abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46474481
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:05 schreef milagro het volgende:

[..]

tjonge jonge zeg, 1 ijsbrekertje in een "felle" discussie
Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas niet .

SC, probéér 's fatsoenlijk te reageren. Ik weet zeker dat het je ergens lukt. Huphup, zoek 's naar wat fatsoen. Zo niet, wegwezen.
pi_46474488
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Hildy het volgende:
'k vind 't wel erg denigrerend om transen te vergelijken met beesten eigenlijk. Dat zegt toch eigenlijk wel heel veel over hoe een hoop mensen hier over denken.

En dat over iets wat verdorie aangeboren is, m.a.w. de persoon waar je 't over hebt kan d'r helemaal niks aan doen dat hij/zij zo is!
ja een Chinees kan er ook niets aan doen dat ie een Chinees is, en toch val ik er niet op

en we zijn allemaal beesten, we lullen al een halve dag over sex enkel hier
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46474543
Een chinees herken je als chinees, een transseksueel niet als transseksueel.
De vergelijking met een lievelingskleur is nog een betere.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:18:27 #279
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474554
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Was meer in de hoop dat Sun er dan over op zou houden, de reactie an sich was het probleem niet, maar meneer gaat vrolijk verder, het hielp dus helaas niet .

SC, probéér 's fatsoenlijk te reageren. Ik weet zeker dat het je ergens lukt. Huphup, zoek 's naar wat fatsoen. Zo niet, wegwezen.
Ik reageer fatsoenlijk, op de dooddoeners van de transen mag ik ook dooddoeners plaatsen lijkt me. Hun argumenten zijn belachelijk.
pi_46474574
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:14 schreef milagro het volgende:

[..]

er wordt juist gesteld dat het toch maar sex is en je er niets van voelt en dus niet moet zeuren

als je zo redeneert, dat puur lichamelijk niet telt, en dat voorkeuren tussen de oren zitten, kun je net zo goed je geaardheid over boord gooien, want wat maakt het nu uit of een vent je pijpt of een wijf (als ze beide even kundig zijn in deze), wat maakt het nu uit of een wijf je penetreert met een voorbinddildo of een vent met zijn non detachable dildo, als het gevoel hetzelfde is en als je je ogen sluit het verschil dus niet merkt in principe, tenzij je het weet.
Ja, waarom niet dan? Ik zie 't probleem niet zo eigenlijk...
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46474636
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
De vergelijking met een lievelingskleur is nog een betere.
Op zich vond ik de vergelijking met de neo-nazi's wel een goede. Althans, als ik vergelijk hoe ik t.o.v. neo-nazi's sta en hoe sommige mannen in dit topic t.o.v. transjes staan.
pi_46474647
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik reageer fatsoenlijk, op de dooddoeners van de transen mag ik ook dooddoeners plaatsen lijkt me. Hun argumenten zijn belachelijk.
Kan je een voorbeeld aanhalen?
"That's the thing about the truth. It'll set you free, but first it'll really piss you off!"
pi_46474649
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

hij reageert fatsoenlijk, het is eenmanier om dooddoeners mee te lijf te gaan, de goede verstaander pikt dat op.

er worden hier allerlei argumenten bijgesleept, waarbij je kan zeggen "zo lust ik er nog wel tien, zeg" en dus draag je even een voorbeeld aan, wat in principe dezelfde redenatie volgt, alleen wat minder in het straatje past.

alles is te doen, zolang je er geen weet van hebt.
alles is goed te praten, zolang je het maar verzwijgt.

wat niet weet wat niet deert, nee, fucking duh, als mijn broer geen piemeltje had gehad was het mijn zus geweest.

em die had zich dan weer om laten bouwen tot een broer, hoe verwarrend wil je het hebben
pi_46474668
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:16 schreef milagro het volgende:

[..]

ja een Chinees kan er ook niets aan doen dat ie een Chinees is, en toch val ik er niet op

en we zijn allemaal beesten, we lullen al een halve dag over sex enkel hier
Zolang we er over praten doen we het niet.
pi_46474685
Mja, maar da's meer omdat je het neo-nazi's niet zou gunnen ofzo. Omdat je vindt dat ze moreel verkeerd bezig zijn.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:22:09 #286
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474700
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef Hildy het volgende:
En dat over iets wat verdorie aangeboren is, m.a.w. de persoon waar je 't over hebt kan d'r helemaal niks aan doen dat hij/zij zo is!
Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.
pi_46474721
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:

Het kan wel aangeboren zijn, maar toch vind ik t niet kunnen als je aan je relatie verzwijgt dat je bent omgebouwd.
ONS, niet relatie.
pi_46474724
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef milagro het volgende:

[..]

hij reageert fatsoenlijk, het is eenmanier om dooddoeners mee te lijf te gaan, de goede verstaander pikt dat op.
Alle reacties bij elkaar vind ik SunChaser nu niet bepaald fatsoenlijk reageren eigenlijk en dan doel ik niet op die pedofilie-vergelijking.
pi_46474776
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef milagro het volgende:

[..]
wat niet weet wat niet deert, nee, fucking duh, als mijn broer geen piemeltje had gehad was het mijn zus geweest.

em die had zich dan weer om laten bouwen tot een broer, hoe verwarrend wil je het hebben
Ja precies, omdat 'ie zich toch man voelt en al 't vrouwelijke 'm vreemd is.

En wat zou je d'r van vinden als iedereen 'm dan alsnog "zij" zou noemen achter z'n rug om, omdat dat nu eenmaal bij z'n geboorte is vastgesteld?
pi_46474784
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, maar da's meer omdat je het neo-nazi's niet zou gunnen ofzo. Omdat je vindt dat ze moreel verkeerd bezig zijn.
Dat wel denk ik. Overeenkomsten zijn dat je het niet ziet, dat het gevoel van walging na de seks irrationeel is en dat het een risico is dat hoort bij een one night stand.
pi_46474826
quote:

[..]

Ik ook niet.

Verbaast je dat misschien?

Wat ik echter echt niet vind kunnen is hoe jij transen bejegent.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:25:49 #292
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46474837
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:20 schreef Hildy het volgende:

[..]

Kan je een voorbeeld aanhalen?
Dat doe ik de hele tijd al

Er wordt gezegd: het is maar vlees. Dus zeg ik, dan kun je ook dieren neuken, want het is maar vlees
Er wordt gezegd: het is aangeboren. Dus zeg ik, pedofilie is ook aangeboren

Ik vergelijk de transseksuelen er niet mee, maar ik vergelijk de dooddoeners. Dat Clumsydinges dat niet begrijpt vind ik een kwalijke zaak.
pi_46474856
quote:

[..]

Gaat het nu over one night stands of relaties? Ik was in de veronderstelling dat we het over one night stands hadden..
pi_46474863
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Hildy het volgende:

[..]

Ja, waarom niet dan? Ik zie 't probleem niet zo eigenlijk...
wat zie je niet? jij duikt met willekeurig wie in bed, man, vrouw, trans, trafo, omdat het hetzelfde voelt, in principe, bedoel je?

en dus moet een ander dat ook zo beleven, voelen, geen probleem mee hebben?

waarom weegt jullie opvatting zwaarder dan de mijne?
niemand bepaalt voor een ander wat een probleem is.

gooi alle sexuele geaardheden maar door de shredder dan, homo's moeten niet zeiken, lesbo's en hetero's ook niet, het is enkel fysiek en een mens is meer dan dat, toch? en als het per saldo een orgasme oplevert , wat zeur je dan over de verpakking van de ander.
pi_46474873
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
Echt niet, ga maar eens naar West China toe. Die mensen daar zien er echt niet Chinees uit.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_46474930
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef Lucille het volgende:

Echt niet, ga maar eens naar West China toe. Die mensen daar zien er echt niet Chinees uit.
Als de loempia maar smaakt, zeg ik altijd.
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:32:08 #297
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46475064
De bottomline is, de meeste hetero's zullen niet op prijs stellen dat ze achter te horen krijgen dat ze met een transseksueel hebben geneukt
pi_46475102
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef SunChaser het volgende:

De bottomline is, de meeste hetero's zullen niet op prijs stellen dat ze achter te horen krijgen dat ze met een transseksueel hebben geneukt
Tough.
pi_46475149
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:32 schreef SunChaser het volgende:
hetero mannen dan, want de vrouwen merken het meestal op voorhand wel
  Redactie Frontpage maandag 19 februari 2007 @ 22:35:05 #300
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_46475190
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:34 schreef milagro het volgende:

[..]

hetero mannen dan, want de vrouwen merken het meestal op voorhand wel
Neehoor, een omgebouwde vrouw kan een stijve pik krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')