... aan een wipkip vertellen dat ze ooit een man was?
Ja, nee, even serieus, dat vroeg ik me ineens af.
![]()
. (Samenvatting staat in kleine lettertjes onderaan.)
Stel, zij komt in de kroeg een leuke kerel tegen en die kerel denkt natuurlijk dat ze 100% vrouw is. Alles d'rop en d'ran, leuke kop en een gezellige babbel, alleen haar binnenboel klopt niet helemaal, maar dat ziet hij niet. (In de kroeg is het vaak donker natuurlijk.
![]()
. )
Goed, ze vinden elkaar leuk en hij wil wel mee naar huis. En nu komt 'ie.... *tromgeroffel*....
Moet zij eerst vertellen dat ze ooit een man was?
En wat als ze een seksrelatie blijven houden? Geen heftige poespas, alleen af en toe elkaar gezellig zien en een wip maken? Moet ze het dan vertellen?
Ik begin wel.
![]()
.
Kijk, als het een relatie wordt, moet ze het vertellen natuurlijk, anders schrikt die kerel zich de tandjes als hij de babyfoto's van schoonmoederlief op zijn schoot krijgt.
Eigenlijk vind ik dat het niet verteld hoeft te worden als ze één keer seks hebben. Nu zullen een hoop mannen hysterisch met hun handjes gaan wapperen en gillen: "Ik heb het recht om te weten waar ik mijn pik in stop! Ik wil geen vent neuken!
![]()
."
Dat kan, maar
1.) Van die andere one night stands wist je ook het levensverhaal niet voordat je je lul erin stopte, nie woar?
2.) Ze is geen vent meer.
Of is het in dit geval toch anders?
En bij een seksrelatie en dus meer/vaker contact? Moet er dan iets verteld worden? Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Zo, nu jullie.
![]()
.
Samenvatting voor de mensen die niet alle tekst willen lezen: rot op en ga Nijntje lezen.
Oi!Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet