Was ietwat misleidend ja...quote:Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef Queen_Bee het volgende:geweldige TT
Ik zocht al geen nieuw topic door je LaPo
Dat wel. Uitzendbureaus alleen niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef oranjekoek het volgende:
Tijdelijk is juist ideaal!
Dat ga ik een keer zeggen tegen een blinde geestelijk gehandicapte invalide veelvoudig seksueel misbruikte non uit Nantes.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:51 schreef BeeDee het volgende:
[filosofie]
Alles is tijdelijk
[/filosofie]
![]()
Ja, en ook die leeft niet eeuwig. Dus zo lust ik er nog een paar. Het blijft tijdelijkquote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat ga ik een keer zeggen tegen een blinde geestelijk invalide veelvoudig seksueel misbruikte non uit Nantes.
Maar wel voor de rest van haar bestaan. En dat is het dichst wat bij eeuwig komt.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, en ook die leeft niet eeuwig. Dus zo lust ik er nog een paar. Het blijft tijdelijk![]()
Klopt, het gaat al gauw richting WFL. Laten we dat maar niet doen hierquote:Op zondag 18 februari 2007 22:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Maar wel voor de rest van haar bestaan. En dat is het dichst wat bij eeuwig komt.
Maar das een geloofskwestie.
Lekker....ik ben even wat aan het minderen daarmeequote:Op zondag 18 februari 2007 23:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ja, heb wat anders als sigaretten gerookt.
dan moet je dat dan ook niet doenquote:Op maandag 19 februari 2007 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
Werken met kater is niet bevordelijk.
ik heb tietenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:40 schreef Misstique het volgende:
Sorry. Ik zoek een assistente. Met tieten enzo..
quote:Op maandag 19 februari 2007 14:29 schreef Queen_Bee het volgende:
k heb erg buikpijn, ga zo ook maar naar bed denk ik
Wtfquote:Op maandag 19 februari 2007 14:34 schreef tho_Omas het volgende:
[afbeelding]
godverdomme die broek is ook gescheurd zeg
Ja!quote:Op maandag 19 februari 2007 14:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
WtfOh wacht
Jij woont zeker in carnaval land
je bent de hele tijd op fok geweestquote:Op maandag 19 februari 2007 14:48 schreef Piovan het volgende:
vakantie!
kanquote:Op maandag 19 februari 2007 15:01 schreef Piovan het volgende:
[..]
Kan ook een van de klonen zijn geweest.
ku, verkeerde account...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie jatten onze grap, das niet tof
Die grap is al zo oud als FOK! ongeveer.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:28 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie jatten onze grap, das niet tof
kut, verkeerde account...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die grap is al zo oud als FOK! ongeveer..
Niet als je het doet omdat wij het dedenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die grap is al zo oud als FOK! ongeveer..
oepsquote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef Misstique het volgende:
Ik wil chips!
harry is de schrik van elek cowboyquote:Op maandag 19 februari 2007 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
Megablubberpowerrace!
Hoi neukding.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:32 schreef Piovan het volgende:
zijn jullie nog aan het rokingen
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef PeZu het volgende:
eej get a room ofzo
Broek, we hebben kamernummer 492quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef PeZu het volgende:
eej get a room ofzo
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, en daarna fotosoept Murp jullie piemels zodat het lijkt dat je daadwerkelijk een piemel hebt.
Baidsers!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja, en daarna fotosoept Murp jullie piemels zodat het lijkt dat je daadwerkelijk een piemel hebt.
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:17 schreef Queen_Bee het volgende:
pluk de dag, kaal!quote:Op maandag 19 februari 2007 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
Come squeeze and suck the day, come carpe diem baby!
how come the sad facequote:
ooh okquote:
Heejquote:Op maandag 19 februari 2007 22:11 schreef oranjekoek het volgende:
Hoi!En? is QB aan een baan geholpen?
Hmm ze is in rook opgegaan lijkt het... misschien weer een raampje open zetten...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
HeejWeet niet hoe serieus Q_B zoekt...kan ze beter zelf antwoord op geven
![]()
Ik heb een werkweek van 9 dagen...morgen weer zo fokking vroeg. En dat wordt m'n 4e dag pasquote:Op maandag 19 februari 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
Tezz is weg natuurlijk. Jullie hebben deze week vakantie? Bij ons is het volgende week pas.
Allemachtig das wel erg lang achterelkaar.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb een werkweek van 9 dagen...morgen weer zo fokking vroeg. En dat wordt m'n 4e dag pas![]()
wat voor shop?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:31 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zoek nieuwe artikelen voor in de shop. heb je ideeen?
Ik zit in volcontinue. Normaal zijn het er 7 en dan 4 vrij, maar heb ook 5 "opkomstdagen" per jaar. Deze dienen ter compensatie, omdat ik niet exact 40 uur per week werk. Opvulling in andere ploegen tijdens vakantieperiodes.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Allemachtig das wel erg lang achterelkaar.![]()
Zolang achterelkaar werken is best zwaar! Naja de tijd gaat erg snel dus voor je het weet is het weer voorbij.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zit in volcontinue. Normaal zijn het er 7 en dan 4 vrij, maar heb ook 5 "opkomstdagen" per jaar. Deze dienen ter compensatie, omdat ik niet exact 40 uur per week werk. Opvulling in andere ploegen tijdens vakantieperiodes.![]()
Dat wel, maar per saldo maak ik dezelfde uren als ieder ander full-time werkende...de langere weekenden, die door de week heen schuiven (soms doordeweeks weekend hebben is ook prettig) maken weer een hoop goed.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zolang achterelkaar werken is best zwaar! Naja de tijd gaat erg snel dus voor je het weet is het weer voorbij.
Ik heb voornamelijk speelgoed maar wil van alles iets hebben. Ik wilde erotische artikelen erbij doen maar denk dat dit niet echt aanslaat.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:35 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wat voor soort artikelen? Dan kan ik ook wat verzinnen
Ja! Dat is de andere kant van ploegendienst!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat wel, maar per saldo maak ik dezelfde uren als ieder ander full-time werkende...de langere weekenden, die door de week heen schuiven (soms doordeweeks weekend hebben is ook prettig) maken weer een hoop goed.![]()
In die serie van 7 zitten altijd zowel ochtend-, middag- als nachtdiensten, dus altijd maar 2 of 3 van dezelfde....is goed te doenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Dat is de andere kant van ploegendienst!Ik kon er toch echt niet tegen om de ene week laat dan weer vroeg en dan weer snachts. Ben je eindelijk gewend aan de late, moet je weer vroeg van bed
![]()
Maak nie uit...is het subforum eigenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
lol slaat weer nergens op
Zie post boven jequote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
pezu gaat er ook vandoor,kenker koppijn
have a nice one
ja dat is rot! er schijnen veel mensen last te hebben van hoofdpijn de laatste tijd. Slaaap lekker!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
pezu gaat er ook vandoor,kenker koppijn
have a nice one
Should be ja...ga je ook ?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
It`s been a hard day`s night, I should be sleeping like a log
Ja sorry, hoe kon ik ooit denken dat ik dáár iets te zoeken hebquote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
eh ja nou eh jaa..eeerrr... ik vroeg of je al aan een baan geholpen was en dacht dat je in rook was opgegaan. Waarop contact is opgenomen met opsporing verzocht. Die je dus uiteindelijk heeft gevonden! QB!wat waren we ongerust! *knuffel* we zijn zo blij dat je terug bent!
Wat had je daar nu te zoeken? ik hoop dat je dat nu zelf ook inz iet...
Ja dat zal ook wel schelenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
Minder Fok!en als je hoofdpijn hebt.
hahaa vergeven!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja sorry, hoe kon ik ooit denken dat ik dáár iets te zoeken hebIk moet de rug niet toekeren naar mn thuis
Please forgive me, I dont know what I did
Please forgive me, I cant stand when I sit
ja eigenlijk wel, maar dat is zon vreemde ziekte.. ik roep altijd om 23.00 dat ik naar bed ga.... Zelden dat ik rond die tijd ook in bed lig.quote:
Is heel besmettelijk, schijnt..quote:Op maandag 19 februari 2007 23:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel, maar dat is zon vreemde ziekte.. ik roep altijd om 23.00 dat ik naar bed ga.... Zelden dat ik rond die tijd ook in bed lig.
Daar heeft Pezu ook hoofdpijn van gekregen waarschijnlijkquote:
Begint bij mij ook te bonken ja....moet echt gaan, slaapze...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar heeft Pezu ook hoofdpijn van gekregen waarschijnlijk
Ja? dat meen je niet.. Slaap lekker!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:38 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Begint bij mij ook te bonken ja....moet echt gaan, slaapze...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil stiekum nog één post hierna om op 11000 te komen..quote:
ik testte of ik ook kon fokken op mijn wiiquote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wil stiekum nog één post hierna om op 11000 te komen..Om dan vredig te kunnen gaan slapen
![]()
super!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik testte of ik ook kon fokken op mijn wii
het werkt!
Slaap je nu vredig?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wil stiekum nog één post hierna om op 11000 te komen..Om dan vredig te kunnen gaan slapen
![]()
De meeste muziek is goed! Maakt mij niet veel uit.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, Toy Dolls ken ik wel
Maar doe mij maar The Distillers of the Ramones, of Sex Pistols
Nee als je last van je rug hebt ligt het ook niet lekker.nieuw matras nodig?quote:
Ik zit eraan te denken om er van alles in te gooien.. mijn haar is veel te lang.. eerst een kilometer eraf en dan alle kleuren erin mikken maja achteraf zal je zien dat het verschrikkelijk is.quote:
oow ben je ongesteld? hahaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Mn onderrug, die doet erg pijnEn mn buik dus
wat durf j eneitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
duss ik durf niet.. ik ben een hele grote bange kip
Dan zal je wel iets verrekt hebben ofzo.... verkeerd gelegen vannacht... of gezeten of zware dingen getild... het kan van alles zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Nee, en du urt nog 4 dagen tot die moet komen. Zo ver van te voren voel k da anders nooit
MIjn haar in alle kleuren te laten verven. Ik heb het een keer odd laten doen.. AAAAAAAAAAAARGH echt verschrikkelijkquote:
ja nooit weer dus... Als ik het bruin maak word mijn gezicht te bleek, rood lijk ik ziek te zijn hahaha dus misschien alle kleuren... hmm..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:20 schreef Queen_Bee het volgende:
HAHAHA ik heb mn haar ook es rood gemaakt, na mn punk periode hè. Wel toffe roodMaar
Mijn haar is blond, rond deze tijd is het donkerblond met een rode gloed. In de winter word het altijd donkerder.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
In je fobo is toch bruin? Ziet er weluit
ow nee dat was PeZu geloof ik..Een wii is een nintendoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Je fobo lijkt wel heel donker
Wat is een wii
Zitten is erg vervelend, ik neem steeds andere posities aanMaar k mocht de laptop niet gebruiken zodat ik even kon gaan liggen
Noooooooooooooo
Terwijl dat ding niet eens gebruikt wordt
Ja dat was met kerst bij oma die ontzettend veel lampjes heeft branden waar geen licht uitkomt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Je fobo lijkt wel heel donker
Wat is een wii
Zitten is erg vervelend, ik neem steeds andere posities aanMaar k mocht de laptop niet gebruiken zodat ik even kon gaan liggen
Noooooooooooooo
Terwijl dat ding niet eens gebruikt wordt
en ik ben er net uit..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 03:02 schreef tho_Omas het volgende:
Ik lig in mijn eigen bed.
Als je nuchter bent is er niet veel aan nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:57 schreef Piovan het volgende:
Carnaval sucks cock. De ganse dag die tering muziek
Why why woon ik naast een camping/feestzaal.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Carnaval, als je daar geen portie kip mee naar huis kan nemen dan lukt het nergens...
Al een baan gevonden, of moet ik je alvast gaan adverteren achter het station?quote:
quote:
De steegjes vallen wat tegen, dus doe dat maar jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Al een baan gevonden, of moet ik je alvast gaan adverteren achter het station?
* Tyler..Durden zit Q-B op de APK-keuringquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De steegjes vallen wat tegen, dus doe dat maar ja
Goed doorgesmeerde motor dus?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Rijdt goed, alleen wat olie verversen.
wat ben je ook een stiekemerd, ruiken ze dat niet dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:37 schreef maaike1987 het volgende:
net even stiekum een sigaret gerookt onder werktijdmag eigenlijk niet maar was het zo zat
![]()
schaakmatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef Piovan het volgende:
dam
dijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef Piovan het volgende:
dam
ub3rp@wnd4m.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:49 schreef Stommie het volgende:
heeft zo'n dubbele dam (je weets, wanneer je 2 op elkaar hebt) ook een naam?
of heet dat superdam![]()
Das een made dam. Een wiseguy. Draagt z'n geld in een klip, broeken nooit van spijkerstof en draagt nooit een snor. Capiche?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:49 schreef Stommie het volgende:
heeft zo'n dubbele dam (je weets, wanneer je 2 op elkaar hebt) ook een naam?
of heet dat superdam![]()
3 bier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:56 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Das een made dam. Een wiseguy. Draagt z'n geld in een klip, broeken nooit van spijkerstof en draagt nooit een snor. Capiche?
Dude, moeten we je alweer feliciteren?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben sinds maandag fulltime koerier
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:18 schreef BeeDee het volgende:
How long before I get in
before it starts, before I begin
How long before you decide
before I know what it feels like
Where to, where do I go
if you never try, then you'll never know.
How long do I have to climb
up on this side of this mountain of mine.
Jamanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, moeten we je alweer feliciteren?
Die, die, die my darlingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef Broekpaling het volgende:
rokerssongtekstenhoekje?![]()
Die die die my darling!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:32 schreef BeeDee het volgende:
Ik voorzie een deel van het rokershoekje, compleet gevuld met songteksten![]()
Whehehe...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Je zou irlmoeten kunnen doen op comando.
Prachtig om in een gesprek er gewoon eenin te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |