Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:11 schreef Tha-CheF het volgende:
Als een post verwijdert wordt in een topic, bijvoorbeeld een tvp, blijft het topic dan ook in je MyAt staan?
nee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:11 schreef Tha-CheF het volgende:
Als een post verwijdert wordt in een topic, bijvoorbeeld een tvp, blijft het topic dan ook in je MyAt staan?
D'r staat d'r nog een.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:39 schreef remlof het volgende:
post van Sebasser deleted
Ha, inderdaad, het topic verdwijnt uit myat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:39 schreef remlof het volgende:
2 posts van Sebasser deleted
dat dacht ik al, is me zelf ook wel eens overkomenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha, inderdaad, het topic verdwijnt uit myat.
Eigelijk, ben ik best blij dat je ziek bent.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Eigenlijk is een topic zonder Sebasser best tof, kun je 't niet nog een keer verwijderen?
Die gaan alleen naar de Forum Admins en hoger.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:52 schreef Lidl het volgende:worden de mailtjes op forum@fok niet gelezen?
Gen idee, ik heb er nergens iets over gelezen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:45 schreef M-I-L-F het volgende:
Die topic van M_M...
Hij lijkt wel weg te zijn, maar ik lees niets in Feedback over het vertrek van een Weblogger blabla, dus is ie onaangekondigt weg of komt ie weer terug?
Had niks met ONZ FB te maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:18 schreef Lidl het volgende:
Waarom is de TT eigenlijk aangepasten nee ik ben niet meneer_beer
Zolang je geen eigen naaktfoto's post welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:45 schreef murp het volgende:
hoi, mag ik hier iets kwijt?
oke, ik ben mn schoenen kwijtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:48 schreef Lidl het volgende:
[..]
Zolang je geen eigen naaktfoto's post wel
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:00 schreef Snakey het volgende:
Jah, daar zitten we op te wachten, nog een SC.![]()
Niet dus.![]()
ik vind het goed, het is meer de bedoeling dat alle "dagboek-baggertopics" gewoon centraal leuk in een topic worden gestopt....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Ik gooi het weer open, zet het centraal en we kijken het een topic aan. Deal?
Ik ben het met je eens, daarom gooi ik het dan ook weer open.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:04 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind het goed, het is meer de bedoeling dat alle "dagboek-baggertopics" gewoon centraal leuk in een topic worden gestopt....![]()
toch hou ik wel een beetje van je....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, daarom gooi ik het dan ook weer open.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:52 schreef pieter91 het volgende:
ja dat vinden jullie wel grappig he?
maar het grappige is, dat het dus géen grapje was..
ik was en ben bloed serieus..
dus ga maar lekker tippelen jij doeloze sloeber murpie
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:48 schreef pieter91 het volgende:
ik ga mee ben
maar murp..
ik maak dus uit op al jouw reacties, dat je een arme doeloze sloeber bent die geld nodig heeft?
Word hoer net als je moeder dan ?![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:44 schreef benfotogek het volgende:
ja murf is niet zo rlx.. maar ja;) hij houd gewoon van klagen... dus ik ga oook maar is klagen op dit doeloze topic..
leuk zoquote:
Het lelijkste station van Nederlandquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:57 schreef pieter91 het volgende:
ooh my god
Murp..
is het je nog niet duidelijk?
Ga tippelen vent als je lekker geld nodig hebt..
betwijfel alleen of dat jij wel wat kan verdienen dan
niemand wil natuurlijk met al die kritiek van je
uitkering krijg je ook niet want zelfs dAN heb je zeker nog kritiek
Kap gewoon met zeiken
ga een job zoeken
vind een hobby
en hou die negatieve shit maar voor je moeder![]()
(hoeveel kost ze ook al weer? kreeg nog wissel geld verdomme !)
Neuh, maar ook mods moeten eten zo af en toe.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:56 schreef murp het volgende:
zitten de mods voor de buis GTST te kijken ofzo?
Uh, ik zal het onthouden voor de volgende FB. Sorry.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:09 schreef iamredleader het volgende:
Feedback, niet Fietbek.En het woordje "buk" ontbreekt. Buk voor-over, ONZ
![]()
ik begrijp hetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:20 schreef Snakey het volgende:
Okee, geprobeerd op te ruimen maar dat blijkt niet te helpen. Slotje dan maar.
Als er 1 of 2 users proberen een topic onderuit te halen is het nog wel te redden. Als iedereen ingaat op de provocaties houdt het helaas op.quote:
zoals je kon zien heb ik mij er totaal niet mee bemoeit en alleen de 2 laatste berichten gingen over dat gezeik...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als er 1 of 2 users proberen een topic onderuit te halen is het nog wel te redden. Als iedereen ingaat op de provocaties houdt het helaas op.
ik mis er eenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
Dit is feedback dames, SC vind je onderaan de AT bij de centrale topics.
En dan haal je m'n TVP weg...bullshit !quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
Dit topic staat stickie bovenaan in ONZ. Heb je ook een blindegeleidehond nodig om op je eigen plee terecht te komen? Tief op met je tvp's.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En dan haal je m'n TVP weg...bullshit !![]()
Haal je 'm toch weer weg...whatever.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit topic staat stickie bovenaan in ONZ. Heb je ook een blindegeleidehond nodig om op je eigen plee terecht te komen? Tief op met je tvp's.![]()
Anders lees je even wat er staat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Haal je 'm toch weer weg...whatever.![]()
Is al goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Uh, ik zal het onthouden voor de volgende FB. Sorry.![]()
Jaaaahaaaaaa maarrrrrrquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit topic staat stickie bovenaan in ONZ. Heb je ook een blindegeleidehond nodig om op je eigen plee terecht te komen? Tief op met je tvp's.
als ik daar zit zit ik niet bovenaan tegenstrijdige kutmodquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
En ik danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:14 schreef Snakey het volgende:
Naar beneden en bek houden.
En seekfaM dan ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:14 schreef Snakey het volgende:
Naar beneden en bek houden.
pm de link ffquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou hup iederee baggeren in BeF dus![]()
Mag ik dan ook?quote:Op zondag 25 februari 2007 10:41 schreef murp het volgende:
kan ik een modje iets vragen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Piovan het volgende:
Ik vind het niet zo leuk dat sommige users mijn foto als icon gebruiken. Ik had hem geplaatst voor een paint ervan te maken, en toen hebben ze hem op het forum gezet.
hoezo?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef SiemeN het volgende:
Laat die topics onderin de AT eens met rust, heren.
Omdat het topic in kwestie een zeer matig topic was, wat destijds schijnbaar gedoogd is omwille van zijn actualiteit. Nu slaat het helemaal nergens meer op, en kan het alleen maar verzanden in rasechte bagger.quote:
ok, tis maar als je een topic sluit, dat je weet waarom je het doetquote:Op zondag 25 februari 2007 20:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Omdat het topic in kwestie een zeer matig topic was, wat destijds schijnbaar gedoogd is omwille van zijn actualiteit. Nu slaat het helemaal nergens meer op, en kan het alleen maar verzanden in rasechte bagger.
Dan waren alle mods nu morsdoodquote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef SiemeN het volgende:
Was het maar zo.
Kaap deze maar. waarom zwemmen eendjes in het water !?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ligt er nog ergens een NB topic op de planken waar het slot weer vanaf kan?
Heb ik net op slot gegooidquote:Op maandag 26 februari 2007 08:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan moet je hier wezen:
Goedemorgen op maandag 26022007
![]()
Duh! Dat is het werk van een moderator.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:32 schreef Houtspeer het volgende:
niet dus, moet je zijn post geschiedenis eens bekijken, vol met slotjes met als reden: bagger of wat is dit nou of doei!
Zoals het hoort dusquote:Op maandag 26 februari 2007 12:32 schreef Houtspeer het volgende:
niet dus, moet je zijn post geschiedenis eens bekijken, vol met slotjes met als reden: bagger of wat is dit nou of doei!
http://forum.fok.nl/user/history/58789quote:Op maandag 26 februari 2007 12:32 schreef Houtspeer het volgende:
Welks een pareltje! SiemeN Hoe heb je het ooit in je bolle kop kunnen krijgen om zoiets te sluiten?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef Snakey het volgende:
Het zijn dan ook wel pareltjes, die topics van houtspeer. sensless![]()
het is de Onzin forum...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Duh! Dat is het werk van een moderator.
Mijn kwartet, doerak.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi jogy.
Hoiquote:Op maandag 26 februari 2007 12:52 schreef KopieerMachine het volgende:
Wegens ongewenste reply.
Opnieuw:
Hoi jogy.
Die PI is met een reden gekozenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hoij
o
g
y
Je moet even je PI editen, zo lijkt het wat aardiger![]()
Leugens, die van binnen wíst je het wel maar wilde je het gewoon niet toegeven aan jezelfquote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Oh lieverd dat wist ik niet.
Huh?quote:Nou HvJ nTb NwLy
In ONZ zien we graag leuke topics met inhoud. Topics welke aangeven wat er op TV is horen daar niet echt bij. Wat mijn collegea zeiden dus. Nu klopt het wel dat je in mijn posthistory momenteel een hoop slotjes ziet, maar bedenk je eens hoe de ONZ index er uit had gezien als ik gisteren van de knopjes was afgebleven. 90% van de topics welke ik gesloten heb waren rasechte bagger. En dat is hier nog steeds niet welkom.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:27 schreef Houtspeer het volgende:
Hallo SiemeN, wat is er mis met jou?
Jij zet een boel topics op slot omdat jij vindt dat het 'bagger' is.. Dit is het Onzin forum SiemeN..![]()
Waarom ze jou als moderator in Onzin voor je leven! hebben geplaatst wil ik wel weten
Jij bent een triest figuur![]()
Als je bent geboren met een navelstreng om je nek.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:09 schreef Houtspeer het volgende:
nou ja, die topic was best lachen
En de zuurstoftoevoer is onderbroken voor 20 seconden waardoor je hersencapiciteit met 40% is afgenomen.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je bent geboren met een navelstreng om je nek.
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:14 schreef Houtspeer het volgende:
wat een bagger dat, slotje!
Het punt is een beetje dat dergelijke topics, zeker in het weekend, om de 5 minuten door willekeurige personen geopend worden. Als niemand hier op zou ingrijpen krijg je in ONZ een wildgroei van topics met dingen als "ik eet nu een banaan, lekker zeg!" in de OP. Onze taak is het dus om topics welke hoogstwaarschijnlijk zullen verzanden in slowchat of bagger te ruimen. Open je een leuk en origineel topic wat wellicht iets bijdraagt aan het subforum, zul je mij geen roet in het eten zien gooien. Ook ik houd het graag leuk voor iedereen, tenslotte.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:09 schreef Houtspeer het volgende:
nou ja, die topic was best lachen
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Neem een voorbeeld aan dit juweeltje
Willen jullie ook wat zeggen?
ik heb het over deze feedback topicquote:Op maandag 26 februari 2007 13:14 schreef Houtspeer het volgende:
wat een bagger dit, slotje!
Kuthoutje ben jijquote:Op maandag 26 februari 2007 13:16 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
ik heb het over deze feedback topic
Laat maar. Je bent niet meer te redden.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:14 schreef Houtspeer het volgende:
wat een bagger dit, slotje!
Jij bent irritant, ga jij buiten internet om ook mensen verbeteren op hun taalfoutjes?quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En de zuurstoftoevoer is onderbroken voor 20 seconden waardoor je hersencapiciteit met 40% is afgenomen.
Dat punt vergat je![]()
Jij neemt je taak als 'bagger' topics in FOK!'s onzin forum sluiten erg serieus he?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Laat maar. Je bent niet meer te redden.
Ok, ik begrijp het nu wel hoor, maar dan vind ik de naam Onzin voor je leven! erg overdreven.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:23 schreef SiemeN het volgende:
Zie ook Huisregel(s) Onzin voor je leven.
Erh. Jij neemt slotjes op bagger anders ook best serieus. What's your point?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:20 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Jij neemt je taak als 'bagger' topics in FOK!'s onzin forum sluiten erg serieus he?
Enkele leuke voorbeelden van onzin mét inhoud vind je in de TTT.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:25 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp het nu wel hoor, maar dan vind ik de naam Onzin voor je leven! erg overdreven.
Ik bedoel onzin topics met inhoud spreekt elkaar een beetje tegen.
Dat vind ik nog best een goede TT eigenlijkquote:
Waag het nietquote:Op maandag 26 februari 2007 13:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best een goede TT eigenlijk![]()
Geef toe, hij is beter dan de TT van dit topicquote:
Zeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Geef toe, hij is beter dan de TT van dit topic![]()
cola danquote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit meer een biertje van me...
ow wacht...
Bok eens op.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef KopieerMachine het volgende:
ONZ = Bier = frituur=frikandel=kroket=patat=ONZ
Of ontken je dat bier bij ONZ hoort ? Fuck off.
KSSST jij onzin mod, Wiezo keer jij je tegen bier
EDIT: bier ontkennen is als holocaust ontkennen![]()
Нет о! То будет мертвенное заклятье!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:22 schreef SiemeN het volgende:
Dude. Ga buiten spelen. Het liefst met scherpe voorwerpen, ofzo.
Of binnenspelen, in de bezemkast met een aangestoken barbecue.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Нет о! То будет мертвенное заклятье!![]()
Staat niets over in Faq & policy Hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
He! Twee-fronten-oorlog mag niet
Er staat ook niks in over dat je geen russisch mag praten!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Staat niets over in Faq & policy Hoor.
dat is waar! Maar dat is dan weer een aangelegenheid van de dienstdoende blauwtjes die rondlopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er staat ook niks in over dat je geen russisch mag praten!![]()
Dan bij deze: je mag geen russisch praten!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er staat ook niks in over dat je geen russisch mag praten!![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan bij deze: je mag geen russisch praten!
het was geen russisch!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan bij deze: je mag geen russisch praten!
ik heb maar één poging gedaan en het hoeft niet eens sticky hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 15:41 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat na twee pogingen wel duidelijk is dat het niet echt gaat werken, murp.
of jullie zetten de slotjes, of het wordt centraal gehouden, jullie keus, maargoed. Ik verzin wel iets anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef SiemeN het volgende:
Ik waardeer de gedachte, maar ik ben bang dat je er geen dagboek topics mee gaat voorkomen.
Remlof heeft er dan ook een zwaar hangslot aan gehangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef SpeedyRich het volgende:
Ik heb m'n stront...
absoluut een kut topic
Tuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:26 schreef Dribbel_ het volgende:
snakey mag ik jou wat vragen ?
+1 voorspelbaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef Snakey het volgende:
Nee.
Snel dan, ik ga zo de keuken in.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar.
Mag ik *nu* wat vragen ?
en ik mag wel blijven toch ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef SiemeN het volgende:
Ik raad je aan even weg te blijven met dat gebagger hier KM.
Waar zie je 'm zoal? Dan kan ik even vegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:23 schreef PeZu het volgende:
kan iemand die mayo van c2c overal weghalen
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Waar zie je 'm zoal? Dan kan ik even vegen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef C2C het volgende:
ETEN MAYO!
mét mayo!
[afbeelding]
want dat vindEN ZE donders lekker!
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef C2C het volgende:
mét mayo!
[afbeelding]
want dat vind ik donders lekker!
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef C2C het volgende:
mét mayo!
[afbeelding]
want dat vind ik mooi!
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef C2C het volgende:
mayo!
[afbeelding]
WANT ZO ZOU IK HEM GENOEMT HEBBBEN!
Ja, mits het in feedback thuis hoort.quote:
onder anderen jaquote:
Onder welke postbus bezorg jijquote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja, mits het in feedback thuis hoort.
PUB-SC [ 1618] Mit brommerpraat undso deze paginaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:30 schreef PeZu het volgende:
Hoe zou Eva haar poes genoemd hebben?
hier ook
goood busyquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef SiemeN het volgende:
Mijn internet heeft een beetje kuren, heb b-d even verzocht wat weg te editten. C2C is al weg, dus dat is opgelost.
er wordt toch al lekker gebanned vanavondquote:
ga slapen kleine bengelquote:Op maandag 26 februari 2007 22:01 schreef most_wanted het volgende:
Die mayo flessen beginnen een beetje irritant te worden.
Curry!
Dribbel trapel wie staat er op mijn stapel ?quote:
whatever makes you happyquote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:08 schreef cerror het volgende:
Ach gut.
BonJovi blijkt toch een kloon te zijn.
Veel plezier met opruimen.
Al die bagger deed je speciaal voor mij?quote:
Ja ik ben een kloon van Remlofquote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Al die bagger deed je speciaal voor mij?
Bron > ?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:59 schreef mcDavid het volgende:
REMLOF! KUTMOD!
maar hij is echt pedo hoorde ik
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:40 schreef KopieerMachine het volgende:
Raad de landen die zijn gepaint.
Schoonmaken ?
Klopt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Hou je mondje dicht. Jij opent namelijk nooit een topic smerige vuilzak.
Nee hoor, deze 'aankondiging' betekent dat je snel weer weg bent voor nog een langer tijdje.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef Sala-adin het volgende:
Hallo mods ik ben weer terug en dat betekent voor jullie dus dat ONZ fulltime in de gaten moet gehouden worden MUJAUAHUAHAUHA
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moet KM maar een voorbeeld aan je nemen
nee hoor ik ben van plan om nog langer te blijvenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee hoor, deze 'aankondiging' betekent dat je snel weer weg bent voor nog een langer tijdje.![]()
doodsverwensing + holocaust ontkenningquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nee hoor ik ben van plan om nog langer te blijven
Maar jij bent stom
Doodsverwensing?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
doodsverwensing + holocaust ontkenningban!!!
ies sprookje, net zoals ali hiddink en de 40 belastingonderduikers ofzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Doodsverwensing?
En holocaust?
Wat is dat nou weer?
oow okequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ies sprookje, net zoals ali hiddink en de 40 belastingonderduikers ofzo
Holocaustquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
oow oke
Holocaust gaat toch over joden ofzo? iets in die trant iig
Done.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Piovan het volgende:
Dude in draaimolen
Dit topic kan wel op slot, ik maakte hem oom zo omdat overal die foto werd gepost, om ervanaf te zijn van dat gezeur.
Alvast bedankt.
tsja, weinig aan te doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef Piovan het volgende:
Verdomme, Post hier je toffe paints
Ik heb jongere broertjes die meelezen
Jij vermaakt je wel hequote:
is dichtquote:
mail maar naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef WurM het volgende:
Mag ik een ONZ ban van 24 uur? Ik bagger teveel
welke kloon heb je nu weer aangemaakt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef WurM het volgende:
Mag ik een ONZ ban van 24 uur? Ik bagger teveel
darn... in 1 minuutquote:
ik help ze een beetje....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:04 schreef PeZu het volgende:
feedback begint steeds meer op een murp topic te lijken_!
moet je een slabbetje murp?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:06 schreef murp het volgende:
[..]
ik help ze een beetje....
@ remlof, PM me maar als je moet
Het mag, al zullen we dan wel een beetje onwennig reagerenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Maisnon het volgende:
Puik geweldig goed werk allemaal
(Of mag positieve feedback niet)
Ik kan mijn emoties niet faken, ook niet op het internet. Wee mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:45 schreef Maisnon het volgende:
[FB] Fietbek, voor over ONZ
Kan iemand hier even een boze reactie van maken, want dit kan echt niet hoor!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Qunix het volgende:
In het kader van "The woow starts now"...... Ik kan wel erg goed modden zeg
Oerhollands topic
Ik moet gewoon mod worden
Mwoah hoef nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Qunix het volgende:
In het kader van "The woow starts now"...... Ik kan wel erg goed modden zeg
Oerhollands topic
Ik moet gewoon mod worden
Dat is niet erg want FB is toch bijna vol en laatste paar reacties mag je wel baggerenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef PeZu het volgende:
insallah op een ban voor je!
wee se rmaar niet te zeker van taboenimekquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is niet erg want FB is toch bijna vol en laatste paar reacties mag je wel baggeren
Het spijt me remlofquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef remlof het volgende:
kappen
edit: bagger van Sala-adin verwijderd
Als je zo doorgaat ben je zo weer weg... En nu opzouten uit dit topic tenzij je vragen met betrekking tot de moderatie hebt.quote:
Ik zie nergens Remlof als pedofiel hoor, waar basseer jij dat dan op ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
radio.fok.nl
[ONZ Meet] Foto Topic!
nog 6 reply'squote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Mods, mag deze dicht?
Ik had wel al een leuke TT in gedachten, maar k zal toch wel niet de lapo hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |