Heb je geen vakantie gehad?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:02 schreef David Letterman het volgende:
ben jaloers...
kerst was de laatste vakantie, ongeveer anderhalve week...quote:
Ooh!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:05 schreef David Letterman het volgende:
kerst was de laatste vakantie, ongeveer anderhalve week...![]()
Wel op tijd thuis zijn he Nesleetje!quote:
Haha ik slaap bij een vriendinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh!![]()
[..]
Wel op tijd thuis zijn he Nesleetje!
En dan de hele zondag in je bed maffen zeker!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:12 schreef Nesle het volgende:
Haha ik slaap bij een vriendin
Maar meestal ga ik altijd gewoon 5 uur weg zodat ik half 6 mn bed ik kan
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef Neleos het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit echt een brief van iemand heb gekregen.
Arme jijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef Neleos het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit echt een brief van iemand heb gekregen.
Krijg je wel kaartjes? En dan niet alleen verjaardagskaarten met daarop: gefeliciteerd, oma/ tante/ fam. etc.quote:
Yurithemaster, Nederland?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Mag ik er ook een dan wan tik krijg ook echte brieven van iemand
Volgekliederde kaartjes krijg ik wel eens ja, maar echt een verhaal in een brief... ik ben aan het denken, maar volgens mij heb ik dacht echt nooit gekregen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Krijg je wel kaartjes? En dan niet alleen verjaardagskaarten met daarop: gefeliciteerd, oma/ tante/ fam. etc.
Precies, een beetje postbode weet dat wel te vinden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
t.a.v. Neleos, Nederland
Dan komt ie vast wel aan
Vroegah, ja, toen alles nog beter was. Maar die van de TNT ook?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Precies, een beetje postbode weet dat wel te vinden.![]()
oke. Ik heb een hele bak vol, allemaal bewaard. 't Is oneerlijk verdeeld in de wereldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:18 schreef Neleos het volgende:
Volgekliederde kaartjes krijg ik wel eens ja, maar echt een verhaal in een brief... ik ben aan het denken, maar volgens mij heb ik dacht echt nooit gekregen.
Mmm ja, dat is zo. Straks wordt ie per ongeluk nog bij Nesle, Nederland bezorgt ofzo...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vroegah, ja, toen alles nog beter was. Maar die van de TNT ook?![]()
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
oke. Ik heb een hele bak vol, allemaal bewaard. 't Is oneerlijk verdeeld in de wereld
Ik krijg ze nooit en ik stuur ze nooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
oke. Ik heb een hele bak vol, allemaal bewaard. 't Is oneerlijk verdeeld in de wereld
Dat zou wel heel vervelend zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mmm ja, dat is zo. Straks wordt ie per ongeluk nog bij Nesle, Nederland bezorgt ofzo...
ahwwwquote:
Artsen maken er ook echt een wedstrijdje van. De een nog onduidelijker dan de ander.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg ze nooit en ik stuur ze nooit.
Ik ben ook van mening dat een brief handgeschreven moet zijn en in mijn geval is het zo dat iedere huisarts jaloers op mijn handschrift is
Pcies...ik win dat wedstrijdje hands downquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Artsen maken er ook echt een wedstrijdje van. De een nog onduidelijker dan de ander.
Volgens mij verlies ik dan dik..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies...ik win dat wedstrijdje hands down
Niet als ik mee doequote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies...ik win dat wedstrijdje hands down
Och èrmequote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Vakantie
Eén dag weekend is mijn deel
Kerel..als ik schrijf dan kan een Arabier het lezen. En die knakkers lezen van links naar rechtsquote:
Jij ook vriend.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kerel..als ik schrijf dan kan een Arabier het lezen. En die knakkers lezen van links naar rechts
Neem 10 vrienden meequote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zielig hè? En dan ben ik vanavond ook nog eens alleen thuis!
Misschien toch maar ff naar die borrel gaan waar ik voor uitgenodigd ben maar amper mensen ken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |