes morgen![]()
winkels dicht en zo na 4 uur op zaterdagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga je die vandaag toch nog halen?
Dank je, jij trouwens van origine ook n-hollander ofzo?quote:
Niet, 5 uur, en een beetje bouwmarkt pas om 6quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
winkels dicht en zo na 4 uur op zaterdag
automaterialenverkooppunten in mijn regio dus 4 uur of nog eerderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet, 5 uur, en een beetje bouwmarkt pas om 6
Waar woon je dan ooit dat ze om 4 uur dicht gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
automaterialenverkooppunten in mijn regio dus 4 uur of nog eerder![]()
Gereedschap hoef je toch niet per se daar te halen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
automaterialenverkooppunten in mijn regio dus 4 uur of nog eerder![]()
Volgens zijn posthistory is dit niet zijn eerste bezoekjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jou heb ik vlolgens mij hier(SC) nog nooit gezien
Dan zit ik foutquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Volgens zijn posthistory is dit niet zijn eerste bezoekje
ik kom af en toe langs, als ik tijd heb...quote:
onkruid vergaat niet...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:39 schreef B.ertha het volgende:
Toch niet
verkeerde topic ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:41 schreef lienelien het volgende:
lateraal denken van de bono?
neee, de TTquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
verkeerde topic ofzoAnders mis ik iets
Heb je geen vakantie gehad?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:02 schreef David Letterman het volgende:
ben jaloers...
kerst was de laatste vakantie, ongeveer anderhalve week...quote:
Ooh!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:05 schreef David Letterman het volgende:
kerst was de laatste vakantie, ongeveer anderhalve week...![]()
Wel op tijd thuis zijn he Nesleetje!quote:
Haha ik slaap bij een vriendinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh!![]()
[..]
Wel op tijd thuis zijn he Nesleetje!
En dan de hele zondag in je bed maffen zeker!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:12 schreef Nesle het volgende:
Haha ik slaap bij een vriendin
Maar meestal ga ik altijd gewoon 5 uur weg zodat ik half 6 mn bed ik kan
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef Neleos het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit echt een brief van iemand heb gekregen.
Arme jijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef Neleos het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit echt een brief van iemand heb gekregen.
Krijg je wel kaartjes? En dan niet alleen verjaardagskaarten met daarop: gefeliciteerd, oma/ tante/ fam. etc.quote:
Yurithemaster, Nederland?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Mag ik er ook een dan wan tik krijg ook echte brieven van iemand
Volgekliederde kaartjes krijg ik wel eens ja, maar echt een verhaal in een brief... ik ben aan het denken, maar volgens mij heb ik dacht echt nooit gekregen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Krijg je wel kaartjes? En dan niet alleen verjaardagskaarten met daarop: gefeliciteerd, oma/ tante/ fam. etc.
Precies, een beetje postbode weet dat wel te vinden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
t.a.v. Neleos, Nederland
Dan komt ie vast wel aan
Vroegah, ja, toen alles nog beter was. Maar die van de TNT ook?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Precies, een beetje postbode weet dat wel te vinden.![]()
oke. Ik heb een hele bak vol, allemaal bewaard. 't Is oneerlijk verdeeld in de wereldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:18 schreef Neleos het volgende:
Volgekliederde kaartjes krijg ik wel eens ja, maar echt een verhaal in een brief... ik ben aan het denken, maar volgens mij heb ik dacht echt nooit gekregen.
Mmm ja, dat is zo. Straks wordt ie per ongeluk nog bij Nesle, Nederland bezorgt ofzo...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroegah, ja, toen alles nog beter was. Maar die van de TNT ook?![]()
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
oke. Ik heb een hele bak vol, allemaal bewaard. 't Is oneerlijk verdeeld in de wereld
Ik krijg ze nooit en ik stuur ze nooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
oke. Ik heb een hele bak vol, allemaal bewaard. 't Is oneerlijk verdeeld in de wereld
Dat zou wel heel vervelend zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mmm ja, dat is zo. Straks wordt ie per ongeluk nog bij Nesle, Nederland bezorgt ofzo...
ahwwwquote:
Artsen maken er ook echt een wedstrijdje van. De een nog onduidelijker dan de ander.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg ze nooit en ik stuur ze nooit.
Ik ben ook van mening dat een brief handgeschreven moet zijn en in mijn geval is het zo dat iedere huisarts jaloers op mijn handschrift is
Pcies...ik win dat wedstrijdje hands downquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Artsen maken er ook echt een wedstrijdje van. De een nog onduidelijker dan de ander.
Volgens mij verlies ik dan dik..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies...ik win dat wedstrijdje hands down
Niet als ik mee doequote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies...ik win dat wedstrijdje hands down
Och èrmequote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Vakantie
Eén dag weekend is mijn deel
Kerel..als ik schrijf dan kan een Arabier het lezen. En die knakkers lezen van links naar rechtsquote:
Jij ook vriend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kerel..als ik schrijf dan kan een Arabier het lezen. En die knakkers lezen van links naar rechts
Neem 10 vrienden meequote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zielig hè? En dan ben ik vanavond ook nog eens alleen thuis!
Misschien toch maar ff naar die borrel gaan waar ik voor uitgenodigd ben maar amper mensen ken
quote:
Niet. Wordt niet aan gedaan op Fok..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:37 schreef Plasterk het volgende:
Hou deleet ik een account?
Hee, da's mijn password!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet.
Je kunt het hooguit onbruikbaar maken, door je emailadres in iets niet-bestaands te veranderen en vervolgens je wachtwoord te wijzigen in één of andere vage ajknbviubaelidbwui7892793hiwbfasjk73-combinatie ofzo.
verplicht vak tijdens je geneeskunde opleiding...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Artsen maken er ook echt een wedstrijdje van. De een nog onduidelijker dan de ander.
Ga danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin, maar heb beloofd om te komen
Kut
als je het goed speelt, ben je met het half uur weer wegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Zo maar ff een ander shirtje aantrekken en ff m'n kop laten zien..
Vermaak je dan met hen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die paar mensen die ik daar ken, gaan dat niet laten gebeuren
* pling!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij hebt meteen weer een minnetje![]()
ik smul nuquote:
graag gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ben & Jerry's is goed ja. Ik ben Etcetera en jou nog steeds dankbaar voor de tip.![]()
quote:
ik krijg die pint niet meer op vannacht.... morgen maar verder smullenquote:Op zondag 25 februari 2007 03:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
ikheb
genoeg
op
en
ga
nu
slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
Nummer 32 of zo was het toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
Kleine wereld, enz..
hey, volgens mij welquote:
Oh ja, dat ging ik etenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hello Mikkie
Wij hebben ooit een kat gehad die officieel Mikkie heette. In de loop der jaren is dat veranderd naar Tosti
dat zijn juist de beste trainingen tochquote:Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
Training was nat, modderig... maar wel lekker!![]()
Zeker weten, mooi glijden!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:49 schreef TradeMarkie het volgende:
dat zijn juist de beste trainingen toch![]()
wij gingen woensdag zo hard mogelijk over de grond passen door plassen heen zodat je helemaal onder de bagger gespetterd werdquote:
Je moet de vorige quoten en dan bewerken (quotes weghalen enzo)quote:Op zondag 25 februari 2007 15:25 schreef rene29 het volgende:
Weet niet waar de OP te vinden.....
Kan iemand anders deel 624 aanmaken?
Ik heb em lang niet altijd op. Heb ongeveer -1, dus veel dingen gaan ook prima zonder bril, maar met kijkt het toch wat prettiger. Zeker als ik op afstand moet kunnen zien, zoals bijvoorbeeld bij autorijden.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Dat had ik vanochtend ook.
Eigenlijk is dat raar, maar na het stappen is dat ding altijd enorm ranzig, terwijl ik 'm niet vaker aanraak ofzo
Heb je ook een bril?quote:
Ik heb een bril ja, maar die draag ik alleen 's avondsquote:
Ahquote:Op zondag 25 februari 2007 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope. Zit met problemen met een cylinder enzo, 't is voor mij heel lastig om lenzen te nemen. Daarnaast moet ik dan eerst een operatie ondergaan, waarbij ze een spiertje in m'n linkeroog moet inkorten. Ik weet niet of ik het dat wel waard vind; een bril staat me prima
Je hebt ook van die types, dan ben je die bril zo gewend dat het echt heel raar is zonder bril.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt
Ik wil niet zeggen dattie bij mij 'heel gaaf' staat, maar 't misstaat me niet. Komt misschien ook doordat ik vanaf m'n tweede al een bril heb hoor
Mijn beste vriendin ook. Kijk ik al 6 jaar lang de halve dag tegenaan. Als ze dat ding dan afzet...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:54 schreef Nesle het volgende:
Zo iemand zit ook bij mij in de klas, die ken ik alleen maar met bril. Als hij die dan heeft ziet het er zoo raar uit
Ik ben er eigelijk wel blij mee dat ik lenzen kan hebben, ik heb ze nu 2 jaar. Ik zou echt niet dan opeens met een bril willen verschijnenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin ook. Kijk ik al 6 jaar lang de halve dag tegenaan. Als ze dat ding dan afzet...
Van lenzen naar bril valt de overgang over het algemeen best mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ben er eigelijk wel blij mee dat ik lenzen kan hebben, ik heb ze nu 2 jaar. Ik zou echt niet dan opeens met een bril willen verschijnen
Ik ook (bijna dan)quote:Op zondag 25 februari 2007 18:23 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben zonder mankementen geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |