Als je er überhaupt al op zou mogen natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef SunChaser het volgende:
Toch zou ik je niet neuken als ik t zou weten. Ik blijf t maar een raar idee vinden.
Maar daar heb ik nou ook geen probleem mee. Het is ook een raar idee, en gelukkig een niet alledaags iets. Ik heb trouwens wel ooit van een man (mijn vriend wist er van) gehoord, wouw, je bent wel lekker strak, bij jou voel je wat. Tja, geen kinderen gebaard, geen uitgezakte vagina ofzo, is misschien ook een voordeel.....quote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toch zou ik je niet neuken als ik t zou weten. Ik blijf t maar een raar idee vinden.
Een vrouw die óf eerst de reacties van de heren heeft doorgelezen óf die zich wel beter kan inleven in een vent.quote:
Elke man die seks met mij heeft gehad wist van mijn verleden, maar ik ben behoorlijk monogaam geweest al die tijd...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:29 schreef SunChaser het volgende:
Maarre Anna, jij neukt dus regelmatig mannen die niet weten dat je een transseksueel bent? Voel je je nooit schuldig?
Dat zijn er toch een aantal niet me je eens in dit topic.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef SHE het volgende:
Tja, dat is hetzelfde als je afvragen of je je bedpartner van tevoren moet opbiechten dat je een mateloze slet bent , of herpes hebt, of wat je sexuele voorkeur is.
Nee, mag nietquote:Op maandag 19 februari 2007 19:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als je er überhaupt al op zou mogen natuurlijk..
het moet niet, maar is wel zo fatsoenlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef SHE het volgende:
Tja, dat is hetzelfde als je afvragen of je je bedpartner van tevoren moet opbiechten dat je een mateloze slet bent , of herpes hebt, of wat je sexuele voorkeur is.
Ik vind zelf, neen..dat moet niet. Het is wel zo netjes..maar moeten? Er is volgens mij geen transpolisie die je voor je iemand uit elkaar trekt , om een officiele verklaring van sexe of staat van dienst vraagt.
Dat zal me jeuken!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zijn er toch een aantal niet me je eens in dit topic..
Gelukkig wel. Flitsen op de A9 bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat de politie wel wat beters te doen heeft
Ja, snelheidsbekeuringen uitschrijvenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat de politie wel wat beters te doen heeft
Onderdeel B.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een vrouw die óf eerst de reacties van de heren heeft doorgelezen óf die zich wel beter kan inleven in een vent.
Ik ben wel benieuwd of de heren vanaf nu een vragenlijst voor een ONS gaan afvuren.
1. Wat is je lievelingskleur?
2. Heb je schaamluis?
3. Was je vroeger van het andere geslacht?.
Gut zeg, ik vroeg me weer eens wat af op de vroege maandagochtend..
.
Die kutstreek houden we erinquote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef milagro het volgende:
[..]
het moet niet, maar is wel zo fatsoenlijk.
net zoals het niet moet, maar wel zo fatsoenlijk is een transseksueel aan te spreken verwant aan de meest recente sexe.
als iemand dat niet doet, is dat lullig, maar niet meer dan dat.
ik bedoel natuurlijk "is dat een kutstreek".
Nou zeg, 4 dingen, ik moest bij het VU een vragenlijst met ik geloof 600 vragen invullen, het is niet eerlijk verdeeld in het levenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:36 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Onderdeel B.
Vul hier de namen van tenminste 4 getuigen in die bovenstaande kunnen bevestigen.
het is pijnlijk, ja, maar er is zoveel pijnlijk, dat maakt het nog niet verboden, en niet iemands recht om dat te vinden en dat ook te zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Die kutstreek houden we erin, nee, maar het is wel pijnlijk voor de betreffende persoon als die anders aangesproken wordt.
Maar met sex (behalve de beruchte one-night-stand) vind ik het niet meer dan netjes dat je eerlijk bent. Iemand mag het een raar idee vinden. Mager zijn eigen gedachten over hebben, maar deze publiekelijk uitspreken vind ik te ver gaan....
Wat beschouw je als publiekelijk uitspreken? In het openbare leven (overheid, bedrijfsleven, etcetera) mag er geen onderscheid gemaakt worden vind ik, maar in de prive-sfeer zie ik niet waarom dat verboden zou moeten zijn. Of het beschaafd is of dat ik met dat soort mensen om wil gaan is dan weer een andere vraag voor mij.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef AnnaB het volgende:
Mag er zijn eigen gedachten over hebben, maar deze publiekelijk uitspreken vind ik te ver gaan....
Ik denk dan dat je een she-male te pakken hebt en geen transseksueel/iemand met GID.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik kan me er werkelijk geen indenking van maken hoe ik me zou voelen als ik wist dat ik een transseksueel geneukt heb. Iets zegt me dat ik die volgende ochtend wel opsta met bijzonder vreemd gevoel.
Stel je toch eens voor; dat je met zo'n persoon aan het zoenen bent, ze graait wat in jouw broek en vervolgens hoor je zo'n lage stem in je oor die hijgend zegt: "Ik heb ook een penis.". Dan voel ik me wel verkracht, denk ik.
Van mij mag een man best dat gesprek met me beginnen, maar liever niet in de slaapkamer.quote:Maar goed, voor eenmalig neuken hoef je het niet te vertellen. Dan komt die 'vrouw' of 'man' ook nooit meer aan zijn of haar trekken. Ik bedoel, ik hoop niet dat ze een gesprek beginnen met "Hoi ik ben Karel maar vroeger heette ik Carola."
Hoezo pas dat vreemde gevoel erna?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:49 schreef Friek_ het volgende:
Ik kan me er werkelijk geen indenking van maken hoe ik me zou voelen als ik wist dat ik een transseksueel geneukt heb. Iets zegt me dat ik die volgende ochtend wel opsta met bijzonder vreemd gevoel.
Stel je toch eens voor; dat je met zo'n persoon aan het zoenen bent, ze graait wat in jouw broek en vervolgens hoor je zo'n lage stem in je oor die hijgend zegt: "Ik heb ook een penis.". Dan voel ik me wel verkracht, denk ik.
Maar goed, voor eenmalig neuken hoef je het niet te vertellen. Dan komt die 'vrouw' of 'man' ook nooit meer aan zijn of haar trekken. Ik bedoel, ik hoop niet dat ze een gesprek beginnen met "Hoi ik ben Karel maar vroeger heette ik Carola."
waarom niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo pas dat vreemde gevoel erna?
Als het niet anders neukt, waarom dan zo moeilijk doen?
Wat is privé-sfeer, Als ik in een besloten vergadering zit, en iemand zou mij verkeerd aanspreken zou ik er minimaal een opmerking over maken, maar bij meerdere keren zou ik toch aan de rest van de vergadering vinden wat zij er van vinden.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Wat beschouw je als publiekelijk uitspreken? In het openbare leven (overheid, bedrijfsleven, etcetera) mag er geen onderscheid gemaakt worden vind ik, maar in de prive-sfeer zie ik niet waarom dat verboden zou moeten zijn. Of het beschaafd is of dat ik met dat soort mensen om wil gaan is dan weer een andere vraag voor mij.
Van mij mag alles.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom niet?
waarom nou moeilijk doen omdat iemand daar moeilijk over doet?
laat mensen lekker ook op hun beurt hun voorkeuren hebben, hoe apart of oppervlakkig ook.
voor hen is het idee al genoeg om zich er unhappy mee te voelen, moet toch kunnen?
Dat moet zeker kunnen, maar je moet je ook afvragen hoe het komt dat diegene dat voelt, en ik heb het idee dat de media hier een aardige rol in spelen door de transseksueel als iets aparts af te schilderen (het is natuurlijk ook niet een gewoon iets, maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel).quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom niet?
waarom nou moeilijk doen omdat iemand daar moeilijk over doet?
laat mensen lekker ook op hun beurt hun voorkeuren hebben, hoe apart of oppervlakkig ook.
voor hen is het idee al genoeg om zich er unhappy mee te voelen, moet toch kunnen?
ja jammer dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Van mij mag alles.
Ik vind het alleen hypocriet
Wel 'm erin hangen, maar zodra je extra info hebt, erover janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |