quote:Op maandag 19 februari 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:
Samenvatting voor de mensen die niet alle tekst willen lezen: rot op en ga Nijntje lezen.
Nee, je vroeg niks, er stond 'kasthomo?' en meer niet.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
pfffff, ik reageerde serieus. Ik vroeg naar zijn motivatie om deze post te doen.
Sjeez, knuffelmoslim, als je DAT al te ver vind gaan...
ZIJ trouwens...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
pfffff, ik reageerde serieus. Ik vroeg naar zijn motivatie om deze post te doen.
Neuken?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, je vroeg niks, er stond 'kasthomo?' en meer niet.
En ja, ik ben een kasthomo, een transseksueel, een buitendekasthomo, een lesbo, een travestiet én ik heb een lul van 30 cm en drie tieten op mijn rug.
Zo, kunnen we dan nu verder?
Mooi.
Maahaar, ik weet nog niet wat ik vind wat ze moet doen bij een seksrelatie. Wel vertellen, niet vertellen?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]!
Verder eensch met TS.
(Ik ging eens met een jongen naar bed, bleek later dat ie homo was... blegh!)
OHGODNEE, pak me niet op m'n afkomstquote:Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
Een gat is een gat!quote:Op maandag 19 februari 2007 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Niks moet
Al was ik een transseksueel, dan was ik geen kasthomo hè, dropveter. Ik ben dan immers een vrouw en dus volkomen hetero.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Mojorisin het volgende:
[..]
Ik dacht dat DAT nu juist ter discussie stond...
Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.quote:
Ik ben meer dan de gemiddelde ventquote:Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.
Oh god, ik herken me hierinquote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan mensen die zeggen geen garnalen te lusten, een garnalencocktail krijgen, zeggen dat ze de zalmcocktail erg lekker vinden en als ze te horen krijgen dat het garnalen zijn ineens zeggen 'he gadver' en de rest laten staan.
Disclaimer: dit is een waar gebeurd verhaal uit mijn directe omgeving.
Ja, sorry, maar een man neuken terwijl je denkt dat je een vrouw neukt is toch wel wat anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan mensen die zeggen geen garnalen te lusten, een garnalencocktail krijgen, zeggen dat ze de zalmcocktail erg lekker vinden en als ze te horen krijgen dat het garnalen zijn ineens zeggen 'he gadver' en de rest laten staan.
Dat dusquote:Op maandag 19 februari 2007 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en misschien is het dan slim om zeg maar niet de grootste macho-wannabe-testosteron-kalender-hunk mee te nemen naar huis. Van die tiepjes die al een rode waas voor hun ogen krijgen als je een grapje over hun piemel maakt ofzo. Dan zou het inderdaad nog wel 's gevaarlijk kunnen worden als je het vertelt.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef jogy het volgende:
Voor one-night stands niet echt, als het dan maar wel een one night stand blijft. Voor een (sex)relatie is het wel zo netjes lijkt me. Niet alleen uit beleeftheid maar eerder vanuit de gedachte dat het zelfs gevaarlijk kan zijn als de man er zelf achterkomt op één of andere manier. En een sexrelatie kán altijd uitlopen op iets serieus en dan moet je alsnog een keer zeggen dat je vroeger peter heette.
Ja hallo, misschien valt ze wel op grote macho-wannabe-testosteron-kalender-hunks.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en misschien is het dan slim om zeg maar niet de grootste macho-wannabe-testosteron-kalender-hunk mee te nemen naar huis. Van die tiepjes die al een rode waas voor hun ogen krijgen als je een grapje over hun piemel maakt ofzo. Dan zou het inderdaad nog wel 's gevaarlijk kunnen worden als je het vertelt.
Technisch gezien is het op het moment dat je haar neukt een vrouw.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar een man neuken terwijl je denkt dat je een vrouw neukt is toch wel wat anders.
nee het moet dan wel zalm zijn die ooit garnalen is geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
Als je geboren wordt als man, en je valt op mannen ben je aangetrokken tot je eigen geslacht en dus homo. dat je vervolgens je wormvormig aanhangels laat omvouwen tot een puike vlees envelop en twee zakjes zoutwater op je pectoralis laat vrotten maakt je nog steeds geen vrouw. Je bent genetisch een man, en blijft alszodanig gewoon homo.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Al was ik een transseksueel, dan was ik geen kasthomo hè, dropveter. Ik ben dan immers een vrouw en dus volkomen hetero.
Jij mag door naar de samenvatting trouwens, want nee, dat stond niet ter discussie, oh helder lichtje aan mijn horizon.
[..]
Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.
Ik ben er voor dat vrouwen gewoon hun klep dichthouden en zich verder probleemloos laten bestijgen en platneuken ...quote:Op maandag 19 februari 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:
1.) Van die andere one night stands wist je ook het levensverhaal niet voordat je je lul erin stopte, nie woar?
2.) Ze is geen vent meer.
Niet vertellen. De 'relatie' draait namelijk om de seks, en die is blijkbaar goed.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef MUUS het volgende:
Maahaar, ik weet nog niet wat ik vind wat ze moet doen bij een seksrelatie. Wel vertellen, niet vertellen?
*snort*quote:*microfoon agressief onder neusje van DM duwt*
Uhuh, en daar een half uurtje in de antikal.quote:Hè bah, seks met een man. Je hebt toch wel je piemel met chloor gewassen hè?.
Mjah, zie een gemiddelde man maar 's aan zichzelf toegeven dat hij verliefd is op een persoon en dat het niet uitmaakt dat ze vroeger een vent was. De gemiddelde man rent denk ik eerder een paar nachten achter elkaar naar de hoeren om te compenserenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik.
En wat als zo'n man verliefd wordt? Is de verliefdheid dan weg als hij weet dat ze ooit een man was of zijn ze stoer en denken ze dan: "Maakt niet uit, want je wordt immers verliefd op een mens en niet op een geslacht."
Nee hè, dat werkt vast niet zo hè?
Hé, misschien is het wel de keuze tussen average-mannen neuken en een pijnlijke vernedering/meppen/doodquote:Ja hallo, misschien valt ze wel op grote macho-wannabe-testosteron-kalender-hunks.. Moet ze beneden haar geilgrens gaan neuken, da's toch sneu?
.
Is dat zo vreemd dan? Een man heeft liever een homoseksuele ervaring voor een keer dan achteraf er achter komen dat ie met een transeksueel heeft geneukt. Zou mij een vieze nasmaak geven.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mjah, zie een gemiddelde man maar 's aan zichzelf toegeven dat hij verliefd is op een persoon en dat het niet uitmaakt dat ze vroeger een vent was. De gemiddelde man rent denk ik eerder een paar nachten achter elkaar naar de hoeren om te compenseren
Ja, dat kunnen ze. Er zijn trouwens zat biologische vrouwen die ook orgasmes bij elkaar faken.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, ik weet dus niet hoe ehm, onmerkbaar dat gedoe is. Ik bedoel, kunnen transseksuelen klaarkomen enzo? Zo niet lijkt het me wel dat je telkens moet gaan zitten faken of toch met een verklaring moet komen ofzo. Hm, ik ga even wat mensen uit de transseksuele reeks hierheen roepen voor antwoorden.
Transseksuelen hebben ook wel kennis van hygiene hoor.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef MUUS het volgende:
Lucille altijd met die vergelijkingen..
Neuk je een transseksueel: "Hey, het is net een zalmcocktail."
Vaker niet dan wel inderdaad. Neemt niet weg dat het geen vaststaand feit is dat het altijd zo zal gaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik.
En wat als zo'n man verliefd wordt? Is de verliefdheid dan weg als hij weet dat ze ooit een man was of zijn ze stoer en denken ze dan: "Maakt niet uit, want je wordt immers verliefd op een mens en niet op een geslacht."
Nee hè, dat werkt vast niet zo hè?
Het is niet zo simpel als je voorstelt. Denk bijvoorbeeld aan interseksualiteit en aandoeningen als AIS.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Mojorisin het volgende:
Kom, zo moeilijk is dat niet, toch?
condoom... top uitvindingquote:Op maandag 19 februari 2007 10:43 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Het is niet zo simpel als je voorstelt. Denk bijvoorbeeld aan interseksualiteit en aandoeningen als AIS.
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
. De gemiddelde man rent denk ik eerder een paar nachten achter elkaar naar de hoeren om te compenseren.
If it looks like a woman, eats like a woman, talks like a woman...quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Mojorisin het volgende:
Dan zijn er mensen die verliefd worden op wat op een vrouw lijkt en zich als en vrouw gedraagt, en die zal het niet veel uitmaken of je eerst man was of niet. De meeste "mannen" echter zullen idd als een klein kind reageren en hun piemel met chloor gaan wassen. sjah....
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat je AIDS bedoelt.
Of zit ik fout?.
Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze. Er zijn trouwens zat biologische vrouwen die ook orgasmes bij elkaar faken.
als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channelquote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan?.
quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan?.
Jeetje, medische wetenschap staat inderdaad niet voor nietsquote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
Er zitten niet altijd siliconen ingebouwd hoor. Tussen vagina's zitten onderlinge grote verschillen, ook bij biologische vrouwen, daarom vraag ik me af waar je specifiek op doelt met dat het allemaal net iets anders werkt?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
Klopt.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
Hoezo werkt het allemaal anders dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
was dat niet Andries ofzo?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef yvonne het volgende:
Wie had in een BB ook weer z'n pik in Kelly gestopt?
Die was er goed ziek van.
bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hoezo werkt het allemaal anders dan?
Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.
een ander probleem is dat de huid van de penis is gebruikt om de vagina te maken. dan blijkt de boel dus achteraf niet diep genoeg.
Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.
En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook?quote:Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Daaromquote:Op maandag 19 februari 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn..
geen idee hoe ze dat doenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook?.
Het stijf worden gaat niet vanzelf, maar het fijne weet ik er niet meer van. Transseksuele mannen zijn wat dat aangaat sowieso wel veel zwaarder in het nadeel dan transseksuele vrouwen..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook?.
Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Technisch gezien is het op het moment dat je haar neukt een vrouw.
Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.
Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.quote:Ik zou "haar" slaan, en hard ook als ik erachter zou komen.
Kun je uitleggen waarom?quote:En het is toch een vorm van dwaling () dan.
De meeste transseksuelen zijn het daar wel min of meer over eens. Naar mijn mening geen rolmodel.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Mojorisin het volgende:
. Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, maar zij is toch wel een vorbeeld van en geslagde operatie, maar niet meteen een geslaagde "vrouwelijke" persoonlijkheid...
A. Nee, ze is geen vrouw. Maar dat is puur een mening.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:37 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.
[..]
Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.
[..]
Kun je uitleggen waarom?
Dat gaat met een pompje geloof ikquote:Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. Als je niets in de gaten hebt en je hebt er tijdens het vrijen veel plezier in, dan gaat het achteraf alleen om het idee dat je het gedaan hebt met een omgebouwde man. Het zit tussen de oren.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heeft verder niks te maken met "eej ik dacht dat het een garnalencocktails was".
Heeft te maken dat je een binnenstebuiten lul heb zitten pompen. En daar hebben weinig heteromannen trek in. En het is toch een vorm van dwaling () dan.
Maar je valt dan ook niet op een vrouwenlichaam, in mijn ogen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. Als je niets in de gaten hebt en je hebt er tijdens het vrijen veel plezier in, dan gaat het achteraf alleen om het idee dat je het gedaan hebt met een omgebouwde man. Het zit tussen de oren.
Het enige probleem is dus dat mannen dan dus denken dat ze homo gevoelens hebben als ze het gedaan hebben met zo'n persoon en dat is dus niet zo. Je viel niet op een mannenlichaam.
Tja, iets dat groen is kun je ook paars vinden. De consensus wanneer iets groen is leent zich echter niet daarvoor. Zo geldt dit ook voor gender. Het ligt echter wel iets ingewikkelder, het is niet voor niets dat het een tak van wetenschap is.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
A. Nee, ze is geen vrouw. Maar dat is puur een mening.
Waarom? Je wilt een snelle wip, zij wil een snelle wip dus jullie hebben een snelle wip. Wat zijn jullie elkaar dan verder nog schuldig?quote:B. Ik hou niet van geweld, maar in die kwestie zou ik me dermate genaaid voelen dat ik mezelf waarschijnlijk niet kan helpen. Ik vind gewoon dat je zoiets moet melden.
Welke feiten zijn voor jou dan van belang? Wat is het belang er van dat haar lichaam ooit iets anders was? Waar heeft dat verder invloed op?quote:C. Omdat je je keuze maakt die niet op de juiste feiten berust zijn. Kan wel zeggen dat het lichamelijk een vrouw is. Maar dat is het niet.
Tuurlijk. Sommige biologische vrouwen hebben echter ook androgene kenmerken, dus ik zou met jouw houding maar oppassen dat je geen biologische vrouw het ziekenhuis in slaat. Niet dat dat, zowel moreel als juridisch, een zwaarder vergrijp is overigens.quote:Trouwens kan je het aan de meeste wel zien. Zelfs Kelly heeft zo "haar" kenmerken, terwijl die toch goed gelukt is.
Een lichaamskenmerk van jaren geleden bepaalt wie iemand is? Niet de geest van iemand of het lichaam nu? Dat moet je me toch eens uitleggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Maar je valt dan ook niet op een vrouwenlichaam, in mijn ogen.
En daar gaat het mij om, vind het wel belangrijk om te weten met wie ik mijn bed deel.
als je het zo belangrijk vindt om te weten met wie je het bed deelt, waarom dan wel een one night stand?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Maar je valt dan ook niet op een vrouwenlichaam, in mijn ogen.
En daar gaat het mij om, vind het wel belangrijk om te weten met wie ik mijn bed deel.
Als het niets uitmaakt, kan ze het ook van tevoren melden.
Dus als jij t niet weet maakt t je niet uit als je met een transseksueel neukt?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:45 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. Als je niets in de gaten hebt en je hebt er tijdens het vrijen veel plezier in, dan gaat het achteraf alleen om het idee dat je het gedaan hebt met een omgebouwde man. Het zit tussen de oren.
Het enige probleem is dus dat mannen dan dus denken dat ze homo gevoelens hebben als ze het gedaan hebben met zo'n persoon en dat is dus niet zo. Je viel niet op een mannenlichaam.
Nee tuurlijk niet, jij maakt het toch ook niet uit met je vriendin nu? Waarom het uitmaken als je het toch niet weet?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus als jij t niet weet maakt t je niet uit als je met een transseksueel neukt?
Ik zou t uitmaken als ze transeksueel blijkt te zijn, alleen al om dat ze daar over heeft gelogen dan. Maar ook omdat ik haar dan nooit meer als vrouw zou zien. Transeksuelen blijven voor mij manquote:Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, jij maakt het toch ook niet uit met je vriendin nu? Waarom het uitmaken als je het toch niet weet?
*X-files muziekje opzet*
Wie weet wat jouw vriendin allemaal verborgen houdt.
Ieder stukje huid van een AIS-vrouw ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Zyggie het volgende:
Ieder stukje van zijn haar huid heeft een y-chromosoom.
Als ik er nu achter kom dat ik ooit het bed heb gedeeld met iemand die transseksueel is dan zou ik nu niet gaan twijfelen over mijn geaardheid.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus als jij t niet weet maakt t je niet uit als je met een transseksueel neukt?
Daar gaat t ook helemaal niet over, als ik verkracht wordt door 2 negers twijfel ik ook niet. Waar t om gaat is of je het erg vindt, misschien wordt je wel verliefd en blijf je dat dan als je weet dat t een man is?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als ik er nu achter kom dat ik ooit het bed heb gedeeld met iemand die transseksueel is dan zou ik nu niet gaan twijfelen over mijn geaardheid.
Fascinerend, zit er nu over te lezen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Ieder stukje huid van een AIS-vrouw ook.
dus totdat je wordt verteld dat het een man was is het een vrouw, want sex. En daarna opeens man. Dat klinkt ergens niet logischquote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Daar gaat t ook helemaal niet over, als ik verkracht wordt door 2 negers twijfel ik ook niet. Waar t om gaat is of je het erg vindt, misschien wordt je wel verliefd en blijf je dat dan als je weet dat t een man is?
Het verschil is dat je het met die 2 negers nooit lekker zal vinden om verkracht te worden. We hebben het hier over een situatie waarbij je het tijdens de daad lekker hebt gevonden en waarbij je (denk ik) toch wel bepaalde positieve gevoelens hebt gehad. Waarschijnlijk zowel geestelijk als lichamelijk. De vraag is dus hoe je achteraf met die gevoelens omgaat. Nog even afgezien van het idee dat ze het had moeten vertellen (en je je dus een beetje bedrogen voelt), is het belangrijkste hoe je tegen je eigen gevoelens aan kijkt. Als ik het zo lees zullen veel mensen ook een gevoel van walging hebben over hun eigen gevoelens, wat mijn eerste vergelijking met de garnalencocktail weer actueel maakt (zo slecht was hij ook niet, het legt precies de vinger op de zere plek). Daar zit denk ik het grootste probleem, het idee dat je een transseksueel hebt liggen krikken en het lekker hebt gevonden.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Daar gaat t ook helemaal niet over, als ik verkracht wordt door 2 negers twijfel ik ook niet. Waar t om gaat is of je het erg vindt, misschien wordt je wel verliefd en blijf je dat dan als je weet dat t een man is?
Ik denk persoonlijk dat dit het probleem is:quote:Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Daar zit denk ik het grootste probleem, het idee dat je een transseksueel hebt liggen krikken en het lekker hebt gevonden.
Het is ook niet echt logisch om in een (beginnende) relatie te verzwijgen dat je eigenlijk een omgebouwde man bent.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:11 schreef Brupje het volgende:
[..]
dus totdat je wordt verteld dat het een man was is het een vrouw, want sex. En daarna opeens man. Dat klinkt ergens niet logisch
Precies, als het achteraf niet uitmaakt zou het vooraf ook niet moeten uitmaken toch?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is ook niet echt logisch om in een (beginnende) relatie te verzwijgen dat je eigenlijk een omgebouwde man bent.
Het zou mij vooraf zeker uitmaken, hoe lekker hij er ook uitziet als vrouw. Ik zou liever met een echte man sex hebben dan een omgebouwde manquote:Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Precies, als het achteraf niet uitmaakt zou het vooraf ook niet moeten uitmaken toch?
Met mijn natuurlijk gedrag zou ik jou bijv. ook helemaal niet kunnen versieren, dus dat gaat zowiezo niet werken (ga d'r van uit dat je homo bent..).quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het zou mij vooraf zeker uitmaken, hoe lekker hij er ook uitziet als vrouw. Ik zou liever met een echte man sex hebben dan een omgebouwde man
Ik ben het met je eens. Ik bedoelde het ook als argument tegen de mensen die zeiden "Wat maakt het achteraf uit? Je hebt toch niks gemerkt?" Dan zou het vooraf ook niet moeten uitmaken om het te melden.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het zou mij vooraf zeker uitmaken, hoe lekker hij er ook uitziet als vrouw. Ik zou liever met een echte man sex hebben dan een omgebouwde man
Nee, het gaat erom dat de transseksueel met de waarheid niet kan neuken en dus daarom maar een paar feiten weglaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, want van tevoren zou je denken: "Misschien merk ik het wel" en daardoor zou je 't merken.
Dus dat maakt wel degelijk verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |