ik begrijp hetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:20 schreef Snakey het volgende:
Okee, geprobeerd op te ruimen maar dat blijkt niet te helpen. Slotje dan maar.
Als er 1 of 2 users proberen een topic onderuit te halen is het nog wel te redden. Als iedereen ingaat op de provocaties houdt het helaas op.quote:
zoals je kon zien heb ik mij er totaal niet mee bemoeit en alleen de 2 laatste berichten gingen over dat gezeik...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als er 1 of 2 users proberen een topic onderuit te halen is het nog wel te redden. Als iedereen ingaat op de provocaties houdt het helaas op.
ik mis er eenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
Dit is feedback dames, SC vind je onderaan de AT bij de centrale topics.
En dan haal je m'n TVP weg...bullshit !quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
Dit topic staat stickie bovenaan in ONZ. Heb je ook een blindegeleidehond nodig om op je eigen plee terecht te komen? Tief op met je tvp's.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En dan haal je m'n TVP weg...bullshit !![]()
Haal je 'm toch weer weg...whatever.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit topic staat stickie bovenaan in ONZ. Heb je ook een blindegeleidehond nodig om op je eigen plee terecht te komen? Tief op met je tvp's.![]()
Anders lees je even wat er staat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Haal je 'm toch weer weg...whatever.![]()
Is al goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Uh, ik zal het onthouden voor de volgende FB. Sorry.![]()
Jaaaahaaaaaa maarrrrrrquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit topic staat stickie bovenaan in ONZ. Heb je ook een blindegeleidehond nodig om op je eigen plee terecht te komen? Tief op met je tvp's.
als ik daar zit zit ik niet bovenaan tegenstrijdige kutmodquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Snakey het volgende:
En ik danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:14 schreef Snakey het volgende:
Naar beneden en bek houden.
En seekfaM dan ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:14 schreef Snakey het volgende:
Naar beneden en bek houden.
pm de link ffquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou hup iederee baggeren in BeF dus![]()
Mag ik dan ook?quote:Op zondag 25 februari 2007 10:41 schreef murp het volgende:
kan ik een modje iets vragen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Piovan het volgende:
Ik vind het niet zo leuk dat sommige users mijn foto als icon gebruiken. Ik had hem geplaatst voor een paint ervan te maken, en toen hebben ze hem op het forum gezet.
hoezo?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:13 schreef SiemeN het volgende:
Laat die topics onderin de AT eens met rust, heren.
Omdat het topic in kwestie een zeer matig topic was, wat destijds schijnbaar gedoogd is omwille van zijn actualiteit. Nu slaat het helemaal nergens meer op, en kan het alleen maar verzanden in rasechte bagger.quote:
ok, tis maar als je een topic sluit, dat je weet waarom je het doetquote:Op zondag 25 februari 2007 20:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Omdat het topic in kwestie een zeer matig topic was, wat destijds schijnbaar gedoogd is omwille van zijn actualiteit. Nu slaat het helemaal nergens meer op, en kan het alleen maar verzanden in rasechte bagger.
Dan waren alle mods nu morsdoodquote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef SiemeN het volgende:
Was het maar zo.
Kaap deze maar. waarom zwemmen eendjes in het water !?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ligt er nog ergens een NB topic op de planken waar het slot weer vanaf kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |