abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 februari 2007 @ 18:39:34 #151
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_46464607
Fijn dat je het niet leuk vindt maar ik zou zoiets toch graag vantevoren horen zodat ik geïnformeerd kan beslissen met wie ik in bed stap.

En voor de wet bestaan misschien geen omgebouwde mannen, voor het gros van de bevolking wel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_46464608
Als iemand met schaamluis niets vertelt, dan merk je het naderhand wél.
Als een transseksueel niets vertelt, dan merk je naderhand niéts (want je weet het niet).

Da's het belangrijkste verschil.

En dat een (m.i. bekrompen) sekspartner daar (als het hem wordt verteld) een vervelend gevoel (!) bij zou hebben, zit tussen zijn eigen oren. Als ie het blijkbaar zo belangrijk vindt welke chromosomen de ander heeft, dan moet ie er van tevoren maar specifiek naar vragen.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 18:40:03 #153
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46464617
quote:
Op maandag 19 februari 2007 17:55 schreef AnnaB het volgende:

Kijk trouwens wel uit wat je zegt, want in feite ben je aan het discrimineren. De wet is hier vrij duidelijk in.
Stel je niet aan, ik moet er niet aan denken sex te hebben met een transseksueel, t blijft voor mij een omgebouwde man met mannelijke heupen en schouders en billen en strottehoofd. Dan heb ik dus liever seks met een echte man, dan weet je dat t een man is, maar een transseksueel die verzwijgt omgebouwd te zijn. Brrrrrrrrr.

Ik wil t liever weten zodat ik de keus heb.
  maandag 19 februari 2007 @ 18:41:45 #154
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_46464678
Als dat soort regels nageleefd zouden worden op fok kon je het forum wel sluiten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_46464680
Nee, het hoeft niet.
Ja, het is wel zo netjes

Elke transsexueel dient dit voor zichzelf te bepalen, maar degene die het verhult moet ook instaan voor de consequenties van zijn of haar verzwijgen.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46464712
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:40 schreef SunChaser het volgende:

t blijft voor mij een omgebouwde man met mannelijke heupen en schouders en billen en strottehoofd.
Als dat blijkbaar zo duidelijk voor je is, dan zou je er toch überhaupt niet mee naar bed willen, of het je nu verteld wordt of niet? Gewoon een kwestie van even goed kijken blijkbaar. .
pi_46464739
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:41 schreef Flashwin het volgende:

instaan voor de consequenties van zijn of haar verzwijgen.
En welke 'consequenties' mogen dat dan wel niet wezen? .
pi_46464764
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:31 schreef milagro het volgende:

[..]

kun je me even aanwijzen waar ik een oordeel vel

als iemand niets met transseksuelen te maken wil hebben, is dat toch iemands goed recht?
jij zal juist van zo iemand geen last hebben, tenzij je hem voorliegt, of dingen verzwijgt.

dus wat is het probleem nou helemaal?
je vertelt eerlijk dat je als man geboren bent, en je object of desire knapt af of knapt niet af, zoals dat met 2353738 andere uiterlijke kenmerken ook gebeurt of politieke overtuigingen, of geloof, whatever.

als ik zeg niet op Chinezen te vallen, discrimineer ik dan?
als ik zeg niet op blonde mannen te vallen discrimineer ik dan?
als ik zeg af te knappen op blubberbuiken ben ik dan fout bezig?
als een vent afknapt op iedere vierkante cm van mijn lijf is hij dan fout bezig?

we hebben allemaal onze voorkeuren, en allemaal onze deal breakers.
ik heb niets met neonazi's, homohaters, pedo's, poepenplasgeilaards, radicaal gelovigen en daar voel ik ook niets van als me dat bij een eerste kennismaking niet wordt meegedeeld, daarom kan het nog wel een issue zijn op de lange termijn?

als jij sex hebt met iemand met wie je serieuze intenties hebt, dan is het verzwijgen gewoon bepalen voor een ander waar die ander op mag afknappen.
of het in jouw ogen een non valide reden is, doet er niet toe.
Jij zegt dat de wet vrij duidelijk is wat je mag vinden. Natuurlijk hoef je niet op transseksuelen te vallen, maar iemand de van geslacht veranderd is mag je dus bv geen man meer noemen, of omgebouwde man, dat is al discriminatie. Ik ga niet nalezen wat jij precies geschreven hebt, maar ik haakte op jouw antwoord in omdat je zo mooi de wet noemde.
Er zijn gewoon een aantal mensen in deze thread flink aan het discrimineren, en ik zou graag zien dat de moderatoren zich beseffen dat deze discriminatie plaats vind ten koste van transseksuelen, niet alleen in deze thread, en dat dat strafbaar is bij de wet.

Er bestaat een verschil tussen voorkeuren hebben, en bepaalde dingen zeggen en uitdragen.
Ik persoonlijk ben ook in mijn niet seksuele relaties die langere tijd duren open en eerlijk. (nou ja, ik heb er die al die 9 jaren maar 1 gehad, en die heb ik nog steeds, is ook nog eens 17 jaar jonger dan mij.) Ik blijf de biologische vader man mijn 3 zonen, of ik dat nu leuk vind of niet. Ik had ze liever zelf op de wereld gezet, omdat dat was wat ik wilde. Ik heb geen zin om bij een verspreking opeens rare gezichten te krijgen.
Maar ik ga ook niet met een bord om lopen ik ben van geslacht veranderd. Ik ben wie ik ben, ik mag er zijn, maar ik heb ook mijn rechten, en 1 van mijn rechten is om als vrouw te worden aangesproken.
  maandag 19 februari 2007 @ 18:49:42 #159
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_46464925
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Jij zegt dat de wet vrij duidelijk is wat je mag vinden. Natuurlijk hoef je niet op transseksuelen te vallen, maar iemand de van geslacht veranderd is mag je dus bv geen man meer noemen, of omgebouwde man, dat is al discriminatie.
Wat loop je toch moeilijk te huilen, m'n baas roept dagelijks dames naar z'n collega's en dat zijn allemaal mannen, moeten die zich nu ook gediscrimineerd voelen? Een dameselftal waarvan de coach zegt "nu even opgelet jongens", die stappen ook naar de rechter?

Een transseksueel is een ex-man of ex-vrouw. Alleen voor de wet bestaat geslacht niet (dus ook geen vrouwen en/of mannen met uitzondering van volgens mij alleen zwangerschap).
quote:
Er zijn gewoon een aantal mensen in deze thread flink aan het discrimineren, en ik zou graag zien dat de moderatoren zich beseffen dat deze discriminatie plaats vind ten koste van transseksuelen, niet alleen in deze thread, en dat dat strafbaar is bij de wet.
Niemand discrimineert, men geeft hun mening. Men zegt waarom men geen seksuele relatie met een transseksueel zouden willen en jij wilt zo'n discussie verbieden. Iedereen die zegt homo of hetero te zijn discrimineert al volgens jou omdat je je seksuele voorkeur niet kenbaar mag maken.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_46464929
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:43 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En welke 'consequenties' mogen dat dan wel niet wezen? .
dat je op je zieltje wordt getrapt, en je hartje breekt, omdat hij je aan de kant gooit.

het is een stuk pijnlijker als je al in een relatie zit als wanneer er nog geen sprake daarvan is.

de redenatie "wat niet weet wat niet deert" is leuk, maar gaat natuurlijk niet op.
zo kun je alles wel verzwijgen en voor een ander bepalen wat voor hem noodzakelijk is te weten en wat niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46464975
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef milagro het volgende:

dat je op je zieltje wordt getrapt, en je hartje breekt, omdat hij je aan de kant gooit.

het is een stuk pijnlijker als je al in een relatie zit als wanneer er nog geen sprake daarvan is.

de redenatie "wat niet weet wat niet deert" is leuk, maar gaat natuurlijk niet op.
zo kun je alles wel verzwijgen en voor een ander bepalen wat voor hem noodzakelijk is te weten en wat niet.
Ho ho! We hadden het toch over een one night stand of evt een seksrelatie? .
pi_46464983
[quote]Op maandag 19 februari 2007 18:39 schreef Dagonet het volgende:
Fijn dat je het niet leuk vindt maar ik zou zoiets toch graag vantevoren horen zodat ik geïnformeerd kan beslissen met wie ik in bed stap.

Waarom doe je dan uberhaupt aan one night stands eigenlijk?
pi_46465003
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als dat soort regels nageleefd zouden worden op fok kon je het forum wel sluiten.
En waarom hoeven die regels op een forum niet nageleefd te worden ? Valt dit forum buiten de wet ofzo ? Of mag het hier omdat het lekker anoniem is. Degene die mij publiekelijk anders aanspreekt, expres, en van wie ik naw heb, daar dien ik een aanklacht van in bij de politie.

Ik vind dat ook op een forum de Nederlandse wetten gerespecteerd dienen te worden.. En het is onzin dat dit forum anders wel gesloten zou kunnen worden. Wat is er nu zo moeilijk aan om een beetje respect naar elkaar toe te hebben.
Omdat we dat niet meer hebben is er oa meer zinloos geweld, ik geloof zeker dat de anonimiteit van internet daar een rol bij speelt. Want zolang je maar anoniem bent kun je doen en laten wat je wil en hoef je je nergens aan te houden.........
  maandag 19 februari 2007 @ 18:53:40 #164
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_46465073
Joh, ga lekker uitjanken boven je wetboek.

Dus als iemand vent tegen je zegt dan ren jij naar de politie? Ik snap dat het een moeilijke tijd voor je is geweest maar verman jezelf een beetje zeg.
pi_46465146
Achja... al die keren dat 'homo' als scheldwoord wordt gebruikt op fok, al die keren dat er geroepen wordt dat iets 'gay' is (negatief bedoeld, al dan niet vergezeld van smileys)... Je raakt er helaas wat aan gewend, maar fijn is het niet. M'goed, je doet er niks an.
pi_46465239
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:49 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat loop je toch moeilijk te huilen, m'n baas roept dagelijks dames naar z'n collega's en dat zijn allemaal mannen, moeten die zich nu ook gediscrimineerd voelen? Een dameselftal waarvan de coach zegt "nu even opgelet jongens", die stappen ook naar de rechter?

Een transseksueel is een ex-man of ex-vrouw. Alleen voor de wet bestaat geslacht niet (dus ook geen vrouwen en/of mannen met uitzondering van volgens mij alleen zwangerschap).
[..]

Niemand discrimineert, men geeft hun mening. Men zegt waarom men geen seksuele relatie met een transseksueel zouden willen en jij wilt zo'n discussie verbieden. Iedereen die zegt homo of hetero te zijn discrimineert al volgens jou omdat je je seksuele voorkeur niet kenbaar mag maken.
Iemand die zegt dat ene vrouw die van geslacht veranderd is een man is, is niet hetzelfde als de uitspraken die jij noemt. En voor de wet bestaat geslacht wel degelijk, je bent man of vrouw. Dat woordje ex is al een mate van discriminatie.

Denk je nu echt dat ik als er een groep waar ik deel van uit maak er gezegd, kom op jongens, nu even rustig ik op mijn achterste benen sta ? Nee, absoluut niet, maar dan is het ook niet persoonlijk bedoeld, of wordt hele groep transseksuelen er mee bedoeld. Dat is hier op diverse plaatsen wel gebeurd. En ik vind dat op zijn zachts gezegd niet netjes. Ik discrimineer die bepaalde personen ook niet. Wat geeft hun dan het recht mij wel te discrimineren ?
  maandag 19 februari 2007 @ 18:58:25 #167
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_46465263
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Dagonet het volgende:

Dus als iemand vent tegen je zegt dan ren jij naar de politie? Ik snap dat het een moeilijke tijd voor je is geweest maar verman jezelf een beetje zeg.
"Zeikwijf" mag gelukkig wel.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_46465264
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:57 schreef AnnaB het volgende:

Ik discrimineer die bepaalde personen ook niet. Wat geeft hun dan het recht mij wel te discrimineren ?
Bedoel je 'beledigen' of 'discrimineren'?
pi_46465311
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ho ho! We hadden het toch over een one night stand of evt een seksrelatie? .
maakt geen flikker uit.

een sexrelatie is ook een relatie, zeker als die van langere duur is en juist omdat het is gebaseerd op enkel sex, waarbij voorkeuren en afkeuren dus essentieel zijn, en het karakter, of je liefde voelt, niet

als iemand tijdens de sex ineens over me heen gaat zitten schijten, zou ik dat ook graag even gemeld willen hebben van te voren, ik ben niet zo van de schijtsex.

en nee, dat is geen kromme vergelijking, we hebben het over voorkeuren waar iemand recht op heeft of die nu tussen de oren zitten of niet, of je er nu wat van merkt, voelt, ruikt of niet.
jij hebt door je zwijgen niet te bepalen wat essentieel is voor een ander.

als ik een stoma heb dan ga ik iemand er toch ook niet ineens mee confronteren?
"ja, ik dacht ik doe het licht uit, dan zie je het niet,maar ja, je zit nou je lul in mijn stoma te douwen, dus ms toch maar even praten met je erover, had je het willen weten, schat?"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46465328
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:53 schreef Dagonet het volgende:

Als iemand dat zou doen, JA. Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook. Heeft niks te maken met uitjanken boven een wetboek ofzo. Als jou 100x voor mongool uitmaak vind je dat toch ook niet prettig ?
pi_46465407
Verman jezelf. . .

Maar goed, als we daar over doorgaan en elk woordje moeten overdenken, kunnen we heel FOK! wel opdoeken. Neem niet alles zo persoonlijk op.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46465531
quote:
Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef milagro het volgende:

[..]

maakt geen flikker uit.
Blijkbaar niet, nee.

Had ik toch even te makkelijk hierover gedacht. Maar goed, ik ben een vrouw en kan me de situatie dus ook niet zo voorstellen eigenlijk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46465532
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Als iemand dat zou doen, JA. Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook. Heeft niks te maken met uitjanken boven een wetboek ofzo. Als jou 100x voor mongool uitmaak vind je dat toch ook niet prettig ?
Ik zou er niet wakker van liggen. En ook al ben je nu voor de wet een vrouw, je bent tevens een omgebouwde man feitelijk gezien
pi_46465558
quote:

maakt geen flikker uit.
Een 'echte relatie' of een ONS/seksrelatie maakt niet uit? .
quote:
een sexrelatie is ook een relatie
En Wouter Bos heeft een relatie met zijn kiezers. .
quote:
en nee, dat is geen kromme vergelijking, we hebben het over voorkeuren waar iemand recht op heeft of die nu tussen de oren zitten of niet, of je er nu wat van merkt, voelt, ruikt of niet.
Het is wel een kromme vergelijking, want stront over je heen merk je wél, en dit niet.
Als je ergens niets van kunt merken, dan is het dus niet relevant, en is er geen sprake van 'recht hebben op'. Zeker niet in deze context van fysieke (!) lusten.
quote:
jij hebt door je zwijgen niet te bepalen wat essentieel is voor een ander.
Dus als het zogenaamd essentieel zou zijn om de lievelingskleur te weten van mijn ONS-partner, dan mag ik achteraf met recht kwaad zijn als blijkt dat z'n lievelingskleur roze is ipv gangbaar rood/blauw etc? .
quote:
als ik een stoma heb dan ga ik iemand er toch ook niet ineens mee confronteren?
"ja, ik dacht ik doe het licht uit, dan zie je het niet,maar ja, je zit nou je lul in mijn stoma te douwen, dus ms toch maar even praten met je erover, had je het willen weten, schat?"
Wederom, een stoma merk je lijkt me, en dit niet.
pi_46465580
quote:

maakt geen flikker uit.
Je discrimineert me!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')