abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46456518
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:04 schreef Tyler..Durden het volgende:

Nee, het gaat erom dat de transseksueel met de waarheid niet kan neuken en dus daarom maar een paar feiten weglaat.
Als het voor de seks technisch niet relevant is, dan is het net zo irrelevant om van tevoren te melden dat je lievelingskleur blauw is. .
  maandag 19 februari 2007 @ 14:08:47 #102
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46456584
Het gaat er niet om dat ze vroeger een man was. Het gaat erom dat ik niet zou willen neuken met iemand die vroeger een man was.

Dus dan vind ik het een rare zaak om die info weg te laten. Alleen maar zodat die transseksueel kan neuken. Dan lijkt het er achteraf wel een beetje op elkaar. In mijn ogen is het hetzelfde als een binnenstebuiten penis neuken. En daar zou ik me niet goed bij voelen. Dat ik het niet doorhad maakt het er niet minder om/
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_46456593
Voor de smaak van een biefstukje maakt het niet uit of het beest neergeschoten, verzopen of langzaam gewurgd is met een stuk tandfloss.

En toch hoef ik dat van tevoren niet te weten als ik in het restaurant een biefstukje bestel.
pi_46456604
Ik vind niet dat het dan gelijk verteld moet worden, iemand heeft weet ik veel wat doorstaan om te worden wat ze voelt, om in lichaam te worden wat ze van binnen voelt, een vrouw, is dan ook totaal een vrouw daarna, met de lichamelijke kenmerken, de hormonen en alles erbij.

Wat mij betrefd is dat onzin om aan een wippertje te vertellen, waarom, je bent toch vrouw dan geworden.
In een relatie is totale eerlijkheid wel belangerijk, maar waarom je met een enkel wippertje zo'n ellende op je hals halen, dat terwijl je er jaren over heb gedaan een vrouw te worden en dat dan eindelijk bent en ook zo wil leven?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46456642
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Tyler..Durden het volgende:

Het gaat er niet om dat ze vroeger een man was. Het gaat erom dat ik niet zou willen neuken met iemand die vroeger een man was.
Da's dan een irrationeel probleem dat tussen jouw oren zit. En dus dien jij in het vervolg maar het initiatief te nemen door aan ieder potentieel neukertje de voorschiedenis te vragen. .
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 14:13:49 #106
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46456725
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:09 schreef DennisMoore het volgende:
Voor de smaak van een biefstukje maakt het niet uit of het beest neergeschoten, verzopen of langzaam gewurgd is met een stuk tandfloss.
Maar deze biefstuk is dus surrogaat, zeg maar Vales dat smaakt als vlees.
pi_46456817
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:13 schreef SunChaser het volgende:

En ga je dan achteraf ook over je nek? .
pi_46456838
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik moest lachen
I am the lizardking, I can do anything!
pi_46456865
je koopt biefstuk, je verwacht biefstuk, je proeft... Biefstuk.

Maar ik blijf erbij : SOYLENT GREEN IS PEOPLE!!!!!
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 14:31:46 #110
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46457208
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:19 schreef Mojorisin het volgende:
je koopt biefstuk, je verwacht biefstuk, je proeft... Biefstuk.
Maar je krijgt soja
pi_46457282
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:31 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar je krijgt soja
Hmja daar sloeg dat laatste stukje op "Soylent green"
Het is een kwoot uit een classic, maar teveel moeite om even snel uit te leggen hier

http://www.imdb.com/title/tt0070723/ voor wie het wil weten
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 14:46:28 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46457660
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:34 schreef Mojorisin het volgende:

[..]

Hmja daar sloeg dat laatste stukje op "Soylent green"
Het is een kwoot uit een classic, maar teveel moeite om even snel uit te leggen hier

http://www.imdb.com/title/tt0070723/ voor wie het wil weten

[Klassieker] Soylent Green eindelijk op televisie

(en nog steeds niet gezien)
pi_46457677
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dan is het heel simpel : Voordat je met iemand in bed terecht komt zeg je haar wat je wel en niet wil.
quote:
Dus dan vind ik het een rare zaak om die info weg te laten. Alleen maar zodat die transseksueel kan neuken.
Ik zie je punt hier niet. Je wilt zelf net zo goed alleen even neuken en verder niets. Het lijkt mij dat een dergelijke aanpak de ruimte voor persoonlijke achtergronden niet creeert.
quote:
Dan lijkt het er achteraf wel een beetje op elkaar. In mijn ogen is het hetzelfde als een binnenstebuiten penis neuken. En daar zou ik me niet goed bij voelen. Dat ik het niet doorhad maakt het er niet minder om/
Probleem zit dus tussen de oren. Je merkt het verschil niet, kennelijk is het een aantrekkelijke vrouw want je neukt er mee, maar zodra je dan iets hoort over een verleden van haar is het opeens allemaal anders.

Houd jij er zelf trouwens ook rekening mee dat een bedpartner misschien bepaalde dingen vooraf wil weten en vertel je dan je hele levensgeschiedenis?
pi_46457826
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:09 schreef erodome het volgende:
Ik vind niet dat het dan gelijk verteld moet worden, iemand heeft weet ik veel wat doorstaan om te worden wat ze voelt, om in lichaam te worden wat ze van binnen voelt, een vrouw, is dan ook totaal een vrouw daarna, met de lichamelijke kenmerken, de hormonen en alles erbij.

Wat mij betrefd is dat onzin om aan een wippertje te vertellen, waarom, je bent toch vrouw dan geworden.
In een relatie is totale eerlijkheid wel belangerijk, maar waarom je met een enkel wippertje zo'n ellende op je hals halen, dat terwijl je er jaren over heb gedaan een vrouw te worden en dat dan eindelijk bent en ook zo wil leven?
Sowieso vind ik niet dat iemand uberhaupt recht heeft om ook maar iets van mijn achtergrond of verleden te weten. Mensen die dit stukje van mijn achtergrond wel kennen heb ik het laten weten omdat ik het hen toevertrouw. Bij een relatie vertel ik het op het moment dat ik het mijn (potentiele) partner toevertrouw. Dat zal voor de seks zijn, daar seks iets is waar ik nog stricter mee ben met aan wie ik het toevertrouw.

Ik vind echter niet dat iemand voor wie seks eerder komt dan dat verplicht is om haar achtergrond prijs te geven.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 14:55:26 #115
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46457922
Dus je hoeft ook niet te zeggen dat je HIV of aids hebt zolang je condoosm gebruikt?
pi_46457976
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef SunChaser het volgende:

Dus je hoeft ook niet te zeggen dat je HIV of aids hebt zolang je condoosm gebruikt?
Da's al een lastiger dilemma, omdat de kans op besmetting niet 0,0000000 % is en de gevolgen nogal wat ernstiger zouden zijn dan slechts een gevoel van 'bah'.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 15:01:32 #117
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46458079
Kijk, als ik in een one night stand ofzo achteraf een transeksueel heb geneukt zal ik niet meteen kotsen, maar ik zou t wel rondvertellen in mn vriendenkring dat ze weten met wie ze praten in de kroeg, voor je t weet gaat ook een vriend met hem mee.
pi_46458092
Misschien gaat ie dan wel júist mee. .
pi_46458097
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:55 schreef SunChaser het volgende:
Daar moet ik over nadenken. Door het gebruik van condooms is er alsnog een redelijke kans op besmetting. Daarbij zijn de gevolgen van een HIV-besmetting zeer ernstig, waar een vrijpartij met een transseksueel niet veel meer kans op blijvende schade oplevert dan een vrijpartij met een niet-transseksueel.

Ik denk dat ik voorlopig er naar neig dat iemand dat best mag vertellen, omdat iemand in een levensgevaarlijke situatie terecht komt.
pi_46458169
Met haar, een mens die in lijf en hormonen en alles een vrouw is, waar je het niet aan kan zien, die je blijkbaar zo vrouwelijk vond dat je ermee wilde neuken....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 19 februari 2007 @ 15:05:48 #121
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_46458203
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef SunChaser het volgende:
Kijk, als ik in een one night stand ofzo achteraf een transeksueel heb geneukt zal ik niet meteen kotsen, maar ik zou t wel rondvertellen in mn vriendenkring dat ze weten met wie ze praten in de kroeg, voor je t weet gaat ook een vriend met hem mee.
rite, volgens mij krijg je dat nog heel lang te horen ;p

maar als je het voor de seks niet verteld, vind ik ook niet dat je het na de seks moet vertellen. Anders is het zo van, ha! kijk je bent erin getrapt muhahaha.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  maandag 19 februari 2007 @ 15:06:00 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46458214
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef SunChaser het volgende:
Met háár.
Het is een vrouw, geboren in het verkeerde lichaam, en dat foutje van de natuur is rechtgezet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 15:06:58 #123
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46458243
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:04 schreef erodome het volgende:
Met haar, een mens die in lijf en hormonen en alles een vrouw is, waar je het niet aan kan zien, die je blijkbaar zo vrouwelijk vond dat je ermee wilde neuken....
Of omdat je geil en dronken was, dan is je beoordelingsvermogen sowieso al nihil.

En dan nog, een keer neuken is wat anders dan een relatie krijgen.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 15:07:49 #124
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46458273
quote:
Op maandag 19 februari 2007 15:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met háár.
Het is een vrouw, geboren in het verkeerde lichaam, en dat foutje van de natuur is rechtgezet.
Ja, het blijft een omgebouwde man voor mij.
  maandag 19 februari 2007 @ 15:09:17 #125
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_46458315
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:47 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Dan is het heel simpel : Voordat je met iemand in bed terecht komt zeg je haar wat je wel en niet wil.
[..]

Ik zie je punt hier niet. Je wilt zelf net zo goed alleen even neuken en verder niets. Het lijkt mij dat een dergelijke aanpak de ruimte voor persoonlijke achtergronden niet creeert.
[..]

Probleem zit dus tussen de oren. Je merkt het verschil niet, kennelijk is het een aantrekkelijke vrouw want je neukt er mee, maar zodra je dan iets hoort over een verleden van haar is het opeens allemaal anders.

Houd jij er zelf trouwens ook rekening mee dat een bedpartner misschien bepaalde dingen vooraf wil weten en vertel je dan je hele levensgeschiedenis?
Je doet net alsof het iets is als een beschimmelde teennagel.
Ik vind het feit dat je een omgebouwde man neukt wel belangrijke info.
Dan zit het maar tussen mijn oren, daar dien je rekening mee te houden.

Maar laat ik het dan nog een keer zo stellen. Als het allemaal niet uitmaakt, maar tussen de oren zit, waarom kan een transseksueel het niet van tevoren zeggen? Wat verliest ze daarmee?
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')