Morgen de stad nog in?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Stofje het volgende:
Oeh, morgen ga ik Breda weer zien. Althans, het NAC-stadion en Breda vanuit de trein. Oók mooi.
Nee en ze is niet van mijquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ben je weer naar je kampertje?
ik zal mijn zeer vertrouwlijke bronnen contacterenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:53 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik zei toch, vraag maar een Kuukske!
Doe dat eensquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik zal mijn zeer vertrouwlijke bronnen contacteren
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:00 schreef Frazz het volgende:
En btw tis geen kamp(st)er!
@Frats.....quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Zo iedereen is weer gecontacteerd en op de hoogte
Wat schijnt er een leuk avondzonnetje in Breda![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@Frats.....![]()
sorry, kan niet anders reageren
en ja een heerlijk zonnetje, daar hoort bier bij
Je zit me toch niet uit te lachen hequote:Op woensdag 28 februari 2007 17:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@Frats.....![]()
sorry, kan niet anders reageren
en ja een heerlijk zonnetje, daar hoort bier bij
ik lach je toequote:Op woensdag 28 februari 2007 18:08 schreef Frazz het volgende:
[..]
Je zit me toch niet uit te lachen heS
heb je de zenders al opnieuw ingesteld?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef travelman het volgende:
Nog meer mensen die plotseling zonder tv ontvangst zitten?!?![]()
Gisteren alle zenders handmatig in mogen voeren, maar nu zijn ze weer weg. Volgens de casema site is er geen storing....quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
heb je de zenders al opnieuw ingesteld?
ik moet dat iig ook nog doen![]()
was je TV er mee eens dat je de zenders goed zette?quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:22 schreef travelman het volgende:
[..]
Gisteren alle zenders handmatig in mogen voeren, maar nu zijn ze weer weg. Volgens de casema site is er geen storing....
*gaat snel de rekeningen checken![]()
Tjah voorlopig ist ff kut, misschien wordt het nog wel beterquote:Op woensdag 28 februari 2007 18:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik lach je toe
maar best minder alsnog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |