En starbucks jeweetsch.quote:
En in een huis in de Heuvel maar dat was kennelijk al voorbij voor ik kon gaan ramptoeristeren.quote:
en terechtvpquote:
Nodig hem uit voor ons gesprek!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Het is groen en schiet af en toe voorbij.. het is ikbeneenkiwi..
Djen! Da's lang geleden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef djenneke het volgende:
nice pics!
De Cosmo! www.cosmo.nl ofzo geloof ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef hannekethemaster het volgende:
help ik moet naar de kapper, maar aangezien mijn oude vaste kapper toch nog steeds in Maastricht gevestigd zit, ben ik op zoek naar een nieuwe kapper.
Eisen: fatsoenlijk knippen tegen een fatsoenlijke prijs
tips?
(met links naar sites?)
Jah, maar ik moest maar eens even langs mijn favoriete topicquote:
cosmo is klote, kun je beter twee deuren verder gaan, wel een beetje prijzig...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Cosmo! www.cosmo.nl ofzo geloof ik![]()
We zijn wel een paar deeltjes gevorderd in de tussentijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jah, maar ik moest maar eens even langs mijn favoriete topic
sssst!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef JDude het volgende:
[..]
We zijn wel een paar deeltjes gevorderd in de tussentijd.
kiwiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ofzo & Co Coiffures
goed heurquote:
Ja ik hoor dat vakerquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
cosmo is klote, kun je beter twee deuren verder gaan, wel een beetje prijzig...
Voor een goed doel! En eh, valt wel mee toch met de vroegte?quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:54 schreef JDude het volgende:
Zulks een vroegte.
Whehehe, ok, een uur later dan jij!quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:07 schreef Kuukske het volgende:
Voor een goed doel! En eh, valt wel mee toch met de vroegte?
Ja, die afspraak staat volgens mij al vanaf het eerste Breda adoratie topique.. dat was nog voordat dit een reeks werdquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
goed heurjij ook? zeg, moeten wij niet nog een half kratje bavaria opdrinken? laten we daar eindelijk eens een datum voor prikken.
Na-apersquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:02 schreef timmeeeh het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er in Zwolle ook werd gecarnavald?
Breda-centrum-meet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:01 schreef timmeeeh het volgende:
Binnenkort een keer stappen met z'n allen, kunnen we daarvoor t kratje opzoepen
Wa hedde gekocht?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:32 schreef veldmuis het volgende:
Ik was net bij de Mediamarkt.
Hedde Frazz nog gezien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heul niks, ze hadden het niet.
Zometeen even klagen bij Frats!quote:
Iemand bij de MM met een rood pakje?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef veldmuis het volgende:
Welke afdeling staat Frats eik? Toch niet die gast in dat rode pakje he? Want die heb ik gezien!!
Niet op dit tempo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, we gaan Zwolle inhalen.
Helemoal niej. Ik postte onder jouw naamquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:53 schreef JDude het volgende:
Hoppa, ik heb invloed hier!
Maar goed ook, anders had ik niet gereageerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helemoal niej. Ik postte onder jouw naam
Kstem vooooorquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:01 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Binnenkort een keer stappen met z'n allen, kunnen we daarvoor t kratje opzoepen
Iets mis in de opvoeding waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:52 schreef Dalamar het volgende:
Godvertering![]()
Ik snap echt niet waarom manne/ jongens dat doen. WTF is er dan mis met je?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:07 schreef Ritchie het volgende:
Breda is weer lekker positief int nieuws
http://www.bndestem.nl/breda/article1142286.ece
Was het druk eigenlijk?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:32 schreef veldmuis het volgende:
Ik was net bij de Mediamarkt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:07 schreef Ritchie het volgende:
Breda is weer lekker positief int nieuws
http://www.bndestem.nl/breda/article1142286.ece
fijn is dat altijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kon voor de deur parkeren. Oh, serieus.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
fijn is dat altijd.
soms als het best wel druk is, zijn die parkeerplaatsen daar voor de deur nog gewoon vrij! gewoon netjes in de parkeervakken!
je kan je fiets altijd wel ergens kwijtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kon voor de deur parkeren. Oh, serieus.
Auto ook!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je kan je fiets altijd wel ergens kwijt
Is 'ie echt groter dan de grote kerk? Ik heb 'm inmiddels ook in het echt mogen aanschouwen namelijk, en ik dacht dat ie kleiner was dan de kerk..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef Helsie het volgende:
Die nieuwe eiffeltoren bij de brug is echt te lelijk voor woorden...
Tof, ik krijg jouw laptop begrijp ik hier uit?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef tha_rizzo het volgende:
moggûh
kuukske en JD, neem een laptop en neem die mee als je naar elkaar gaat
kunnen jullie niet meer onder de ander de naam posten
Klopt als een bus, ik zie alleen het verband nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef veldmuis het volgende:
Frats werkt bij de Mediamarkt bij de laptops!
Ik merkte het alleen maar op! Ik zal m'n mond houden over de korting die je me beloofd hebt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
Klopt als een bus, ik zie alleen het verband niet
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:36 schreef JDude het volgende:
Vanavond Jupiler in de Vulling trouwens, anyone?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:15 schreef Frazz het volgende:
Wat een lastige klanten in de winkel zeg vandaag! Ene Kuukske en JDude die gaan vragen of ik "het" ben!
Dat was voor ons best een jammerlijke situatie geweestquote:
Wie zegt dat ik het was? Misschien waren ze wel opzoek naar sinterklaas!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
stel je voor dat je het niet was
Het ligt wat gevoelig?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:54 schreef timmeeeh het volgende:
Welke grap?
Dan moet je bier gaan drinken bij de Vullingquote:Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef timmeeeh het volgende:
En ik heb een kator.
Ik snap 'm nu pas!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:51 schreef veldmuis het volgende:
Installatietechniek is met ie en niet met i. Of is dat onderdeel van de grap?s
Groetjes,
veldmuis
100.000e huis van Noord-Brabant oid, dat zal wel daar bij de Talmastraat zijn denk ik?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:11 schreef JDude het volgende:
Jeepee komt naar de wijk? Dan moeten we mijn pauper buren maar een dagje verstoppen!
Maarehm, huis? Ik weet niet zogauw welke dat zou moeten zijn. Ik begreep wel dat Jeepee ook op de NHTV zou langskomen ofzo. Wat voor huis is het dan?
Even naar Eindhoven. Nou nee hoor, bijna 3 uur vertraging op de terugreis. GRMBL.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
Een stuiterend goede morgen!. Op naar regio 040.
De DenBosch - Waalwijk route ging prima!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even naar Eindhoven. Nou nee hoor, bijna 3 uur vertraging op de terugreis. GRMBL.
Blij weer retour te zijn in Breda enzo
Tot zover de nutteloze reisinformatie![]()
In Waalwijk rijdt heul geen trein meer!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De DenBosch - Waalwijk route ging prima!
ach, het is niet je enige fietsquote:Op maandag 26 februari 2007 16:26 schreef timmeeeh het volgende:
Over nutteloze reisinformatie gesproken.. ik had net een platte tuub gehad
Dat betekent meteen dat m'n fiets total loss is verklaard
ja, dat was het inmiddels dus welquote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ach, het is niet je enige fiets![]()
Momenteel alleen Jupiler, vm!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:48 schreef veldmuis het volgende:
Is er nog brand, JD?
Positieve instellingquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef Ritchie het volgende:
bijna weekend.. nog maar 3 nachtjes slapen!
De auto wil niet starten?quote:
tis te vruug voor mijn brakke hoofdjequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
tis te vruug voor mijn brakke hoofdje
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:50 schreef veldmuis het volgende:
Het is dat ik geen Senseo heb...
Allemaal de TV al ingesteld?
Als je me er voor omlegt, dan word ik toch wel een beetje bang om langs te komen daar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Over koffie gesproken, I'd kill someone for een bakkie senseo en een koekblik vol pepernoten.
Niemand die me dat komt brengen natuurlijk.
[klefstelmodus]quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je me er voor omlegt, dan word ik toch wel een beetje bang om langs te komen daar.
Ohja daar wil ik ook wel een keer eten. Wat had je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:11 schreef Tommeh het volgende:
Gisteren lekker gegeten bij Bolke Beer met uitzich op de kerk, mooi ding ook he!
Mehnnn schransuuh.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef timmeeeh het volgende:
Onbeperkt spareribs neem ik aan.
Ik heb dat ook eens ergens gedaan in de stad... en dat hebben ze geweten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:26 schreef timmeeeh het volgende:
Tommeh hebben wij overigens niet een keer onbeperkt spareribs gepwnd in de Bolke Beer?
Of was dat iemand anders?
Dat verwachten ze dan ook helemáál niet, dat je dan keiveul gaat eten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens ergens gedaan in de stad... en dat hebben ze geweten!
Stiekem niet inderdaad, daar zijn die 'onbeperkt vreten' acties op gebaseerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:42 schreef veldmuis het volgende:
Dat verwachten ze dan ook helemáál niet, dat je dan keiveul gaat eten!
Pepernotenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:53 schreef JDude het volgende:
Heul gauw hierheen racen in je pauze, ik heb nog pepernoten!
Uiteraard! En een lekker stokje kruidenboter voorafquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef timmeeeh het volgende:
Onbeperkt spareribs neem ik aan.
Ik heb geen honger... ik heb geen honger... ik heb geen honger.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:01 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Uiteraard! En een lekker stokje kruidenboter vooraf.
Ok ok, lekkere trek dan. Ook goedquote:
En dat vervolgens weer teniet gedaan met een Geld terug bij Vertraging - formulier.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
We hebben zelfs bijgedragen aan z'n salaris.
URL?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:22 schreef JDude het volgende:
Stofje! We hadden het gisteren nog over je!
Uhhuhquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:25 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat vervolgens weer teniet gedaan met een Geld terug bij Vertraging - formulier.
IRLquote:
Ja ik vind het ook niet kunnen. Hij is genoeg Brabo/Breda inmiddelsquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:14 schreef JDude het volgende:
Dat is een kei oud topic! En ik was benieuwd of er nou nog iemand zou reageren.
En het zijn wel mijn roots, verdulle..
Mooi!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef JDude het volgende:
Maken jullie je nou maar geen zorgen, ik ga hier niet zomaar meer weg!
Dan ga ik me straks juist wel zorgen makenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef JDude het volgende:
Das logisch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:21 schreef JDude het volgende:
ik niet. je weet tog.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:00 schreef timmeeeh het volgende:
Wie bestelt er nou een stokje kruieboter vooraf als je onbeperkt spareribs gaat eten![]()
Ik! Keilekkel, en daarna lekker aan de ribjes sabbelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:00 schreef timmeeeh het volgende:
Wie bestelt er nou een stokje kruieboter vooraf als je onbeperkt spareribs gaat eten![]()
Behalve de worstenbroodjes van Bakker Joppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Is er eigenlijk typisch Bredaas eten??
Morgen de stad nog in?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Stofje het volgende:
Oeh, morgen ga ik Breda weer zien. Althans, het NAC-stadion en Breda vanuit de trein. Oók mooi.
Nee en ze is niet van mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ben je weer naar je kampertje?
ik zal mijn zeer vertrouwlijke bronnen contacterenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:53 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik zei toch, vraag maar een Kuukske!
Doe dat eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik zal mijn zeer vertrouwlijke bronnen contacteren
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:00 schreef Frazz het volgende:
En btw tis geen kamp(st)er!
@Frats.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo iedereen is weer gecontacteerd en op de hoogte
Wat schijnt er een leuk avondzonnetje in Breda![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@Frats.....![]()
sorry, kan niet anders reageren
en ja een heerlijk zonnetje, daar hoort bier bij
Je zit me toch niet uit te lachen hequote:Op woensdag 28 februari 2007 17:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@Frats.....![]()
sorry, kan niet anders reageren
en ja een heerlijk zonnetje, daar hoort bier bij
ik lach je toequote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef Frazz het volgende:
[..]
Je zit me toch niet uit te lachen heS
heb je de zenders al opnieuw ingesteld?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef travelman het volgende:
Nog meer mensen die plotseling zonder tv ontvangst zitten?!?![]()
Gisteren alle zenders handmatig in mogen voeren, maar nu zijn ze weer weg. Volgens de casema site is er geen storing....quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb je de zenders al opnieuw ingesteld?
ik moet dat iig ook nog doen![]()
was je TV er mee eens dat je de zenders goed zette?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:22 schreef travelman het volgende:
[..]
Gisteren alle zenders handmatig in mogen voeren, maar nu zijn ze weer weg. Volgens de casema site is er geen storing....
*gaat snel de rekeningen checken![]()
Tjah voorlopig ist ff kut, misschien wordt het nog wel beterquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik lach je toe
maar best minder alsnog
Oja shit. ...... Iemand die zich geroepen voelt? Heb hier een half - door mijn collega - aangegeten Uber Giga Chocolade Muffin in de aanbieding! Straks foto'squote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb je de zenders al opnieuw ingesteld?
ik moet dat iig ook nog doen![]()
Alsof ik aan Kuukske dr spullen durf te komen, straks gaat ze bijtenquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja shit. ...... Iemand die zich geroepen voelt? Heb hier een half - door mijn collega - aangegeten Uber Giga Chocolade Muffin in de aanbieding! Straks foto's
En JD gaat dat niet even fixen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik heb nog steeds geen zenders dus ik internet maar een beetje weg![]()
Komend weekend!quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja shit. ...... Iemand die zich geroepen voelt? Heb hier een half - door mijn collega - aangegeten Uber Giga Chocolade Muffin in de aanbieding! Straks foto's
je hebt gewoon kleine handenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding]
De choco muffins van Avans. Serieus. Hoe huge
Welneen. Ik heb normale handen voor iemand van mijn lengte, leeftijd en geslacht.quote:
kutgast die sinds 3 weken ineens van voetbal houdt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:01 schreef Tommeh het volgende:
Waaaah!!! Als weeehh gaaaaaaahn!!
3-0 dik gewonnen
Dat is een stuk langer dan 3 wekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:27 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
kutgast die sinds 3 weken ineens van voetbal houdt.
Er zit alleen van die chocopasta in!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[afbeelding]
De choco muffins van Avans. Serieus. Hoe huge
Ik zag het bij de ontleding inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:18 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Er zit alleen van die chocopasta in!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |