okquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:04 schreef Snakey het volgende:
Weer open na 'deal' met murp.
wat je allemaal gekocht,verpatst?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
ok
* murp moest vandaag vroeg zijn bed uit omdat ik met een client naar de zwarte markt zou gaan ( ik werk in een kindertehuis red. )
ik heb een hele leuke dag op de zwarte markt gehad en ben toen weer moe thuis aangekomen.....
euhm, kleren voor mn meissie, snoep voor client, geurtje voor een vriendin, audio splittertje, dagcreme voor mn meissie, en nog een paar dingetjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat je allemaal gekocht,verpatst?![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:11 schreef murp het volgende:
[..]
euhm, kleren voor mn meissie, snoep voor client, geurtje voor een vriendin, audio splittertje, dagcreme voor mn meissie, en nog een paar dingetjes
was het wel gezellig?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
geslaagde dag zo te zien
![]()
ik heb ook gezien hoe het eerste van de lokale zaterdagamateurs een 4-0 uit handen gaven![]()
altijdquote:
wat heb je buiten met de oprit gedaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef Piovan het volgende:
Ik ben vandaag opgestaan
Toen de laptop eens langzaam aangezet
rond 2 uur gedouched ofzo daarna buiten de oprit gekarcherd
toen ps2 en nu weer computer
straks een film en morgen weer uitslapen
gekarchertquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:37 schreef murp het volgende:
[..]
wat heb je buiten met de oprit gedaan?
ja vandaag lanceer ik met gepaste trots dequote:
dat is toch vrijwilligerswerk?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:37 schreef liefie_ het volgende:
ik ben heel moe want ik heb vandaag weer in t asiel gewerkt en er was geen hond (haha wat een grappige woordspeling zeg) dus hadden we het heel druk omdat er zo weinig hulp was
ze zijn al blij als je een uurtje per maand komt hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:39 schreef murp het volgende:
[..]
lijkt me ook wel leuk om te doen, maar ik heb zo erg geld nodig.....![]()
ja,misschien toch wel een goed idee....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze zijn al blij als je een uurtje per maand komt hoor
en het is heel leuk
wij hebben nu pupsquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:44 schreef murp het volgende:
[..]
ja,misschien toch wel een goed idee....
moet er nog een dagje over gaan slapen
oh oke! dat wist ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:48 schreef Piovan het volgende:
[..]
[afbeelding]
hogedruk waterspuit om stenen schoon te maken
Als je kritiek op de moderatie hebt moet je in het FB topic van ONZ zijn. Als je hier doorgaat verwijder ik je posts, ook die van pieter91 trouwens.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:08 schreef benfotogek het volgende:
bovendien wordt er een topic best snel gesloten als er alleen maar kritiek is het ik het gevoel... dus ik ben het met pieter91 eens:)
zoek dat eens op danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef pieter91 het volgende:
verwijder die van mij maar Snakey
Enne Pezu..
ik begon niet over moeders, hij begon ermee over Benfotogek en mij..
want onze moeder zou trots op ons zijn en ons wel komen opzoeken in het tehuis..
vind je dat lekker normaal dan ofzo?
jij heb maar in 1 topic gepost en daar heb ik niets over moeders gehad...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef pieter91 het volgende:
Enne Pezu..
want onze moeder zou trots op ons zijn en ons wel komen opzoeken in het tehuis..
ik zie hier jou over moeders beginnen mappyquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef pieter91 het volgende:
Enne Pezu..
Het kan me niet schelen wie wat zei. Hier is het allemaal off topic. Mail hem en zoek het met hem uit, niet hier.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:12 schreef pieter91 het volgende:
Enne Pezu..
ongelofelijk stront jongquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:14 schreef pieter91 het volgende:
ohne dat was johnnyknoxville..
nja dan nog alleen maar kritiek heb je
dan kan je wel wat terug verwachten toch ?
Nee waaromquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:17 schreef murp het volgende:
[..]
ongelofelijk stront jong!!
sluit dit topic maar....![]()
fucking gare kutkneus dat je er bentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:17 schreef pieter91 het volgende:
ze verkloten toch ook mij topic ?
Dus SO WHAT?
Das gibt's doch nicht?
Ga nordic walken ofzo ..
später
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |