oow okequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ies sprookje, net zoals ali hiddink en de 40 belastingonderduikers ofzo
Holocaustquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
oow oke
Holocaust gaat toch over joden ofzo? iets in die trant iig
Done.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Piovan het volgende:
Dude in draaimolen
Dit topic kan wel op slot, ik maakte hem oom zo omdat overal die foto werd gepost, om ervanaf te zijn van dat gezeur.
Alvast bedankt.
tsja, weinig aan te doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef Piovan het volgende:
Verdomme, Post hier je toffe paints
Ik heb jongere broertjes die meelezen
Jij vermaakt je wel hequote:
is dichtquote:
mail maar naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef WurM het volgende:
Mag ik een ONZ ban van 24 uur? Ik bagger teveel
welke kloon heb je nu weer aangemaakt?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef WurM het volgende:
Mag ik een ONZ ban van 24 uur? Ik bagger teveel
darn... in 1 minuutquote:
ik help ze een beetje....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:04 schreef PeZu het volgende:
feedback begint steeds meer op een murp topic te lijken_!
moet je een slabbetje murp?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:06 schreef murp het volgende:
[..]
ik help ze een beetje....
@ remlof, PM me maar als je moet
Het mag, al zullen we dan wel een beetje onwennig reagerenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Maisnon het volgende:
Puik geweldig goed werk allemaal
(Of mag positieve feedback niet)
Ik kan mijn emoties niet faken, ook niet op het internet. Wee mij.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:45 schreef Maisnon het volgende:
[FB] Fietbek, voor over ONZ
Kan iemand hier even een boze reactie van maken, want dit kan echt niet hoor!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Qunix het volgende:
In het kader van "The woow starts now"...... Ik kan wel erg goed modden zeg
Oerhollands topic
Ik moet gewoon mod worden
Mwoah hoef nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:06 schreef Qunix het volgende:
In het kader van "The woow starts now"...... Ik kan wel erg goed modden zeg
Oerhollands topic
Ik moet gewoon mod worden
Dat is niet erg want FB is toch bijna vol en laatste paar reacties mag je wel baggerenquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:45 schreef PeZu het volgende:
insallah op een ban voor je!
wee se rmaar niet te zeker van taboenimekquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is niet erg want FB is toch bijna vol en laatste paar reacties mag je wel baggeren
Het spijt me remlofquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:46 schreef remlof het volgende:
kappen
edit: bagger van Sala-adin verwijderd
Als je zo doorgaat ben je zo weer weg... En nu opzouten uit dit topic tenzij je vragen met betrekking tot de moderatie hebt.quote:
Ik zie nergens Remlof als pedofiel hoor, waar basseer jij dat dan op ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
radio.fok.nl
[ONZ Meet] Foto Topic!
nog 6 reply'squote:Op woensdag 28 februari 2007 11:55 schreef iamredleader het volgende:
Mods, mag deze dicht?
Ik had wel al een leuke TT in gedachten, maar k zal toch wel niet de lapo hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |