Niet. Wordt niet aan gedaan op Fok..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:37 schreef Plasterk het volgende:
Hou deleet ik een account?
Hee, da's mijn password!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet.
Je kunt het hooguit onbruikbaar maken, door je emailadres in iets niet-bestaands te veranderen en vervolgens je wachtwoord te wijzigen in één of andere vage ajknbviubaelidbwui7892793hiwbfasjk73-combinatie ofzo.
verplicht vak tijdens je geneeskunde opleiding...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Artsen maken er ook echt een wedstrijdje van. De een nog onduidelijker dan de ander.
Ga danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin, maar heb beloofd om te komen
Kut
als je het goed speelt, ben je met het half uur weer wegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Zo maar ff een ander shirtje aantrekken en ff m'n kop laten zien..
Vermaak je dan met hen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die paar mensen die ik daar ken, gaan dat niet laten gebeuren
* pling!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij hebt meteen weer een minnetje![]()
ik smul nuquote:
graag gedaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ben & Jerry's is goed ja. Ik ben Etcetera en jou nog steeds dankbaar voor de tip.![]()
quote:
ik krijg die pint niet meer op vannacht.... morgen maar verder smullenquote:Op zondag 25 februari 2007 03:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
ikheb
genoeg
op
en
ga
nu
slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
Nummer 32 of zo was het toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
't Is trouwens een buurjongen van Hawaii_Tim die op bezoek is![]()
Kleine wereld, enz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |