quote:Op maandag 19 februari 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:
Samenvatting voor de mensen die niet alle tekst willen lezen: rot op en ga Nijntje lezen.
Nee, je vroeg niks, er stond 'kasthomo?' en meer niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
pfffff, ik reageerde serieus. Ik vroeg naar zijn motivatie om deze post te doen.
Sjeez, knuffelmoslim, als je DAT al te ver vind gaan...
ZIJ trouwens...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
pfffff, ik reageerde serieus. Ik vroeg naar zijn motivatie om deze post te doen.
Neuken?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, je vroeg niks, er stond 'kasthomo?' en meer niet.
En ja, ik ben een kasthomo, een transseksueel, een buitendekasthomo, een lesbo, een travestiet én ik heb een lul van 30 cm en drie tieten op mijn rug.
Zo, kunnen we dan nu verder?
Mooi.
Maahaar, ik weet nog niet wat ik vind wat ze moet doen bij een seksrelatie. Wel vertellen, niet vertellen?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Verder eensch met TS.
(Ik ging eens met een jongen naar bed, bleek later dat ie homo was... blegh!)
OHGODNEE, pak me niet op m'n afkomstquote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
Een gat is een gat!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Niks moet
Al was ik een transseksueel, dan was ik geen kasthomo hè, dropveter. Ik ben dan immers een vrouw en dus volkomen hetero.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Mojorisin het volgende:
[..]
Ik dacht dat DAT nu juist ter discussie stond...
Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.quote:
Ik ben meer dan de gemiddelde ventquote:Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.
Oh god, ik herken me hierinquote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan mensen die zeggen geen garnalen te lusten, een garnalencocktail krijgen, zeggen dat ze de zalmcocktail erg lekker vinden en als ze te horen krijgen dat het garnalen zijn ineens zeggen 'he gadver' en de rest laten staan.
Disclaimer: dit is een waar gebeurd verhaal uit mijn directe omgeving.
Ja, sorry, maar een man neuken terwijl je denkt dat je een vrouw neukt is toch wel wat anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan mensen die zeggen geen garnalen te lusten, een garnalencocktail krijgen, zeggen dat ze de zalmcocktail erg lekker vinden en als ze te horen krijgen dat het garnalen zijn ineens zeggen 'he gadver' en de rest laten staan.
Dat dusquote:Op maandag 19 februari 2007 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en misschien is het dan slim om zeg maar niet de grootste macho-wannabe-testosteron-kalender-hunk mee te nemen naar huis. Van die tiepjes die al een rode waas voor hun ogen krijgen als je een grapje over hun piemel maakt ofzo. Dan zou het inderdaad nog wel 's gevaarlijk kunnen worden als je het vertelt.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef jogy het volgende:
Voor one-night stands niet echt, als het dan maar wel een one night stand blijft. Voor een (sex)relatie is het wel zo netjes lijkt me. Niet alleen uit beleeftheid maar eerder vanuit de gedachte dat het zelfs gevaarlijk kan zijn als de man er zelf achterkomt op één of andere manier. En een sexrelatie kán altijd uitlopen op iets serieus en dan moet je alsnog een keer zeggen dat je vroeger peter heette.
Ja hallo, misschien valt ze wel op grote macho-wannabe-testosteron-kalender-hunks.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en misschien is het dan slim om zeg maar niet de grootste macho-wannabe-testosteron-kalender-hunk mee te nemen naar huis. Van die tiepjes die al een rode waas voor hun ogen krijgen als je een grapje over hun piemel maakt ofzo. Dan zou het inderdaad nog wel 's gevaarlijk kunnen worden als je het vertelt.
Technisch gezien is het op het moment dat je haar neukt een vrouw.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar een man neuken terwijl je denkt dat je een vrouw neukt is toch wel wat anders.
nee het moet dan wel zalm zijn die ooit garnalen is geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
Als je geboren wordt als man, en je valt op mannen ben je aangetrokken tot je eigen geslacht en dus homo. dat je vervolgens je wormvormig aanhangels laat omvouwen tot een puike vlees envelop en twee zakjes zoutwater op je pectoralis laat vrotten maakt je nog steeds geen vrouw. Je bent genetisch een man, en blijft alszodanig gewoon homo.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Al was ik een transseksueel, dan was ik geen kasthomo hè, dropveter. Ik ben dan immers een vrouw en dus volkomen hetero.
Jij mag door naar de samenvatting trouwens, want nee, dat stond niet ter discussie, oh helder lichtje aan mijn horizon.
[..]
Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.
Ik ben er voor dat vrouwen gewoon hun klep dichthouden en zich verder probleemloos laten bestijgen en platneuken ...quote:Op maandag 19 februari 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:
1.) Van die andere one night stands wist je ook het levensverhaal niet voordat je je lul erin stopte, nie woar?
2.) Ze is geen vent meer.
Niet vertellen. De 'relatie' draait namelijk om de seks, en die is blijkbaar goed.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef MUUS het volgende:
Maahaar, ik weet nog niet wat ik vind wat ze moet doen bij een seksrelatie. Wel vertellen, niet vertellen?
*snort*quote:*microfoon agressief onder neusje van DM duwt*
Uhuh, en daar een half uurtje in de antikal.quote:Hè bah, seks met een man. Je hebt toch wel je piemel met chloor gewassen hè?.
Mjah, zie een gemiddelde man maar 's aan zichzelf toegeven dat hij verliefd is op een persoon en dat het niet uitmaakt dat ze vroeger een vent was. De gemiddelde man rent denk ik eerder een paar nachten achter elkaar naar de hoeren om te compenserenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik.
En wat als zo'n man verliefd wordt? Is de verliefdheid dan weg als hij weet dat ze ooit een man was of zijn ze stoer en denken ze dan: "Maakt niet uit, want je wordt immers verliefd op een mens en niet op een geslacht."
Nee hè, dat werkt vast niet zo hè?
Hé, misschien is het wel de keuze tussen average-mannen neuken en een pijnlijke vernedering/meppen/doodquote:Ja hallo, misschien valt ze wel op grote macho-wannabe-testosteron-kalender-hunks.. Moet ze beneden haar geilgrens gaan neuken, da's toch sneu?
.
Is dat zo vreemd dan? Een man heeft liever een homoseksuele ervaring voor een keer dan achteraf er achter komen dat ie met een transeksueel heeft geneukt. Zou mij een vieze nasmaak geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mjah, zie een gemiddelde man maar 's aan zichzelf toegeven dat hij verliefd is op een persoon en dat het niet uitmaakt dat ze vroeger een vent was. De gemiddelde man rent denk ik eerder een paar nachten achter elkaar naar de hoeren om te compenseren
Ja, dat kunnen ze. Er zijn trouwens zat biologische vrouwen die ook orgasmes bij elkaar faken.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, ik weet dus niet hoe ehm, onmerkbaar dat gedoe is. Ik bedoel, kunnen transseksuelen klaarkomen enzo? Zo niet lijkt het me wel dat je telkens moet gaan zitten faken of toch met een verklaring moet komen ofzo. Hm, ik ga even wat mensen uit de transseksuele reeks hierheen roepen voor antwoorden.
Transseksuelen hebben ook wel kennis van hygiene hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef MUUS het volgende:
Lucille altijd met die vergelijkingen..
Neuk je een transseksueel: "Hey, het is net een zalmcocktail."
Vaker niet dan wel inderdaad. Neemt niet weg dat het geen vaststaand feit is dat het altijd zo zal gaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik.
En wat als zo'n man verliefd wordt? Is de verliefdheid dan weg als hij weet dat ze ooit een man was of zijn ze stoer en denken ze dan: "Maakt niet uit, want je wordt immers verliefd op een mens en niet op een geslacht."
Nee hè, dat werkt vast niet zo hè?
Het is niet zo simpel als je voorstelt. Denk bijvoorbeeld aan interseksualiteit en aandoeningen als AIS.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Mojorisin het volgende:
Kom, zo moeilijk is dat niet, toch?
condoom... top uitvindingquote:Op maandag 19 februari 2007 10:43 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel als je voorstelt. Denk bijvoorbeeld aan interseksualiteit en aandoeningen als AIS.
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
. De gemiddelde man rent denk ik eerder een paar nachten achter elkaar naar de hoeren om te compenseren.
If it looks like a woman, eats like a woman, talks like a woman...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Mojorisin het volgende:
Dan zijn er mensen die verliefd worden op wat op een vrouw lijkt en zich als en vrouw gedraagt, en die zal het niet veel uitmaken of je eerst man was of niet. De meeste "mannen" echter zullen idd als een klein kind reageren en hun piemel met chloor gaan wassen. sjah....
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat je AIDS bedoelt.
Of zit ik fout?.
Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze. Er zijn trouwens zat biologische vrouwen die ook orgasmes bij elkaar faken.
als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channelquote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan?.
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan?.
Jeetje, medische wetenschap staat inderdaad niet voor nietsquote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
Er zitten niet altijd siliconen ingebouwd hoor. Tussen vagina's zitten onderlinge grote verschillen, ook bij biologische vrouwen, daarom vraag ik me af waar je specifiek op doelt met dat het allemaal net iets anders werkt?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
Klopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
Hoezo werkt het allemaal anders dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
was dat niet Andries ofzo?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef yvonne het volgende:
Wie had in een BB ook weer z'n pik in Kelly gestopt?
Die was er goed ziek van.
bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoezo werkt het allemaal anders dan?
Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.
een ander probleem is dat de huid van de penis is gebruikt om de vagina te maken. dan blijkt de boel dus achteraf niet diep genoeg.
Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.
En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daaromquote:Op maandag 19 februari 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn..
geen idee hoe ze dat doenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook?.
Het stijf worden gaat niet vanzelf, maar het fijne weet ik er niet meer van. Transseksuele mannen zijn wat dat aangaat sowieso wel veel zwaarder in het nadeel dan transseksuele vrouwen..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook?.
Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Technisch gezien is het op het moment dat je haar neukt een vrouw.
Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.
Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.quote:Ik zou "haar" slaan, en hard ook als ik erachter zou komen.
Kun je uitleggen waarom?quote:En het is toch een vorm van dwaling () dan.
De meeste transseksuelen zijn het daar wel min of meer over eens. Naar mijn mening geen rolmodel.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Mojorisin het volgende:
. Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, maar zij is toch wel een vorbeeld van en geslagde operatie, maar niet meteen een geslaagde "vrouwelijke" persoonlijkheid...
A. Nee, ze is geen vrouw. Maar dat is puur een mening.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:37 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.
[..]
Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.
[..]
Kun je uitleggen waarom?
Dat gaat met een pompje geloof ikquote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. Als je niets in de gaten hebt en je hebt er tijdens het vrijen veel plezier in, dan gaat het achteraf alleen om het idee dat je het gedaan hebt met een omgebouwde man. Het zit tussen de oren.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heeft verder niks te maken met "eej ik dacht dat het een garnalencocktails was".
Heeft te maken dat je een binnenstebuiten lul heb zitten pompen. En daar hebben weinig heteromannen trek in. En het is toch een vorm van dwaling () dan.
Maar je valt dan ook niet op een vrouwenlichaam, in mijn ogen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. Als je niets in de gaten hebt en je hebt er tijdens het vrijen veel plezier in, dan gaat het achteraf alleen om het idee dat je het gedaan hebt met een omgebouwde man. Het zit tussen de oren.
Het enige probleem is dus dat mannen dan dus denken dat ze homo gevoelens hebben als ze het gedaan hebben met zo'n persoon en dat is dus niet zo. Je viel niet op een mannenlichaam.
Tja, iets dat groen is kun je ook paars vinden. De consensus wanneer iets groen is leent zich echter niet daarvoor. Zo geldt dit ook voor gender. Het ligt echter wel iets ingewikkelder, het is niet voor niets dat het een tak van wetenschap is.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
A. Nee, ze is geen vrouw. Maar dat is puur een mening.
Waarom? Je wilt een snelle wip, zij wil een snelle wip dus jullie hebben een snelle wip. Wat zijn jullie elkaar dan verder nog schuldig?quote:B. Ik hou niet van geweld, maar in die kwestie zou ik me dermate genaaid voelen dat ik mezelf waarschijnlijk niet kan helpen. Ik vind gewoon dat je zoiets moet melden.
Welke feiten zijn voor jou dan van belang? Wat is het belang er van dat haar lichaam ooit iets anders was? Waar heeft dat verder invloed op?quote:C. Omdat je je keuze maakt die niet op de juiste feiten berust zijn. Kan wel zeggen dat het lichamelijk een vrouw is. Maar dat is het niet.
Tuurlijk. Sommige biologische vrouwen hebben echter ook androgene kenmerken, dus ik zou met jouw houding maar oppassen dat je geen biologische vrouw het ziekenhuis in slaat. Niet dat dat, zowel moreel als juridisch, een zwaarder vergrijp is overigens.quote:Trouwens kan je het aan de meeste wel zien. Zelfs Kelly heeft zo "haar" kenmerken, terwijl die toch goed gelukt is.
Een lichaamskenmerk van jaren geleden bepaalt wie iemand is? Niet de geest van iemand of het lichaam nu? Dat moet je me toch eens uitleggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Maar je valt dan ook niet op een vrouwenlichaam, in mijn ogen.
En daar gaat het mij om, vind het wel belangrijk om te weten met wie ik mijn bed deel.
als je het zo belangrijk vindt om te weten met wie je het bed deelt, waarom dan wel een one night stand?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Maar je valt dan ook niet op een vrouwenlichaam, in mijn ogen.
En daar gaat het mij om, vind het wel belangrijk om te weten met wie ik mijn bed deel.
Als het niets uitmaakt, kan ze het ook van tevoren melden.
Dus als jij t niet weet maakt t je niet uit als je met een transseksueel neukt?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. Als je niets in de gaten hebt en je hebt er tijdens het vrijen veel plezier in, dan gaat het achteraf alleen om het idee dat je het gedaan hebt met een omgebouwde man. Het zit tussen de oren.
Het enige probleem is dus dat mannen dan dus denken dat ze homo gevoelens hebben als ze het gedaan hebben met zo'n persoon en dat is dus niet zo. Je viel niet op een mannenlichaam.
Nee tuurlijk niet, jij maakt het toch ook niet uit met je vriendin nu? Waarom het uitmaken als je het toch niet weet?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus als jij t niet weet maakt t je niet uit als je met een transseksueel neukt?
Ik zou t uitmaken als ze transeksueel blijkt te zijn, alleen al om dat ze daar over heeft gelogen dan. Maar ook omdat ik haar dan nooit meer als vrouw zou zien. Transeksuelen blijven voor mij manquote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, jij maakt het toch ook niet uit met je vriendin nu? Waarom het uitmaken als je het toch niet weet?
*X-files muziekje opzet*
Wie weet wat jouw vriendin allemaal verborgen houdt.
Ieder stukje huid van een AIS-vrouw ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Zyggie het volgende:
Ieder stukje van zijn haar huid heeft een y-chromosoom.
Als ik er nu achter kom dat ik ooit het bed heb gedeeld met iemand die transseksueel is dan zou ik nu niet gaan twijfelen over mijn geaardheid.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus als jij t niet weet maakt t je niet uit als je met een transseksueel neukt?
Daar gaat t ook helemaal niet over, als ik verkracht wordt door 2 negers twijfel ik ook niet. Waar t om gaat is of je het erg vindt, misschien wordt je wel verliefd en blijf je dat dan als je weet dat t een man is?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als ik er nu achter kom dat ik ooit het bed heb gedeeld met iemand die transseksueel is dan zou ik nu niet gaan twijfelen over mijn geaardheid.
Fascinerend, zit er nu over te lezen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Ieder stukje huid van een AIS-vrouw ook.
dus totdat je wordt verteld dat het een man was is het een vrouw, want sex. En daarna opeens man. Dat klinkt ergens niet logischquote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Daar gaat t ook helemaal niet over, als ik verkracht wordt door 2 negers twijfel ik ook niet. Waar t om gaat is of je het erg vindt, misschien wordt je wel verliefd en blijf je dat dan als je weet dat t een man is?
Het verschil is dat je het met die 2 negers nooit lekker zal vinden om verkracht te worden. We hebben het hier over een situatie waarbij je het tijdens de daad lekker hebt gevonden en waarbij je (denk ik) toch wel bepaalde positieve gevoelens hebt gehad. Waarschijnlijk zowel geestelijk als lichamelijk. De vraag is dus hoe je achteraf met die gevoelens omgaat. Nog even afgezien van het idee dat ze het had moeten vertellen (en je je dus een beetje bedrogen voelt), is het belangrijkste hoe je tegen je eigen gevoelens aan kijkt. Als ik het zo lees zullen veel mensen ook een gevoel van walging hebben over hun eigen gevoelens, wat mijn eerste vergelijking met de garnalencocktail weer actueel maakt (zo slecht was hij ook niet, het legt precies de vinger op de zere plek). Daar zit denk ik het grootste probleem, het idee dat je een transseksueel hebt liggen krikken en het lekker hebt gevonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Daar gaat t ook helemaal niet over, als ik verkracht wordt door 2 negers twijfel ik ook niet. Waar t om gaat is of je het erg vindt, misschien wordt je wel verliefd en blijf je dat dan als je weet dat t een man is?
Ik denk persoonlijk dat dit het probleem is:quote:Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Daar zit denk ik het grootste probleem, het idee dat je een transseksueel hebt liggen krikken en het lekker hebt gevonden.
Het is ook niet echt logisch om in een (beginnende) relatie te verzwijgen dat je eigenlijk een omgebouwde man bent.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:11 schreef Brupje het volgende:
[..]
dus totdat je wordt verteld dat het een man was is het een vrouw, want sex. En daarna opeens man. Dat klinkt ergens niet logisch
Precies, als het achteraf niet uitmaakt zou het vooraf ook niet moeten uitmaken toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is ook niet echt logisch om in een (beginnende) relatie te verzwijgen dat je eigenlijk een omgebouwde man bent.
Het zou mij vooraf zeker uitmaken, hoe lekker hij er ook uitziet als vrouw. Ik zou liever met een echte man sex hebben dan een omgebouwde manquote:Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Precies, als het achteraf niet uitmaakt zou het vooraf ook niet moeten uitmaken toch?
Met mijn natuurlijk gedrag zou ik jou bijv. ook helemaal niet kunnen versieren, dus dat gaat zowiezo niet werken (ga d'r van uit dat je homo bent..).quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het zou mij vooraf zeker uitmaken, hoe lekker hij er ook uitziet als vrouw. Ik zou liever met een echte man sex hebben dan een omgebouwde man
Ik ben het met je eens. Ik bedoelde het ook als argument tegen de mensen die zeiden "Wat maakt het achteraf uit? Je hebt toch niks gemerkt?" Dan zou het vooraf ook niet moeten uitmaken om het te melden.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het zou mij vooraf zeker uitmaken, hoe lekker hij er ook uitziet als vrouw. Ik zou liever met een echte man sex hebben dan een omgebouwde man
Nee, het gaat erom dat de transseksueel met de waarheid niet kan neuken en dus daarom maar een paar feiten weglaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, want van tevoren zou je denken: "Misschien merk ik het wel" en daardoor zou je 't merken.
Dus dat maakt wel degelijk verschil.
Als het voor de seks technisch niet relevant is, dan is het net zo irrelevant om van tevoren te melden dat je lievelingskleur blauw is.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Nee, het gaat erom dat de transseksueel met de waarheid niet kan neuken en dus daarom maar een paar feiten weglaat.
Da's dan een irrationeel probleem dat tussen jouw oren zit. En dus dien jij in het vervolg maar het initiatief te nemen door aan ieder potentieel neukertje de voorschiedenis te vragen.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het gaat er niet om dat ze vroeger een man was. Het gaat erom dat ik niet zou willen neuken met iemand die vroeger een man was.
Maar deze biefstuk is dus surrogaat, zeg maar Vales dat smaakt als vlees.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
Voor de smaak van een biefstukje maakt het niet uit of het beest neergeschoten, verzopen of langzaam gewurgd is met een stuk tandfloss.
En ga je dan achteraf ook over je nek?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:13 schreef SunChaser het volgende:
Maar deze biefstuk is dus surrogaat, zeg maar Vales dat smaakt als vlees.
Ik moest lachenquote:Op maandag 19 februari 2007 14:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar deze biefstuk is dus surrogaat, zeg maar Vales dat smaakt als vlees.
Maar je krijgt sojaquote:Op maandag 19 februari 2007 14:19 schreef Mojorisin het volgende:
je koopt biefstuk, je verwacht biefstuk, je proeft... Biefstuk.
Hmja daar sloeg dat laatste stukje op "Soylent green"quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:34 schreef Mojorisin het volgende:
[..]
Hmja daar sloeg dat laatste stukje op "Soylent green"
Het is een kwoot uit een classic, maar teveel moeite om even snel uit te leggen hier
http://www.imdb.com/title/tt0070723/ voor wie het wil weten
Dan is het heel simpel : Voordat je met iemand in bed terecht komt zeg je haar wat je wel en niet wil.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Het gaat er niet om dat ze vroeger een man was. Het gaat erom dat ik niet zou willen neuken met iemand die vroeger een man was.
Ik zie je punt hier niet. Je wilt zelf net zo goed alleen even neuken en verder niets. Het lijkt mij dat een dergelijke aanpak de ruimte voor persoonlijke achtergronden niet creeert.quote:Dus dan vind ik het een rare zaak om die info weg te laten. Alleen maar zodat die transseksueel kan neuken.
Probleem zit dus tussen de oren. Je merkt het verschil niet, kennelijk is het een aantrekkelijke vrouw want je neukt er mee, maar zodra je dan iets hoort over een verleden van haar is het opeens allemaal anders.quote:Dan lijkt het er achteraf wel een beetje op elkaar. In mijn ogen is het hetzelfde als een binnenstebuiten penis neuken. En daar zou ik me niet goed bij voelen. Dat ik het niet doorhad maakt het er niet minder om/
Sowieso vind ik niet dat iemand uberhaupt recht heeft om ook maar iets van mijn achtergrond of verleden te weten. Mensen die dit stukje van mijn achtergrond wel kennen heb ik het laten weten omdat ik het hen toevertrouw. Bij een relatie vertel ik het op het moment dat ik het mijn (potentiele) partner toevertrouw. Dat zal voor de seks zijn, daar seks iets is waar ik nog stricter mee ben met aan wie ik het toevertrouw.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:09 schreef erodome het volgende:
Ik vind niet dat het dan gelijk verteld moet worden, iemand heeft weet ik veel wat doorstaan om te worden wat ze voelt, om in lichaam te worden wat ze van binnen voelt, een vrouw, is dan ook totaal een vrouw daarna, met de lichamelijke kenmerken, de hormonen en alles erbij.
Wat mij betrefd is dat onzin om aan een wippertje te vertellen, waarom, je bent toch vrouw dan geworden.
In een relatie is totale eerlijkheid wel belangerijk, maar waarom je met een enkel wippertje zo'n ellende op je hals halen, dat terwijl je er jaren over heb gedaan een vrouw te worden en dat dan eindelijk bent en ook zo wil leven?
Da's al een lastiger dilemma, omdat de kans op besmetting niet 0,0000000 % is en de gevolgen nogal wat ernstiger zouden zijn dan slechts een gevoel van 'bah'.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef SunChaser het volgende:
Dus je hoeft ook niet te zeggen dat je HIV of aids hebt zolang je condoosm gebruikt?
Daar moet ik over nadenken. Door het gebruik van condooms is er alsnog een redelijke kans op besmetting. Daarbij zijn de gevolgen van een HIV-besmetting zeer ernstig, waar een vrijpartij met een transseksueel niet veel meer kans op blijvende schade oplevert dan een vrijpartij met een niet-transseksueel.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef SunChaser het volgende:
Dus je hoeft ook niet te zeggen dat je HIV of aids hebt zolang je condoosm gebruikt?
rite, volgens mij krijg je dat nog heel lang te horen ;pquote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef SunChaser het volgende:
Kijk, als ik in een one night stand ofzo achteraf een transeksueel heb geneukt zal ik niet meteen kotsen, maar ik zou t wel rondvertellen in mn vriendenkring dat ze weten met wie ze praten in de kroeg, voor je t weet gaat ook een vriend met hem mee.
Met háár.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef SunChaser het volgende:
Kijk, als ik in een one night stand ofzo achteraf een transeksueel heb geneukt zal ik niet meteen kotsen, maar ik zou t wel rondvertellen in mn vriendenkring dat ze weten met wie ze praten in de kroeg, voor je t weet gaat ook een vriend met hem mee.
Of omdat je geil en dronken was, dan is je beoordelingsvermogen sowieso al nihil.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef erodome het volgende:
Met haar, een mens die in lijf en hormonen en alles een vrouw is, waar je het niet aan kan zien, die je blijkbaar zo vrouwelijk vond dat je ermee wilde neuken....
Ja, het blijft een omgebouwde man voor mij.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met háár.
Het is een vrouw, geboren in het verkeerde lichaam, en dat foutje van de natuur is rechtgezet.
Je doet net alsof het iets is als een beschimmelde teennagel.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Dan is het heel simpel : Voordat je met iemand in bed terecht komt zeg je haar wat je wel en niet wil.
[..]
Ik zie je punt hier niet. Je wilt zelf net zo goed alleen even neuken en verder niets. Het lijkt mij dat een dergelijke aanpak de ruimte voor persoonlijke achtergronden niet creeert.
[..]
Probleem zit dus tussen de oren. Je merkt het verschil niet, kennelijk is het een aantrekkelijke vrouw want je neukt er mee, maar zodra je dan iets hoort over een verleden van haar is het opeens allemaal anders.
Houd jij er zelf trouwens ook rekening mee dat een bedpartner misschien bepaalde dingen vooraf wil weten en vertel je dan je hele levensgeschiedenis?
Waardigheid?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar laat ik het dan nog een keer zo stellen. Als het allemaal niet uitmaakt, maar tussen de oren zit, waarom kan een transseksueel het niet van tevoren zeggen? Wat verliest ze daarmee?
Een transseksuele vrouw is nooit een man geweest en heeft slechts in een verleden een mannelijk lichaam gehad. Maar zelfs als ik dat niet in beschouwing neem blijft het zo dat jij zelf de wens hebt met haar het bed te delen en er niet dood aan gaat ofzo.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je doet net alsof het iets is als een beschimmelde teennagel.
Ik vind het feit dat je een omgebouwde man neukt wel belangrijke info.
Dan zit het maar tussen mijn oren, daar dien je rekening mee te houden.
Ik zie niet in waarom ik iedereen alles over mijn leven zou moeten vertellen, dat gaat eenvoudigweg niemand iets aan. Vertel jij bij een vrijpartij je hele levensgeschiedenis?quote:Maar laat ik het dan nog een keer zo stellen. Als het allemaal niet uitmaakt, maar tussen de oren zit, waarom kan een transseksueel het niet van tevoren zeggen? Wat verliest ze daarmee?
Zie mijn vorige antwoord op die vraag.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
Maar laat ik het dan nog een keer zo stellen. Als het allemaal niet uitmaakt, maar tussen de oren zit, waarom kan een transseksueel het niet van tevoren zeggen? Wat verliest ze daarmee?
Het zijn hele simpele woorden: "ik was vroeger een man"quote:Op maandag 19 februari 2007 15:16 schreef BetaWolff het volgende:
Ik zie niet in waarom ik iedereen alles over mijn leven zou moeten vertellen, dat gaat eenvoudigweg niemand iets aan. Vertel jij bij een vrijpartij je hele levensgeschiedenis?
Da's totaal niet vergelijkbaar!quote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mischien een kromme vergelijking, maar zo zie ik het wel, het is net zoiets als schaamluis hebben en dat achteraf vertellen.
Ja het is toch anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:
... aan een wipkip vertellen dat ze ooit een man was?
"Ik heb het recht om te weten waar ik mijn pik in stop! Ik wil geen vent neuken!."
Dat kan, maar
1.) Van die andere one night stands wist je ook het levensverhaal niet voordat je je lul erin stopte, nie woar?
2.) Ze is geen vent meer.
Of is het in dit geval toch anders?
Transseksueel is geen sekse, maar feitelijk de fase waarin iemand van geslacht verandert. Dat er in het Nederlands niet meer woorden zijn dan "man" en "vrouw" om een geslacht aan te duiden is een beperking van de Nederlandse taal. Aziatische talen kennen veel meer woorden dan alleen man en vrouw.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:54 schreef mgerben het volgende:
Als het écht een vrouw was, was er toch geen speciaal woord voor gereserveerd?
Dat vind ik niet. Misschien is dat echter een definitiekwestie.quote:Maar je bent het wel.
Begrijpend lezen.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's totaal niet vergelijkbaar!.
Voor wat de botten aan gaat wel. Voor wat er op die botten zit niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:34 schreef SunChaser het volgende:
En laten we wel wezen, een transseksueel blijft de bouw van een man houden.
Hier ben ik het mee eensquote:Op maandag 19 februari 2007 14:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat de transseksueel met de waarheid niet kan neuken en dus daarom maar een paar feiten weglaat.
Nee, dat wordt er bij/afgesneden en opgeleukt dmv hormonen.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:12 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Voor wat de botten aan gaat wel. Voor wat er op die botten zit niet.
Een vergelijking hoeft niet twee bijna identieke dingen te vergelijken, mijn vriend.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Plank misslaan, tang, varken, etc..
In welk opzicht ? Ik heb de heupen en billen van een biologische vrouw, mijn vetverdeling is 100% vrouwelijk, ik heb geen super vrouwelijk gezicht, maar ik heb biologische vrouwen gezien die er stukken manlijker uitzagen dan ik. Ik wordt niet nagekeken, gescholden of wat dan ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:34 schreef SunChaser het volgende:
En laten we wel wezen, een transseksueel blijft de bouw van een man houden.
beetje overdreven, de wet is vrij duidelijk dat je mag vinden wat je vindt, dus ook over het uiterlijk van transseksuelen mag je vinden wat je vindt, positief of negatief.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef AnnaB het volgende:
[..]
In welk opzicht ? Ik heb de heupen en billen van een biologische vrouw, mijn vetverdeling is 100% vrouwelijk, ik heb geen super vrouwelijk gezicht, maar ik heb biologische vrouwen gezien die er stukken manlijker uitzagen dan ik. Ik wordt niet nagekeken, gescholden of wat dan ook.
Kijk trouwens wel uit wat je zegt, want in feite ben je aan het discrimineren. De wet is hier vrij duidelijk in.
uhm nee, niet helemaal.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Plank misslaan, tang, varken, etc..
Met alleen condooms heb je er niet als je met een HIV geinfecteerde aan het vrijen bent, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar jij (en anderen) oordelen niet alleen over het uiterlijk. De wet is hier best wel helder in in wat wel en niet mag.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:58 schreef milagro het volgende:
[..]
beetje overdreven, de wet is vrij duidelijk dat je mag vinden wat je vindt, dus ook over het uiterlijk van transseksuelen mag je vinden wat je vindt, positief of negatief.
kun je me even aanwijzen waar ik een oordeel velquote:Op maandag 19 februari 2007 18:22 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Ja, maar jij (en anderen) oordelen niet alleen over het uiterlijk. De wet is hier best wel helder in in wat wel en niet mag.
"Volgens het strafwetsartikel 137c: de discriminerende belediging, mag men een groep mensen niet opzettelijk beledigen wegens ras, godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke,psychische of verstandelijke handicap."
Verstuurd gekregen van het meldpunt discriminatie. Ook transseksualiteit hoort hier bij, omdat het een lichamelijke handicap is (of psychisch, of verstandelijk, net wat je wil).
Ik zou het ook verstandig vinden als de moderatoren van dit forum met deze wet in hun achterhoofd uitspraken van bepaalde personen goed hierop beoordelen. Het is bv mogelijk dat 1 of meerdere hier aanwezige transseksuelen een klacht indienen bij de politie via de Genderstichting.
Een hoop mensen denken en vinden als je van geslacht verandert dat je niks bent, geen man, geen vrouw. Voor de wet ben je wat er voor je de gemeentelijke bevolkingsadministratie staat. Staat daar vrouw, dan dien je iemand ook als dusdanig aan te spreken en te behandelen, doe je dat niet , ben je strafbaar voor belediging, waarvoor je ook vervolgd kunt worden.
Waarom kunnen we elkaar nou niet gewoon in elkaars waarde laten ? Waarom moet iemand die transseksueel is, (of eigenlijk niet meer) nu altijd mensen over zich heen krijgen van je bent nog een man etc.
Aan die personen die dat zeggen. bewijs nu maar eens zonder je lichaamskenmerken te noemen dat je een man bent !
Er bestaan voor de wet geen omgebouwde mannen, Dat iemand die van geslacht veranderd is in een sexuele relatie hierover eerlijk is vind ik logisch. Maar bij een een one-night-stand ? En als je lekkere seks hebt gehad, en dat is voor jou een vrouw, dan is het toch ook een vrouw, ook als achteraf blijkt dat diegene lichamelijk als man geboren is. Iemand met een hazelip krijgt dat toch ook niet de rest van zijn leven te horen ? We hebben het hier over een aangeboren afwijking, niet iets waar je voor kiest. Je kiest er hooguit voor om daadwerkelijk van geslacht te veranderen, maar dat doe je niet omdat je dat zo leuk vind. Ik denk ook niet dat je dan door de psychische mallemolen heen komt. Je bent als vrouw geboren in een mannenlichaam . Probeer het niet te begrijpen, het is niet te begrijpen, maar het feit is er gewoon......quote:Op maandag 19 februari 2007 18:05 schreef milagro het volgende:
[..]
uhm nee, niet helemaal.
iemand heeft het recht af te knappen op transseksuelen, of dat nu zichtbaar is, of niet.
"je had er anders niets van gemerkt" is geen argument, iemand kan een afkeer hebben van het idee alleen al, ms voor jou oneerlijk en vreemd, maar wel iemands goed recht.
en door het niet te vertellen bepaal jij dus wat essentieel is voor een ander om te weten en wat niet.
"ik vind dat omdát hij het niet door had dat ik ooit een man was, het er dús niet toe doet"
Onzin! het doet er wel toe voor die man blijkbaar, hij wil geen omgebouwde vent, om het maar eens grof te stellen, en hoe ridicuul jij dat ook moge vinden, jij bepaalt niet, door het te verzwijgen dat het voor de ander ook zo gezien moet worden.
van platjes merk je in eerste instantie ook niets, niet tijdens de sex
zeg jij dan ook "ja hoor eens we hebben toch lekkere sex gehad, ja en achteraf even een domper, maar hey, dat maakt de sex toch niet ineens minder geil"
de wet boeit niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:32 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Er bestaan voor de wet geen omgebouwde mannen, Dat iemand die van geslacht veranderd is in een sexuele relatie hierover eerlijk is vind ik logisch. Maar bij een een one-night-stand ? En als je lekkere seks hebt gehad, en dat is voor jou een vrouw, dan is het toch ook een vrouw, ook als achteraf blijkt dat diegene lichamelijk als man geboren is. Iemand met een hazelip krijgt dat toch ook niet de rest van zijn leven te horen ? We hebben het hier over een aangeboren afwijking, niet iets waar je voor kiest. Je kiest er hooguit voor om daadwerkelijk van geslacht te veranderen, maar dat doe je niet omdat je dat zo leuk vind. Ik denk ook niet dat je dan door de psychische mallemolen heen komt. Je bent als vrouw geboren in een mannenlichaam . Probeer het niet te begrijpen, het is niet te begrijpen, maar het feit is er gewoon......
Stel je niet aan, ik moet er niet aan denken sex te hebben met een transseksueel, t blijft voor mij een omgebouwde man met mannelijke heupen en schouders en billen en strottehoofd. Dan heb ik dus liever seks met een echte man, dan weet je dat t een man is, maar een transseksueel die verzwijgt omgebouwd te zijn. Brrrrrrrrr.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef AnnaB het volgende:
Kijk trouwens wel uit wat je zegt, want in feite ben je aan het discrimineren. De wet is hier vrij duidelijk in.
Als dat blijkbaar zo duidelijk voor je is, dan zou je er toch überhaupt niet mee naar bed willen, of het je nu verteld wordt of niet? Gewoon een kwestie van even goed kijken blijkbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef SunChaser het volgende:
t blijft voor mij een omgebouwde man met mannelijke heupen en schouders en billen en strottehoofd.
En welke 'consequenties' mogen dat dan wel niet wezen?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:41 schreef Flashwin het volgende:
instaan voor de consequenties van zijn of haar verzwijgen.
Jij zegt dat de wet vrij duidelijk is wat je mag vinden. Natuurlijk hoef je niet op transseksuelen te vallen, maar iemand de van geslacht veranderd is mag je dus bv geen man meer noemen, of omgebouwde man, dat is al discriminatie. Ik ga niet nalezen wat jij precies geschreven hebt, maar ik haakte op jouw antwoord in omdat je zo mooi de wet noemde.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef milagro het volgende:
[..]
kun je me even aanwijzen waar ik een oordeel vel
als iemand niets met transseksuelen te maken wil hebben, is dat toch iemands goed recht?
jij zal juist van zo iemand geen last hebben, tenzij je hem voorliegt, of dingen verzwijgt.
dus wat is het probleem nou helemaal?
je vertelt eerlijk dat je als man geboren bent, en je object of desire knapt af of knapt niet af, zoals dat met 2353738 andere uiterlijke kenmerken ook gebeurt of politieke overtuigingen, of geloof, whatever.
als ik zeg niet op Chinezen te vallen, discrimineer ik dan?
als ik zeg niet op blonde mannen te vallen discrimineer ik dan?
als ik zeg af te knappen op blubberbuiken ben ik dan fout bezig?
als een vent afknapt op iedere vierkante cm van mijn lijf is hij dan fout bezig?
we hebben allemaal onze voorkeuren, en allemaal onze deal breakers.
ik heb niets met neonazi's, homohaters, pedo's, poepenplasgeilaards, radicaal gelovigen en daar voel ik ook niets van als me dat bij een eerste kennismaking niet wordt meegedeeld, daarom kan het nog wel een issue zijn op de lange termijn?
als jij sex hebt met iemand met wie je serieuze intenties hebt, dan is het verzwijgen gewoon bepalen voor een ander waar die ander op mag afknappen.
of het in jouw ogen een non valide reden is, doet er niet toe.
Wat loop je toch moeilijk te huilen, m'n baas roept dagelijks dames naar z'n collega's en dat zijn allemaal mannen, moeten die zich nu ook gediscrimineerd voelen? Een dameselftal waarvan de coach zegt "nu even opgelet jongens", die stappen ook naar de rechter?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Jij zegt dat de wet vrij duidelijk is wat je mag vinden. Natuurlijk hoef je niet op transseksuelen te vallen, maar iemand de van geslacht veranderd is mag je dus bv geen man meer noemen, of omgebouwde man, dat is al discriminatie.
Niemand discrimineert, men geeft hun mening. Men zegt waarom men geen seksuele relatie met een transseksueel zouden willen en jij wilt zo'n discussie verbieden. Iedereen die zegt homo of hetero te zijn discrimineert al volgens jou omdat je je seksuele voorkeur niet kenbaar mag maken.quote:Er zijn gewoon een aantal mensen in deze thread flink aan het discrimineren, en ik zou graag zien dat de moderatoren zich beseffen dat deze discriminatie plaats vind ten koste van transseksuelen, niet alleen in deze thread, en dat dat strafbaar is bij de wet.
dat je op je zieltje wordt getrapt, en je hartje breekt, omdat hij je aan de kant gooit.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En welke 'consequenties' mogen dat dan wel niet wezen?.
Ho ho! We hadden het toch over een one night stand of evt een seksrelatie?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef milagro het volgende:
dat je op je zieltje wordt getrapt, en je hartje breekt, omdat hij je aan de kant gooit.
het is een stuk pijnlijker als je al in een relatie zit als wanneer er nog geen sprake daarvan is.
de redenatie "wat niet weet wat niet deert" is leuk, maar gaat natuurlijk niet op.
zo kun je alles wel verzwijgen en voor een ander bepalen wat voor hem noodzakelijk is te weten en wat niet.
En waarom hoeven die regels op een forum niet nageleefd te worden ? Valt dit forum buiten de wet ofzo ? Of mag het hier omdat het lekker anoniem is. Degene die mij publiekelijk anders aanspreekt, expres, en van wie ik naw heb, daar dien ik een aanklacht van in bij de politie.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als dat soort regels nageleefd zouden worden op fok kon je het forum wel sluiten.
Iemand die zegt dat ene vrouw die van geslacht veranderd is een man is, is niet hetzelfde als de uitspraken die jij noemt. En voor de wet bestaat geslacht wel degelijk, je bent man of vrouw. Dat woordje ex is al een mate van discriminatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat loop je toch moeilijk te huilen, m'n baas roept dagelijks dames naar z'n collega's en dat zijn allemaal mannen, moeten die zich nu ook gediscrimineerd voelen? Een dameselftal waarvan de coach zegt "nu even opgelet jongens", die stappen ook naar de rechter?
Een transseksueel is een ex-man of ex-vrouw. Alleen voor de wet bestaat geslacht niet (dus ook geen vrouwen en/of mannen met uitzondering van volgens mij alleen zwangerschap).
[..]
Niemand discrimineert, men geeft hun mening. Men zegt waarom men geen seksuele relatie met een transseksueel zouden willen en jij wilt zo'n discussie verbieden. Iedereen die zegt homo of hetero te zijn discrimineert al volgens jou omdat je je seksuele voorkeur niet kenbaar mag maken.
"Zeikwijf" mag gelukkig wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Dagonet het volgende:
Joh, ga lekker uitjanken boven je wetboek.
Dus als iemand vent tegen je zegt dan ren jij naar de politie? Ik snap dat het een moeilijke tijd voor je is geweest maar verman jezelf een beetje zeg.
Bedoel je 'beledigen' of 'discrimineren'?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:57 schreef AnnaB het volgende:
Ik discrimineer die bepaalde personen ook niet. Wat geeft hun dan het recht mij wel te discrimineren ?
maakt geen flikker uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ho ho! We hadden het toch over een one night stand of evt een seksrelatie?.
Als iemand dat zou doen, JA. Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook. Heeft niks te maken met uitjanken boven een wetboek ofzo. Als jou 100x voor mongool uitmaak vind je dat toch ook niet prettig ?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Dagonet het volgende:
Joh, ga lekker uitjanken boven je wetboek.
Dus als iemand vent tegen je zegt dan ren jij naar de politie? Ik snap dat het een moeilijke tijd voor je is geweest maar verman jezelf een beetje zeg.
Blijkbaar niet, nee.quote:
Ik zou er niet wakker van liggen. En ook al ben je nu voor de wet een vrouw, je bent tevens een omgebouwde man feitelijk gezienquote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Als iemand dat zou doen, JA. Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook. Heeft niks te maken met uitjanken boven een wetboek ofzo. Als jou 100x voor mongool uitmaak vind je dat toch ook niet prettig ?
Een 'echte relatie' of een ONS/seksrelatie maakt niet uit?quote:
En Wouter Bos heeft een relatie met zijn kiezers.quote:een sexrelatie is ook een relatie
Het is wel een kromme vergelijking, want stront over je heen merk je wél, en dit niet.quote:en nee, dat is geen kromme vergelijking, we hebben het over voorkeuren waar iemand recht op heeft of die nu tussen de oren zitten of niet, of je er nu wat van merkt, voelt, ruikt of niet.
Dus als het zogenaamd essentieel zou zijn om de lievelingskleur te weten van mijn ONS-partner, dan mag ik achteraf met recht kwaad zijn als blijkt dat z'n lievelingskleur roze is ipv gangbaar rood/blauw etc?quote:jij hebt door je zwijgen niet te bepalen wat essentieel is voor een ander.
Wederom, een stoma merk je lijkt me, en dit niet.quote:als ik een stoma heb dan ga ik iemand er toch ook niet ineens mee confronteren?
"ja, ik dacht ik doe het licht uit, dan zie je het niet,maar ja, je zit nou je lul in mijn stoma te douwen, dus ms toch maar even praten met je erover, had je het willen weten, schat?"
Dat gebeurt de hele dag hier op FOK!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Als iemand dat zou doen, JA. Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook. Heeft niks te maken met uitjanken boven een wetboek ofzo. Als jou 100x voor mongool uitmaak vind je dat toch ook niet prettig ?
En dat kan dan ook aanleiding zijn tot een ban.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:07 schreef MUUS het volgende:
Dat gebeurt de hele dag hier op FOK!
Mongool, homo, kuthoer en noem nog maar wat op. So?
Natuurlijk gaat het niet over elk woordje. Maar zo als hier in deze thread bepaalde zaken gewoon gezegd worden, is buitensporig. Een beetje advocaat zou hier een hele kluif aan kunnen hebben. Helaas zijn de transseksuelen niet verenigd, en niet rijk, anders was er wel iets als een stichting brein die websites gewoon laat sluiten omdat er misschien een verwijzing kan staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef MUUS het volgende:
Verman jezelf..
.
Maar goed, als we daar over doorgaan en elk woordje moeten overdenken, kunnen we heel FOK! wel opdoeken. Neem niet alles zo persoonlijk op.
Ja fijn, maar de wet verbiedt mij niet jou toch als een vent te zien.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Jij zegt dat de wet vrij duidelijk is wat je mag vinden. Natuurlijk hoef je niet op transseksuelen te vallen, maar iemand de van geslacht veranderd is mag je dus bv geen man meer noemen, of omgebouwde man, dat is al discriminatie. Ik ga niet nalezen wat jij precies geschreven hebt, maar ik haakte op jouw antwoord in omdat je zo mooi de wet noemde.
Er zijn gewoon een aantal mensen in deze thread flink aan het discrimineren, en ik zou graag zien dat de moderatoren zich beseffen dat deze discriminatie plaats vind ten koste van transseksuelen, niet alleen in deze thread, en dat dat strafbaar is bij de wet.
Er bestaat een verschil tussen voorkeuren hebben, en bepaalde dingen zeggen en uitdragen.
Ik persoonlijk ben ook in mijn niet seksuele relaties die langere tijd duren open en eerlijk. (nou ja, ik heb er die al die 9 jaren maar 1 gehad, en die heb ik nog steeds, is ook nog eens 17 jaar jonger dan mij.) Ik blijf de biologische vader man mijn 3 zonen, of ik dat nu leuk vind of niet. Ik had ze liever zelf op de wereld gezet, omdat dat was wat ik wilde. Ik heb geen zin om bij een verspreking opeens rare gezichten te krijgen.
Maar ik ga ook niet met een bord om lopen ik ben van geslacht veranderd. Ik ben wie ik ben, ik mag er zijn, maar ik heb ook mijn rechten, en 1 van mijn rechten is om als vrouw te worden aangesproken.
Ik denk dat je inderdaad niet veel van FOK! overhoudt als je alles gaat weren, maar ik ben het wel in zoverre met AnnaB eens dat een klein beetje fatsoen wel prettig is.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef MUUS het volgende:
Verman jezelf..
.
Maar goed, als we daar over doorgaan en elk woordje moeten overdenken, kunnen we heel FOK! wel opdoeken. Neem niet alles zo persoonlijk op.
Je bent een kwetsbaar mens omdat je bent omgebouwd? Ik vind Kelly anders helemaal niet kwetsbaar, maar een manwijf dat niet op zijn mond is gevallenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef AnnaB het volgende:
, en het zijn altijd de zogenaamde macho's die dat doen, en die thuis niks te vertellen hebben en door hun vrouw of vriendin gezegd wordt wat ze moeten doen en laten, en die uiten hier dan even hun frustraties op een kwetsbare groep mensen.
Briljante logica.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:12 schreef SunChaser het volgende:
Je bent een kwetsbaar mens omdat je bent omgebouwd? Ik vind Kelly anders helemaal niet kwetsbaar, maar een manwijf dat niet op zijn mond is gevallen
Hoe wil je dat bewijzen ? En wat zijn de feiten. De feiten zijn dat het een aangeboren afwijking is. Het woord mongooltje gebruiken wordt ook niet echt meer op prijs gesteld. Mensen moeten eens gaan beseffen wat er aan de hand is. En wat is belangrijker ? Je lichaam of je geest. Als zij mij hadden beloofd dat ik na 10 jaar therapie en pillen slikken van dat gevoel was afgekomen in het verkeerde lichaam te leven had ik dat gedaan. Het veranderen van geslacht is een dusdanig ingrijpend iets, en dan mag er ook nog altijd letterlijk naar je gescholden worden, en ben je omgebouwd etc.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik zou er niet wakker van liggen. En ook al ben je nu voor de wet een vrouw, je bent tevens een omgebouwde man feitelijk gezien
Vergeet ook niet dat niet elke transseksueel anderen de mond wil snoeren wanneer er iets onwelvalligs wordt gezegd. Daarmee beperk je vrijheid van anderen en voor je eigen zaak doet het ook niet goed denk ik. Ik denk zelfs dat wel eens het tegendeel bereikt zou kunnen worden, kijk bijvoorbeeld hoe er gedacht wordt over Marokkanen die zich gediscrimineerd voelen en dat uiten.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet over elk woordje. Maar zo als hier in deze thread bepaalde zaken gewoon gezegd worden, is buitensporig. Een beetje advocaat zou hier een hele kluif aan kunnen hebben. Helaas zijn de transseksuelen niet verenigd, en niet rijk, anders was er wel iets als een stichting brein die websites gewoon laat sluiten omdat er misschien een verwijzing kan staan.
Om dezelfde reden waarom homoseksuelen, Turken, Marokkanen, gereformeerden, moslims etcetera regelmatig het bokje zijn.quote:Waarom moet een transseksueel nu altijd uitgescholden worden, waarom kunnen wij als groep niet gewoon in onze waarde gelaten worden ?
Daarmee weten jij en ik dan weer dat het waarschijnlijk geen goede match is met ons.quote:Bepaalde dingen moet je gewoon kunnen zeggen, bepaalde dingen gaan te ver, en het zijn altijd de zogenaamde macho's die dat doen, en die thuis niks te vertellen hebben en door hun vrouw of vriendin gezegd wordt wat ze moeten doen en laten, en die uiten hier dan even hun frustraties op een kwetsbare groep mensen.
Misschien als het heel grof is en als er echt een andere user wordt uitgescholden, maar kijk eens in ONZ en KLB? Daar vliegen die woorden in elke zin je om de oren.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat kan dan ook aanleiding zijn tot een ban..
je bent toch omgebouwd?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:14 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Hoe wil je dat bewijzen ? En wat zijn de feiten. De feiten zijn dat het een aangeboren afwijking is. Het woord mongooltje gebruiken wordt ook niet echt meer op prijs gesteld. Mensen moeten eens gaan beseffen wat er aan de hand is. En wat is belangrijker ? Je lichaam of je geest. Als zij mij hadden beloofd dat ik na 10 jaar therapie en pillen slikken van dat gevoel was afgekomen in het verkeerde lichaam te leven had ik dat gedaan. Het veranderen van geslacht is een dusdanig ingrijpend iets, en dan mag er ook nog altijd letterlijk naar je gescholden worden, en ben je omgebouwd etc.
Beide, een vrouwgeest en een vrouwenlichaam is voor mij een pre, niet een omgebouwd mannenlichaam volgestopt met silleconen en hormomen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:14 schreef AnnaB het volgende:
Mensen moeten eens gaan beseffen wat er aan de hand is. En wat is belangrijker ? Je lichaam of je geest.
Maar zien als iemand, of dat ook uitdragen en benoemen zijn 2 totaal verschillende dingen. Dat eerste kan en mag gelukkig niemand jou verbieden. Wat betreft dat een rechter jou niet kan verbieden om mij in een privé situatie als man aan te spreken heb je toch mis. Als ik getuigen heb dat je dat gedaan hebt, ben je voor de wet strafbaar. Misschien niet leuk, maar wel een feit.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja fijn, maar de wet verbiedt mij niet jou toch als een vent te zien.
De wet verbiedt mij wel om jou niet aan te nemen omdat je een transseksueel bent.
Dat is een verschil dat jij niet wil begrijpen.
Ik hoef jou niet als vrouw te zien, mijn zaak, mijn mening,
Zou wat zijn, zeg , als er in wetten vast ligt wat ik mag vinden van iemand.
Je mag er niet naar hándelen en dat nog in bepaalde contexten, dat is heel wat anders.
Iemand afwijzen vanwege een geloofsovertuiging, is dat ook fout in jouw ogen?
Er worden dagelijks honderden mensen afgewezen omdat ze niet het juiste geloof hebben.
Het enig wat jij mag hopen dat ik het fatsoen heb om jou als vrouw aan te spreken, en mijn werkgever zou me erop mogen aanspreken dat te doen, vanwege de werksfeer zouden we directe collega's zijn
En ik zou het moeten doen zou ik jouw werkgever zijn, jou dezelfde rechten en plichten toedienen zouden die er zijn speciaal voor vrouwen..
Maar geen rechter kan bepalen dat ik verplicht ben in de privé sfeer jou als zij en haar aan te spreken.
Als ik jou als een vent wil blijven zien, dan doe ik dat.
En als een vent jou afwijst omdat je ooit een vent was, dan is dat zijn goed recht.
Ik zou jou afwijzen, was ik een man geweest, omdat je niet eerlijk bent geweest over zoiets essentieels.
En of dat essentieel is voor mij, bepaal ik, niet jij, inzake sex.
uuh, we hadden het over sexrelaties werd me net duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:14 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Hoe wil je dat bewijzen ? En wat zijn de feiten. De feiten zijn dat het een aangeboren afwijking is. Het woord mongooltje gebruiken wordt ook niet echt meer op prijs gesteld. Mensen moeten eens gaan beseffen wat er aan de hand is. En wat is belangrijker ? Je lichaam of je geest. Als zij mij hadden beloofd dat ik na 10 jaar therapie en pillen slikken van dat gevoel was afgekomen in het verkeerde lichaam te leven had ik dat gedaan. Het veranderen van geslacht is een dusdanig ingrijpend iets, en dan mag er ook nog altijd letterlijk naar je gescholden worden, en ben je omgebouwd etc.
Dan noem je ook wat fora zeg!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:17 schreef MUUS het volgende:
Misschien als het heel grof is en als er echt een andere user wordt uitgescholden, maar kijk eens in ONZ en KLB? Daar vliegen die woorden in elke zin je om de oren.
Nah nee. Meer een fatsoenskwestie idd, we zitten wel in R&P natuurlijk.quote:In dit topic zit niemand direct AnnaB uit te schelden en ik zie ook niemand die AnnaB of BetaWolff direct beledigt.
*insert blondje-met-koptelefoon-grap*quote:Eelt, relativeren, en vooraaaaaal door blijven ademen.
quote:He jongens, kijk daar wat een lekkere meid he
Hij was gewoon een man en hij had een hele goeie baan
Maar 's avonds als 'ie thuiskwam trok 'ie dameskleren aan
Toen men d'r achter kwam, toen was het plotseling gedaan
Z'n vrouw ging van 'm weg, en 't kostte 'm z'n baan
refr.:
Laalaa lalalalala
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Van 's morgens negen tot vijf
Is hij een omgebouwd wijf
Hij is een transsexueel
Hij werkt in een bordeel
Ja het is buiten kijf
Hij is een omgebouwd wijf
Nu werkt hij in een club met mooie dames om zich heen
Hij is wel niet de mooiste en hij wordt nooit nummer 1
Maar als er dan een klant komt die zegt "jij bevalt me wel"
Dan rent 'ie snel naar boven want dan zingt 't hele stel
refr.
Ja het is buiten kijf
Hij is een ombewouwd wijf
En Milagro is geen vrouwquote:Op maandag 19 februari 2007 19:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, nee.
Had ik toch even te makkelijk hierover gedacht. Maar goed, ik ben een vrouw en kan me de situatie dus ook niet zo voorstellen eigenlijk.
Elk lichaam is volgestopt met hormonen, zonder hormonen zou je niet lang leven. En dat volgestopt met siliconen...Borstvergroting wordt tegenwoordig nog niet eens vergoed. Heb je door de manlijke geslachtshormonen en groot lijf gekregen, en mag je met een b-cup leven... Maar het zijn wel echte borsten, en je kunt zelfs melk produceren.....quote:Op maandag 19 februari 2007 19:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Beide, een vrouwgeest en een vrouwenlichaam is voor mij een pre, niet een omgebouwd mannenlichaam volgestopt met silleconen en hormomen.
Er is vanuit de genderstichting een poging gedaan om deze plaat uit de schappen te krijgen, de tegenpartij kon zich echter een duurdere advocaat veroorloven... Zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb ergens op zolder nog deze single liggen die t altijd goed deed op feestjes.
[..]
Ik vind het geen schelden. Je bent toch ook omgebouwd? Er zat eerst toch echt een penis.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:14 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Feit? Noem eens een zaak die gewonnen is door een transeksueel dan, een zaak waarin iemand is veroordeeld omdat hij een trans man heeft genoemd.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:19 schreef AnnaB het volgende:
Wat betreft dat een rechter jou niet kan verbieden om mij in een privé situatie als man aan te spreken heb je toch mis. Als ik getuigen heb dat je dat gedaan hebt, ben je voor de wet strafbaar. Misschien niet leuk, maar wel een feit.
Onzin.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:19 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Maar zien als iemand, of dat ook uitdragen en benoemen zijn 2 totaal verschillende dingen. Dat eerste kan en mag gelukkig niemand jou verbieden. Wat betreft dat een rechter jou niet kan verbieden om mij in een privé situatie als man aan te spreken heb je toch mis. Als ik getuigen heb dat je dat gedaan hebt, ben je voor de wet strafbaar. Misschien niet leuk, maar wel een feit.
Toch zou ik je niet neuken als ik t zou weten. Ik blijf t maar een raar idee vinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:22 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Elk lichaam is volgestopt met hormonen, zonder hormonen zou je niet lang leven. En dat volgestopt met siliconen...Borstvergroting wordt tegenwoordig nog niet eens vergoed. Heb je door de manlijke geslachtshormonen en groot lijf gekregen, en mag je met een b-cup leven... Maar het zijn wel echte borsten, en je kunt zelfs melk produceren.....
Ik denk en hoop dat de politie wel wat beters te doen heeftquote:Op maandag 19 februari 2007 19:19 schreef AnnaB het volgende:
Maar zien als iemand, of dat ook uitdragen en benoemen zijn 2 totaal verschillende dingen. Dat eerste kan en mag gelukkig niemand jou verbieden. Wat betreft dat een rechter jou niet kan verbieden om mij in een privé situatie als man aan te spreken heb je toch mis. Als ik getuigen heb dat je dat gedaan hebt, ben je voor de wet strafbaar. Misschien niet leuk, maar wel een feit.
Als je er überhaupt al op zou mogen natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef SunChaser het volgende:
Toch zou ik je niet neuken als ik t zou weten. Ik blijf t maar een raar idee vinden.
Maar daar heb ik nou ook geen probleem mee. Het is ook een raar idee, en gelukkig een niet alledaags iets. Ik heb trouwens wel ooit van een man (mijn vriend wist er van) gehoord, wouw, je bent wel lekker strak, bij jou voel je wat. Tja, geen kinderen gebaard, geen uitgezakte vagina ofzo, is misschien ook een voordeel.....quote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toch zou ik je niet neuken als ik t zou weten. Ik blijf t maar een raar idee vinden.
Een vrouw die óf eerst de reacties van de heren heeft doorgelezen óf die zich wel beter kan inleven in een vent.quote:
Elke man die seks met mij heeft gehad wist van mijn verleden, maar ik ben behoorlijk monogaam geweest al die tijd...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef SunChaser het volgende:
Maarre Anna, jij neukt dus regelmatig mannen die niet weten dat je een transseksueel bent? Voel je je nooit schuldig?
Dat zijn er toch een aantal niet me je eens in dit topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef SHE het volgende:
Tja, dat is hetzelfde als je afvragen of je je bedpartner van tevoren moet opbiechten dat je een mateloze slet bent , of herpes hebt, of wat je sexuele voorkeur is.
Nee, mag nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je er überhaupt al op zou mogen natuurlijk..
het moet niet, maar is wel zo fatsoenlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef SHE het volgende:
Tja, dat is hetzelfde als je afvragen of je je bedpartner van tevoren moet opbiechten dat je een mateloze slet bent , of herpes hebt, of wat je sexuele voorkeur is.
Ik vind zelf, neen..dat moet niet. Het is wel zo netjes..maar moeten? Er is volgens mij geen transpolisie die je voor je iemand uit elkaar trekt , om een officiele verklaring van sexe of staat van dienst vraagt.
Dat zal me jeuken!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zijn er toch een aantal niet me je eens in dit topic..
Gelukkig wel. Flitsen op de A9 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat de politie wel wat beters te doen heeft
Ja, snelheidsbekeuringen uitschrijvenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat de politie wel wat beters te doen heeft
Onderdeel B.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een vrouw die óf eerst de reacties van de heren heeft doorgelezen óf die zich wel beter kan inleven in een vent.
Ik ben wel benieuwd of de heren vanaf nu een vragenlijst voor een ONS gaan afvuren.
1. Wat is je lievelingskleur?
2. Heb je schaamluis?
3. Was je vroeger van het andere geslacht?.
Gut zeg, ik vroeg me weer eens wat af op de vroege maandagochtend..
.
Die kutstreek houden we erinquote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
het moet niet, maar is wel zo fatsoenlijk.
net zoals het niet moet, maar wel zo fatsoenlijk is een transseksueel aan te spreken verwant aan de meest recente sexe.
als iemand dat niet doet, is dat lullig, maar niet meer dan dat.
ik bedoel natuurlijk "is dat een kutstreek".
Nou zeg, 4 dingen, ik moest bij het VU een vragenlijst met ik geloof 600 vragen invullen, het is niet eerlijk verdeeld in het levenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:36 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Onderdeel B.
Vul hier de namen van tenminste 4 getuigen in die bovenstaande kunnen bevestigen.
het is pijnlijk, ja, maar er is zoveel pijnlijk, dat maakt het nog niet verboden, en niet iemands recht om dat te vinden en dat ook te zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Die kutstreek houden we erin, nee, maar het is wel pijnlijk voor de betreffende persoon als die anders aangesproken wordt.
Maar met sex (behalve de beruchte one-night-stand) vind ik het niet meer dan netjes dat je eerlijk bent. Iemand mag het een raar idee vinden. Mager zijn eigen gedachten over hebben, maar deze publiekelijk uitspreken vind ik te ver gaan....
Wat beschouw je als publiekelijk uitspreken? In het openbare leven (overheid, bedrijfsleven, etcetera) mag er geen onderscheid gemaakt worden vind ik, maar in de prive-sfeer zie ik niet waarom dat verboden zou moeten zijn. Of het beschaafd is of dat ik met dat soort mensen om wil gaan is dan weer een andere vraag voor mij.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef AnnaB het volgende:
Mag er zijn eigen gedachten over hebben, maar deze publiekelijk uitspreken vind ik te ver gaan....
Ik denk dan dat je een she-male te pakken hebt en geen transseksueel/iemand met GID.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik kan me er werkelijk geen indenking van maken hoe ik me zou voelen als ik wist dat ik een transseksueel geneukt heb. Iets zegt me dat ik die volgende ochtend wel opsta met bijzonder vreemd gevoel.
Stel je toch eens voor; dat je met zo'n persoon aan het zoenen bent, ze graait wat in jouw broek en vervolgens hoor je zo'n lage stem in je oor die hijgend zegt: "Ik heb ook een penis.". Dan voel ik me wel verkracht, denk ik.
Van mij mag een man best dat gesprek met me beginnen, maar liever niet in de slaapkamer.quote:Maar goed, voor eenmalig neuken hoef je het niet te vertellen. Dan komt die 'vrouw' of 'man' ook nooit meer aan zijn of haar trekken. Ik bedoel, ik hoop niet dat ze een gesprek beginnen met "Hoi ik ben Karel maar vroeger heette ik Carola."
Hoezo pas dat vreemde gevoel erna?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik kan me er werkelijk geen indenking van maken hoe ik me zou voelen als ik wist dat ik een transseksueel geneukt heb. Iets zegt me dat ik die volgende ochtend wel opsta met bijzonder vreemd gevoel.
Stel je toch eens voor; dat je met zo'n persoon aan het zoenen bent, ze graait wat in jouw broek en vervolgens hoor je zo'n lage stem in je oor die hijgend zegt: "Ik heb ook een penis.". Dan voel ik me wel verkracht, denk ik.
Maar goed, voor eenmalig neuken hoef je het niet te vertellen. Dan komt die 'vrouw' of 'man' ook nooit meer aan zijn of haar trekken. Ik bedoel, ik hoop niet dat ze een gesprek beginnen met "Hoi ik ben Karel maar vroeger heette ik Carola."
waarom niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo pas dat vreemde gevoel erna?
Als het niet anders neukt, waarom dan zo moeilijk doen?
Wat is privé-sfeer, Als ik in een besloten vergadering zit, en iemand zou mij verkeerd aanspreken zou ik er minimaal een opmerking over maken, maar bij meerdere keren zou ik toch aan de rest van de vergadering vinden wat zij er van vinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Wat beschouw je als publiekelijk uitspreken? In het openbare leven (overheid, bedrijfsleven, etcetera) mag er geen onderscheid gemaakt worden vind ik, maar in de prive-sfeer zie ik niet waarom dat verboden zou moeten zijn. Of het beschaafd is of dat ik met dat soort mensen om wil gaan is dan weer een andere vraag voor mij.
Van mij mag alles.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom niet?
waarom nou moeilijk doen omdat iemand daar moeilijk over doet?
laat mensen lekker ook op hun beurt hun voorkeuren hebben, hoe apart of oppervlakkig ook.
voor hen is het idee al genoeg om zich er unhappy mee te voelen, moet toch kunnen?
Dat moet zeker kunnen, maar je moet je ook afvragen hoe het komt dat diegene dat voelt, en ik heb het idee dat de media hier een aardige rol in spelen door de transseksueel als iets aparts af te schilderen (het is natuurlijk ook niet een gewoon iets, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel).quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom niet?
waarom nou moeilijk doen omdat iemand daar moeilijk over doet?
laat mensen lekker ook op hun beurt hun voorkeuren hebben, hoe apart of oppervlakkig ook.
voor hen is het idee al genoeg om zich er unhappy mee te voelen, moet toch kunnen?
ja jammer dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Van mij mag alles.
Ik vind het alleen hypocriet
Wel 'm erin hangen, maar zodra je extra info hebt, erover janken.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ja jammer dan.
als ik achteraf hoor dat iemand een enge neo nazi is,, om maar eens iets te noemen wat je niet voelt, verandert dat ook niets aan de sex an sich, maar baal ik toch dat hij er hem bij mij heeft mogen inhangen.
Het is echter vrij onvermijdelijk dat je betreffende persoon ook eens zult zien bij licht.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef milagro het volgende:
als ik een voor mij lelijke vent neuk in het donker, neukt het ook niet anders in principe dan een mooie vent met het licht aan en dus moet ik dat onderscheid maar niet meer maken dan?
Ik vermoed dat minimaal de helft van de transseksuelen ook bij daglicht, ook bloot op geen enkele manier opvallen. Niet iedereen heeft dat geluk helaas.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is echter vrij onvermijdelijk dat je betreffende persoon ook eens zult zien bij licht.
Zolang de transseksueel niets vertelt tijdens de seksrelatie, is er niets aan de hand en blijft het 'donker'.
Daar gaat t niet om toch? Je ziet ook niet of iemand HIV heeftquote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Ik vermoed dat minimaal de helft van de transseksuelen ook bij daglicht, ook bloot op geen enkele manier opvallen.
ja, maar je weet het dus WEL, dennis, en dan knap je dus alsnog af.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is echter vrij onvermijdelijk dat je betreffende persoon ook eens zult zien bij licht.
Zolang de transseksueel niets vertelt tijdens de seksrelatie, is er niets aan de hand en blijft het 'donker'.
Mja, je kunt ook niet zien of iemand te stom is om te schijten.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef SunChaser het volgende:
Daar gaat t niet om toch? Je ziet ook niet of iemand HIV heeft
Maar dat maakt ook niet uit als je alleen iemand een beurt wil geven, of ze stom is.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, je kunt ook niet zien of iemand te stom is om te schijten.
Alleen als het licht aangaat. Stel nou dat het licht nooit aan zou gaan...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef milagro het volgende:
ja, maar je weet het dus WEL, dennis, en dan knap je dus alsnog af.
Zolang het licht uitblijft, ja.quote:dan zeg jij : wat een onzin , je had er niets van gemerkt anders, dus je afknappen slaat nergens op.
En de ander geen objectieve schade (AIDS, schaamluis, etc) berokkend wordt.quote:en dát is dus onzin, als je alles afzet tegen wat niet weet wat niet deert, is alles "toegestaan" zolang je je bek maar houdt, en de ander het niet te weten komt.
Dan zou ik maar een hele uitgebreide questionnaire gaan voorbereiden als ik jou was.quote:de vraag is "zou je het willen weten" , dan zeg ik ja, ik zou het willen weten, en of ik er nu iets van voel of niet, iets merk of niet, is geen argument, ik wil geen omgebouwde vrouw als vent, en ik denk dat het net zo moeilijk is te omschrijven waarom niet, als dat ik moet uitleggen waarom ik niet op de ene val maar wel op de ander , is gewoon een gevoeeeeeeeeel, daar is geen rationele reden voor.
Waarom niet? Ik zou 'm er niet in willen hangen als iemand stom is. Dan zou ik me toch belazerd voelen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef SunChaser het volgende:
Maar dat maakt ook niet uit als je alleen iemand een beurt wil geven, of ze stom is.
ja en zolang de man wel degelijk weet dat zij ooit een vent was, en haar enkel maar als curiositeit neukt en niet als vrouw ziet en zich achter haar rug gek lacht met vrienden maar dat niet zegt tegen het transseksule neukertje, is er ook niets aan de hand, en toch zal de transseksueel dat niet prettig vinden zou ze erachter komen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hiet zit dan toch ook wel weer iets in, ik zou me toch wel erg naar voelen als ik er achteraf achter kom dat iemand een creepy neo nazi is, zou ik wel mee zitten, zou het iig niet weer doen en denken, he bah waarom toch, waarom ik, waarom niet een ander???????????quote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ja jammer dan.
als ik achteraf hoor dat iemand een enge neo nazi is,, om maar eens iets te noemen wat je niet voelt, verandert dat ook niets aan de sex an sich, maar baal ik toch dat hij er hem bij mij heeft mogen inhangen.
Is het jou wel eens gebeurd dat iemand in een besloten vergadering jou met opzet verkeerd aansprak?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:07 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Wat is privé-sfeer, Als ik in een besloten vergadering zit, en iemand zou mij verkeerd aanspreken zou ik er minimaal een opmerking over maken, maar bij meerdere keren zou ik toch aan de rest van de vergadering vinden wat zij er van vinden.
En ik zorg er wel voor dat me dat in privé sfeer niet over komt. Voorkomen is beter dan genezen.
Die vergelijking zou pas opgaan als de transseksueel dergelijke uitlachpartijen in gang zou zetten bij kennissen van die man, achter z'n rug om en 'm bewust zou willen vernederen.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
ja en zolang de man wel degelijk weet dat zij ooit een vent was, en haar enkel maar als curiositeit neukt en niet als vrouw ziet en zich achter haar rug gek lacht met vrienden maar dat niet zegt tegen het transseksule neukertje, is er ook niets aan de hand, en toch zal de transseksueel dat niet prettig vinden zou ze erachter komen.
zeg je dan ook: "ah joh, hij heeft je te kakken gezet, misbruikt en vernedert, maar allemaal achter je rug om, dus zeik niet zo, je voelde er niets van tijdens het neuken"
Ik zou het je vertellen, tenzij ik bij voorbaat zou weten dat het een one-night-stand is. Ik krijg nl zelf anders het gevoel dat ik je belazer. Ik vind dat het geen verschil mag uitmaken, maar dat wil niet zeggen dat ik een ander zijn mening niet hoef te respecteren. Respect voor elkaar, dat vind ik gewoon belangrijk. En geen gedoe van omgebouwd etc, ik was ook liever gewoon man of vrouw geweest, helaas heeft dat niet zo mogen zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar je weet het dus WEL, dennis, en dan knap je dus alsnog af.
dan zeg jij : wat een onzin , je had er niets van gemerkt anders, dus je afknappen slaat nergens op.
en dát is dus onzin, als je alles afzet tegen wat niet weet wat niet deert, is alles "toegestaan" zolang je je bek maar houdt, en de ander het niet te weten komt.
de vraag is "zou je het willen weten" , dan zeg ik ja, ik zou het willen weten, en of ik er nu iets van voel of niet, iets merk of niet, is geen argument, ik wil geen omgebouwde vrouw als vent, en ik denk dat het net zo moeilijk is te omschrijven waarom niet, als dat ik moet uitleggen waarom ik niet op de ene val maar wel op de ander , is gewoon een gevoeeeeeeeeel, daar is geen rationele reden voor.
het feit dat je bepaalde dingen niet kán verzwijgen omdat het oog het meteen registreert maakt het niet meer valide.
het maakt geen donder uit wat mijn voorkeuren zijn , en of ze a priori of achteraf mijn keuze bepalen (eraan te beginnen of er mee door te gaan)
Dat zou ik denk ik ook wel hebben. Ik verlang bij een one night stand echter niet dat iemand zijn politieke voorkeur aan mij kenbaar maaks alvorens onder de lakens te duiken. Voor een relatie zou ik het wel heel belangrijk vinden, maar met een enge neo nazi zou het al snel op de klippen lopen denk ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ja jammer dan.
Nee, en ik zie het ook niet makkelijk gebeuren. In cliëntenraden bij de ggz hebben we respect voor wat een ieder heeft meegemaakt. (nog afgezien van het feit dat ze het in het begin ook niet wisten. Weet ook niet of nu iedereen het weet, Boeit me ook niet)quote:Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Is het jou wel eens gebeurd dat iemand in een besloten vergadering jou met opzet verkeerd aansprak?
Ik heb zoiets ook niet meegemaakt. Wat ik dan precies zou doen weet ik niet, maar ik denk dat ik het eerder in de informele sfeer zou proberen op te lossen dan in de formele. Een goed 1 op 1 gesprek met iemand is vaak vruchtbaarder dan een berisping van een meerdere of iets in die richting.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Nee, en ik zie het ook niet makkelijk gebeuren. In cliëntenraden bij de ggz hebben we respect voor wat een ieder heeft meegemaakt. (nog afgezien van het feit dat ze het in het begin ook niet wisten. Weet ook niet of nu iedereen het weet, Boeit me ook niet)
Maar iemand die jou niet wil neuken omdat je een geslachtsverandering hebt ondergaan heeft geen respect voor jequote:Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef AnnaB het volgende:
. In cliëntenraden bij de ggz hebben we respect voor wat een ieder heeft meegemaakt.
nee, die gaat sowieso op.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die vergelijking zou pas opgaan als de transseksueel dergelijke uitlachpartijen in gang zou zetten bij kennissen van die man, achter z'n rug om en 'm bewust zou willen vernederen.
Ik vind van niet.quote:
Dat diegene zich 'gekwetst' voelt of gaat 'walgen', zit m.i. tussen zijn oren, is misplaatst en zijn eigen probleem.quote:je verzwijgt iets, dat de ander zou kwetsen of doen walgen, maar waar diegene tijdens de sex niets van merkt.
Het zit niet tussen zijn oren, want hoe je t ook wendt of keert, het blijft iemand die ooit man was. Dus zeker niet misplaatst, wel zijn eigen probleem, omdat hij er mee moet leren leven.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Dat diegene zich 'gekwetst' voelt of gaat 'walgen', zit m.i. tussen zijn oren, is misplaatst en zijn eigen probleem.
Heeft ie ook niet, maar dan kan ik diegene zijn mening wel respecteren.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar iemand die jou niet wil neuken omdat je een geslachtsverandering hebt ondergaan heeft geen respect voor je
daar weet de bespotte toch niets van, het wordt haar niet verteld immers.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik vind van niet..
[..]
Dat diegene zich 'gekwetst' voelt of gaat 'walgen', zit m.i. tussen zijn oren, is misplaatst en zijn eigen probleem.
Als we rekening moeten gaan houden met iedereen die zich potentieel gekwetst zou kunnen gaan voelen.... Mensen moeten zich niet zo aanstellen.
En ja, da's wat anders dan bewust uitlachen, bespotten en vernederen.
Daar een probleem van maken, zit tussen zijn oren. Het ging om het vlees, de lust, de seks.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef SunChaser het volgende:
Het zit niet tussen zijn oren, want hoe je t ook wendt of keert, het blijft iemand die ooit man was. Dus zeker niet misplaatst, wel zijn eigen probleem, omdat hij er mee moet leren leven.
Eens.quote:Dat een trans niks zegt voor een eenmalige neukpartij, oke, maar als t serieuzer wordt dan is dat misplaatst en een naaistreek.
Dus een geit neuken is net zo normaal?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
Daar een probleem van maken, zit tussen zijn oren. Het ging om het vlees, de lust, de seks.
Maar er is wel objectief sprake van spotten en kwetsen, iets dat niet alleen tussen oren zit.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef milagro het volgende:
daar weet de bespotte toch niets van, het wordt haar niet verteld immers.
Zolang het niet verteld wordt, inderdaad.quote:jij redeneert dat iets wat je niet merkt, je achteraf niet zou moeten doen afknappen.
Yep. In deze ONS-context zeker. Net zoals ik het absurd vind om lievelingskleur een issue te laten zijn. Je kunt de chromosomen namelijk niet met het blote oog zien.quote:jij vindt zelf dat transseksualiteit geen issue mag zijn, en bepaalt dat gelijk ook even dat een ander dat ook 'moet' vinden, anders ben je hypocriet of fout, of raar bezig, take your dick uh pick.
Gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik het absurd zou vinden als iemand ergens een issue van maakt.quote:dat mag jij bepalen voor jezelf, maar niet voor een ander.
Waarom zou de sexchange een issue mogen zijn, en iemand lievelingskleur niet?quote:stellen dus dat het verzwijgen van een sexchange geen issue moet zijn, want de sexchange moet geen issue zijn en is dat ook niet, omdat je het niet merkt, en omdat je het niet merkt, maakt verzwijgen niet uit, en is het geen issue , is de kromme naar zich toe redenatie taktiek van een gelovige.
Je logica is onnavolgbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
Dus een geit neuken is net zo normaal?
Tja, een transseksueel kun je dus ook al met een geit vergelijken, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeft de politie de aangifte ook werkelijk in het systeem gezet? En is er een strafzaak van gekomen en een boete/veroordeling?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef AnnaB het volgende:
Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook.
I guess that sums it up.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Hildy het volgende:
Zullen we alle m->v transen maar een roze ster met "MTF" d'r op geven dan? En een blauwe ster met "FTM" voor de heren. Want stel je voor dat een keurige hetrojongen (of hetromeid) zich vergist! The horror.
omfg, stelletje onvolwassen zielepoten.
Absoluut. Wanneer jij een geit neukt en daar van geniet, moet je ook niet gaan miepen wanneer achteraf de geit vertelt dat het een geit is.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
't was sarcastisch bedoeld. Maar ik lees toch wel uit een hoop reacties hier dat dat een beetje hun ideaalbeeld is: alles wat niet-heteronormatief (homoseksueel, transseksueel, interseksueel) is tot 2de-rangs burger degraderen. En voor zo'n jong en vooruitstrevend forum als fok vind ik dat toch wel eng.quote:
Begrijpend lezen is ook een vakquote:Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Tja, een transseksueel kun je dus ook al met een geit vergelijken, het moet niet gekker worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Absoluut. Wanneer jij een geit neukt en daar van geniet, moet je ook niet gaan miepen wanneer achteraf de geit vertelt dat het een geit is.
Een transseksueel is net zo goed een vrouw. Misschien niet het soort vrouw waar je hem in wil hangen, maar net zo goed een vrouw. De overeenkomst is dat je in beide gevallen snel wilt neuken, een wezen ziet waar je dat mee wilt doen, er heftig van geniet, maar naderhand gaat miepen dat als je meer had geweten over de achtergrond van het wezen hem er niet in had willen hangen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.
En een omgebouwde man.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Een transseksueel is net zo goed een vrouw.
Die vergelijking slaat als een tang op een geit. Doe dus maar weglaten.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.
Enkel lichamelijk. En ik mag toch wel hopen dat de persoon die in dat lichaam zit belangrijker is voor je (maar ik heb weinig hoop).quote:
tjonge jonge zeg, 1 ijsbrekertje in een "felle" discussiequote:Op maandag 19 februari 2007 21:56 schreef milagro het volgende:
Edit: nah, onnodig.
Het was een reactie op DM die zegt dat vlees vlees is.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die vergelijking slaat als een tang op een geit. Doe dus maar weglaten.
er wordt juist gesteld dat het toch maar sex is en je er niets van voelt en dus niet moet zeurenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Hildy het volgende:
[..]
Enkel lichamelijk. En ik mag toch wel hopen dat de persoon die in dat lichaam zit belangrijker is voor je (maar ik heb weinig hoop).
Ja, als je steeds doodoeners brengt om goed te praten dat je niet hoeft te vertellen dat transeksueel bent, dan ken ik er ook nog wel wat.quote:
Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas nietquote:Op maandag 19 februari 2007 22:05 schreef milagro het volgende:
[..]
tjonge jonge zeg, 1 ijsbrekertje in een "felle" discussie
ja een Chinees kan er ook niets aan doen dat ie een Chinees is, en toch val ik er niet opquote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Hildy het volgende:
'k vind 't wel erg denigrerend om transen te vergelijken met beesten eigenlijk. Dat zegt toch eigenlijk wel heel veel over hoe een hoop mensen hier over denken.
En dat over iets wat verdorie aangeboren is, m.a.w. de persoon waar je 't over hebt kan d'r helemaal niks aan doen dat hij/zij zo is!
Ik reageer fatsoenlijk, op de dooddoeners van de transen mag ik ook dooddoeners plaatsen lijkt me. Hun argumenten zijn belachelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas niet.
SC, probéér 's fatsoenlijk te reageren. Ik weet zeker dat het je ergens lukt. Huphup, zoek 's naar wat fatsoen. Zo niet, wegwezen.
Ja, waarom niet dan? Ik zie 't probleem niet zo eigenlijk...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef milagro het volgende:
[..]
er wordt juist gesteld dat het toch maar sex is en je er niets van voelt en dus niet moet zeuren
als je zo redeneert, dat puur lichamelijk niet telt, en dat voorkeuren tussen de oren zitten, kun je net zo goed je geaardheid over boord gooien, want wat maakt het nu uit of een vent je pijpt of een wijf (als ze beide even kundig zijn in deze), wat maakt het nu uit of een wijf je penetreert met een voorbinddildo of een vent met zijn non detachable dildo, als het gevoel hetzelfde is en als je je ogen sluit het verschil dus niet merkt in principe, tenzij je het weet.
Op zich vond ik de vergelijking met de neo-nazi's wel een goede. Althans, als ik vergelijk hoe ik t.o.v. neo-nazi's sta en hoe sommige mannen in dit topic t.o.v. transjes staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
Een chinees herken je als chinees, een transseksueel niet als transseksueel.
De vergelijking met een lievelingskleur is nog een betere.
Kan je een voorbeeld aanhalen?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik reageer fatsoenlijk, op de dooddoeners van de transen mag ik ook dooddoeners plaatsen lijkt me. Hun argumenten zijn belachelijk.
hij reageert fatsoenlijk, het is eenmanier om dooddoeners mee te lijf te gaan, de goede verstaander pikt dat op.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas niet.
SC, probéér 's fatsoenlijk te reageren. Ik weet zeker dat het je ergens lukt. Huphup, zoek 's naar wat fatsoen. Zo niet, wegwezen.
Zolang we er over praten doen we het niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ja een Chinees kan er ook niets aan doen dat ie een Chinees is, en toch val ik er niet op
en we zijn allemaal beesten, we lullen al een halve dag over sex enkel hier
Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Hildy het volgende:
En dat over iets wat verdorie aangeboren is, m.a.w. de persoon waar je 't over hebt kan d'r helemaal niks aan doen dat hij/zij zo is!
ONS, niet relatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.
Alle reacties bij elkaar vind ik SunChaser nu niet bepaald fatsoenlijk reageren eigenlijk en dan doel ik niet op die pedofilie-vergelijking.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
hij reageert fatsoenlijk, het is eenmanier om dooddoeners mee te lijf te gaan, de goede verstaander pikt dat op.
Ja precies, omdat 'ie zich toch man voelt en al 't vrouwelijke 'm vreemd is.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef milagro het volgende:
[..]
wat niet weet wat niet deert, nee, fucking duh, als mijn broer geen piemeltje had gehad was het mijn zus geweest.
em die had zich dan weer om laten bouwen tot een broer, hoe verwarrend wil je het hebben![]()
Dat wel denk ik. Overeenkomsten zijn dat je het niet ziet, dat het gevoel van walging na de seks irrationeel is en dat het een risico is dat hoort bij een one night stand.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, maar da's meer omdat je het neo-nazi's niet zou gunnen ofzo. Omdat je vindt dat ze moreel verkeerd bezig zijn.
Ik ook niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.
Dat doe ik de hele tijd alquote:
Gaat het nu over one night stands of relaties? Ik was in de veronderstelling dat we het over one night stands hadden..quote:Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
wat zie je niet? jij duikt met willekeurig wie in bed, man, vrouw, trans, trafo, omdat het hetzelfde voelt, in principe, bedoel je?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Hildy het volgende:
[..]
Ja, waarom niet dan? Ik zie 't probleem niet zo eigenlijk...
Echt niet, ga maar eens naar West China toe. Die mensen daar zien er echt niet Chinees uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
Een chinees herken je als chinees, een transseksueel niet als transseksueel.
Als de loempia maar smaakt, zeg ik altijd.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef Lucille het volgende:
Echt niet, ga maar eens naar West China toe. Die mensen daar zien er echt niet Chinees uit.
Tough.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef SunChaser het volgende:
De bottomline is, de meeste hetero's zullen niet op prijs stellen dat ze achter te horen krijgen dat ze met een transseksueel hebben geneukt
hetero mannen dan, want de vrouwen merken het meestal op voorhand welquote:Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef SunChaser het volgende:
De bottomline is, de meeste hetero's zullen niet op prijs stellen dat ze achter te horen krijgen dat ze met een transseksueel hebben geneukt
Neehoor, een omgebouwde vrouw kan een stijve pik krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
hetero mannen dan, want de vrouwen merken het meestal op voorhand wel
Ik denk redelijk wat mannen ook wel hoor. Mits ze niet bezopen zijn en het niet te donker is.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:34 schreef milagro het volgende:
[..]
hetero mannen dan, want de vrouwen merken het meestal op voorhand wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |