abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46450594
... aan een wipkip vertellen dat ze ooit een man was?

Ja, nee, even serieus, dat vroeg ik me ineens af. . (Samenvatting staat in kleine lettertjes onderaan.)

Stel, zij komt in de kroeg een leuke kerel tegen en die kerel denkt natuurlijk dat ze 100% vrouw is. Alles d'rop en d'ran, leuke kop en een gezellige babbel, alleen haar binnenboel klopt niet helemaal, maar dat ziet hij niet. (In de kroeg is het vaak donker natuurlijk. . )
Goed, ze vinden elkaar leuk en hij wil wel mee naar huis. En nu komt 'ie.... *tromgeroffel*....
Moet zij eerst vertellen dat ze ooit een man was?

En wat als ze een seksrelatie blijven houden? Geen heftige poespas, alleen af en toe elkaar gezellig zien en een wip maken? Moet ze het dan vertellen?

Ik begin wel. .

Kijk, als het een relatie wordt, moet ze het vertellen natuurlijk, anders schrikt die kerel zich de tandjes als hij de babyfoto's van schoonmoederlief op zijn schoot krijgt.
Eigenlijk vind ik dat het niet verteld hoeft te worden als ze één keer seks hebben. Nu zullen een hoop mannen hysterisch met hun handjes gaan wapperen en gillen: "Ik heb het recht om te weten waar ik mijn pik in stop! Ik wil geen vent neuken! ."
Dat kan, maar
1.) Van die andere one night stands wist je ook het levensverhaal niet voordat je je lul erin stopte, nie woar?
2.) Ze is geen vent meer.

Of is het in dit geval toch anders?

En bij een seksrelatie en dus meer/vaker contact? Moet er dan iets verteld worden? Ik ben er nog niet helemaal over uit.

Zo, nu jullie. .

Samenvatting voor de mensen die niet alle tekst willen lezen: rot op en ga Nijntje lezen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 19 februari 2007 @ 09:53:44 #2
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_46450628
wat niet weet wat niet deert :p
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_46450727
Probeer 's serieus te reageren. Opgeruimd, even m'n ontbijt fixen, daarna antwoord tikken.
pi_46450781
pfffff, ik reageerde serieus. Ik vroeg naar zijn motivatie om deze post te doen.
Sjeez, knuffelmoslim, als je DAT al te ver vind gaan...
I am the lizardking, I can do anything!
pi_46450825
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:

Samenvatting voor de mensen die niet alle tekst willen lezen: rot op en ga Nijntje lezen.
!

Verder eensch met TS.

(Ik ging eens met een jongen naar bed, bleek later dat ie homo was... blegh!)
pi_46450840
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:02 schreef Mojorisin het volgende:
pfffff, ik reageerde serieus. Ik vroeg naar zijn motivatie om deze post te doen.
Nee, je vroeg niks, er stond 'kasthomo?' en meer niet.

En ja, ik ben een kasthomo, een transseksueel, een buitendekasthomo, een lesbo, een travestiet én ik heb een lul van 30 cm en drie tieten op mijn rug.
Zo, kunnen we dan nu verder?

Mooi.
Oi!
  maandag 19 februari 2007 @ 10:06:32 #7
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_46450844
quote:
ZIJ trouwens...
Ik HAAT mijn toetsenbord.
pi_46450868
Verder vind ik het weer een erge Verbeet actie van je om meteen iemand de mond te snoeren nog voordat hij wel en goed is begonnen om een toelichting te geven..
  Admin maandag 19 februari 2007 @ 10:08:55 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46450874
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:06 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee, je vroeg niks, er stond 'kasthomo?' en meer niet.

En ja, ik ben een kasthomo, een transseksueel, een buitendekasthomo, een lesbo, een travestiet én ik heb een lul van 30 cm en drie tieten op mijn rug.
Zo, kunnen we dan nu verder?

Mooi.
Neuken?

Maar goed, ik denk dat een kerel er niet z'n pik instopt en als hij het achteraf weet zelfmoord pleegt.
Wie had in een BB ook weer z'n pik in Kelly gestopt?
Die was er goed ziek van.
Mietjes.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_46450884
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

!

Verder eensch met TS.

(Ik ging eens met een jongen naar bed, bleek later dat ie homo was... blegh!)
Maahaar, ik weet nog niet wat ik vind wat ze moet doen bij een seksrelatie. Wel vertellen, niet vertellen?

*microfoon agressief onder neusje van DM duwt*

Wat vind JIJ, DM? Nounounounou?

Hè bah, seks met een man. Je hebt toch wel je piemel met chloor gewassen hè? .
Oi!
pi_46450894
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:06 schreef tweakdsl het volgende:

[..]

ZIJ trouwens...
Ik dacht dat DAT nu juist ter discussie stond...
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 10:10:10 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46450907
Niks moet
pi_46450917
quote:
OHGODNEE, pak me niet op m'n afkomst .

Ga 's even ergens anders spelen.

Hoedanook, Ik ben het met TS eens, en bij een seksrelatie, sja, als er niets van te merken is, waarom zou je? Seksrelaties horen oppervlakkig te blijven right? Het moeilijke verhaal over dat je ooit een jongetje was en erachter kwam dat je dat niet wilde en jarenlange therpaie hebt ondergaan en nu dan toch echt een gleufje hebt is niet bepaald oppervlakkig.

Maar goed, ik weet dus niet hoe ehm, onmerkbaar dat gedoe is. Ik bedoel, kunnen transseksuelen klaarkomen enzo? Zo niet lijkt het me wel dat je telkens moet gaan zitten faken of toch met een verklaring moet komen ofzo. Hm, ik ga even wat mensen uit de transseksuele reeks hierheen roepen voor antwoorden .
  Admin maandag 19 februari 2007 @ 10:10:51 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46450919
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:10 schreef SunChaser het volgende:
Niks moet
Een gat is een gat!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_46450938
Godver, nu moet ik Sunchasergrappen wegslikken om serieus te blijven.
pi_46450959
Edit:

Mits je een klacht hebt die ook daadwerkelijk hout snijdt, kan je in R&P Feedback terecht. Hier niet in ieder geval, tenzij ontopic.

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 10:14:32 ]
  Admin maandag 19 februari 2007 @ 10:14:00 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46450973
Edit: al fixed .

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 10:15:18 ]

maandag 19 februari 2007 @ 10:16:03 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46451002
Voor one-night stands niet echt, als het dan maar wel een one night stand blijft. Voor een (sex)relatie is het wel zo netjes lijkt me. Niet alleen uit beleeftheid maar eerder vanuit de gedachte dat het zelfs gevaarlijk kan zijn als de man er zelf achterkomt op één of andere manier. En een sexrelatie kán altijd uitlopen op iets serieus en dan moet je alsnog een keer zeggen dat je vroeger peter heette.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_46451003
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef Mojorisin het volgende:

[..]

Ik dacht dat DAT nu juist ter discussie stond...
Al was ik een transseksueel, dan was ik geen kasthomo hè, dropveter. Ik ben dan immers een vrouw en dus volkomen hetero.

Jij mag door naar de samenvatting trouwens, want nee, dat stond niet ter discussie, oh helder lichtje aan mijn horizon.
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:10 schreef yvonne het volgende:

[..]

Een gat is een gat!
Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.
Oi!
  maandag 19 februari 2007 @ 10:18:59 #20
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46451059
Jerry Spinger materiaal.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Admin maandag 19 februari 2007 @ 10:20:09 #21
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_46451076
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dat zeg jij en dat vindt Sunchaser, maar de gemiddelde vent? We wachten even op de andere kerels.
Ik ben meer dan de gemiddelde vent

pi_46451082
Het doet mij een beetje denken aan mensen die zeggen geen garnalen te lusten, een garnalencocktail krijgen, zeggen dat ze de zalmcocktail erg lekker vinden en als ze te horen krijgen dat het garnalen zijn ineens zeggen 'he gadver' en de rest laten staan.

Disclaimer: dit is een waar gebeurd verhaal uit mijn directe omgeving.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_46451090
Oh, en misschien is het dan slim om zeg maar niet de grootste macho-wannabe-testosteron-kalender-hunk mee te nemen naar huis. Van die tiepjes die al een rode waas voor hun ogen krijgen als je een grapje over hun piemel maakt ofzo. Dan zou het inderdaad nog wel 's gevaarlijk kunnen worden als je het vertelt .
pi_46451114
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:20 schreef Lucille het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan mensen die zeggen geen garnalen te lusten, een garnalencocktail krijgen, zeggen dat ze de zalmcocktail erg lekker vinden en als ze te horen krijgen dat het garnalen zijn ineens zeggen 'he gadver' en de rest laten staan.

Oh god, ik herken me hierin .

c_c: Lekkere kip dit .
'... Das tonijn'
'Oh, ehm '
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 10:23:08 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46451118
quote:

Ja, sorry, maar een man neuken terwijl je denkt dat je een vrouw neukt is toch wel wat anders.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:23:18 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46451122
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en misschien is het dan slim om zeg maar niet de grootste macho-wannabe-testosteron-kalender-hunk mee te nemen naar huis. Van die tiepjes die al een rode waas voor hun ogen krijgen als je een grapje over hun piemel maakt ofzo. Dan zou het inderdaad nog wel 's gevaarlijk kunnen worden als je het vertelt .
Dat dus .
Vrijheid
pi_46451142
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef jogy het volgende:
Voor one-night stands niet echt, als het dan maar wel een one night stand blijft. Voor een (sex)relatie is het wel zo netjes lijkt me. Niet alleen uit beleeftheid maar eerder vanuit de gedachte dat het zelfs gevaarlijk kan zijn als de man er zelf achterkomt op één of andere manier. En een sexrelatie kán altijd uitlopen op iets serieus en dan moet je alsnog een keer zeggen dat je vroeger peter heette.
Precies, dat bedoel ik.

En wat als zo'n man verliefd wordt? Is de verliefdheid dan weg als hij weet dat ze ooit een man was of zijn ze stoer en denken ze dan: "Maakt niet uit, want je wordt immers verliefd op een mens en niet op een geslacht."

Nee hè, dat werkt vast niet zo hè?
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hallo, misschien valt ze wel op grote macho-wannabe-testosteron-kalender-hunks. . Moet ze beneden haar geilgrens gaan neuken, da's toch sneu? .
Oi!
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 10:24:54 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46451147
Wat voor mannen vallen eigenlijk op transeksuelen als t om relatie gaat. . Het blijft een omgebouwde man
pi_46451152
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:23 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, sorry, maar een man neuken terwijl je denkt dat je een vrouw neukt is toch wel wat anders.
Technisch gezien is het op het moment dat je haar neukt een vrouw.
pi_46451158
Lucille altijd met die vergelijkingen. .

Neuk je een transseksueel: "Hey, het is net een zalmcocktail."
Oi!
  maandag 19 februari 2007 @ 10:25:51 #31
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_46451164
quote:

nee het moet dan wel zalm zijn die ooit garnalen is geweest over sterk staaltje plastische chirurgie gesproken
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
pi_46451167
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:16 schreef MUUS het volgende:

[..]

Al was ik een transseksueel, dan was ik geen kasthomo hè, dropveter. Ik ben dan immers een vrouw en dus volkomen hetero.

Jij mag door naar de samenvatting trouwens, want nee, dat stond niet ter discussie, oh helder lichtje aan mijn horizon.
[..]

Als je geboren wordt als man, en je valt op mannen ben je aangetrokken tot je eigen geslacht en dus homo. dat je vervolgens je wormvormig aanhangels laat omvouwen tot een puike vlees envelop en twee zakjes zoutwater op je pectoralis laat vrotten maakt je nog steeds geen vrouw. Je bent genetisch een man, en blijft alszodanig gewoon homo.

Kom, zo moeilijk is dat niet, toch?

Verder kan een vrouw best homo zijn, ze kan immers altijd nog op andere vrouwen vallen. Het feit dat je vrouw bent maakt je niet immuun voor homosexualiteit, ow verwrongen kortzichtig toonbeeld van bonnie sinclairiteit.

En om dan nog wat ONTOPIC te zeggen. Ieder zijn meug, maar hetis niet kies als je eerst man was en je zegt het niet.
Je begint de relatie iig al met een erg dikke leugen, dus ik schat je kansen voor de toekomst erg klein in.
Dan zijn er mensen die verliefd worden op wat op een vrouw lijkt en zich als en vrouw gedraagt, en die zal het niet veel uitmaken of je eerst man was of niet. De meeste "mannen" echter zullen idd als een klein kind reageren en hun piemel met chloor gaan wassen. sjah....

Wie een leugen leeft zal door de waarheid beschadigd worden. Ik zou dus pleiten voor openheid..
pi_46451176
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:

1.) Van die andere one night stands wist je ook het levensverhaal niet voordat je je lul erin stopte, nie woar?
2.) Ze is geen vent meer.
Ik ben er voor dat vrouwen gewoon hun klep dichthouden en zich verder probleemloos laten bestijgen en platneuken ...

echter, een beetje man zou minstens een vermoeden moeten krijgen als een vrouw dat ook doet, ik bedoel, klep dicht en zonder verdere eisen platneuken .... ik zou zeggen dat in dat geval de transformatie tot vrouw niet geheel 100% gelukt is

en dat ze ooit een piellemans gehad heeft, tja, zolang dat ding niet ingemaakt in een Wekpot op het bedkastje staat, heb je dr niks mee te maken als tijdelijke bedgast.
pi_46451187
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:09 schreef MUUS het volgende:

Maahaar, ik weet nog niet wat ik vind wat ze moet doen bij een seksrelatie. Wel vertellen, niet vertellen?
Niet vertellen. De 'relatie' draait namelijk om de seks, en die is blijkbaar goed.

Zodra een relatie verandert en er vriendschap en vertrouwen en dergelijk geneuzel ontstaan, dan wordt het al wat anders en kun je het gaan vertellen. Als die ander er dan een probleem van maakt, dan mag ie dat probleem tussen z'n eigen oren gaan zoeken.
quote:
*microfoon agressief onder neusje van DM duwt*
*snort*
quote:
Hè bah, seks met een man. Je hebt toch wel je piemel met chloor gewassen hè? .
Uhuh, en daar een half uurtje in de antikal.
pi_46451192
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef MUUS het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik.

En wat als zo'n man verliefd wordt? Is de verliefdheid dan weg als hij weet dat ze ooit een man was of zijn ze stoer en denken ze dan: "Maakt niet uit, want je wordt immers verliefd op een mens en niet op een geslacht."

Mjah, zie een gemiddelde man maar 's aan zichzelf toegeven dat hij verliefd is op een persoon en dat het niet uitmaakt dat ze vroeger een vent was. De gemiddelde man rent denk ik eerder een paar nachten achter elkaar naar de hoeren om te compenseren . Maar misschien heb ik een verkeerd beeld van de gemiddelde man .
quote:
Ja hallo, misschien valt ze wel op grote macho-wannabe-testosteron-kalender-hunks. . Moet ze beneden haar geilgrens gaan neuken, da's toch sneu? .
Hé, misschien is het wel de keuze tussen average-mannen neuken en een pijnlijke vernedering/meppen/dood .
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 10:36:39 #36
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46451319
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mjah, zie een gemiddelde man maar 's aan zichzelf toegeven dat hij verliefd is op een persoon en dat het niet uitmaakt dat ze vroeger een vent was. De gemiddelde man rent denk ik eerder een paar nachten achter elkaar naar de hoeren om te compenseren
Is dat zo vreemd dan? Een man heeft liever een homoseksuele ervaring voor een keer dan achteraf er achter komen dat ie met een transeksueel heeft geneukt. Zou mij een vieze nasmaak geven.
pi_46451365
Bij een one-night-stand vind ik niet dat ik iets zou hoeven vertellen. Een one-night-stand is er juist voor om het te doen met elkaar zonder verder iets met elkaar te willen. In een relatie vind ik niet dat er een morele verplichting op mij rust om dat te vertellen, maar dat zal wel altijd het geval zijn omdat ik alleen seks wil met een man die mij volledig neemt om wie ik ben met alles wat, wie en hoe ik ben.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:39:01 #38
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_46451368
Als student genderstudies ben ik helemaal voor.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_46451390
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:

Maar goed, ik weet dus niet hoe ehm, onmerkbaar dat gedoe is. Ik bedoel, kunnen transseksuelen klaarkomen enzo? Zo niet lijkt het me wel dat je telkens moet gaan zitten faken of toch met een verklaring moet komen ofzo. Hm, ik ga even wat mensen uit de transseksuele reeks hierheen roepen voor antwoorden .
Ja, dat kunnen ze. Er zijn trouwens zat biologische vrouwen die ook orgasmes bij elkaar faken.
pi_46451427
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef MUUS het volgende:
Lucille altijd met die vergelijkingen. .

Neuk je een transseksueel: "Hey, het is net een zalmcocktail."
Transseksuelen hebben ook wel kennis van hygiene hoor.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:42:54 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46451432
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:24 schreef MUUS het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik.

Vaker niet dan wel inderdaad. Neemt niet weg dat het geen vaststaand feit is dat het altijd zo zal gaan.
Vrijheid
pi_46451444
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Mojorisin het volgende:

Kom, zo moeilijk is dat niet, toch?
Het is niet zo simpel als je voorstelt. Denk bijvoorbeeld aan interseksualiteit en aandoeningen als AIS.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:47:19 #43
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46451520
pff.. het zou mij geen bal uitmaken. Na de operatie is het toch een vrouw? Kgeloof niet dat je het verschil voelt.
Als het van een neukertje zou evolueren naar een relatieachtig gedoe, tjsa.. dan is het wel handig om te weten waarom haar moeder haar soms nog Henk noemt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 19 februari 2007 @ 10:47:39 #44
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46451529
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:43 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Het is niet zo simpel als je voorstelt. Denk bijvoorbeeld aan interseksualiteit en aandoeningen als AIS.
condoom... top uitvinding
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:48:59 #45
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46451552
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:27 schreef clumsy_clown het volgende:
. De gemiddelde man rent denk ik eerder een paar nachten achter elkaar naar de hoeren om te compenseren .
da's niet om te compenseren, maar gewoon om een goede smoes niet te laten lopen
pi_46451583
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:47 schreef teamlead het volgende:

[..]

condoom... top uitvinding
Ik snap je reactie niet...
pi_46451645
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef Mojorisin het volgende:

Dan zijn er mensen die verliefd worden op wat op een vrouw lijkt en zich als en vrouw gedraagt, en die zal het niet veel uitmaken of je eerst man was of niet. De meeste "mannen" echter zullen idd als een klein kind reageren en hun piemel met chloor gaan wassen. sjah....
If it looks like a woman, eats like a woman, talks like a woman...
pi_46451647
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:50 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet...
Ik denk dat hij denkt dat je AIDS bedoelt .
Of zit ik fout? .
  maandag 19 februari 2007 @ 10:53:46 #49
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46451666
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik denk dat hij denkt dat je AIDS bedoelt .
Of zit ik fout? .
die bedoelde ik idd
pi_46451675
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:40 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen ze. Er zijn trouwens zat biologische vrouwen die ook orgasmes bij elkaar faken.
Maar hebben ze zeg maar ook een clit dan? .
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 10:54:13 #51
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46451677
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
pi_46451705
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:53 schreef teamlead het volgende:

[..]

die bedoelde ik idd
Oh, dan snap ik de verwarring.

Ik had het dus over Androgen Insensitivity Syndrome.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:55:15 #53
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46451706
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel ) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
pi_46451723
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

pi_46451757
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:55 schreef teamlead het volgende:

[..]

als ik het goed begrepen heb (lang leve discovery channel ) wordt daar een stuk van de eikel voor gebruikt
Jeetje, medische wetenschap staat inderdaad niet voor niets .
  maandag 19 februari 2007 @ 10:58:05 #56
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46451785
bovendien: zelfs als ze een orgasme zouden moeten faken: who cares?
pi_46451791
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar wees nou even reëel: als je het al niet ziet, merk je het toch als je met een trans in bed ligt?
om het even heel plat te zeggen: dr zitten siliconen tieten ingebouwd en de boel vanonderen kan dan misschien nog zo natuurgetrouw ogen, het werkt allemaal net even anders.
Er zitten niet altijd siliconen ingebouwd hoor. Tussen vagina's zitten onderlinge grote verschillen, ook bij biologische vrouwen, daarom vraag ik me af waar je specifiek op doelt met dat het allemaal net iets anders werkt?
pi_46451799
quote:

[..]

Klopt.
pi_46451842
ja.. ze vouwen heel kundig een mooie vleeshoed
http://www.designboom.com/trash/bse.html
  maandag 19 februari 2007 @ 11:01:55 #60
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_46451865
Als het alleen om de sex gaat hoeft er niks verteld te worden als het een ander soort relatie word weer wel.
Bij alleen sex gaat het om de sex en als die oké is is het toch goed ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_46451866
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
Hoezo werkt het allemaal anders dan?
Oi!
  maandag 19 februari 2007 @ 11:04:04 #62
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_46451916
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:08 schreef yvonne het volgende:
Wie had in een BB ook weer z'n pik in Kelly gestopt?
Die was er goed ziek van.
was dat niet Andries ofzo?
eigenlijk had hij geen recht van spreken aangezien hij niet vies van mannen was bleek later.
Neerkomen wel!
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 11:07:13 #63
37843 lady-wrb
kortaf
pi_46452000
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef MUUS het volgende:

[..]

Hoezo werkt het allemaal anders dan?
bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.
een ander probleem is dat de huid van de penis is gebruikt om de vagina te maken. dan blijkt de boel dus achteraf niet diep genoeg.
pi_46452200
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

bij sexuele opwinding wordt bijv. de boel niet vochtig, dus er is altijd glijmiddel nodig.
een ander probleem is dat de huid van de penis is gebruikt om de vagina te maken. dan blijkt de boel dus achteraf niet diep genoeg.
Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.
pi_46452302
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Onvoldoende vochtig worden is een probleem inderdaad. Dat is overigens iets dat ook bij behoorlijk veel biologische vrouwen voorkomt. De diepte is, mits mannelijk apparaat niet al te woest, doorgaans geen probleem. Uiteraard hangt dit wel mede af van een gunstig resultaat van de operatie.
Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn. .
Oi!
pi_46452315
quote:

[..]

En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_46452404
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:19 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ah joh, alleen op internet hebben kerels een lul van 26 cm, dus IRL zal dat idd geen probleem zijn. .
Daarom
  maandag 19 februari 2007 @ 11:25:44 #68
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46452446
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:

[..]

En hoe werkt dat andersom dan? Bij vrouwen die omgebouwd zijn tot mannen? Werkt dat apparaat daar beneden dan ook? .
geen idee hoe ze dat doen Maar volgens mij werkt het wel dan
pi_46452475
quote:

[..]

Het stijf worden gaat niet vanzelf, maar het fijne weet ik er niet meer van. Transseksuele mannen zijn wat dat aangaat sowieso wel veel zwaarder in het nadeel dan transseksuele vrouwen..
  maandag 19 februari 2007 @ 11:33:38 #70
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46452648
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Technisch gezien is het op het moment dat je haar neukt een vrouw.
Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.

Ik zou "haar" slaan, en hard ook als ik erachter zou komen. Een walgelijk idee in mijn ogen.
Je merkt er mischien wel niets van. Maar geloof dat wil je gewoon niet meemaken als man.
Ik ben van mening dat je het hoort te weten van tevoren.

Heeft verder niks te maken met "eej ik dacht dat het een garnalencocktails was".
Heeft te maken dat je een binnenstebuiten lul heb zitten pompen. En daar hebben weinig heteromannen trek in. En het is toch een vorm van dwaling ( ) dan.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_46452740
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Technisch gezien dus helemaal niet. Omdat "ze" een penis heeft laten ombouwen tot een vagina-achtig ding? Het is eigenlijk gewoon een hoopje vlees.
Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.
quote:
Ik zou "haar" slaan, en hard ook als ik erachter zou komen.
Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.
quote:
En het is toch een vorm van dwaling ( ) dan.
Kun je uitleggen waarom?
pi_46452818
Ik blijf het een vreemd topic vinden verder. Het ziet er uit als een vrouw, het praat als een vrouw, maar is geboren als man. De helft moet nog worden geopereerd, en is van beneden zelfs nog man. De andere helft is helemaal geopereerd en dan dus "vrouw", maar wel als man geboren...

Je mag met je lichaam doen wat je wil natuurlijk. In zo'n land leven we gelukkig. Maar voor mensen waar je mee in aanraking komt is dat best verwarrend. Neem zo'n Kelly nou. Dat is dan kwa uiterlijk een vrouw, maar kwa gedrag blijft het hangen bij een nichterige kerel imho. Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, maar zij is toch wel een voorbeeld van en geslaagde operatie, maar niet meteen een geslaagde "vrouwelijke" persoonlijkheid...

[ Bericht 0% gewijzigd door Mojorisin op 19-02-2007 11:42:26 (omdat ik stink dyslectisch ben) ]
pi_46452903
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:39 schreef Mojorisin het volgende:

. Ik wil niet iedereen over 1 kam scheren, maar zij is toch wel een vorbeeld van en geslagde operatie, maar niet meteen een geslaagde "vrouwelijke" persoonlijkheid...
De meeste transseksuelen zijn het daar wel min of meer over eens. Naar mijn mening geen rolmodel.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:43:15 #74
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46452904
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:37 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Omdat ze als persoon altijd een vrouw was en nu ook lichamelijk.
[..]

Oh, ben je er zo een. Laat dan maar zitten verder.
[..]

Kun je uitleggen waarom?
A. Nee, ze is geen vrouw. Maar dat is puur een mening.
B. Ik hou niet van geweld, maar in die kwestie zou ik me dermate genaaid voelen dat ik mezelf waarschijnlijk niet kan helpen. Ik vind gewoon dat je zoiets moet melden.
C. Omdat je je keuze maakt die niet op de juiste feiten berust zijn. Kan wel zeggen dat het lichamelijk een vrouw is. Maar dat is het niet.

Trouwens kan je het aan de meeste wel zien. Zelfs Kelly heeft zo "haar" kenmerken, terwijl die toch goed gelukt is.

Ik vind er meestal niks vrouwerig aan ook, ook qua gedrag niet.
pi_46452916
quote:

[..]

Dat gaat met een pompje geloof ik . Serieus.
pi_46452949
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:33 schreef Tyler..Durden het volgende:

Heeft verder niks te maken met "eej ik dacht dat het een garnalencocktails was".
Heeft te maken dat je een binnenstebuiten lul heb zitten pompen. En daar hebben weinig heteromannen trek in. En het is toch een vorm van dwaling ( ) dan.
Dat is het dus wel. Als je niets in de gaten hebt en je hebt er tijdens het vrijen veel plezier in, dan gaat het achteraf alleen om het idee dat je het gedaan hebt met een omgebouwde man. Het zit tussen de oren.
Het enige probleem is dus dat mannen dan dus denken dat ze homo gevoelens hebben als ze het gedaan hebben met zo'n persoon en dat is dus niet zo. Je viel niet op een mannenlichaam.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:49:19 #77
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46453050
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:45 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat is het dus wel. Als je niets in de gaten hebt en je hebt er tijdens het vrijen veel plezier in, dan gaat het achteraf alleen om het idee dat je het gedaan hebt met een omgebouwde man. Het zit tussen de oren.
Het enige probleem is dus dat mannen dan dus denken dat ze homo gevoelens hebben als ze het gedaan hebben met zo'n persoon en dat is dus niet zo. Je viel niet op een mannenlichaam.
Maar je valt dan ook niet op een vrouwenlichaam, in mijn ogen.
En daar gaat het mij om, vind het wel belangrijk om te weten met wie ik mijn bed deel.

Als het niets uitmaakt, kan ze het ook van tevoren melden.
pi_46453061
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:43 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

A. Nee, ze is geen vrouw. Maar dat is puur een mening.
Tja, iets dat groen is kun je ook paars vinden. De consensus wanneer iets groen is leent zich echter niet daarvoor. Zo geldt dit ook voor gender. Het ligt echter wel iets ingewikkelder, het is niet voor niets dat het een tak van wetenschap is.
quote:
B. Ik hou niet van geweld, maar in die kwestie zou ik me dermate genaaid voelen dat ik mezelf waarschijnlijk niet kan helpen. Ik vind gewoon dat je zoiets moet melden.
Waarom? Je wilt een snelle wip, zij wil een snelle wip dus jullie hebben een snelle wip. Wat zijn jullie elkaar dan verder nog schuldig?
quote:
C. Omdat je je keuze maakt die niet op de juiste feiten berust zijn. Kan wel zeggen dat het lichamelijk een vrouw is. Maar dat is het niet.
Welke feiten zijn voor jou dan van belang? Wat is het belang er van dat haar lichaam ooit iets anders was? Waar heeft dat verder invloed op?
quote:
Trouwens kan je het aan de meeste wel zien. Zelfs Kelly heeft zo "haar" kenmerken, terwijl die toch goed gelukt is.
Tuurlijk. Sommige biologische vrouwen hebben echter ook androgene kenmerken, dus ik zou met jouw houding maar oppassen dat je geen biologische vrouw het ziekenhuis in slaat. Niet dat dat, zowel moreel als juridisch, een zwaarder vergrijp is overigens.
pi_46453082
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

En daar gaat het mij om, vind het wel belangrijk om te weten met wie ik mijn bed deel.
Een lichaamskenmerk van jaren geleden bepaalt wie iemand is? Niet de geest van iemand of het lichaam nu? Dat moet je me toch eens uitleggen.
  maandag 19 februari 2007 @ 11:55:01 #80
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46453168
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:49 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Als het niets uitmaakt, kan ze het ook van tevoren melden.
als je het zo belangrijk vindt om te weten met wie je het bed deelt, waarom dan wel een one night stand?
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 11:58:51 #81
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46453266
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:45 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dus als jij t niet weet maakt t je niet uit als je met een transseksueel neukt?
pi_46453786
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, jij maakt het toch ook niet uit met je vriendin nu? Waarom het uitmaken als je het toch niet weet?

*X-files muziekje opzet*

Wie weet wat jouw vriendin allemaal verborgen houdt.
Oi!
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 12:40:11 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46454270
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:21 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, jij maakt het toch ook niet uit met je vriendin nu? Waarom het uitmaken als je het toch niet weet?

*X-files muziekje opzet*

Wie weet wat jouw vriendin allemaal verborgen houdt.
Ik zou t uitmaken als ze transeksueel blijkt te zijn, alleen al om dat ze daar over heeft gelogen dan. Maar ook omdat ik haar dan nooit meer als vrouw zou zien. Transeksuelen blijven voor mij man
  maandag 19 februari 2007 @ 12:44:38 #84
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46454376
Ieder stukje van zijn huid heeft een y-chromosoom.
Zyggie.
pi_46454457
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:44 schreef Zyggie het volgende:
Ieder stukje van zijn haar huid heeft een y-chromosoom.
Ieder stukje huid van een AIS-vrouw ook.
pi_46454746
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Als ik er nu achter kom dat ik ooit het bed heb gedeeld met iemand die transseksueel is dan zou ik nu niet gaan twijfelen over mijn geaardheid.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 13:05:50 #87
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46454870
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef Lucille het volgende:

[..]

Als ik er nu achter kom dat ik ooit het bed heb gedeeld met iemand die transseksueel is dan zou ik nu niet gaan twijfelen over mijn geaardheid.
Daar gaat t ook helemaal niet over, als ik verkracht wordt door 2 negers twijfel ik ook niet. Waar t om gaat is of je het erg vindt, misschien wordt je wel verliefd en blijf je dat dan als je weet dat t een man is?
  maandag 19 februari 2007 @ 13:06:01 #88
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46454873
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:47 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Ieder stukje huid van een AIS-vrouw ook.
Fascinerend, zit er nu over te lezen.
Zyggie.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:11:23 #89
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_46455008
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Daar gaat t ook helemaal niet over, als ik verkracht wordt door 2 negers twijfel ik ook niet. Waar t om gaat is of je het erg vindt, misschien wordt je wel verliefd en blijf je dat dan als je weet dat t een man is?
dus totdat je wordt verteld dat het een man was is het een vrouw, want sex. En daarna opeens man. Dat klinkt ergens niet logisch
pi_46455449
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het verschil is dat je het met die 2 negers nooit lekker zal vinden om verkracht te worden. We hebben het hier over een situatie waarbij je het tijdens de daad lekker hebt gevonden en waarbij je (denk ik) toch wel bepaalde positieve gevoelens hebt gehad. Waarschijnlijk zowel geestelijk als lichamelijk. De vraag is dus hoe je achteraf met die gevoelens omgaat. Nog even afgezien van het idee dat ze het had moeten vertellen (en je je dus een beetje bedrogen voelt), is het belangrijkste hoe je tegen je eigen gevoelens aan kijkt. Als ik het zo lees zullen veel mensen ook een gevoel van walging hebben over hun eigen gevoelens, wat mijn eerste vergelijking met de garnalencocktail weer actueel maakt (zo slecht was hij ook niet, het legt precies de vinger op de zere plek). Daar zit denk ik het grootste probleem, het idee dat je een transseksueel hebt liggen krikken en het lekker hebt gevonden.
pi_46455556
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:30 schreef Lucille het volgende:

[..]

Daar zit denk ik het grootste probleem, het idee dat je een transseksueel hebt liggen krikken en het lekker hebt gevonden.
Ik denk persoonlijk dat dit het probleem is:

Het idee dat je een transseksueel hebt liggen krikken en het lekker hebt gevonden, maar daar niet bewust voor hebt gekozen.

Misschien sta je er wel open voor als je het weet, maar als je het niet weet heb je niet de kans gehad het te weigeren en ben je eigenlijk misbruikt, en dan is de vergelijking met een verkrachting niet zo heel erg vergezocht.

Het zit een beetje in de hoek "stiekum gefilmd worden tijdens de sex". De sex zelf is welliswaar vrijwillig, maar je hebt niet alle informatie. Om die reden kan je je dus flink ge/mis-bruikt voelen
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 13:40:05 #92
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46455728
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:11 schreef Brupje het volgende:

[..]

dus totdat je wordt verteld dat het een man was is het een vrouw, want sex. En daarna opeens man. Dat klinkt ergens niet logisch
Het is ook niet echt logisch om in een (beginnende) relatie te verzwijgen dat je eigenlijk een omgebouwde man bent.
  maandag 19 februari 2007 @ 13:42:43 #93
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46455798
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het is ook niet echt logisch om in een (beginnende) relatie te verzwijgen dat je eigenlijk een omgebouwde man bent.
Precies, als het achteraf niet uitmaakt zou het vooraf ook niet moeten uitmaken toch?

Het gaat mij vooral om het feit dat je het daarna verteld. En de man dus onwetend aan de zaak heb laten beginnen. Gaat er dan niet om dat je het verschil niet merkte, veel mannen vinden het een misselijkmakend idee. En dat is zo goed als algemene kennis.
Daar hoeft geen reden achter te zitten, is gewoon een stukje fatsoen en eerlijkheid.

En ook met een one-night-stand duik je niet zomaar met iemand in bed.
pi_46455812
Misschien helpt 't om bij man-naar-vrouw transen in plaats van "het was ooit een man" te denken over een vrouw met een overgrote klit, laaghangende eierstokken en een zwaar gevalletje hirsutisme. En ja, nogal wiedes dat ze dat dan heeft laten corrigeren, want iedereen vergiste haar voor een man.

En vrouw-naar-man transen (die heb je ook, is ongeveer 1/3 van de trans-populatie) hebben dan natuurlijk wat overdreven veel gynecomastie (niet helemaal work-safe) en onder-masculinisering.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hildy op 19-02-2007 13:52:45 ]
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46455836
Als het niks meer is dan een kroegscharreltje is: niet vertellen. Wat niet weet, wat niet deert, en 'hurr na 2 bier en wat knipogen belandde ik in haar bed' zorgt nu eenmaal voor minder ellende dan 'na 2 bier en wat knipogen, belandde ik in haar bed, alwaar ze opeens iets kwijt moest'.

Bij seksrelaties: ja. Ik vraag me oprecht af of je merkt dat het daar beneden een soort van veredelde Fleshlight is, maar zelfs bij een seksrelatie is er sprake van wederzijds vertrouwen. Als je dan via via hoort dat Martine eerder gewoon Martin heette zorgt dat voor een flinke deuk aan beide kanten. Zij wordt weer geconfronteerd met het feit dat ze weliswaar een vrouw van binnen is, maar dat niet door iedereen erkent wordt, en hij..tja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 13:50:33 #96
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46456032
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:42 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Precies, als het achteraf niet uitmaakt zou het vooraf ook niet moeten uitmaken toch?
Het zou mij vooraf zeker uitmaken, hoe lekker hij er ook uitziet als vrouw. Ik zou liever met een echte man sex hebben dan een omgebouwde man
pi_46456164
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het zou mij vooraf zeker uitmaken, hoe lekker hij er ook uitziet als vrouw. Ik zou liever met een echte man sex hebben dan een omgebouwde man
Met mijn natuurlijk gedrag zou ik jou bijv. ook helemaal niet kunnen versieren, dus dat gaat zowiezo niet werken (ga d'r van uit dat je homo bent..).

[ Bericht 2% gewijzigd door Hildy op 19-02-2007 14:00:10 ]
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
  maandag 19 februari 2007 @ 13:56:11 #98
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46456220
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:50 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Ik bedoelde het ook als argument tegen de mensen die zeiden "Wat maakt het achteraf uit? Je hebt toch niks gemerkt?" Dan zou het vooraf ook niet moeten uitmaken om het te melden.
pi_46456424
Nee, want van tevoren zou je denken: "Misschien merk ik het wel" en daardoor zou je 't merken.

Dus dat maakt wel degelijk verschil.
  maandag 19 februari 2007 @ 14:04:23 #100
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46456465
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:03 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, want van tevoren zou je denken: "Misschien merk ik het wel" en daardoor zou je 't merken.

Dus dat maakt wel degelijk verschil.
Nee, het gaat erom dat de transseksueel met de waarheid niet kan neuken en dus daarom maar een paar feiten weglaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')