Nee A. Treinbordjes.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef Adelante het volgende:
deja-vu topic?
Jawel J.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee A. Treinbordjes.
Alweer.
Op herhaling.
Dat heeft niks met deja-vu te maken.
Zal wel iets nieuws zijn, twee klonen maken om heel "spontaan" een site te spammen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:19 schreef Adelante het volgende:
Jawel J.
niet de bordjes, dit topic heb ik een dag of twee geleden
al voorbij zien komen. alleen met een andere kloon toen.
Ik plaats direct een topic report!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zal wel iets nieuws zijn, twee klonen maken om heel "spontaan" een site te spammen.
Adderengebroed is het!
Wel leuk dat je die triangeljosti van een broertje van je steunt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef pieter91 het volgende:
www.ben.fotogek.nl ROCKS![]()
FOTOGEK 4 LIFE![]()
echt te goede fotos, jammer dat je er nog 4 mist Ben!
Zet hem op !!![]()
Dat kan ik niet zeggen i.v.m. de fok knokploeg en dreigementen vanuit verschillende invalshoeken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:16 schreef benfotogek het volgende:
haha wat leuk een topic over me site.. welke is afgebrand dan?? van welke stad?
anders ga je ergens anders spelenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef pieter91 het volgende:
Sorry hoor dat ik het goed werk vind van Ben..
Ik ben al HELEMAAL niet zijn broertje dus ga ergens anders kritiek geven.
Ga een hobby zoeken jij katoenplukker
Dit soort aanmatigende taal hoef ik niet te dulden!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef pieter91 het volgende:
Sorry hoor dat ik het goed werk vind van Ben..
Ik ben al HELEMAAL niet zijn broertje dus ga ergens anders kritiek geven.
Ga een hobby zoeken jij katoenplukker
rot toch op... ik ga toch ook niet alle straatbordjes fotograferen en op internet zettenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:28 schreef Piovan het volgende:
De site is lelijk indd, maar vind het wel een supergaaf idee. Uiteraard met OV jaarkaart denk ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |