Als je me er voor omlegt, dan word ik toch wel een beetje bang om langs te komen daar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Over koffie gesproken, I'd kill someone for een bakkie senseo en een koekblik vol pepernoten.
Niemand die me dat komt brengen natuurlijk.
[klefstelmodus]quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je me er voor omlegt, dan word ik toch wel een beetje bang om langs te komen daar.
Ohja daar wil ik ook wel een keer eten. Wat had je?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:11 schreef Tommeh het volgende:
Gisteren lekker gegeten bij Bolke Beer met uitzich op de kerk, mooi ding ook he!
Mehnnn schransuuh.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef timmeeeh het volgende:
Onbeperkt spareribs neem ik aan.
Ik heb dat ook eens ergens gedaan in de stad... en dat hebben ze geweten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:26 schreef timmeeeh het volgende:
Tommeh hebben wij overigens niet een keer onbeperkt spareribs gepwnd in de Bolke Beer?
Of was dat iemand anders?
Dat verwachten ze dan ook helemáál niet, dat je dan keiveul gaat eten!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens ergens gedaan in de stad... en dat hebben ze geweten!
Stiekem niet inderdaad, daar zijn die 'onbeperkt vreten' acties op gebaseerdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:42 schreef veldmuis het volgende:
Dat verwachten ze dan ook helemáál niet, dat je dan keiveul gaat eten!
Pepernotenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:53 schreef JDude het volgende:
Heul gauw hierheen racen in je pauze, ik heb nog pepernoten!
Uiteraard! En een lekker stokje kruidenboter voorafquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef timmeeeh het volgende:
Onbeperkt spareribs neem ik aan.
Ik heb geen honger... ik heb geen honger... ik heb geen honger.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:01 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Uiteraard! En een lekker stokje kruidenboter vooraf.
Ok ok, lekkere trek dan. Ook goedquote:
En dat vervolgens weer teniet gedaan met een Geld terug bij Vertraging - formulier.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
We hebben zelfs bijgedragen aan z'n salaris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |