Whehehe, ok, een uur later dan jij!quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:07 schreef Kuukske het volgende:
Voor een goed doel! En eh, valt wel mee toch met de vroegte?
Ja, die afspraak staat volgens mij al vanaf het eerste Breda adoratie topique.. dat was nog voordat dit een reeks werdquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
goed heurjij ook? zeg, moeten wij niet nog een half kratje bavaria opdrinken? laten we daar eindelijk eens een datum voor prikken.
Na-apersquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:02 schreef timmeeeh het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er in Zwolle ook werd gecarnavald?
Breda-centrum-meet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:01 schreef timmeeeh het volgende:
Binnenkort een keer stappen met z'n allen, kunnen we daarvoor t kratje opzoepen
Wa hedde gekocht?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:32 schreef veldmuis het volgende:
Ik was net bij de Mediamarkt.
Hedde Frazz nog gezien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heul niks, ze hadden het niet.
Iemand bij de MM met een rood pakje?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef veldmuis het volgende:
Welke afdeling staat Frats eik? Toch niet die gast in dat rode pakje he? Want die heb ik gezien!!
Niet op dit tempo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:45 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, we gaan Zwolle inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |