abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46466533
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef SunChaser het volgende:

Toch zou ik je niet neuken als ik t zou weten. Ik blijf t maar een raar idee vinden.
Als je er überhaupt al op zou mogen natuurlijk. .
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 19:29:48 #202
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46466568
Maarre Anna, jij neukt dus regelmatig mannen die niet weten dat je een transseksueel bent? Voel je je nooit schuldig?
  maandag 19 februari 2007 @ 19:31:07 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_46466627
Tja, dat is hetzelfde als je afvragen of je je bedpartner van tevoren moet opbiechten dat je een mateloze slet bent , of herpes hebt, of wat je sexuele voorkeur is.

Ik vind zelf, neen..dat moet niet. Het is wel zo netjes..maar moeten? Er is volgens mij geen transpolisie die je voor je iemand uit elkaar trekt , om een officiele verklaring van sexe of staat van dienst vraagt.
pi_46466629
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Toch zou ik je niet neuken als ik t zou weten. Ik blijf t maar een raar idee vinden.
Maar daar heb ik nou ook geen probleem mee. Het is ook een raar idee, en gelukkig een niet alledaags iets. Ik heb trouwens wel ooit van een man (mijn vriend wist er van) gehoord, wouw, je bent wel lekker strak, bij jou voel je wat. Tja, geen kinderen gebaard, geen uitgezakte vagina ofzo, is misschien ook een voordeel.....
pi_46466658
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

En Milagro is geen vrouw

Een vrouw die óf eerst de reacties van de heren heeft doorgelezen óf die zich wel beter kan inleven in een vent.

Ik ben wel benieuwd of de heren vanaf nu een vragenlijst voor een ONS gaan afvuren.
1. Wat is je lievelingskleur?
2. Heb je schaamluis?
3. Was je vroeger van het andere geslacht?

.

Gut zeg, ik vroeg me weer eens wat af op de vroege maandagochtend. . .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46466678
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef SunChaser het volgende:
Maarre Anna, jij neukt dus regelmatig mannen die niet weten dat je een transseksueel bent? Voel je je nooit schuldig?
Elke man die seks met mij heeft gehad wist van mijn verleden, maar ik ben behoorlijk monogaam geweest al die tijd...
pi_46466727
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef SHE het volgende:
Tja, dat is hetzelfde als je afvragen of je je bedpartner van tevoren moet opbiechten dat je een mateloze slet bent , of herpes hebt, of wat je sexuele voorkeur is.
Dat zijn er toch een aantal niet me je eens in dit topic. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_46466731
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als je er überhaupt al op zou mogen natuurlijk. .
Nee, mag niet
pi_46466771
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef SHE het volgende:

Ik vind zelf, neen..dat moet niet. Het is wel zo netjes..maar moeten? Er is volgens mij geen transpolisie die je voor je iemand uit elkaar trekt , om een officiele verklaring van sexe of staat van dienst vraagt.
het moet niet, maar is wel zo fatsoenlijk.
net zoals het niet moet, maar wel zo fatsoenlijk is een transseksueel aan te spreken verwant aan de meest recente sexe.

als iemand dat niet doet, is dat lullig, maar niet meer dan dat.

ik bedoel natuurlijk "is dat een kutstreek".
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 19 februari 2007 @ 19:34:16 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_46466772
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:33 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dat zijn er toch een aantal niet me je eens in dit topic. .
Dat zal me jeuken!
pi_46466783
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk en hoop dat de politie wel wat beters te doen heeft
Gelukkig wel. Flitsen op de A9 bijvoorbeeld.
pi_46466811
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik denk en hoop dat de politie wel wat beters te doen heeft
Ja, snelheidsbekeuringen uitschrijven
pi_46466871
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef MUUS het volgende:

[..]

Een vrouw die óf eerst de reacties van de heren heeft doorgelezen óf die zich wel beter kan inleven in een vent.

Ik ben wel benieuwd of de heren vanaf nu een vragenlijst voor een ONS gaan afvuren.
1. Wat is je lievelingskleur?
2. Heb je schaamluis?
3. Was je vroeger van het andere geslacht?

.

Gut zeg, ik vroeg me weer eens wat af op de vroege maandagochtend. . .
Onderdeel B.

Vul hier de namen van tenminste 4 getuigen in die bovenstaande kunnen bevestigen.

pi_46467082
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef milagro het volgende:

[..]

het moet niet, maar is wel zo fatsoenlijk.
net zoals het niet moet, maar wel zo fatsoenlijk is een transseksueel aan te spreken verwant aan de meest recente sexe.

als iemand dat niet doet, is dat lullig, maar niet meer dan dat.

ik bedoel natuurlijk "is dat een kutstreek".
Die kutstreek houden we erin , nee, maar het is wel pijnlijk voor de betreffende persoon als die anders aangesproken wordt.
Maar met sex (behalve de beruchte one-night-stand) vind ik het niet meer dan netjes dat je eerlijk bent. Iemand mag het een raar idee vinden. Mag er zijn eigen gedachten over hebben, maar deze publiekelijk uitspreken vind ik te ver gaan....
pi_46467176
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:36 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Onderdeel B.

Vul hier de namen van tenminste 4 getuigen in die bovenstaande kunnen bevestigen.

Nou zeg, 4 dingen, ik moest bij het VU een vragenlijst met ik geloof 600 vragen invullen, het is niet eerlijk verdeeld in het leven
pi_46467345
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Die kutstreek houden we erin , nee, maar het is wel pijnlijk voor de betreffende persoon als die anders aangesproken wordt.
Maar met sex (behalve de beruchte one-night-stand) vind ik het niet meer dan netjes dat je eerlijk bent. Iemand mag het een raar idee vinden. Mager zijn eigen gedachten over hebben, maar deze publiekelijk uitspreken vind ik te ver gaan....
het is pijnlijk, ja, maar er is zoveel pijnlijk, dat maakt het nog niet verboden, en niet iemands recht om dat te vinden en dat ook te zeggen.

wat jij te ver vindt gaan en wat er mag zijn twee verschillende zaken, en gelukkig maar, want god weet wat jij allemaal nog meer te ver vindt gaan
pi_46467456
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef AnnaB het volgende:

Mag er zijn eigen gedachten over hebben, maar deze publiekelijk uitspreken vind ik te ver gaan....
Wat beschouw je als publiekelijk uitspreken? In het openbare leven (overheid, bedrijfsleven, etcetera) mag er geen onderscheid gemaakt worden vind ik, maar in de prive-sfeer zie ik niet waarom dat verboden zou moeten zijn. Of het beschaafd is of dat ik met dat soort mensen om wil gaan is dan weer een andere vraag voor mij.
pi_46467542
Ik kan me er werkelijk geen indenking van maken hoe ik me zou voelen als ik wist dat ik een transseksueel geneukt heb. Iets zegt me dat ik die volgende ochtend wel opsta met bijzonder vreemd gevoel.

Stel je toch eens voor; dat je met zo'n persoon aan het zoenen bent, ze graait wat in jouw broek en vervolgens hoor je zo'n lage stem in je oor die hijgend zegt: "Ik heb ook een penis.". Dan voel ik me wel verkracht, denk ik.

Maar goed, voor eenmalig neuken hoef je het niet te vertellen. Dan komt die 'vrouw' of 'man' ook nooit meer aan zijn of haar trekken. Ik bedoel, ik hoop niet dat ze een gesprek beginnen met "Hoi ik ben Karel maar vroeger heette ik Carola."
pi_46467878
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik kan me er werkelijk geen indenking van maken hoe ik me zou voelen als ik wist dat ik een transseksueel geneukt heb. Iets zegt me dat ik die volgende ochtend wel opsta met bijzonder vreemd gevoel.

Stel je toch eens voor; dat je met zo'n persoon aan het zoenen bent, ze graait wat in jouw broek en vervolgens hoor je zo'n lage stem in je oor die hijgend zegt: "Ik heb ook een penis.". Dan voel ik me wel verkracht, denk ik.
Ik denk dan dat je een she-male te pakken hebt en geen transseksueel/iemand met GID.
quote:
Maar goed, voor eenmalig neuken hoef je het niet te vertellen. Dan komt die 'vrouw' of 'man' ook nooit meer aan zijn of haar trekken. Ik bedoel, ik hoop niet dat ze een gesprek beginnen met "Hoi ik ben Karel maar vroeger heette ik Carola."
Van mij mag een man best dat gesprek met me beginnen, maar liever niet in de slaapkamer.
  maandag 19 februari 2007 @ 20:02:51 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_46468145
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Friek_ het volgende:

Hoezo pas dat vreemde gevoel erna?

Als het niet anders neukt, waarom dan zo moeilijk doen?
pi_46468341
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Hoezo pas dat vreemde gevoel erna?

Als het niet anders neukt, waarom dan zo moeilijk doen?
waarom niet?

waarom nou moeilijk doen omdat iemand daar moeilijk over doet?
laat mensen lekker ook op hun beurt hun voorkeuren hebben, hoe apart of oppervlakkig ook.

voor hen is het idee al genoeg om zich er unhappy mee te voelen, moet toch kunnen?

als ik een voor mij lelijke vent neuk in het donker, neukt het ook niet anders in principe dan een mooie vent met het licht aan en dus moet ik dat onderscheid maar niet meer maken dan?
pi_46468378
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Wat beschouw je als publiekelijk uitspreken? In het openbare leven (overheid, bedrijfsleven, etcetera) mag er geen onderscheid gemaakt worden vind ik, maar in de prive-sfeer zie ik niet waarom dat verboden zou moeten zijn. Of het beschaafd is of dat ik met dat soort mensen om wil gaan is dan weer een andere vraag voor mij.
Wat is privé-sfeer, Als ik in een besloten vergadering zit, en iemand zou mij verkeerd aanspreken zou ik er minimaal een opmerking over maken, maar bij meerdere keren zou ik toch aan de rest van de vergadering vinden wat zij er van vinden.
En ik zorg er wel voor dat me dat in privé sfeer niet over komt. Voorkomen is beter dan genezen.
  maandag 19 februari 2007 @ 20:08:32 #223
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_46468425
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef milagro het volgende:

[..]

waarom niet?

laat mensen lekker ook op hun beurt hun voorkeuren hebben, hoe apart of oppervlakkig ook.

voor hen is het idee al genoeg om zich er unhappy mee te voelen, moet toch kunnen?
Van mij mag alles.
Ik vind het alleen hypocriet
Wel 'm erin hangen, maar zodra je extra info hebt, erover janken.
pi_46468530
quote:

[..]

waarom niet?

Dat moet zeker kunnen, maar je moet je ook afvragen hoe het komt dat diegene dat voelt, en ik heb het idee dat de media hier een aardige rol in spelen door de transseksueel als iets aparts af te schilderen (het is natuurlijk ook niet een gewoon iets, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel).
pi_46468541
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef SHE het volgende:

[..]

Van mij mag alles.
Ik vind het alleen hypocriet
Wel 'm erin hangen, maar zodra je extra info hebt, erover janken.
ja jammer dan.

als ik achteraf hoor dat iemand een enge neo nazi is,, om maar eens iets te noemen wat je niet voelt, verandert dat ook niets aan de sex an sich, maar baal ik toch dat hij er hem bij mij heeft mogen inhangen.
pi_46468576
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef milagro het volgende:

[..]

ja jammer dan.

als ik achteraf hoor dat iemand een enge neo nazi is,, om maar eens iets te noemen wat je niet voelt, verandert dat ook niets aan de sex an sich, maar baal ik toch dat hij er hem bij mij heeft mogen inhangen.
pi_46468591
quote:

als ik een voor mij lelijke vent neuk in het donker, neukt het ook niet anders in principe dan een mooie vent met het licht aan en dus moet ik dat onderscheid maar niet meer maken dan?
Het is echter vrij onvermijdelijk dat je betreffende persoon ook eens zult zien bij licht.
Zolang de transseksueel niets vertelt tijdens de seksrelatie, is er niets aan de hand en blijft het 'donker'.
pi_46468696
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:11 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het is echter vrij onvermijdelijk dat je betreffende persoon ook eens zult zien bij licht.
Zolang de transseksueel niets vertelt tijdens de seksrelatie, is er niets aan de hand en blijft het 'donker'.
Ik vermoed dat minimaal de helft van de transseksuelen ook bij daglicht, ook bloot op geen enkele manier opvallen. Niet iedereen heeft dat geluk helaas.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 20:18:59 #229
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46468992
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Ik vermoed dat minimaal de helft van de transseksuelen ook bij daglicht, ook bloot op geen enkele manier opvallen.
Daar gaat t niet om toch? Je ziet ook niet of iemand HIV heeft
pi_46469025
quote:

[..]

ja, maar je weet het dus WEL, dennis, en dan knap je dus alsnog af.

dan zeg jij : wat een onzin , je had er niets van gemerkt anders, dus je afknappen slaat nergens op.

en dát is dus onzin, als je alles afzet tegen wat niet weet wat niet deert, is alles "toegestaan" zolang je je bek maar houdt, en de ander het niet te weten komt.

de vraag is "zou je het willen weten" , dan zeg ik ja, ik zou het willen weten, en of ik er nu iets van voel of niet, iets merk of niet, is geen argument, ik wil geen omgebouwde vrouw als vent, en ik denk dat het net zo moeilijk is te omschrijven waarom niet, als dat ik moet uitleggen waarom ik niet op de ene val maar wel op de ander , is gewoon een gevoeeeeeeeeel, daar is geen rationele reden voor.

het feit dat je bepaalde dingen niet kán verzwijgen omdat het oog het meteen registreert maakt het niet meer valide.
het maakt geen donder uit wat mijn voorkeuren zijn , en of ze a priori of achteraf mijn keuze bepalen (eraan te beginnen of er mee door te gaan)
pi_46469044
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:18 schreef SunChaser het volgende:

Daar gaat t niet om toch? Je ziet ook niet of iemand HIV heeft
Mja, je kunt ook niet zien of iemand te stom is om te schijten.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 20:21:00 #232
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46469088
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:20 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Mja, je kunt ook niet zien of iemand te stom is om te schijten.
Maar dat maakt ook niet uit als je alleen iemand een beurt wil geven, of ze stom is.
pi_46469271
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef milagro het volgende:

Alleen als het licht aangaat. Stel nou dat het licht nooit aan zou gaan...
quote:
dan zeg jij : wat een onzin , je had er niets van gemerkt anders, dus je afknappen slaat nergens op.
Zolang het licht uitblijft, ja. .
quote:
en dát is dus onzin, als je alles afzet tegen wat niet weet wat niet deert, is alles "toegestaan" zolang je je bek maar houdt, en de ander het niet te weten komt.
En de ander geen objectieve schade (AIDS, schaamluis, etc) berokkend wordt.
Zeker in dit geval, in deze context van fysieke lusten vind ik dat het 'probleem' tussen de oren zit, en dat die persoon maar eens bij zichzelf te rade moet gaan waarom het voor hem zo belangrijk is hoe het vlees er vroeger uitgezien heeft.
quote:
de vraag is "zou je het willen weten" , dan zeg ik ja, ik zou het willen weten, en of ik er nu iets van voel of niet, iets merk of niet, is geen argument, ik wil geen omgebouwde vrouw als vent, en ik denk dat het net zo moeilijk is te omschrijven waarom niet, als dat ik moet uitleggen waarom ik niet op de ene val maar wel op de ander , is gewoon een gevoeeeeeeeeel, daar is geen rationele reden voor.
Dan zou ik maar een hele uitgebreide questionnaire gaan voorbereiden als ik jou was. .
pi_46469348
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:21 schreef SunChaser het volgende:

Maar dat maakt ook niet uit als je alleen iemand een beurt wil geven, of ze stom is.
Waarom niet? Ik zou 'm er niet in willen hangen als iemand stom is. Dan zou ik me toch belazerd voelen.
Daarom vind ik dat iemand het mij van tevoren moet melden als ie stom is. Ik heb recht op die informatie!
En anders zal ie naderhand de consequenties wel merken...
pi_46469437
quote:

[..]

ja en zolang de man wel degelijk weet dat zij ooit een vent was, en haar enkel maar als curiositeit neukt en niet als vrouw ziet en zich achter haar rug gek lacht met vrienden maar dat niet zegt tegen het transseksule neukertje, is er ook niets aan de hand, en toch zal de transseksueel dat niet prettig vinden zou ze erachter komen.

zeg je dan ook: "ah joh, hij heeft je te kakken gezet, misbruikt en vernedert, maar allemaal achter je rug om, dus zeik niet zo, je voelde er niets van tijdens het neuken"
pi_46469460
quote:

[..]

ja jammer dan.

Hiet zit dan toch ook wel weer iets in, ik zou me toch wel erg naar voelen als ik er achteraf achter kom dat iemand een creepy neo nazi is, zou ik wel mee zitten, zou het iig niet weer doen en denken, he bah waarom toch, waarom ik, waarom niet een ander???????????

Maar dat is dan ook wel weer een hele nare karaktereigenschap, maar idd, ik zou er niets van merken als iemand gewoon normaal doet en het niet verteld, moet maar net wat bovenkomen waarbij ik denk idiote nazi...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46469691
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:07 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Wat is privé-sfeer, Als ik in een besloten vergadering zit, en iemand zou mij verkeerd aanspreken zou ik er minimaal een opmerking over maken, maar bij meerdere keren zou ik toch aan de rest van de vergadering vinden wat zij er van vinden.
En ik zorg er wel voor dat me dat in privé sfeer niet over komt. Voorkomen is beter dan genezen.
Is het jou wel eens gebeurd dat iemand in een besloten vergadering jou met opzet verkeerd aansprak?
pi_46469696
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:27 schreef milagro het volgende:

ja en zolang de man wel degelijk weet dat zij ooit een vent was, en haar enkel maar als curiositeit neukt en niet als vrouw ziet en zich achter haar rug gek lacht met vrienden maar dat niet zegt tegen het transseksule neukertje, is er ook niets aan de hand, en toch zal de transseksueel dat niet prettig vinden zou ze erachter komen.

zeg je dan ook: "ah joh, hij heeft je te kakken gezet, misbruikt en vernedert, maar allemaal achter je rug om, dus zeik niet zo, je voelde er niets van tijdens het neuken"
Die vergelijking zou pas opgaan als de transseksueel dergelijke uitlachpartijen in gang zou zetten bij kennissen van die man, achter z'n rug om en 'm bewust zou willen vernederen.
pi_46469770
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef milagro het volgende:

[..]

het feit dat je bepaalde dingen niet kán verzwijgen omdat het oog het meteen registreert maakt het niet meer valide.
het maakt geen donder uit wat mijn voorkeuren zijn , en of ze a priori of achteraf mijn keuze bepalen (eraan te beginnen of er mee door te gaan)
Ik zou het je vertellen, tenzij ik bij voorbaat zou weten dat het een one-night-stand is. Ik krijg nl zelf anders het gevoel dat ik je belazer. Ik vind dat het geen verschil mag uitmaken, maar dat wil niet zeggen dat ik een ander zijn mening niet hoef te respecteren. Respect voor elkaar, dat vind ik gewoon belangrijk. En geen gedoe van omgebouwd etc, ik was ook liever gewoon man of vrouw geweest, helaas heeft dat niet zo mogen zijn.
pi_46469807
quote:

[..]

ja jammer dan.

Dat zou ik denk ik ook wel hebben. Ik verlang bij een one night stand echter niet dat iemand zijn politieke voorkeur aan mij kenbaar maaks alvorens onder de lakens te duiken. Voor een relatie zou ik het wel heel belangrijk vinden, maar met een enge neo nazi zou het al snel op de klippen lopen denk ik.
pi_46469847
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Is het jou wel eens gebeurd dat iemand in een besloten vergadering jou met opzet verkeerd aansprak?
Nee, en ik zie het ook niet makkelijk gebeuren. In cliëntenraden bij de ggz hebben we respect voor wat een ieder heeft meegemaakt. (nog afgezien van het feit dat ze het in het begin ook niet wisten. Weet ook niet of nu iedereen het weet, Boeit me ook niet)
pi_46470042
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Nee, en ik zie het ook niet makkelijk gebeuren. In cliëntenraden bij de ggz hebben we respect voor wat een ieder heeft meegemaakt. (nog afgezien van het feit dat ze het in het begin ook niet wisten. Weet ook niet of nu iedereen het weet, Boeit me ook niet)
Ik heb zoiets ook niet meegemaakt. Wat ik dan precies zou doen weet ik niet, maar ik denk dat ik het eerder in de informele sfeer zou proberen op te lossen dan in de formele. Een goed 1 op 1 gesprek met iemand is vaak vruchtbaarder dan een berisping van een meerdere of iets in die richting.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 20:40:14 #243
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46470071
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:35 schreef AnnaB het volgende:

. In cliëntenraden bij de ggz hebben we respect voor wat een ieder heeft meegemaakt.
Maar iemand die jou niet wil neuken omdat je een geslachtsverandering hebt ondergaan heeft geen respect voor je
pi_46470189
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Die vergelijking zou pas opgaan als de transseksueel dergelijke uitlachpartijen in gang zou zetten bij kennissen van die man, achter z'n rug om en 'm bewust zou willen vernederen.
nee, die gaat sowieso op.

je verzwijgt iets, dat de ander zou kwetsen of doen walgen, maar waar diegene tijdens de sex niets van merkt.

had de transseksueel willen weten dat die man met die intentie haar benaderd heeft?
ja ik denk van wel.
maar waarom dan? het doet er niet toe toch, het is slechts sex, en ze voelt er niets van, enkel als ze het weet, en zolang ze niet weet, is er dus geen sprake van unfairness

moet een transseksueel dat dan vertellen , als er enkel sprake is van een sexdate of relatie?
nee, want dan knapt de man ms wel af, en dat slaat nergens op, want hij zou het niet merken dus zeggen we niets.

moet een vent dat dan vertellen a priori "ja ik vind je een lelijk mormel, maar ik wil wel eens weten hoe het is een lelijk mormel te palen"
nee, want zou hij dat doen , dan werd er dus niet geneukt, en dat wil hij nu juist zo graag dus zeggen we niets.

het is maar sex tenslotte toch? lekker belangrijk de onuitgesproken intenties.
pi_46470389
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:42 schreef milagro het volgende:

nee, die gaat sowieso op.
Ik vind van niet. .
quote:
je verzwijgt iets, dat de ander zou kwetsen of doen walgen, maar waar diegene tijdens de sex niets van merkt.
Dat diegene zich 'gekwetst' voelt of gaat 'walgen', zit m.i. tussen zijn oren, is misplaatst en zijn eigen probleem.

Als we rekening moeten gaan houden met iedereen die zich potentieel gekwetst zou kunnen gaan voelen... . Mensen moeten zich niet zo aanstellen.

En ja, da's wat anders dan bewust uitlachen, bespotten en vernederen.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 20:53:26 #246
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46470687
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
Dat diegene zich 'gekwetst' voelt of gaat 'walgen', zit m.i. tussen zijn oren, is misplaatst en zijn eigen probleem.
Het zit niet tussen zijn oren, want hoe je t ook wendt of keert, het blijft iemand die ooit man was. Dus zeker niet misplaatst, wel zijn eigen probleem, omdat hij er mee moet leren leven.

Dat een trans niks zegt voor een eenmalige neukpartij, oke, maar als t serieuzer wordt dan is dat misplaatst en een naaistreek.
pi_46470709
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar iemand die jou niet wil neuken omdat je een geslachtsverandering hebt ondergaan heeft geen respect voor je
Heeft ie ook niet, maar dan kan ik diegene zijn mening wel respecteren.
pi_46470722
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik vind van niet. .
[..]

Als we rekening moeten gaan houden met iedereen die zich potentieel gekwetst zou kunnen gaan voelen... . Mensen moeten zich niet zo aanstellen.

En ja, da's wat anders dan bewust uitlachen, bespotten en vernederen.
daar weet de bespotte toch niets van, het wordt haar niet verteld immers.

jij redeneert dat iets wat je niet merkt, je achteraf niet zou moeten doen afknappen.

jij maakt blijkbaar wel verschil wb wát dan 'niet merken' dan betreft.
jij vindt zelf dat transseksualiteit geen issue mag zijn, en bepaalt dat gelijk ook even dat een ander dat ook 'moet' vinden, anders ben je hypocriet of fout, of raar bezig, take your dick uh pick.

jij bepaalt dus bljkbaar waar je je over gekwests mag voelen als dat verzwegen wordt, wat zwaarder weegt en wat tussen de oren zit en wat niet.

dat mag jij bepalen voor jezelf, maar niet voor een ander.
stellen dus dat het verzwijgen van een sexchange geen issue moet zijn, want de sexchange moet geen issue zijn en is dat ook niet, omdat je het niet merkt, en omdat je het niet merkt, maakt verzwijgen niet uit, en is het geen issue , is de kromme naar zich toe redenatie taktiek van een gelovige.
pi_46470800
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef SunChaser het volgende:

Het zit niet tussen zijn oren, want hoe je t ook wendt of keert, het blijft iemand die ooit man was. Dus zeker niet misplaatst, wel zijn eigen probleem, omdat hij er mee moet leren leven.
Daar een probleem van maken, zit tussen zijn oren. Het ging om het vlees, de lust, de seks.
quote:
Dat een trans niks zegt voor een eenmalige neukpartij, oke, maar als t serieuzer wordt dan is dat misplaatst en een naaistreek.
Eens.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 20:57:20 #250
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46470890
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:

Daar een probleem van maken, zit tussen zijn oren. Het ging om het vlees, de lust, de seks.
Dus een geit neuken is net zo normaal?
pi_46471111
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef milagro het volgende:

daar weet de bespotte toch niets van, het wordt haar niet verteld immers.
Maar er is wel objectief sprake van spotten en kwetsen, iets dat niet alleen tussen oren zit.
quote:
jij redeneert dat iets wat je niet merkt, je achteraf niet zou moeten doen afknappen.
Zolang het niet verteld wordt, inderdaad.
quote:
jij vindt zelf dat transseksualiteit geen issue mag zijn, en bepaalt dat gelijk ook even dat een ander dat ook 'moet' vinden, anders ben je hypocriet of fout, of raar bezig, take your dick uh pick.
Yep. In deze ONS-context zeker. Net zoals ik het absurd vind om lievelingskleur een issue te laten zijn. Je kunt de chromosomen namelijk niet met het blote oog zien.
quote:
dat mag jij bepalen voor jezelf, maar niet voor een ander.
Gelukkig bepaal ik zelf wanneer ik het absurd zou vinden als iemand ergens een issue van maakt.

Mag ik die leuke jongen in de trein niet meer bekijken, omdat ie, als ie zou weten dat ie bekeken wordt door een homo, misschien zou kunnen gaan walgen? .
quote:
stellen dus dat het verzwijgen van een sexchange geen issue moet zijn, want de sexchange moet geen issue zijn en is dat ook niet, omdat je het niet merkt, en omdat je het niet merkt, maakt verzwijgen niet uit, en is het geen issue , is de kromme naar zich toe redenatie taktiek van een gelovige.
Waarom zou de sexchange een issue mogen zijn, en iemand lievelingskleur niet?
Beide merk je niet tijdens de seks. Dus als je er nooit achter komt, geen issue.
pi_46471154
quote:
Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:

Je logica is onnavolgbaar. .
pi_46471249
quote:

[..]

Tja, een transseksueel kun je dus ook al met een geit vergelijken, het moet niet gekker worden
pi_46471507
quote:
Op maandag 19 februari 2007 19:00 schreef AnnaB het volgende:
Nu gebeurd dat uitermate zelden, maar het is me laatst gebeurd, en daar heb ik aangifte van gedaan ook.
Heeft de politie de aangifte ook werkelijk in het systeem gezet? En is er een strafzaak van gekomen en een boete/veroordeling?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_46471532
Zullen we alle m->v transen maar een roze ster met "MTF" d'r op geven dan? En een blauwe ster met "FTM" voor de heren. Want stel je voor dat een keurige heterojongen (of heteromeid) zich vergist! The horror.

omfg, stelletje onvolwassen zielepoten.

(oeps, godwin )

[ Bericht 10% gewijzigd door Hildy op 19-02-2007 21:17:25 (tickvaudt) ]
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46471565
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:09 schreef Hildy het volgende:

Zullen we alle m->v transen maar een roze ster met "MTF" d'r op geven dan? En een blauwe ster met "FTM" voor de heren. Want stel je voor dat een keurige hetrojongen (of hetromeid) zich vergist! The horror.

omfg, stelletje onvolwassen zielepoten.
I guess that sums it up. .
pi_46471629
quote:

[..]

Absoluut. Wanneer jij een geit neukt en daar van geniet, moet je ook niet gaan miepen wanneer achteraf de geit vertelt dat het een geit is.
pi_46471654
LOL.
pi_46471716
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

I guess that sums it up. .
't was sarcastisch bedoeld. Maar ik lees toch wel uit een hoop reacties hier dat dat een beetje hun ideaalbeeld is: alles wat niet-heteronormatief (homoseksueel, transseksueel, interseksueel) is tot 2de-rangs burger degraderen. En voor zo'n jong en vooruitstrevend forum als fok vind ik dat toch wel eng.
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 21:14:56 #260
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46471791
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:04 schreef AnnaB het volgende:

[..]

Tja, een transseksueel kun je dus ook al met een geit vergelijken, het moet niet gekker worden
Begrijpend lezen is ook een vak
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 21:24:30 #261
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46472311
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Absoluut. Wanneer jij een geit neukt en daar van geniet, moet je ook niet gaan miepen wanneer achteraf de geit vertelt dat het een geit is.
Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.
pi_46472525
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee, een geit neuken is puurder dan een transseksueel, want bij een geit weet je dat je een geit neukt, bij een transeksueel denk je dat je een vrouw neukt maar neuk je een omgebouwde man.
Een transseksueel is net zo goed een vrouw. Misschien niet het soort vrouw waar je hem in wil hangen, maar net zo goed een vrouw. De overeenkomst is dat je in beide gevallen snel wilt neuken, een wezen ziet waar je dat mee wilt doen, er heftig van geniet, maar naderhand gaat miepen dat als je meer had geweten over de achtergrond van het wezen hem er niet in had willen hangen.

Hoort bij het risico van een one night stand. Koper heeft onderzoeksplicht enzo.
  maandag 19 februari 2007 @ 21:30:29 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46472583
Geiten/dieren en mensen.
Appels en peren.

Onzinvergelijking.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 21:34:22 #264
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46472768
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:29 schreef BetaWolff het volgende:

[..]

Een transseksueel is net zo goed een vrouw.
En een omgebouwde man.
pi_46473589
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat als een tang op een geit. Doe dus maar weglaten.
pi_46473655
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En een omgebouwde man.
Enkel lichamelijk. En ik mag toch wel hopen dat de persoon die in dat lichaam zit belangrijker is voor je (maar ik heb weinig hoop).
pi_46473684
Edit: nah, onnodig.

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 22:01:00 ]
pi_46473777
Reactie op edit.

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 22:01:22 ]
pi_46473945
Oh en MUUS, ik ben Turks, ik heb het alleenrecht om te roepen dat ik gediscrimineerd word hier, dus de rest telt toch al niet .

MAW: Mensen, de discussie mag misschien niet al te netjes zijn maar vooralsnog heb ik niets gezien wat niet door de beugel kan. Mits de geiten wegblijven (want ik vind ze eng).

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2007 22:03:47 ]
pi_46474045
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:56 schreef milagro het volgende:
Edit: nah, onnodig.
tjonge jonge zeg, 1 ijsbrekertje in een "felle" discussie
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:06:17 #271
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474057
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Die vergelijking slaat als een tang op een geit. Doe dus maar weglaten.
Het was een reactie op DM die zegt dat vlees vlees is.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:07:25 #272
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474098
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Hildy het volgende:

[..]

Enkel lichamelijk.
Ja, en neuken is ook lichamelijk, daar gaat t dus al de hele tijd om
pi_46474263
'k vind 't wel erg denigrerend om transen te vergelijken met beesten eigenlijk. Dat zegt toch eigenlijk wel heel veel over hoe een hoop mensen hier over denken.

En dat over iets wat verdorie aangeboren is, m.a.w. de persoon waar je 't over hebt kan d'r helemaal niks aan doen dat hij/zij zo is!
pi_46474349
quote:
Op maandag 19 februari 2007 21:55 schreef Hildy het volgende:

[..]

Enkel lichamelijk. En ik mag toch wel hopen dat de persoon die in dat lichaam zit belangrijker is voor je (maar ik heb weinig hoop).
er wordt juist gesteld dat het toch maar sex is en je er niets van voelt en dus niet moet zeuren

als je zo redeneert, dat puur lichamelijk niet telt, en dat voorkeuren tussen de oren zitten, kun je net zo goed je geaardheid over boord gooien, want wat maakt het nu uit of een vent je pijpt of een wijf (als ze beide even kundig zijn in deze), wat maakt het nu uit of een wijf je penetreert met een voorbinddildo of een vent met zijn non detachable dildo, als het gevoel hetzelfde is en als je je ogen sluit het verschil dus niet merkt in principe, tenzij je het weet.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:16:28 #275
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474460
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

Deze zag ik aankomen. .
Ja, als je steeds doodoeners brengt om goed te praten dat je niet hoeft te vertellen dat transeksueel bent, dan ken ik er ook nog wel wat.

Het is maar vlees, het gaat om wie je bent, het is aangeboren. Het is allemaal te makkelijk.
pi_46474481
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:05 schreef milagro het volgende:

[..]

tjonge jonge zeg, 1 ijsbrekertje in een "felle" discussie
Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas niet .

SC, probéér 's fatsoenlijk te reageren. Ik weet zeker dat het je ergens lukt. Huphup, zoek 's naar wat fatsoen. Zo niet, wegwezen.
pi_46474488
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Hildy het volgende:
'k vind 't wel erg denigrerend om transen te vergelijken met beesten eigenlijk. Dat zegt toch eigenlijk wel heel veel over hoe een hoop mensen hier over denken.

En dat over iets wat verdorie aangeboren is, m.a.w. de persoon waar je 't over hebt kan d'r helemaal niks aan doen dat hij/zij zo is!
ja een Chinees kan er ook niets aan doen dat ie een Chinees is, en toch val ik er niet op

en we zijn allemaal beesten, we lullen al een halve dag over sex enkel hier
pi_46474543
Een chinees herken je als chinees, een transseksueel niet als transseksueel.
De vergelijking met een lievelingskleur is nog een betere.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:18:27 #279
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474554
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas niet .

SC, probéér 's fatsoenlijk te reageren. Ik weet zeker dat het je ergens lukt. Huphup, zoek 's naar wat fatsoen. Zo niet, wegwezen.
Ik reageer fatsoenlijk, op de dooddoeners van de transen mag ik ook dooddoeners plaatsen lijkt me. Hun argumenten zijn belachelijk.
pi_46474574
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef milagro het volgende:

[..]

er wordt juist gesteld dat het toch maar sex is en je er niets van voelt en dus niet moet zeuren

als je zo redeneert, dat puur lichamelijk niet telt, en dat voorkeuren tussen de oren zitten, kun je net zo goed je geaardheid over boord gooien, want wat maakt het nu uit of een vent je pijpt of een wijf (als ze beide even kundig zijn in deze), wat maakt het nu uit of een wijf je penetreert met een voorbinddildo of een vent met zijn non detachable dildo, als het gevoel hetzelfde is en als je je ogen sluit het verschil dus niet merkt in principe, tenzij je het weet.
Ja, waarom niet dan? Ik zie 't probleem niet zo eigenlijk...
pi_46474636
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
De vergelijking met een lievelingskleur is nog een betere.
Op zich vond ik de vergelijking met de neo-nazi's wel een goede. Althans, als ik vergelijk hoe ik t.o.v. neo-nazi's sta en hoe sommige mannen in dit topic t.o.v. transjes staan.
pi_46474647
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik reageer fatsoenlijk, op de dooddoeners van de transen mag ik ook dooddoeners plaatsen lijkt me. Hun argumenten zijn belachelijk.
Kan je een voorbeeld aanhalen?
pi_46474649
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

hij reageert fatsoenlijk, het is eenmanier om dooddoeners mee te lijf te gaan, de goede verstaander pikt dat op.

er worden hier allerlei argumenten bijgesleept, waarbij je kan zeggen "zo lust ik er nog wel tien, zeg" en dus draag je even een voorbeeld aan, wat in principe dezelfde redenatie volgt, alleen wat minder in het straatje past.

alles is te doen, zolang je er geen weet van hebt.
alles is goed te praten, zolang je het maar verzwijgt.

wat niet weet wat niet deert, nee, fucking duh, als mijn broer geen piemeltje had gehad was het mijn zus geweest.

em die had zich dan weer om laten bouwen tot een broer, hoe verwarrend wil je het hebben
pi_46474668
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef milagro het volgende:

[..]

ja een Chinees kan er ook niets aan doen dat ie een Chinees is, en toch val ik er niet op

en we zijn allemaal beesten, we lullen al een halve dag over sex enkel hier
Zolang we er over praten doen we het niet.
pi_46474685
Mja, maar da's meer omdat je het neo-nazi's niet zou gunnen ofzo. Omdat je vindt dat ze moreel verkeerd bezig zijn.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:22:09 #286
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474700
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Hildy het volgende:
Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.
pi_46474721
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:

Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.
ONS, niet relatie.
pi_46474724
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef milagro het volgende:

[..]

hij reageert fatsoenlijk, het is eenmanier om dooddoeners mee te lijf te gaan, de goede verstaander pikt dat op.
Alle reacties bij elkaar vind ik SunChaser nu niet bepaald fatsoenlijk reageren eigenlijk en dan doel ik niet op die pedofilie-vergelijking.
pi_46474776
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef milagro het volgende:

[..]
wat niet weet wat niet deert, nee, fucking duh, als mijn broer geen piemeltje had gehad was het mijn zus geweest.

em die had zich dan weer om laten bouwen tot een broer, hoe verwarrend wil je het hebben
Ja precies, omdat 'ie zich toch man voelt en al 't vrouwelijke 'm vreemd is.

En wat zou je d'r van vinden als iedereen 'm dan alsnog "zij" zou noemen achter z'n rug om, omdat dat nu eenmaal bij z'n geboorte is vastgesteld?
pi_46474784
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, maar da's meer omdat je het neo-nazi's niet zou gunnen ofzo. Omdat je vindt dat ze moreel verkeerd bezig zijn.
Dat wel denk ik. Overeenkomsten zijn dat je het niet ziet, dat het gevoel van walging na de seks irrationeel is en dat het een risico is dat hoort bij een one night stand.
pi_46474826
quote:

[..]

Ik ook niet.

Verbaast je dat misschien?

Wat ik echter echt niet vind kunnen is hoe jij transen bejegent.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:25:49 #292
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474837
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Hildy het volgende:

[..]

Kan je een voorbeeld aanhalen?
Dat doe ik de hele tijd al

Er wordt gezegd: het is maar vlees. Dus zeg ik, dan kun je ook dieren neuken, want het is maar vlees
Er wordt gezegd: het is aangeboren. Dus zeg ik, pedofilie is ook aangeboren

Ik vergelijk de transseksuelen er niet mee, maar ik vergelijk de dooddoeners. Dat Clumsydinges dat niet begrijpt vind ik een kwalijke zaak.
pi_46474856
quote:

[..]

Gaat het nu over one night stands of relaties? Ik was in de veronderstelling dat we het over one night stands hadden..
pi_46474863
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Hildy het volgende:

[..]

Ja, waarom niet dan? Ik zie 't probleem niet zo eigenlijk...
wat zie je niet? jij duikt met willekeurig wie in bed, man, vrouw, trans, trafo, omdat het hetzelfde voelt, in principe, bedoel je?

en dus moet een ander dat ook zo beleven, voelen, geen probleem mee hebben?

waarom weegt jullie opvatting zwaarder dan de mijne?
niemand bepaalt voor een ander wat een probleem is.

gooi alle sexuele geaardheden maar door de shredder dan, homo's moeten niet zeiken, lesbo's en hetero's ook niet, het is enkel fysiek en een mens is meer dan dat, toch? en als het per saldo een orgasme oplevert , wat zeur je dan over de verpakking van de ander.
pi_46474873
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
Echt niet, ga maar eens naar West China toe. Die mensen daar zien er echt niet Chinees uit.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_46474930
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef Lucille het volgende:

Echt niet, ga maar eens naar West China toe. Die mensen daar zien er echt niet Chinees uit.
Als de loempia maar smaakt, zeg ik altijd.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:32:08 #297
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46475064
De bottomline is, de meeste hetero's zullen niet op prijs stellen dat ze achter te horen krijgen dat ze met een transseksueel hebben geneukt
pi_46475102
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef SunChaser het volgende:

De bottomline is, de meeste hetero's zullen niet op prijs stellen dat ze achter te horen krijgen dat ze met een transseksueel hebben geneukt
Tough.
pi_46475149
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef SunChaser het volgende:
hetero mannen dan, want de vrouwen merken het meestal op voorhand wel
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:35:05 #300
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46475190
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:34 schreef milagro het volgende:

[..]

hetero mannen dan, want de vrouwen merken het meestal op voorhand wel
Neehoor, een omgebouwde vrouw kan een stijve pik krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')