En starbucks jeweetsch.quote:
En in een huis in de Heuvel maar dat was kennelijk al voorbij voor ik kon gaan ramptoeristeren.quote:
en terechtvpquote:
Nodig hem uit voor ons gesprek!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Het is groen en schiet af en toe voorbij.. het is ikbeneenkiwi..
Djen! Da's lang geleden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef djenneke het volgende:
nice pics!
De Cosmo! www.cosmo.nl ofzo geloof ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef hannekethemaster het volgende:
help ik moet naar de kapper, maar aangezien mijn oude vaste kapper toch nog steeds in Maastricht gevestigd zit, ben ik op zoek naar een nieuwe kapper.
Eisen: fatsoenlijk knippen tegen een fatsoenlijke prijs
tips?
(met links naar sites?)
Jah, maar ik moest maar eens even langs mijn favoriete topicquote:
cosmo is klote, kun je beter twee deuren verder gaan, wel een beetje prijzig...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Cosmo! www.cosmo.nl ofzo geloof ik![]()
We zijn wel een paar deeltjes gevorderd in de tussentijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jah, maar ik moest maar eens even langs mijn favoriete topic
sssst!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef JDude het volgende:
[..]
We zijn wel een paar deeltjes gevorderd in de tussentijd.
kiwiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ofzo & Co Coiffures
goed heurquote:
Ja ik hoor dat vakerquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
cosmo is klote, kun je beter twee deuren verder gaan, wel een beetje prijzig...
Voor een goed doel! En eh, valt wel mee toch met de vroegte?quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:54 schreef JDude het volgende:
Zulks een vroegte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |