Flinke grotquote:
Kut, heb ik het toch foutquote:Op maandag 26 februari 2007 10:47 schreef KopieerMachine het volgende:
Eva zegt: Mijn poes heet sneeuw-Yetti, vanwege al dat haar. jeweet toch die haar op me poes, jij sma.
Kopieermachine zegt: Ja, hehe ik zie het nog zo voor meranzige kut heb jij.
Eva zegt:ik vind dat geil ja, een schimmelkut heeft niet iedereen.
Kopieermachine zegt:
Conclusie: Eva's kut heet Yetti, wellicht omdat een Yetti ook behaard is, en Eva's kut ook. Tevens is een Yetti wit. Wat kan reflecteren op de schimmel op Eva's kut.
Mvg.
Tussen Schede en Kut heeft het ook nog een tijdje Enschede geheten.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:41 schreef -SL- het volgende:
Schnede
Later is dat geworden:
Schede
En nog later werd het:
Kut
Enschede heette vroegah ook InSchede...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef f00t het volgende:
[..]
Tussen Schede en Kut heeft het ook nog een tijdje Enschede geheten.
quote:[b]Op maandag 26 februari 2007 10:47
Conclusie: Eva's kut heet Yetti, wellicht omdat een Yetti ook behaard is, en Eva's kut ook. Tevens is een Yetti wit. Wat kan reflecteren op de schimmel op Eva's kut.
Geen dankquote:Op maandag 26 februari 2007 17:00 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ah! Zo is het woordje 'KUT' dus ontstaan..
Heef dus met Enschede te maken.
Weer wat geleerd
Pluskutquote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef f00t het volgende:
[..]
Tussen Schede en Kut heeft het ook nog een tijdje Enschede geheten.
tyf de tering op met je kenker mayoquote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef C2C het volgende:
mayo!
[afbeelding]
WANT ZO ZOU IK HEM GENOEMT HEBBBEN!
like i carequote:Op maandag 26 februari 2007 21:31 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
ik vind de mayo grappiger dan jou![]()
hahauauhaaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |