ja ik had gevraagt of hij die wou oppoetsenquote:Op zondag 25 februari 2007 10:07 schreef liefie_ het volgende:
hihi zn hoofd glimt wel heel erg
hmm ik zie dat niet zo hoor ...quote:Op zondag 25 februari 2007 10:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
lijkt wel een marokaan ofsow
gelukigquote:Op zondag 25 februari 2007 10:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
nou vooruit, het is je vergeven![]()
dankjequote:Op zondag 25 februari 2007 10:50 schreef Syb-rund. het volgende:
Wel twee mensen van ongeveer hetzelfde niveau
Theo was de breezersletjes beu, overgestapt naar de andere kantquote:Op zondag 25 februari 2007 11:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wat zit jij aan zijn aars, jong vuilak?
nee dank jequote:Op zondag 25 februari 2007 10:02 schreef master_X het volgende:
als je op de foto klikt word hij nog groter![]()
net aanquote:Op zondag 25 februari 2007 11:18 schreef Renesite het volgende:
wauw.
Wat een dag man!
Kon je wel slapen van de spanning!
Idd ! en MT staat een beetje raar voorover gebukt.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef classpc het volgende:
En intussen zit TS lekker aan z'n kontje, of niet
Waar gaat die arm heen...
quote:
bounce manquote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd ! en MT staat een beetje raar voorover gebukt.
Ik moet meestal wel lachen om MT bij TMFhijs best kicks
ja he ... ik vind MT cooler en ook op de achtergrond de cameramanquote:Op zondag 25 februari 2007 15:07 schreef Whatashockr het volgende:
Daarachter vet sneu die andere gast van motorxperince, die baalt want hij wou eigenlijk ook wel op de foto, Menthal Theo krijgt alle aandacht
Charly Lownoise & Mental Theoquote:Op zondag 25 februari 2007 09:59 schreef cripplecrow het volgende:
ik vind charlie lownoise ofzo cooler
Mij ontgaat het verband tussen dik worden en aan kleine meisjes zitten, leg uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:22 schreef Liquidootje het volgende:
Haha, metal theo is dikkie geworden. Komt zeker omdat hij zovaak aan jonge meisjes zit.
Wat een taalverkrachting weer, al verwachtte ik niks anders toen ik deze foto zag.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 09:59 schreef cripplecrow het volgende:
ik vind charlie lownoise ofzo cooler
gister heb ik niks geroken hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 20:34 schreef Melktap het volgende:
Theo Stinkt
wtf die smiliequote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef -SL- het volgende:
Ik vind je verhaal wel nep hoor
Je had beter je best kunnen doen over hoe het gegaan was [afbeelding]
vast heel mooi hij was er stil vanquote:Op maandag 26 februari 2007 14:51 schreef Stommie het volgende:
wat vond ie van je shirt?
Ik met Geert Wildersquote:Op zondag 25 februari 2007 12:33 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik sta op de foto met Morris uit GTST(Jorris Putman)
![]()
Ik wil ook nog een keer met Geert Hoes op de foto
wat deed je daar dan ?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:34 schreef Sjakkert het volgende:
Ik zag hem in de 2e kamer hij zit als een neger.
Kijk. Dat is pas iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik sta op de foto met Ome Willem
Waar?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:42 schreef postmortum het volgende:
ik heb ome willem aangeraakt
op zijn pet en oen mocht ik die pet opquote:
Jij bent goedstquote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik sta op de foto met Ome Willem
dat was me vet pientertstquote:Op maandag 26 februari 2007 18:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jij bent goedst![]()
ik ben vroeger lekker eens bij "de film van ome willem" geweest![]()
![]()
![]()
ben je al zo oud danquote:Op maandag 26 februari 2007 18:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jij bent goedst![]()
ik ben vroeger lekker eens bij "de film van ome willem" geweest![]()
![]()
![]()
Zwarte BMW 760i verlengd, vraag me niet hoe ik het weet.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:26 schreef master_X het volgende:
geert wilders die zag ik tijdje terug rijden op de snelweg toen iknaar huis ging dikke bak gek![]()
enne tis maar wat je stoer vind..quote:MT wacht man ik zit uitzending op te nemen
IK zo van dus ?
ik vind het zorgwekkender waar beide heren hun handjes houdenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |