auw, ach jeweet in ieder geval waarvan het komtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Plasterk het volgende:
Vanavond afstudeerfeest. Alles afgekochten daar kan ik niet zo goed tegen
![]()
Bij de motorsport?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
mijn leraar geeft nu commentaar op eurosport![]()
Om commentaar te gevenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:35 schreef Neleos het volgende:
Hoezo zit ie daar dan?
Das heel snel weer afgelopen, was bij ons net ook 5 minuutjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:47 schreef Neleos het volgende:
Het begint hier toch ineens te hagelen.
Inderdaad, is al weer voorbij.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das heel snel weer afgelopen, was bij ons net ook 5 minuutjes
Waarom heb je geen geschikte sleutel in huis dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom maakt opel zulke motoren dat je niet met een normale bougiesleutel je bougies los kunt halen?![]()
nu heb ik een probleem maandag denk ik
Omdat mijn collectie gereedschap niet heel uitgebreid is en die dingen zitten nogal diep in een te smalle opening, vandaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom heb je geen geschikte sleutel in huis dan?
Dan ga je die vandaag toch nog halen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Omdat mijn collectie gereedschap niet heel uitgebreid is en die dingen zitten nogal diep in een te smalle opening, vandaar
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet me inhouden vanavond, morgen om 11 uur voetballen voor de beker. We moeten uit naar hippolytushoef, dus dat wordt kwart voor 10 vertrekken![]()
nee geen succes hequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:15 schreef Soempie het volgende:
[..]hee, iemand uit de kop van N-H
![]()
Succes morgen![]()
winkels dicht en zo na 4 uur op zaterdagquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga je die vandaag toch nog halen?
Dank je, jij trouwens van origine ook n-hollander ofzo?quote:
Niet, 5 uur, en een beetje bouwmarkt pas om 6quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
winkels dicht en zo na 4 uur op zaterdag
automaterialenverkooppunten in mijn regio dus 4 uur of nog eerderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet, 5 uur, en een beetje bouwmarkt pas om 6
Waar woon je dan ooit dat ze om 4 uur dicht gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
automaterialenverkooppunten in mijn regio dus 4 uur of nog eerder![]()
Gereedschap hoef je toch niet per se daar te halen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
automaterialenverkooppunten in mijn regio dus 4 uur of nog eerder![]()
Volgens zijn posthistory is dit niet zijn eerste bezoekjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jou heb ik vlolgens mij hier(SC) nog nooit gezien
Dan zit ik foutquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Volgens zijn posthistory is dit niet zijn eerste bezoekje
ik kom af en toe langs, als ik tijd heb...quote:
onkruid vergaat niet...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:39 schreef B.ertha het volgende:
Toch niet
verkeerde topic ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:41 schreef lienelien het volgende:
lateraal denken van de bono?
neee, de TTquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
verkeerde topic ofzoAnders mis ik iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |