Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:11 schreef Tha-CheF het volgende:
Als een post verwijdert wordt in een topic, bijvoorbeeld een tvp, blijft het topic dan ook in je MyAt staan?
nee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:11 schreef Tha-CheF het volgende:
Als een post verwijdert wordt in een topic, bijvoorbeeld een tvp, blijft het topic dan ook in je MyAt staan?
D'r staat d'r nog een.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:39 schreef remlof het volgende:
post van Sebasser deleted
Ha, inderdaad, het topic verdwijnt uit myat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:39 schreef remlof het volgende:
2 posts van Sebasser deleted
dat dacht ik al, is me zelf ook wel eens overkomenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha, inderdaad, het topic verdwijnt uit myat.
Eigelijk, ben ik best blij dat je ziek bent.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Eigenlijk is een topic zonder Sebasser best tof, kun je 't niet nog een keer verwijderen?
Die gaan alleen naar de Forum Admins en hoger.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:52 schreef Lidl het volgende:worden de mailtjes op forum@fok niet gelezen?
Gen idee, ik heb er nergens iets over gelezen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:45 schreef M-I-L-F het volgende:
Die topic van M_M...
Hij lijkt wel weg te zijn, maar ik lees niets in Feedback over het vertrek van een Weblogger blabla, dus is ie onaangekondigt weg of komt ie weer terug?
Had niks met ONZ FB te maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:18 schreef Lidl het volgende:
Waarom is de TT eigenlijk aangepasten nee ik ben niet meneer_beer
Zolang je geen eigen naaktfoto's post welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:45 schreef murp het volgende:
hoi, mag ik hier iets kwijt?
oke, ik ben mn schoenen kwijtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:48 schreef Lidl het volgende:
[..]
Zolang je geen eigen naaktfoto's post wel
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:00 schreef Snakey het volgende:
Jah, daar zitten we op te wachten, nog een SC.![]()
Niet dus.![]()
ik vind het goed, het is meer de bedoeling dat alle "dagboek-baggertopics" gewoon centraal leuk in een topic worden gestopt....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Ik gooi het weer open, zet het centraal en we kijken het een topic aan. Deal?
Ik ben het met je eens, daarom gooi ik het dan ook weer open.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:04 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind het goed, het is meer de bedoeling dat alle "dagboek-baggertopics" gewoon centraal leuk in een topic worden gestopt....![]()
toch hou ik wel een beetje van je....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, daarom gooi ik het dan ook weer open.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:52 schreef pieter91 het volgende:
ja dat vinden jullie wel grappig he?
maar het grappige is, dat het dus géen grapje was..
ik was en ben bloed serieus..
dus ga maar lekker tippelen jij doeloze sloeber murpie
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:48 schreef pieter91 het volgende:
ik ga mee ben
maar murp..
ik maak dus uit op al jouw reacties, dat je een arme doeloze sloeber bent die geld nodig heeft?
Word hoer net als je moeder dan ?![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:44 schreef benfotogek het volgende:
ja murf is niet zo rlx.. maar ja;) hij houd gewoon van klagen... dus ik ga oook maar is klagen op dit doeloze topic..
leuk zoquote:
Het lelijkste station van Nederlandquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:57 schreef pieter91 het volgende:
ooh my god
Murp..
is het je nog niet duidelijk?
Ga tippelen vent als je lekker geld nodig hebt..
betwijfel alleen of dat jij wel wat kan verdienen dan
niemand wil natuurlijk met al die kritiek van je
uitkering krijg je ook niet want zelfs dAN heb je zeker nog kritiek
Kap gewoon met zeiken
ga een job zoeken
vind een hobby
en hou die negatieve shit maar voor je moeder![]()
(hoeveel kost ze ook al weer? kreeg nog wissel geld verdomme !)
Neuh, maar ook mods moeten eten zo af en toe.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:56 schreef murp het volgende:
zitten de mods voor de buis GTST te kijken ofzo?
Uh, ik zal het onthouden voor de volgende FB. Sorry.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:09 schreef iamredleader het volgende:
Feedback, niet Fietbek.En het woordje "buk" ontbreekt. Buk voor-over, ONZ
![]()
ik begrijp hetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:20 schreef Snakey het volgende:
Okee, geprobeerd op te ruimen maar dat blijkt niet te helpen. Slotje dan maar.
Als er 1 of 2 users proberen een topic onderuit te halen is het nog wel te redden. Als iedereen ingaat op de provocaties houdt het helaas op.quote:
zoals je kon zien heb ik mij er totaal niet mee bemoeit en alleen de 2 laatste berichten gingen over dat gezeik...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als er 1 of 2 users proberen een topic onderuit te halen is het nog wel te redden. Als iedereen ingaat op de provocaties houdt het helaas op.
ik mis er eenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
Dit is feedback dames, SC vind je onderaan de AT bij de centrale topics.
En dan haal je m'n TVP weg...bullshit !quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
Dit topic staat stickie bovenaan in ONZ. Heb je ook een blindegeleidehond nodig om op je eigen plee terecht te komen? Tief op met je tvp's.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En dan haal je m'n TVP weg...bullshit !![]()
Haal je 'm toch weer weg...whatever.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit topic staat stickie bovenaan in ONZ. Heb je ook een blindegeleidehond nodig om op je eigen plee terecht te komen? Tief op met je tvp's.![]()
Anders lees je even wat er staat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Haal je 'm toch weer weg...whatever.![]()
Is al goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Uh, ik zal het onthouden voor de volgende FB. Sorry.![]()
Jaaaahaaaaaa maarrrrrrquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit topic staat stickie bovenaan in ONZ. Heb je ook een blindegeleidehond nodig om op je eigen plee terecht te komen? Tief op met je tvp's.
als ik daar zit zit ik niet bovenaan tegenstrijdige kutmodquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
En ik danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:14 schreef Snakey het volgende:
Naar beneden en bek houden.
En seekfaM dan ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:14 schreef Snakey het volgende:
Naar beneden en bek houden.
pm de link ffquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou hup iederee baggeren in BeF dus![]()
Mag ik dan ook?quote:Op zondag 25 februari 2007 10:41 schreef murp het volgende:
kan ik een modje iets vragen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Piovan het volgende:
Ik vind het niet zo leuk dat sommige users mijn foto als icon gebruiken. Ik had hem geplaatst voor een paint ervan te maken, en toen hebben ze hem op het forum gezet.
hoezo?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef SiemeN het volgende:
Laat die topics onderin de AT eens met rust, heren.
Omdat het topic in kwestie een zeer matig topic was, wat destijds schijnbaar gedoogd is omwille van zijn actualiteit. Nu slaat het helemaal nergens meer op, en kan het alleen maar verzanden in rasechte bagger.quote:
ok, tis maar als je een topic sluit, dat je weet waarom je het doetquote:Op zondag 25 februari 2007 20:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Omdat het topic in kwestie een zeer matig topic was, wat destijds schijnbaar gedoogd is omwille van zijn actualiteit. Nu slaat het helemaal nergens meer op, en kan het alleen maar verzanden in rasechte bagger.
Dan waren alle mods nu morsdoodquote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef SiemeN het volgende:
Was het maar zo.
Kaap deze maar. waarom zwemmen eendjes in het water !?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ligt er nog ergens een NB topic op de planken waar het slot weer vanaf kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |