Enkele leuke voorbeelden van onzin mét inhoud vind je in de TTT.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:25 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp het nu wel hoor, maar dan vind ik de naam Onzin voor je leven! erg overdreven.
Ik bedoel onzin topics met inhoud spreekt elkaar een beetje tegen.
Dat vind ik nog best een goede TT eigenlijkquote:
Waag het nietquote:Op maandag 26 februari 2007 13:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best een goede TT eigenlijk![]()
Geef toe, hij is beter dan de TT van dit topicquote:
Zeg.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Geef toe, hij is beter dan de TT van dit topic![]()
cola danquote:Op maandag 26 februari 2007 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit meer een biertje van me...
ow wacht...
Bok eens op.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:43 schreef KopieerMachine het volgende:
ONZ = Bier = frituur=frikandel=kroket=patat=ONZ
Of ontken je dat bier bij ONZ hoort ? Fuck off.
KSSST jij onzin mod, Wiezo keer jij je tegen bier
EDIT: bier ontkennen is als holocaust ontkennen![]()
Нет о! То будет мертвенное заклятье!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:22 schreef SiemeN het volgende:
Dude. Ga buiten spelen. Het liefst met scherpe voorwerpen, ofzo.
Of binnenspelen, in de bezemkast met een aangestoken barbecue.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Нет о! То будет мертвенное заклятье!![]()
Staat niets over in Faq & policy Hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
He! Twee-fronten-oorlog mag niet
Er staat ook niks in over dat je geen russisch mag praten!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Staat niets over in Faq & policy Hoor.
dat is waar! Maar dat is dan weer een aangelegenheid van de dienstdoende blauwtjes die rondlopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er staat ook niks in over dat je geen russisch mag praten!![]()
Dan bij deze: je mag geen russisch praten!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er staat ook niks in over dat je geen russisch mag praten!![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan bij deze: je mag geen russisch praten!
het was geen russisch!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan bij deze: je mag geen russisch praten!
ik heb maar één poging gedaan en het hoeft niet eens sticky hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 15:41 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat na twee pogingen wel duidelijk is dat het niet echt gaat werken, murp.
of jullie zetten de slotjes, of het wordt centraal gehouden, jullie keus, maargoed. Ik verzin wel iets anders....quote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef SiemeN het volgende:
Ik waardeer de gedachte, maar ik ben bang dat je er geen dagboek topics mee gaat voorkomen.
Remlof heeft er dan ook een zwaar hangslot aan gehangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef SpeedyRich het volgende:
Ik heb m'n stront...
absoluut een kut topic
Tuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:26 schreef Dribbel_ het volgende:
snakey mag ik jou wat vragen ?
+1 voorspelbaar.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:45 schreef Snakey het volgende:
Nee.
Snel dan, ik ga zo de keuken in.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar.
Mag ik *nu* wat vragen ?
en ik mag wel blijven toch ?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:30 schreef SiemeN het volgende:
Ik raad je aan even weg te blijven met dat gebagger hier KM.
Waar zie je 'm zoal? Dan kan ik even vegen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:23 schreef PeZu het volgende:
kan iemand die mayo van c2c overal weghalen
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Waar zie je 'm zoal? Dan kan ik even vegen.
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef C2C het volgende:
ETEN MAYO!
mét mayo!
[afbeelding]
want dat vindEN ZE donders lekker!
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef C2C het volgende:
mét mayo!
[afbeelding]
want dat vind ik donders lekker!
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef C2C het volgende:
mét mayo!
[afbeelding]
want dat vind ik mooi!
quote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef C2C het volgende:
mayo!
[afbeelding]
WANT ZO ZOU IK HEM GENOEMT HEBBBEN!
Ja, mits het in feedback thuis hoort.quote:
onder anderen jaquote:
Onder welke postbus bezorg jijquote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ja, mits het in feedback thuis hoort.
PUB-SC [ 1618] Mit brommerpraat undso deze paginaquote:Op maandag 26 februari 2007 21:30 schreef PeZu het volgende:
Hoe zou Eva haar poes genoemd hebben?
hier ook
goood busyquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef SiemeN het volgende:
Mijn internet heeft een beetje kuren, heb b-d even verzocht wat weg te editten. C2C is al weg, dus dat is opgelost.
er wordt toch al lekker gebanned vanavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |