Stel je niet aan, ik moet er niet aan denken sex te hebben met een transseksueel, t blijft voor mij een omgebouwde man met mannelijke heupen en schouders en billen en strottehoofd. Dan heb ik dus liever seks met een echte man, dan weet je dat t een man is, maar een transseksueel die verzwijgt omgebouwd te zijn. Brrrrrrrrr.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef AnnaB het volgende:
Kijk trouwens wel uit wat je zegt, want in feite ben je aan het discrimineren. De wet is hier vrij duidelijk in.
Als dat blijkbaar zo duidelijk voor je is, dan zou je er toch überhaupt niet mee naar bed willen, of het je nu verteld wordt of niet? Gewoon een kwestie van even goed kijken blijkbaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef SunChaser het volgende:
t blijft voor mij een omgebouwde man met mannelijke heupen en schouders en billen en strottehoofd.
En welke 'consequenties' mogen dat dan wel niet wezen?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:41 schreef Flashwin het volgende:
instaan voor de consequenties van zijn of haar verzwijgen.
Jij zegt dat de wet vrij duidelijk is wat je mag vinden. Natuurlijk hoef je niet op transseksuelen te vallen, maar iemand de van geslacht veranderd is mag je dus bv geen man meer noemen, of omgebouwde man, dat is al discriminatie. Ik ga niet nalezen wat jij precies geschreven hebt, maar ik haakte op jouw antwoord in omdat je zo mooi de wet noemde.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef milagro het volgende:
[..]
kun je me even aanwijzen waar ik een oordeel vel
als iemand niets met transseksuelen te maken wil hebben, is dat toch iemands goed recht?
jij zal juist van zo iemand geen last hebben, tenzij je hem voorliegt, of dingen verzwijgt.
dus wat is het probleem nou helemaal?
je vertelt eerlijk dat je als man geboren bent, en je object of desire knapt af of knapt niet af, zoals dat met 2353738 andere uiterlijke kenmerken ook gebeurt of politieke overtuigingen, of geloof, whatever.
als ik zeg niet op Chinezen te vallen, discrimineer ik dan?
als ik zeg niet op blonde mannen te vallen discrimineer ik dan?
als ik zeg af te knappen op blubberbuiken ben ik dan fout bezig?
als een vent afknapt op iedere vierkante cm van mijn lijf is hij dan fout bezig?
we hebben allemaal onze voorkeuren, en allemaal onze deal breakers.
ik heb niets met neonazi's, homohaters, pedo's, poepenplasgeilaards, radicaal gelovigen en daar voel ik ook niets van als me dat bij een eerste kennismaking niet wordt meegedeeld, daarom kan het nog wel een issue zijn op de lange termijn?
als jij sex hebt met iemand met wie je serieuze intenties hebt, dan is het verzwijgen gewoon bepalen voor een ander waar die ander op mag afknappen.
of het in jouw ogen een non valide reden is, doet er niet toe.
Wat loop je toch moeilijk te huilen, m'n baas roept dagelijks dames naar z'n collega's en dat zijn allemaal mannen, moeten die zich nu ook gediscrimineerd voelen? Een dameselftal waarvan de coach zegt "nu even opgelet jongens", die stappen ook naar de rechter?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Jij zegt dat de wet vrij duidelijk is wat je mag vinden. Natuurlijk hoef je niet op transseksuelen te vallen, maar iemand de van geslacht veranderd is mag je dus bv geen man meer noemen, of omgebouwde man, dat is al discriminatie.
Niemand discrimineert, men geeft hun mening. Men zegt waarom men geen seksuele relatie met een transseksueel zouden willen en jij wilt zo'n discussie verbieden. Iedereen die zegt homo of hetero te zijn discrimineert al volgens jou omdat je je seksuele voorkeur niet kenbaar mag maken.quote:Er zijn gewoon een aantal mensen in deze thread flink aan het discrimineren, en ik zou graag zien dat de moderatoren zich beseffen dat deze discriminatie plaats vind ten koste van transseksuelen, niet alleen in deze thread, en dat dat strafbaar is bij de wet.
dat je op je zieltje wordt getrapt, en je hartje breekt, omdat hij je aan de kant gooit.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En welke 'consequenties' mogen dat dan wel niet wezen?.
Ho ho! We hadden het toch over een one night stand of evt een seksrelatie?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef milagro het volgende:
dat je op je zieltje wordt getrapt, en je hartje breekt, omdat hij je aan de kant gooit.
het is een stuk pijnlijker als je al in een relatie zit als wanneer er nog geen sprake daarvan is.
de redenatie "wat niet weet wat niet deert" is leuk, maar gaat natuurlijk niet op.
zo kun je alles wel verzwijgen en voor een ander bepalen wat voor hem noodzakelijk is te weten en wat niet.
En waarom hoeven die regels op een forum niet nageleefd te worden ? Valt dit forum buiten de wet ofzo ? Of mag het hier omdat het lekker anoniem is. Degene die mij publiekelijk anders aanspreekt, expres, en van wie ik naw heb, daar dien ik een aanklacht van in bij de politie.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als dat soort regels nageleefd zouden worden op fok kon je het forum wel sluiten.
Iemand die zegt dat ene vrouw die van geslacht veranderd is een man is, is niet hetzelfde als de uitspraken die jij noemt. En voor de wet bestaat geslacht wel degelijk, je bent man of vrouw. Dat woordje ex is al een mate van discriminatie.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat loop je toch moeilijk te huilen, m'n baas roept dagelijks dames naar z'n collega's en dat zijn allemaal mannen, moeten die zich nu ook gediscrimineerd voelen? Een dameselftal waarvan de coach zegt "nu even opgelet jongens", die stappen ook naar de rechter?
Een transseksueel is een ex-man of ex-vrouw. Alleen voor de wet bestaat geslacht niet (dus ook geen vrouwen en/of mannen met uitzondering van volgens mij alleen zwangerschap).
[..]
Niemand discrimineert, men geeft hun mening. Men zegt waarom men geen seksuele relatie met een transseksueel zouden willen en jij wilt zo'n discussie verbieden. Iedereen die zegt homo of hetero te zijn discrimineert al volgens jou omdat je je seksuele voorkeur niet kenbaar mag maken.
"Zeikwijf" mag gelukkig wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Dagonet het volgende:
Joh, ga lekker uitjanken boven je wetboek.
Dus als iemand vent tegen je zegt dan ren jij naar de politie? Ik snap dat het een moeilijke tijd voor je is geweest maar verman jezelf een beetje zeg.
Bedoel je 'beledigen' of 'discrimineren'?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:57 schreef AnnaB het volgende:
Ik discrimineer die bepaalde personen ook niet. Wat geeft hun dan het recht mij wel te discrimineren ?
maakt geen flikker uit.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ho ho! We hadden het toch over een one night stand of evt een seksrelatie?.
Als iemand dat zou doen, JA. Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook. Heeft niks te maken met uitjanken boven een wetboek ofzo. Als jou 100x voor mongool uitmaak vind je dat toch ook niet prettig ?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Dagonet het volgende:
Joh, ga lekker uitjanken boven je wetboek.
Dus als iemand vent tegen je zegt dan ren jij naar de politie? Ik snap dat het een moeilijke tijd voor je is geweest maar verman jezelf een beetje zeg.
Blijkbaar niet, nee.quote:
Ik zou er niet wakker van liggen. En ook al ben je nu voor de wet een vrouw, je bent tevens een omgebouwde man feitelijk gezienquote:Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Als iemand dat zou doen, JA. Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook. Heeft niks te maken met uitjanken boven een wetboek ofzo. Als jou 100x voor mongool uitmaak vind je dat toch ook niet prettig ?
Een 'echte relatie' of een ONS/seksrelatie maakt niet uit?quote:
En Wouter Bos heeft een relatie met zijn kiezers.quote:een sexrelatie is ook een relatie
Het is wel een kromme vergelijking, want stront over je heen merk je wél, en dit niet.quote:en nee, dat is geen kromme vergelijking, we hebben het over voorkeuren waar iemand recht op heeft of die nu tussen de oren zitten of niet, of je er nu wat van merkt, voelt, ruikt of niet.
Dus als het zogenaamd essentieel zou zijn om de lievelingskleur te weten van mijn ONS-partner, dan mag ik achteraf met recht kwaad zijn als blijkt dat z'n lievelingskleur roze is ipv gangbaar rood/blauw etc?quote:jij hebt door je zwijgen niet te bepalen wat essentieel is voor een ander.
Wederom, een stoma merk je lijkt me, en dit niet.quote:als ik een stoma heb dan ga ik iemand er toch ook niet ineens mee confronteren?
"ja, ik dacht ik doe het licht uit, dan zie je het niet,maar ja, je zit nou je lul in mijn stoma te douwen, dus ms toch maar even praten met je erover, had je het willen weten, schat?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |