gister heb ik niks geroken hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef Melktap het volgende:
Theo Stinkt
wtf die smiliequote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef -SL- het volgende:
Ik vind je verhaal wel nep hoor
Je had beter je best kunnen doen over hoe het gegaan was [afbeelding]
vast heel mooi hij was er stil vanquote:Op maandag 26 februari 2007 14:51 schreef Stommie het volgende:
wat vond ie van je shirt?
Ik met Geert Wildersquote:Op zondag 25 februari 2007 12:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik sta op de foto met Morris uit GTST(Jorris Putman)
![]()
Ik wil ook nog een keer met Geert Hoes op de foto
wat deed je daar dan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Sjakkert het volgende:
Ik zag hem in de 2e kamer hij zit als een neger.
Kijk. Dat is pas iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik sta op de foto met Ome Willem
Waar?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef postmortum het volgende:
ik heb ome willem aangeraakt
op zijn pet en oen mocht ik die pet opquote:
Jij bent goedstquote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik sta op de foto met Ome Willem
dat was me vet pientertstquote:Op maandag 26 februari 2007 18:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jij bent goedst![]()
ik ben vroeger lekker eens bij "de film van ome willem" geweest![]()
![]()
![]()
ben je al zo oud danquote:Op maandag 26 februari 2007 18:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jij bent goedst![]()
ik ben vroeger lekker eens bij "de film van ome willem" geweest![]()
![]()
![]()
Zwarte BMW 760i verlengd, vraag me niet hoe ik het weet.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:26 schreef master_X het volgende:
geert wilders die zag ik tijdje terug rijden op de snelweg toen iknaar huis ging dikke bak gek![]()
enne tis maar wat je stoer vind..quote:MT wacht man ik zit uitzending op te nemen
IK zo van dus ?
ik vind het zorgwekkender waar beide heren hun handjes houdenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |