okquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:04 schreef Snakey het volgende:
Weer open na 'deal' met murp.
wat je allemaal gekocht,verpatst?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
ok
* murp moest vandaag vroeg zijn bed uit omdat ik met een client naar de zwarte markt zou gaan ( ik werk in een kindertehuis red. )
ik heb een hele leuke dag op de zwarte markt gehad en ben toen weer moe thuis aangekomen.....
euhm, kleren voor mn meissie, snoep voor client, geurtje voor een vriendin, audio splittertje, dagcreme voor mn meissie, en nog een paar dingetjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat je allemaal gekocht,verpatst?![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
euhm, kleren voor mn meissie, snoep voor client, geurtje voor een vriendin, audio splittertje, dagcreme voor mn meissie, en nog een paar dingetjes
was het wel gezellig?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
geslaagde dag zo te zien
![]()
ik heb ook gezien hoe het eerste van de lokale zaterdagamateurs een 4-0 uit handen gaven![]()
altijdquote:
wat heb je buiten met de oprit gedaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef Piovan het volgende:
Ik ben vandaag opgestaan
Toen de laptop eens langzaam aangezet
rond 2 uur gedouched ofzo daarna buiten de oprit gekarcherd
toen ps2 en nu weer computer
straks een film en morgen weer uitslapen
gekarchertquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:37 schreef murp het volgende:
[..]
wat heb je buiten met de oprit gedaan?
ja vandaag lanceer ik met gepaste trots dequote:
dat is toch vrijwilligerswerk?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:37 schreef liefie_ het volgende:
ik ben heel moe want ik heb vandaag weer in t asiel gewerkt en er was geen hond (haha wat een grappige woordspeling zeg) dus hadden we het heel druk omdat er zo weinig hulp was
ze zijn al blij als je een uurtje per maand komt hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:39 schreef murp het volgende:
[..]
lijkt me ook wel leuk om te doen, maar ik heb zo erg geld nodig.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |