En starbucks jeweetsch.quote:
En in een huis in de Heuvel maar dat was kennelijk al voorbij voor ik kon gaan ramptoeristeren.quote:
en terechtvpquote:
Nodig hem uit voor ons gesprek!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
Het is groen en schiet af en toe voorbij.. het is ikbeneenkiwi..
Djen! Da's lang geleden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:22 schreef djenneke het volgende:
nice pics!
De Cosmo! www.cosmo.nl ofzo geloof ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef hannekethemaster het volgende:
help ik moet naar de kapper, maar aangezien mijn oude vaste kapper toch nog steeds in Maastricht gevestigd zit, ben ik op zoek naar een nieuwe kapper.
Eisen: fatsoenlijk knippen tegen een fatsoenlijke prijs
tips?
(met links naar sites?)
Jah, maar ik moest maar eens even langs mijn favoriete topicquote:
cosmo is klote, kun je beter twee deuren verder gaan, wel een beetje prijzig...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Cosmo! www.cosmo.nl ofzo geloof ik![]()
We zijn wel een paar deeltjes gevorderd in de tussentijdquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jah, maar ik moest maar eens even langs mijn favoriete topic
sssst!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:54 schreef JDude het volgende:
[..]
We zijn wel een paar deeltjes gevorderd in de tussentijd.
kiwiquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ofzo & Co Coiffures
goed heurquote:
Ja ik hoor dat vakerquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
cosmo is klote, kun je beter twee deuren verder gaan, wel een beetje prijzig...
Voor een goed doel! En eh, valt wel mee toch met de vroegte?quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:54 schreef JDude het volgende:
Zulks een vroegte.
Whehehe, ok, een uur later dan jij!quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:07 schreef Kuukske het volgende:
Voor een goed doel! En eh, valt wel mee toch met de vroegte?
Ja, die afspraak staat volgens mij al vanaf het eerste Breda adoratie topique.. dat was nog voordat dit een reeks werdquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
goed heurjij ook? zeg, moeten wij niet nog een half kratje bavaria opdrinken? laten we daar eindelijk eens een datum voor prikken.
Na-apersquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:02 schreef timmeeeh het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er in Zwolle ook werd gecarnavald?
Breda-centrum-meet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:01 schreef timmeeeh het volgende:
Binnenkort een keer stappen met z'n allen, kunnen we daarvoor t kratje opzoepen
Wa hedde gekocht?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:32 schreef veldmuis het volgende:
Ik was net bij de Mediamarkt.
Hedde Frazz nog gezien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heul niks, ze hadden het niet.
Zometeen even klagen bij Frats!quote:
Iemand bij de MM met een rood pakje?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef veldmuis het volgende:
Welke afdeling staat Frats eik? Toch niet die gast in dat rode pakje he? Want die heb ik gezien!!
Niet op dit tempo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, we gaan Zwolle inhalen.
Helemoal niej. Ik postte onder jouw naamquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:53 schreef JDude het volgende:
Hoppa, ik heb invloed hier!
Maar goed ook, anders had ik niet gereageerdquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helemoal niej. Ik postte onder jouw naam
Kstem vooooorquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:01 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Binnenkort een keer stappen met z'n allen, kunnen we daarvoor t kratje opzoepen
Iets mis in de opvoeding waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:52 schreef Dalamar het volgende:
Godvertering![]()
Ik snap echt niet waarom manne/ jongens dat doen. WTF is er dan mis met je?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:07 schreef Ritchie het volgende:
Breda is weer lekker positief int nieuws
http://www.bndestem.nl/breda/article1142286.ece
Was het druk eigenlijk?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:32 schreef veldmuis het volgende:
Ik was net bij de Mediamarkt.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:07 schreef Ritchie het volgende:
Breda is weer lekker positief int nieuws
http://www.bndestem.nl/breda/article1142286.ece
fijn is dat altijd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kon voor de deur parkeren. Oh, serieus.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
fijn is dat altijd.
soms als het best wel druk is, zijn die parkeerplaatsen daar voor de deur nog gewoon vrij! gewoon netjes in de parkeervakken!
je kan je fiets altijd wel ergens kwijtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik kon voor de deur parkeren. Oh, serieus.
Auto ook!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je kan je fiets altijd wel ergens kwijt
Is 'ie echt groter dan de grote kerk? Ik heb 'm inmiddels ook in het echt mogen aanschouwen namelijk, en ik dacht dat ie kleiner was dan de kerk..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef Helsie het volgende:
Die nieuwe eiffeltoren bij de brug is echt te lelijk voor woorden...
Tof, ik krijg jouw laptop begrijp ik hier uit?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:41 schreef tha_rizzo het volgende:
moggûh
kuukske en JD, neem een laptop en neem die mee als je naar elkaar gaat
kunnen jullie niet meer onder de ander de naam posten
Klopt als een bus, ik zie alleen het verband nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef veldmuis het volgende:
Frats werkt bij de Mediamarkt bij de laptops!
Ik merkte het alleen maar op! Ik zal m'n mond houden over de korting die je me beloofd hebt!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
Klopt als een bus, ik zie alleen het verband niet
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:36 schreef JDude het volgende:
Vanavond Jupiler in de Vulling trouwens, anyone?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:15 schreef Frazz het volgende:
Wat een lastige klanten in de winkel zeg vandaag! Ene Kuukske en JDude die gaan vragen of ik "het" ben!
Dat was voor ons best een jammerlijke situatie geweestquote:
Wie zegt dat ik het was? Misschien waren ze wel opzoek naar sinterklaas!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
stel je voor dat je het niet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |