Nee, maar Bassie is het met mij eens?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je 'de ijzeren wil' van Bas Haring gelezen?
http://www.liacs.nl/~haring/basharing/wil.htm![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar Bassie is het met mij eens?![]()
Anders begin je een leuk gesprek over de evolutietheorie en de ziel. Dat is altijd fijn wakker worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
M'n bezoek slaapt nog trouwens. Zit een beetje te twijfelen of ik er wat aan ga doen.![]()
Dat heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Anders begin je een leuk gesprek over de evolutietheorie en de ziel. Dat is altijd fijn wakker worden.![]()
Misschien wordt ie wel wakker van een vers gezet bakkie koffiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef Soempie het volgende:
M'n bezoek slaapt nog trouwens. Zit een beetje te twijfelen of ik er wat aan ga doen.![]()
Dat was misschien een wat humanere methode. Ik heb hem gewoon wakker gemaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Misschien wordt ie wel wakker van een vers gezet bakkie koffieLijkt me heerlijk wakker worden
![]()
Zo? Iemand van het Twekkelerveld? Daar moet je wel mee oppassen hoor. Allemaal tuig wat daar woont.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
't Is trouwens een buurjongen van Hawaii_Tim die op bezoek is![]()
Kleine wereld, enz..
't is een import.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zo? Iemand van het Twekkelerveld? Daar moet je wel mee oppassen hoor. Allemaal tuig wat daar woont.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
't Is trouwens een buurjongen van Hawaii_Tim die op bezoek is![]()
Kleine wereld, enz..
Welke stad hebben we het over? Enschede?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef Neleos het volgende:
Ik heb vanavond nog een feestje op Twekkelerveld trouwens.
Tijd terug was ik naar Enschede. Tim vroeg waar ik had gezeten en toen bleek datquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Welke stad hebben we het over? Enschede?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tijd terug was ik naar Enschede. Tim vroeg waar ik had gezeten en toen bleek dat![]()
Maar ze kennen elkaar niet verder.![]()
Veel plezier vanavond!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef Neleos het volgende:
Ik heb vanavond nog een feestje op Twekkelerveld trouwens.
kantoorslaaf jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar wel achter de computer?
bij een accountantskantoor. op zaterdag mogen we belastingaangiften invullen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan op zaterdag werken? Wat doe je (behalven slaven)
ikkequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:36 schreef Neleos het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal enorm uit dan?
Bij mij hetzelfde ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
@ Neleos, heb vanavond feestje maar het zal wel uitdraaien op stappen
ik moet me inhouden vanavond, morgen om 11 uur voetballen voor de beker. We moeten uit naar hippolytushoef, dus dat wordt kwart voor 10 vertrekkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:36 schreef Neleos het volgende:
Wie gaat er vanavond allemaal enorm uit dan?
ja wel als je tegen hun 2e elftal moet en je zelf het 8e elftal bentquote:
Ik las hipotyfushoefquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik moet me inhouden vanavond, morgen om 11 uur voetballen voor de beker. We moeten uit naar hippolytushoef, dus dat wordt kwart voor 10 vertrekken![]()
Nou succes dan maar he.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja wel als je tegen hun 2e elftal moet en je zelf het 8e elftal bentmaarja, je bent cupfighter of niet he
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |